Partyflock

Forumonderwerp · 663397
6 volgers · 78560x bekeken

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
-1
zo hier kan charly lekker zeiken als er voor de verandering weer wat is..hoeft ie het niet op mijn topic te doen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen plaat aan of voor m'n kop hoor:nee: Is meer de kerncentrale van Dodewaard...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht dat die inmiddels al dicht was eigenlijk:P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat doen ze je geloven maar indertussen worden er gewoon kernwapens gemaakt en door verkocht aan Cuba!
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, je moet ergens je geld vandaan halen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
STINKEND VIES GOOR TERING CULEMBORGS HOERENVOLK!!!!! Kom gisteravond bij de auto, doe de deur open, Reef: "Eu Charel? Je ruit ligt eruit aan deze kant :S" Rechtervoorruit ingetikt, radio gejat. En het gekke is, dat mijn jas in de kofferbak niet is meegenomen. Die hadden ze ook open gemaakt maar er is verder niks weg. En die jas is dus 10 x zoveel als die radio waard (radio is nog geen tientje meer waard, zo'n oud ding met een cassettespeler:S). Van mij mag dat hele Culemborg echt de grond in zakken :@
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker hoor, ben je klaar mee...
Waarschuw beheerder
donateur
Tja.. Gelukkig is mn pa wel allrisk verzekerd, maar ja je dondert wel een eind naar beneden op de no claim ladder. :@ EN ze hebben ook het bandje waar mn nieuwe demo op stond gejat :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahahahahahahaha culemborg he :)

Waarschuw beheerder
idd :)
maar peter verkoopt als een hoer daar :)
en heeft zelfs al een fanclub minimaal 1 x in de week komen er meiden fotos nemen whahaha geweldig :)

Waarschuw beheerder
zoals je weet peter is al 1 jaar netjes :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar je blijft een slet :P

Waarschuw beheerder
:@
Waarschuw beheerder
donateur
Er is nie veel te zeiken volgens mij :(
Waarschuw beheerder
donateur
Niet iedereen heeft wat te zeiken Charel.;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dan toch iets echt zeiken hebt, moet je 2 Okt. maar meelopen tegen het kabinet.
Waarschuw beheerder
donateur
Vind die pijn in m'n nek en schouders best zeikerig vandaag:(
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk zo mag ik t horen!! :D

Ook maar even leuk nieuws hier: ik krijg heel misschien binnenkort mijn 1e residency :D Maar als het echt zover is laat ik t nog wel ff weten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maak ons dan niet nieuwschierig!(6)
Waarschuw beheerder
donateur
:x

Waarschuw beheerder
ik wil even zeiken!

q base................godverdegodverdegodverdegodver­!!!
wat een teringzooi wat een kansloze hardstyle kneuzen met hun holland holland pffff ik ging er gewoon lekker in mijn eentje er tegen in met duitsland duitsland :) :)
wat een sukkels daar!
lange file!
kut bussen!
kut muziek(op miss djaxx en speedy j na)
kut volk!! de tering wat een mongolen!!
alleen een (y) voor de mensen die bij me waren..zeker de 2 dames :) het leukste was nog een imitatie peter van de kaart..iedereen helemaal gek maken en de verkeerde kant opsturen :) zeker die gozer in zn blote bast die moest naar belgium1 naar zn maten kas van de kop..vroeg ie aan me de weg..we stonden tegenover de tent maar heb em maar de andere kant op gestuurd :d
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha terecht :D Qotsuh :P
Waarschuw beheerder
donateur
Grrrrrrrrrr :@:@:@

Gisterochtend: half 7 mn bed uit, moest om 9 uur op school zijn. Kom om 9 uur t ICTlokaal inlopen, zegt die vent: "Zo dus jij komt wat vragen over de opdracht van vorige week?" Ik: "Eu nee..." Hij: "Wat doe je hier dan? Je had thuis kunnen blijven als je geen vragen had". Dat was dus al behoorlijk zuur.

Vandaag: Moet om 11 uur op school zijn, half 9 met pijn en moeite mn bed uit gevallen, sta op station Tiel, krijg ik een smsje van een klasgenoot: "Treinen tussen Den Bosch en Tilburg rijden niet ivm aanrijding". GODVERDEGODVERDOGODVER :@:@:@ Had gewoon 2 ochtenden door kunnen slapen en ben nu al 2 x voor niks opgestaan :@:@:@ Vind t nu al een enorme hoerendag :@ Dan maar eens kijken of we er een UK demootje uit weten te persen, is de dag nog enigzins nuttig :S
Waarschuw beheerder
donateur
heb op dit moment genoeg te zeiken, maar ben te moe om dat te typen ;) :gaap: :Z :Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer een geweldig weekend, dus weinig te zeiken.
Waarschuw beheerder
donateur
tja als je er zaterdag bij was geweest had je wel wat te zeiken gehad hoor ;) Pfff en wat is t weer VROEG!! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ja, ik was er niet bij:) En in Zeeland was het extreem gezellig:jaja: Helemaal top:d

Wat was er zaterdag dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag begonnen bij VROM in Denhaag..
#$@!@$$@# 2uur over een stukje van 48km gedaan..

Hopen dat het niet elke dag zo is!
Waarschuw beheerder
donateur
Dan stond jij vast in die file van 13km. Zag het op teletekst toen ik wakker werd. Toen ik er langs moest, stond er nog maar 3km.
Waarschuw beheerder
donateur
Moest in Leiden draaien.. verhaal hoor je nog wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Owh ja, dat was ook zaterdag. Niets gemist dus.
Waarschuw beheerder
donateur
was best een wazig tent..!
Aan de muziek heeft het niet gelegen..
*was trouwens zelf ook knap wazig;)*
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat kwam door t 1 euro Freedom Bier :P Wazig is voor die tent trwns nog wel aan de zachte kant :D
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Wazige tent was het idd... Maar opzich wel een gezellige tent ook. Zou een prima sundayafternoon party tentje wezen hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff ik moet zo naar Utrecht; mn schoonzus krijgt dr bul uitgereikt (en ja grappen over verkoudheid zijn te makkelijk) en daarna moeten we met haar familie gaan eten. Gezellie :S GEEN ZIN!!! :@

Zo dat lucht ook weer op :D Iemand anders nog wat te zeiken?
Waarschuw beheerder
Jah ik heb wat te zeiken. Dat jij je soulseek aan moet zetten, zodat jij mijn nieuwe mix kan downloaden, en ik de jouwe.

"If you show me yours, I'll show you mine" ;)
Waarschuw beheerder
01 - Mr. Bishi - (Tell Me) Toy Boy (Knuckleheadz remix) / Tripoli Trax.
02 - Plash! Feat. Steve Hill - Get a life (you drug addicts - Frantic Theme) / Tripoli Trax
03 - Sharkboy - Finale / White Label
04 - BK & Anne Savage - TG One / Nukleuz Blue
05 - Tony De Vit feat. Niki Mak - Give me a reason (Guyver Remix) / Tidy Two
06 - BK & Dave Randall - Tip Tronix / Nukleuz Blue
07 - JX - Restless (Guyver Remix) / Tidy Two
08 - Rundell & Maddox - Everybody's Hardcore / Tidy
09 - K90 - Breathe (Orginal Remix) - Recover Label-promo
10 - X-LT - On a ragga tip 2002 ( Lady Tom Vs. Marc van Linden remix ) / E:Source
11 - Clive King - Total Confusion - Nukleuz Black-promo
12 - The Freak - The bells / Tidy Two
13 - BK - Bad Ass (James Lawson Remix) / Nukleuz
14 - Nick Rowland - Overdrive / Tidy-promo
15 - Rob Tissera, Vinylgroover & The Red Hed - Stay (Stay harder Remix) / Tidy Two
16 - Maddox & Kaye - Tales from the crypt (Orginal Mix) / Synapse-promo
17 - Lisa Lashes Vs. Lab-4 - Unbelieveble ( Lab-4's Licensed to Thrill remix) / Tidy
18 - Lab-4 - Enfini / Fragile Records
19 - Ingo & Charlotte Birch - Rompa Stompa / Tidy
20 - Lab-4 - Ding-a-ling / Fragile Records
Waarschuw beheerder
donateur
Ja trut ik was niet thuis zoals je kon lezen :@ :P

Lekker setje zo te zien, gauw ff downen!!
Waarschuw beheerder
Uhm, niet om te zeiken hoor in dit zeiktopic ;)
maaruh wel veel nummers uit eerdere sets alleen beetje in andere volgorde gegooit.

Toch maar ff luisteren. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeik niet :P

Wie zijn er nou vrijdag allemaal aanwezig trwns?
Waarschuw beheerder
donateur
Kjell, Marietje en ik in ieder geval niet.

Tenzij het voor vrijdag mogelijk wordt om mensen klonen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Eu tja wat ga ik daarop zeggen...

Voor de anderen: het gaat een lekker trancy setje worden. Heb zaterdag zo goed als alleen maar UK gedraaid, het wordt dus wel weer tijd voor een setje a la Charly tijdens Planet Plastic. Ik weet alleen nog steeds niet hoe laat ik moet beginnen, maar dat hoor ik denk ik morgen van Tjeerd. Hope 2 c ya all there!!
Waarschuw beheerder
donateur
Eu tja wat ga ik daarop zeggen...

Nou, dat je ons gaat missen bijvoorbeeld...
Waarschuw beheerder
donateur
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dat dan niet voor 100% waar gaat zijn, je snapt me wel denk ik.

Demootjes al gehoord? (en dan bedoel ik ook echt GEHOORD en niet GEBRUIKT ;) :P )