Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 10:02:mensen, waar halen jullie de tijd vandaan om te LEZEN?
ik heb het wel super druk, maar lezen is een ontspanning voor mij.. Als ik naar een film kijk, ben ik nog met 1000 dingen in me hoofdje bezig bijvoorbeeld.. rust krijg ik dan niet..
met een boek (dat ik overigens overal mee naartoe kan nemen) dwaal ik zo ver weg en ga ik zo op in het verhaal, dat het zelfs mijn gezondheid helpt!
en je kan overal lezen.. trein, bus, pauze op het werk..
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 8 december 2005 om 09:50:Ik ben nu Heer, Vrouw, Boer van Vladimir Nabokov aan het herlezen. Heeft iemand hier Lolita van hem gelezen?
Haha zeker. Zeer onconventioneel verhaal, toch vond ik em niet echt spannend of interessant. Hou meer van de Sade
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 14:58:Hou meer van de Sade
Je zou er maar een boek van hebben
Ben nu The devil wears prada aan het lezen (engelstalig) en heb hier ook nog de da vinci code, schijnt een goed boek te zijn 
laatste aanpassing
Ben nu The devil wears prada aan het lezen (engelstalig) en heb hier ook nog de da vinci code, schijnt een goed boek te zijn
Allebei 2 goeie boeken...
The devil wears Prada... grappig
da vinci code is gewoon erg goed...
vind ik dan...
Ik ga nu beginnen in Plan B van Emily Bar of in het nieuwe boek (de prins op het witte paard?) van Jill Mansel
mensen, waar halen jullie de tijd vandaan om te LEZEN?
Iedere avond, voordat ik ga slapen (no matter what time), lees ik minimaal 1 hoofdstuk.
Momenteel ben ik bezig in 'de witte leeuwin' van Henning Mankell. Er zitten 2 verhalen door elkaar verweven - enerzijds een door de geheime dienst beraamde moordaanslag (met al haar voorbereidingen), anderzijds een politiechef die te maken heeft met een ongelukje tijdens de voorbereidingen.
Uitspraak vanhet lieftse van die dikke pillen!!!vlinder!!!
op donderdag 22 december 2005 om 17:22:
hey mop je bedoelt zeker boeken hahaha
Voor de liefhebbers van: In duizend stukjes van James Frey
Wie heeft toevallig gistermiddag of afgelopen nacht Oprah Winfrey gezien?
James Frey had een one-on-one gesprek met Oprah
Was echt leuk om te zien!!!!

Hele uitzending ging over hem
Hij is nu 13 jaar clean, en is getrouwd en heeft een dochtertje..
Relaxte kerel

Super om te zien hoeveel mensen hij eigenlijk geholpen heeft met z'n boek.
Er was zelfs een gozer die James z'n uitspraak/gedachte 'Hold on'
op z'n arm had getattoeeerd. Zo bleef hij van de drugs af
Hier een stukje van de After show
http://www2.oprah.com/tows/after/200510/tows_after_20051028.jhtml
James

Wie heeft toevallig gistermiddag of afgelopen nacht Oprah Winfrey gezien?
James Frey had een one-on-one gesprek met Oprah
Was echt leuk om te zien!!!!
Hele uitzending ging over hem
Hij is nu 13 jaar clean, en is getrouwd en heeft een dochtertje..
Relaxte kerel
Super om te zien hoeveel mensen hij eigenlijk geholpen heeft met z'n boek.
Er was zelfs een gozer die James z'n uitspraak/gedachte 'Hold on'
op z'n arm had getattoeeerd. Zo bleef hij van de drugs af
Hier een stukje van de After show
http://www2.oprah.com/tows/after/200510/tows_after_20051028.jhtml
James
laatste aanpassing
Ik heb net Kil! gelezen van Carrie.
Was best een interessant boek, leest makkelijk weg en er zaten wel onverwachte dingen in.
Het gaat trouwens over een aan drugs verslaafde prostituee uit Rotterdam die ineens betrokken blijkt te zijn in allerlei criminele circuits, waar ze zelf niks vanaf weet.
Was best een interessant boek, leest makkelijk weg en er zaten wel onverwachte dingen in.
Het gaat trouwens over een aan drugs verslaafde prostituee uit Rotterdam die ineens betrokken blijkt te zijn in allerlei criminele circuits, waar ze zelf niks vanaf weet.
Als de prostituee Petronella Johanna, zeg maar Peejee, wakker wordt in een auto van een klant, ziet ze op de motorkap van de auto het lijk liggen van Alex ...
En niet alleen het dode lichaam maar ook een tas vol met dollars. Waar kan ze dit geld bewaren en wie mist deze tas? En hoe houd je het hoofd koel, ook als dat vol dope zit?
En niet alleen het dode lichaam maar ook een tas vol met dollars. Waar kan ze dit geld bewaren en wie mist deze tas? En hoe houd je het hoofd koel, ook als dat vol dope zit?
Diner voor twee - Mike Gayle
Was ook leuk!! Goed geschreven, ik had hem in 1 dag uit!
bron: http://www.trendystyle.net/literaircafe/dinervoortwee.html
Was ook leuk!! Goed geschreven, ik had hem in 1 dag uit!
muziekjournalist dave harding heeft het allemaal voor elkaar: een leuk huis, een prima baan, en de vrijheid dat hij geen babysitter hoeft te bellen als hij een diner voor twee wil met zijn perfecte partner, izzy.
maar wanneer het tijdschrift waarvoor hij werkt wordt opgeheven, ziet hij zich gedwongen een baan aan te nemen als 'lieve lita' bij een tienertijdschrift, en plotsklaps zit cooler-dancool dave middenin de puberproblemen van zijn lezeressen.
eén brief is echter anders dan de andere. de dertienjarige nicola wil namelijk helemaal geen advies over jongens - ze wil meer weten van dave. want ze is ervan overtuigd dat dave haar vader is. en ze heeft feiten om het te bewijzen...
maar wanneer het tijdschrift waarvoor hij werkt wordt opgeheven, ziet hij zich gedwongen een baan aan te nemen als 'lieve lita' bij een tienertijdschrift, en plotsklaps zit cooler-dancool dave middenin de puberproblemen van zijn lezeressen.
eén brief is echter anders dan de andere. de dertienjarige nicola wil namelijk helemaal geen advies over jongens - ze wil meer weten van dave. want ze is ervan overtuigd dat dave haar vader is. en ze heeft feiten om het te bewijzen...
bron: http://www.trendystyle.net/literaircafe/dinervoortwee.html
Heb allebei gelezen, en of je De Kleine Vriend kan waarderen hangt af van met welke insteek je dat boek gaat lezen. Als je op zoek bent naar een whodunnit of een net zo spannend boek/pageturner als dde Verborgen Geschiedenis, dan is er weinig aan. Al beschouw je het als een op zichzelf staand boek dan is het een geweldige sfeerbeschrijving van een 12-jarig meisje tegen de rest van de wereld. DVG was wel beter...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 19:36:Ben nu bezig in een boek van de Sade; slaapkamerfilosofen.
Kan ik iedereen aanraden!

Begin nu aan Zen en de kunst van het motoronderhoud van Robert M. Pirsig. Schijnt heel erg goed te zijn