Partyflock

Forumonderwerp · 663397
6 volgers · 80075x bekeken

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
-1
zo hier kan charly lekker zeiken als er voor de verandering weer wat is..hoeft ie het niet op mijn topic te doen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Nou kom maar op met al die verhalen!
Waarschuw beheerder
donateur
Hij gaat z'n hoofd kaal scheren dus aan zijn spikes op hoofd hoef je er niet meer naar te zoeken!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Grrrrrrr niet alleen onweer in de lucht, ook bij mij :@ Allereerst om 6:30 mn bed uit, als ik nou ergens chagrijnig van word... Trein in naar Tilburg. 2 tentamens waar ik werkelijk GEEN HOL VAN SNAPTE :S Nie vrolijker van geworden dus. Stootte mn harses in die klotekantine. Door de regen naar t station. Naar Den Bosch. Zit in de trein van Den Bosch naar Geldermalsen, wordt omgeroepen dat ie niet meer gaat rijden. Reed dus de komende uren geen trein meer naar Geldermalsen. Met de intercity naar Utrecht, overstappen naar Tiel. Bijna 3 uur gereisd. Met de fiets naar huis EN DAN OOK NOG ES ZEIKNAT REGENEN!

Nee ik heb mn dag ff nie volgens mij... :@
Waarschuw beheerder
donateur
nee, dan heb je inderdaad je dag niet :no:
Waarschuw beheerder
Komt vast goed.
donateur
Uitspraak van LIBOH op maandag 4 juli 2005 om 17:39:
Komt vast goed.

Ik hoop het echt wel, verheug ik me er helemaal op en zaterdag was het nog niet uitverkocht en dan nu boohoooooooooooooooooooooo Ik wil ook hakkuh man, vet gaaf gorderdierrrrr armarildo ofzo jeweettog, oh zal zo mijn fotos ook even online zetten van Ibiza oh lalala

Big pimpin time!

Sorry Rober, ik vergat mezelf even, volgend jaar of anders september iedereen mee naar Ibiza!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ach Awakenings festival was heel vet ;)
Waarschuw beheerder
Blij toe. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=384 height=512 cacheid=0001fb3e00049f9ac9d5aa721a00d55ebb]http://i17.photobucket.com/albums/b54/liboh/Ibiza/DSC03044.jpg[/img]

Dope Denny... alsof je dat nie wis...4shizzle?
Waarschuw beheerder
Word!

Komt ook een foto op PN waar hij de pimp aan t uithangen is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook al iets gezien waar JP de pimp uithangt.... :D
Waarschuw beheerder
Klopt ja.

Ibiza pimpin Island!
Waarschuw beheerder
Leuke foto's. Ik begin nu met sparen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke foto's:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook naar Ibiza :(
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wil ik al jaren:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dacht dat je liever naar Frankrijk ging?
Waarschuw beheerder
donateur
Frehel is een goed alternatief toch?O:)

Maar nu ga ik lekker naar huis:d
Waarschuw beheerder
donateur
Frehel is nog geen Ibiza :nee:

maar wel gezellig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb echt zin in ff paar dagen weg uit Nederland. Hoe is t weer daar in Frehel eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 5 juli 2005 om 22:25:
Hoe is t weer daar in Frehel eigenlijk?

Op het moment valt het daar ook ff tegen:( Zal straks ff het actuele weer posten in het topic.
donateur
:@:@:@:@:@:@

Omdat dat kut UWV nog maar twee weken heeft uitbetaald en ik dus nog 6 weken te goed nu heb van ze kan ik mijn apparatuur dus nog niet betsellen :@:@:@:@:@:@

*verdrietig en boos is*
Waarschuw beheerder
donateur
Dacht dat je al besteld had:s

:flower:
donateur
Dat dacht ik dus eigenlijk ook, maar het bleek dat ze niet onder rembours bezorgen buiten duitsland en belde dus vanochtend om te kijken hoeveel geld ik nog had en toen had ik dus niet genoeg meer.

Als dat stelletjee hoeren nou gewoon uitbetaald had was er niets aan de hand geweest, ik krijg gewoon nog bijna 1500 euro van ze :(
Waarschuw beheerder
donateur
Aha, ben dus minder dement dan ik dacht:) Das een hele opluchting:)
Waarschuw beheerder
Zag net een topic waarbij iemand zijn djm 600 wegdoet.
Misschien is dat voor je.
donateur
ik wil geen tweedehands, lief dat je het zegt hoor, maar als alles goed was gelopen had ik ze gewoon kunnen bestellen, kan nu ook nog wel, maar daar gaat het niet om, als ik geen geld van de bank mee had gekregen had ik nu dus geen rooie cent gehad, geeneens om mijn vaste lasten te betalen, daar gaat het mij om
Waarschuw beheerder
donateur
Wat betaal je trouwens aan bezorgkosten om dat spul hier te krijgen?
Waarschuw beheerder
donateur
Is die zaak ver in Duitsland?
Waarschuw beheerder
donateur
Is helaas niet ff naast de deur. 472km vanaf Koog aan de Zaan.
donateur
:D:D

Baal er echt heel erg van, moet ook een nummer hebben van dat UWV dan kan ik eens gaan bellen, waar dit op slaat allemaal :(

IK ga maar draaien denk ik, even alles vergeten
Waarschuw beheerder
donateur
leve de vele regeltjes die in het leven zijn geroepen:nee: dan is het nog makkelijker om gewoon onder te duiken en een andere naam aannemen in het buitenland;jaja:

ik ga toch maar naar de kapper, ben het nu wel zat dat lange haar.
Waarschuw beheerder
donateur
Bezorgkosten zijn ongeveer 15 a 20 euro geloof ik. (F)