6 volgers · 80918x bekeken
Hihihi, nee dat vindt mijn Pioneer niet goed 
Vage shit btw, sommige muziek of film files die ik wil knippen en plakken van mijn oude bijna dode schijf kan ie niet overzetten zo, dan kan ik heet soms wel weer copieren en dat er dan als ik hem afspeel ook niets mee aan de hand is, maar ik kan ze ook weer niet allemaal copieren
Hihihih
cydische redudantie controlee ofzo
Vage shit btw, sommige muziek of film files die ik wil knippen en plakken van mijn oude bijna dode schijf kan ie niet overzetten zo, dan kan ik heet soms wel weer copieren en dat er dan als ik hem afspeel ook niets mee aan de hand is, maar ik kan ze ook weer niet allemaal copieren
Hihihih
cydische redudantie controlee ofzo
laatste aanpassing
Maakt niets uit. Ontvangen bestanden zijn gewoon bestanden, en ze zijn niet op een of andere vage manier "beveiligd" of wat dan ook.
Dus je kunt ze gewoon overkopieren ( of knippen ) naar een andere partitie.
Maar ik zou dan gewoon de inhoud van je ontvangen bestanden map verplaatsen naar een andere schijf/map. Op die manier weet je 100% zeker dat je ontvangen bestanden map gewoon gelijk blijft. Weet namelijk niet 100% zeker of die map opnieuw word aan gemaakt, maar ik NEEM AAN van wel.
Je kunt het altijd even uit proberen
Dus je kunt ze gewoon overkopieren ( of knippen ) naar een andere partitie.
Maar ik zou dan gewoon de inhoud van je ontvangen bestanden map verplaatsen naar een andere schijf/map. Op die manier weet je 100% zeker dat je ontvangen bestanden map gewoon gelijk blijft. Weet namelijk niet 100% zeker of die map opnieuw word aan gemaakt, maar ik NEEM AAN van wel.
Je kunt het altijd even uit proberen
ten tweedee fuck nou kan je niet meer tegeen me ingaan in het Harddance topic, ik ga masturberen, dus zal niets meer posten, dus dit is je kans om het laatste woord te hebben
Triest hoor
En anders ga ik zelf wel kijken of ik 'm kan laten heropenen...
Hoezo dat? Zijn genoeg Ouwehoer topics mijn inziens.
Alleen t voorwoord ben je kwijt met de CDP special abilities. Special Ability X-Field Driving a golf 160 km/u to a party and survive.
laatste aanpassing
Zijn genoeg Ouwehoer topics mijn inziens.
Mijns inziens niet. En daarnaast komen er in het CDP topic ook mensen die in vrijwel geen enkel ander topic komen...
(hij rijdt al 180 tegenwoordig)
Hangt van de passagiers af
Wat heeft het Harddance topic ermee te maken
Misschien wel helemaal niks, ik dacht dat de discussie op die forum de aanleiding voor was (dat reefje zich beledigd voelde), maar ja, weet ik veel.
laatste aanpassing
Misschien wel helemaal niks, ik dacht dat de discussie op die forum de aanleiding voor was (dat reefje zich beledigd voelde), maar ja, weet ik veel.
Zou niet echt logisch zijn, Daaan heeft al 138 dagen niet in het CDP topic gepost. En Reefje zelf al 27 dagen niet
Zou niet echt logisch zijn, Daaan heeft al 138 dagen niet in het CDP topic gepost. En Reefje zelf al 27 dagen niet
Nee, eigenlijk niet. Ik heb eigenlijk te snel een conclusie getrokken zonder echter te weten wat er aan de hand is.Zoals ik al zei in de andere topic, dat zou erg kinderachtig zijn om zoiets te doen, ik denk niet dat Reefje zo is.
Misschien heeft ie het per fout dichtgegooid of zo. Dus we kunnen alleen afwachten wat ie zelf te zeggen heeft.
Misschien een nieuwe posse vormen?
Voor mij hoeft dat niet meer iig
Die inleiding was mooi ja, Maar toen was het anders dan zoals het nu is.
Dat is je goed recht, maar is dat nergens meer aan te passen ofzo? Blijft zonde van zo'n mooi topic
Topic starter kan niet 1-2-3 veranderd worden voor zover ik weet. Gewoon een nieuw topic , Heb jij ook weer'ns wat te doen
aha... wel jammer, ik vond de inleiding zo mooi. En ik bedoel, bestaat CDP eigenlijk nog als een groep? Misschien een nieuwe posse vormen?
Heeft een vrij lange en enigzins dubieuze geschiedenis, maar zoals mijn voormalige zakenpartner en goede vriend Bart en ik het destijds hebben bedacht, bestaat het iig niet meer.
laatste aanpassing
En ik bedoel, bestaat CDP eigenlijk nog als een groep?
Lang verhaal, vertel ik je nog wel een keer.
Topic starter kan niet 1-2-3 veranderd worden voor zover ik weet. Gewoon een nieuw topic , Heb jij ook weer'ns wat te doen
Tja, ik zie nog steeds niet in waarom deze zonodig gesloten moest worden. Je kwam er zelf al niet eens meer
En je had het op z'n minst ff aan kunnen kondigen. Nu hebben we niet eens gelegenheid gehad tot afscheid nemen