Partyflock

Forumonderwerp · 663397
6 volgers · 70439x bekeken

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
-1
zo hier kan charly lekker zeiken als er voor de verandering weer wat is..hoeft ie het niet op mijn topic te doen :@
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 4 oktober 2005 om 19:54:
Ik wil ook iets kwijt maar dat wil ik niet op het internet gooien

weer gestalkt door een EO lid? :D
Waarschuw beheerder
donateur
GODVERDEGLOEIENDEGODVEEEEER!

Koptelefoon is WEER naar de klote! Das gewoon nummer 3!!! Scheurtjes in t stuk waar de hoofdband begint, waar je m uit kan trekken zeg maar. Precies op de naden.. grrrr.... me angry now :@
donateur
:o :o

Shit wat klote zeg :(

Dat ie de vorige keer stuk was he, is ie toen zeg maar gerepareerd of heb je toen een hele nieuwe gekregen?

Als ie nou gerepareerd is 'álleen maar' zogezegd, dan moet je gewoon een hele andere nieuwe vragen, want dan lijkt het er op dat je er eentje hebt die zwakker is oid

Hoe lang heb je hem nou eignlijk? En hoe lang na jou heb ik de mijne gehaald?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:17:
PB?

je andere ego heeft er eentje;p

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:19:
weer gestalkt door een EO lid?

Nope maar morgen een lekkere (lange) luchpauze thuis houden:D Wat wil je nog meer? thuis af worden gezet en weer op worden gehaalt b-)

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:30:
Koptelefoon is WEER naar de klote! Das gewoon nummer 3!

koop dan eens een goeie!
Waarschuw beheerder
donateur
Toen heb ik een nieuwe gekregen, eerst 2 blauwe gehad en toen kreeg ik die zwarte. Maar ik ben bang dat ze allemaal zo zwak zijn, dat plastic is gewoon te hard. Na een tijdje gaat t scheuren, wel toevallig dat bij mij nu allebei de kanten tegelijk t begeven, maar dat zal wel door mn grote kop komen ;)

Ik had de eerste vanaf kerst tot aan januari, de 2e van januari tot april, de 3e van april tot nu. Vind t echt een geweldige koptelefoon qua comfort en geluid, maar Stanton kan nu echt een dikke krijgen want ik ga nie elke 4, 5 maanden terug met dat ding om een nieuwe te halen. :nee:
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:39:
wat vind jij dan een goeie? Geen Sennheiser, die dingen zitten voor geen meter :nee:

Je kunt die bandjes verstellen eh... :P

Keuze word erg simpel nu... Technics koptelefoon :jaja: Die dingen schijnen zo robuust als de pest te zijn.

Die stanton was een nieuw model... Dus tja, Weinig ervaringen nog erover online te vinden. De technics daarin tegen...

Sennheiser is en blijft de shit :jaja: Mijne is al zo afgeragged als ik weet niet wat, still works perfect en geen scheurtjes waar dan ook te bekennen :cheer:

Enige grote nadeel is dan dus die korte kabel, maar dat ga ik binnenkort eens aanpassen ( lees , losknippen ,andere kabel eraan vast solderen en een sleave er om heen :jaja: ).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:42:
Je kunt die bandjes verstellen eh...

geen moeite met die bandjes, maar die kleine oorschelpen vind ik 3 x niks :nee:

Hm Technics.. ik weet t niet. Welk type is t beste denk je?
donateur
Uitspraak van ®aven op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:42:
Keuze word erg simpel nu... Technics koptelefoon Die dingen schijnen zo robuust als de pest te zijn.

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:56:

Ik heb ook goede verhalen over Technics gehoord
Weet Faust of Danny niet iets ofzo?

Pffffff, zal mij dan benieuwen hoe lang de mijne heel zal blijven

Ennuh Charel zo een groot hoofd heb je niet hoor :no:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:36:
je andere ego heeft er eentje

Dan gaat mijn andere persoonlijkheid even inloggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:56:

Hun oude 'vertrouwde' model :)

[img width=233 height=250]http://comparestoreprices.co.uk/images/te/technics-rpdj1210.jpg[/img]

Die dus...

Er is sindskort een nieuwe uit ( die zilvere, lijkt ietswat op een Sony 700 ) , maar goed, dat is ook een nieuw model...
Voor hetzelfde geld breekt dat nieuwe model ook binnen no time.... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben al ff aan t informeren, komt goed ;)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 4 oktober 2005 om 22:02:
Ennuh Charel zo een groot hoofd heb je niet hoor

Dus wel! Serieus, als ik bvb een pet van iemand anders op zet, moet ik dat bandje 1 of 2 gaatjes verstellen. Ben vroeger zelfs es uit een pet gegroeid :D Het valt nie op, maar k heb een behoorlijk groot hoofd. Alleen jammer dat er zo weinig nuttigs in zit (ik dacht: ik maak m zelf maar :P)
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt heel ijdel, maar ik vind dat echt een lelijk ding :bloos: Hij moet ook wel een beetje cool eruitzien.. ok, geluidskwaliteit en comfort gaan voor, maar als t kan wil ik dat ie er ook een beetje vet uitziet.
donateur
Gelijk heb je.....

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf weleens die Stanton nogal blauw vind :s
Wat dat betreft is die Senheiser wel een fijn klein dingetje :9
Waarschuw beheerder
donateur
Hm vind die Sennheiser zo klein, vind m ook gewoon erg onprettig zitten, maar die draadjes die erlangs hangen vind ik echt uberlelijk, lijkt me ook kwetsbaar
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: Veel mensen hebben tegenwoordig een Sennheisert.
Waarschuw beheerder
donateur
hebbie ook hakkuh? :D
donateur
Ach het werd uiteindelijk een uurtje of 4, half 5

heb'k wel vaker last van als ik meer hyper ben ;p

Stomme is dat mijn wekkertje ging om half 9 ik dan ook gelijk klaar en klaar wakker ben :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Klaarwakker gaat nog uren duren vrees ik:(
Waarschuw beheerder
donateur
Mooie overgang(y)
donateur
Zolang het geen ondergang is, vind ik alles best ;p

sorry ben beetje melig geloof ik, kennelijk doet weinig slapen dat met me :cheer:

*doet dansje vieieieieiert feest*

zit nu een demo te luisteren van een DJ (duh!!!) die ook op een DDOD zal komen draaien in de toekomst en errug lekker, beetje Paul Glazby stijl en het gaat maar door en maar door en maar door :9
Waarschuw beheerder
donateur
Heb al vanaf dat ik wakker werd (en das toch al 20 minuten geleden :P) de tune van Lingo in mn hoofd!!! Gisteren toen ik zat te zappen 2 seconden daarnaar gekeken en ik krijg die kuttune gewoon nie uit mn kop!!! Aaaaaargh! :@

Zo ff zeiken op de vroege ochtend :D
donateur
Whahahahahahahahahahahahahah

whahahahahahah

sorry hoor, maar is best wel grappig ook :x

Ga anders een remix maken whahahahahahah rofl

Zet dan een nummer op waarvan je weet dat dat geheid in je kop gaat zitten

You're out of touch, I'm out of time
But I'm out of my head when You're not around

*rolt met ogen*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 5 oktober 2005 om 12:22:
Heb al vanaf dat ik wakker werd (en das toch al 20 minuten geleden:p) de tune van Lingo in mn hoofd!!! Gisteren toen ik zat te zappen 2 seconden daarnaar gekeken en ik krijg die kuttune gewoon nie uit mn kop!!!

Ach, ik leek zondagochtend wel een jukebox. Had eerst twee nummer in m'n hoofd die er niet uit wilden, en daarna had ik om de drie minuten een ander nr in m'n hoofd:s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 5 oktober 2005 om 12:32:
om de drie minuten een ander nr in m'n hoofd

had je nie gewoon een cd op staan?? :D

Touché Daaan :D Very touché :P
donateur
vette shit, heb een remix gevonden van Steve Murano van Cry Little Sister van The Lost Brothers uit de film the Lost Boys, was helemaal gek van die film dat ik een jaartje of 13 was en ook helemaal weg van dat nummer dus errug leuk die remix :yes:

past ook mooi in een openingssetje :yes:
donateur
Morgen een gesprek bij Coca Cola om 10 uur :cheer:

Weliswaar 'maar' tijdelijke baan en 40 uur werken voor hetzelfde geld dat ik bij de bank voor 36 uur kreeg maar NOU EN!!!
donateur
Thanx

Ze moet alleen nog wel ff terug gaan bellen en dan wil ik nog wel even zeggen of Coca Cola ook wel begrijpt dat ik natuurlijk wel verder nog ga met solliciteren, want ik wil natuurlijk het liefst een vaste baan :)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk moet je wel verder solliciteren. Maar dat hoeven zij niet te weten. Moet je echt niet zeggen hoor. Gaat ze niks aan. Als je maar een baan hebt ff. Je krijgt toch een opzeg termijn. Hebben ze weer tijd om een andere te zoeken.
laatste aanpassing
donateur
ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar denk wel dat ik het wel voorzichtig ga aangeven bij het UZB zelf, heb namelijk nu ook andere vacatures lopen die wellicht vast zouden kunnen zijn.

ZOU WEL ZO VET BLIJ ZIJN ALS IK AANGENOMEN WORDT!!!!

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag zeikerig UWV :cheer: FUCK YOU :[
Waarschuw beheerder
Als je morgenochtend mag komen zal ik (als ik jou was) gewoon je solli doen en niks zeggen over andere vacatures.Kan je als je dat wilt altijd nog doen in je 2e gesprek. Denk niet dat ze meteen in het 1e gesprek al beslissen of je aan genomen bent. Of wel bij deze baan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 5 oktober 2005 om 12:22:
Zo ff zeiken op de vroege ochtend :D

Die post was in de frickin middag.... vroege ochtend my ass :D

Anyway... Heb zelf eigenlijk weinig te zeiken op het moment.
Ben juist best blij, Ik heb weliswaar zin om vanavond weer te werken :P

Moet om 00:00 weer... Tot hoe laat weet ik niet, maar ik schat zo'n minst 4:00. Wel weer machtig gevoel vanavond, Met een hoogwerker 10 a 15 meter boven het wegdek hangen B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op woensdag 5 oktober 2005 om 22:34:
Die post was in de frickin middag....

dat zeg ik: vroege ochtend :D
Waarschuw beheerder
Vroege ochtend ? .... :X

Het werd dus 5:00... Net thuis... Woeyeah... Nu slapen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Welterusten :yes:

Daaan, wat ben je vroeg wakker!