Partyflock

Forumonderwerp · 662743
3 volgers · 38339x bekeken
Waarschuw beheerder
Denk dat ik um hier wel kan plaatsen.

Ik vraag me af ... wie lezen er nou nog eigenlijk graag boeken tegenwoordig. Tv en films en de computer kennen we allemaal wel. Maar wie lezen er nou nog regelmatig een goed boek.

En nu we het er toch over hebben: wat is je favoriete boek / schrijver
Waarschuw beheerder
Wat een kut topic over een kut hobby!
Lezen is echt je tijd verdoen in een fantasie wereld!

Mensen die lezen: STOP ERMEE!
Get a life!

:respect:

Waarschuw beheerder
:x

Echt TE dom...sommige mensen :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mellow Melvin op woensdag 4 mei 2005 om 11:48:
Is goed Chris! Teneerste kijk je dus wel regelmatig in dit topic, vreemde gewoonte. En ten tweede ben ik benieuwd naar jouw hobby's dan. Je vriendin zal niet voor niets op zo'n simpele geitenbreier gevallen zijn.

hahaha wat heerlijk altijd als mensen met mij in discussie gaan.

Ten eerste ben ik hier inderdaad eerder gekomen om het boekenlezende volk te gallen ja,
Dit zinloze tijdverdrijf moet namelijk bestreden worden.

Ten tweede is mn vriendin niet gevallen voor me hobbies,
ik ben trouwens ook nog nooit gevallen voor een meisje haar hobbies.
Ik weet niet wat voor kronkel jij hebt in je hersenpan, maar lezen hebben als hobby is nou niet echt charmant. eerder SAAI en OUDERWETS.
Verder zijn mijn hobbies: op internet mensen gallen, krachttraining en voetbal en nog veel meer!

voor de rest, schrijf er een boek over zou ik zeggen,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toch lastig om zonder lezen op het partyflock forum te zitten dus nu ben jij ook saai en ouderwets ?

krachttraining zal je wel nodig hebben want van je herseninhoud zul je het niet moeten hebben...

en krachttraining is zeker charmant....opgeblazen varkens zijn toch niet charmant joh :d

nieuwe boeken : mafia dynastie
web van de mossad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 23:06:
Get a life!

Zegt iemand die alleen maar op andere levens let :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach sommige mensen :x Noem geen namen:x

Om ff op het topic terug te komen: Ik heb net het boek "Hokwerda's kind" uit. Ik vond het echt een meeslepende schrijfstijl, ook een verassende wending in het boek die ik totaal niet verwacht had :O

( het verhaal gaat over een vrouw die op zoek is naar haar veleden, ermee probeert te breken en het niet kan, en telkens de verkeerde partner tegenkomt )

Kga nu beginnen aan een boek dat heet: "Het oneindige verhaal", ben beniewd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke dan, die boeken lijken mij ook wel goed :D
het oneindige verhaal wilde ik sowieso al gaan lezen :D

Hokwerda's kind had ik nog nooit van gehoord, maar klinkt goed :)

komen ook op mijn lijstje van boeken die ik nog moet lezen :D

Waarschuw beheerder
Welke ik nog wil lezen/kopen is Witte Oleander.. Iemand die gelezen?
Ik heb nog 10 boeken in de kast die ik moet lezen :P dus die komen eerst
Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat voor kronkel jij hebt in je hersenpan, maar lezen hebben als hobby is nou niet echt charmant. eerder SAAI en OUDERWETS.
Verder zijn mijn hobbies: op internet mensen gallen, krachttraining en voetbal en nog veel meer!

Saai en ouderwets, en jij bent een absolute Visionair met hobby's als voetbal en krachttraining en een vaste relatie?!?

Ach, laat ook eigelijk maar. De gek doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan. Veel plezier met lezers gallen en met je werkelijk waar geweldige leven!
Waarschuw beheerder
Mijn goede voornemen voor 2005 was om meer te gaan lezen. De laatste jaren las ik eigenlijk heel weinig en dat vond ik best jammer. Nu neem ik er meer de tijd voor.

Dit jaar al een aantal boeken uitgelezen, oa:
De Da Vinci Code
Het boek van Finette (Rozengeur & Wodka Lime)
Vang me als ik val (nieuwe Nicci French)

En ik ben nu bezig in het boek "Waarom mannen niet kunnen luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen" Ook erg leuk :jaja:

Lezen werkt voor mij echt ontspannend. Eerst kon ik dat nooit, nu neem ik er echt de tijd voor. Kan het echt aanraden aan mensen die geen rust in hun lijf hebben. Even oefenen, dat wel....
Waarschuw beheerder
boeken heb ik alleen voor mijn eind examen gelezen, voor plezier te lezen zit er bij mij niet in

Waarschuw beheerder
ik lees geen boeken. Heb echt een hekel aan lezen.
Voor mijn eindexamen (alweer lang geleden) heb ik zelfs uitreksels gelezen, geen boeken.

Waarschuw beheerder
zo nu en dan eens maar niet veel!
Waarschuw beheerder
Ik heb vorige week net weer een boek binnen gekregen van de eci.

Virginia Andrews: De Melody serie (5 boeken in 1 band)

Echt een heel mooi boek :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees twee, soms drie boeken in de week. Ik vind het leuk en het schijnt goed te zijn voor je ontwikkeling. O:)

Waarschuw beheerder
donateur
is het ook :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
heel veel mensen kijken of ze water zien branden, als ze horen dat ik graag lees...
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij puilen hun ogen uit als ze mijn boekenkast(en) zien. :) Maar wel boeken komen lenen als ze op vakantie gaan! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha LOL

Bij mij ook vaak als ze op mijn kamer komen: ZULKE DIKKE BOEKEN??????

ik zo ach das nog niks :P
Waarschuw beheerder
donateur
maar lezen hebben als hobby is nou niet echt charmant

Ik vind het een zeer charmante hobby. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hun zien het waarschijnlijk als saai ;) Dan hebben ze vast nog nooit een ECHT goed boek gelezen :no: Anders waren ze ook wel verslaafd :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat denk ik ook wel!

Waarschuw beheerder
zijn er nog meer liefhebbers van true crime hier ?
Waarschuw beheerder
waar halen jullie al die tijd vandaan??
Waarschuw beheerder
hou wel van lezen ja! jammer genoeg laatste tijd niet zo veel tijd meer voor..mijn laatste boek is : De eetclub van Saskia Noort
goed boek!!

Waarschuw beheerder
De eetclub van Saskia Noort
goed boek!!

:yes: zeker een goed boek! Spannend van begin tot eind ;P!

Hou ook zeker veel van lezen, komen de laatste tijd alleen steeds meer andere dingen tussen, wel jammer...

Ben nu alle boeken van Nicci French aan het lezen :D, super leuke en spannende boeken!

Alle boeken van Jill Mansell, ook erg leuk en grappig :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op donderdag 5 mei 2005 om 14:56:

Lees een boek over tijdmanagement:P
Waarschuw beheerder
truecrime aanraders:

"Underboss" van Peter Maas. Verhaal over sammy "the bull" gravano de rechterhand van john gotti...Vertelt de opkomst en ondergang van sammy en hoe hij samen met gotti de macht grijpt in de gambino familie.

"De maffiazoon". van Albert Demeo. Zoon van Roy Demeo, de opruimer van de Gambino familie. Vertelt zijn verhaal en dat van zijn vader. Erg goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op donderdag 5 mei 2005 om 14:56:

Eindelijk een ban voor jou sukkel:P
Waarschuw beheerder
een ban (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twilight op donderdag 5 mei 2005 om 10:52:
van de eci.

Waar ben je aan begonnen :P

Artiest {SHOWLIST artist 35918, 50714}
Waarschuw beheerder
Hokwerda's kind, al eerder genoemd is inderdaad prachtig. Nog even voor de mensen die er niets van begijpen. Met lezen zet je je eigen fantasie ongemerkt aan het werk. Wanneer je televisie kijkt, is alles al te zien en is er dus voor je fantasie weing ruimte meer. Dat is nou het mooie van lezen :cry: raak er helemaal door ontroerd

Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees niet regelmatig een goed boek, maar hou wel van lezen!
Waarschuw beheerder
Nog een in-een-beurt-uitlezer is "scar tissue" van anthonie kiedis...de biografie van de zanger van de red hot chili peppers. Boek gaat vooral over drugs, drank, sex, drugs, vrouwen, drugs, muziek en nog eens drugs...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga zo beginnen met 'Het web rond Bin Laden'.
Ga morgen de stad in opzoek naar boeken over,oorlog en terreur, lijkt me interessant om zulk soort boeken te lezen.

Waarschuw beheerder
die heb ik ook besteld...ik krijg nog een boek van de mossad van de week (al een oud boek)

heb je de jacht op carlos de jakhals al ? goed boek

ook mijn jihad is mooi boek !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robin... op vrijdag 6 mei 2005 om 12:00:
Nog een in-een-beurt-uitlezer is "scar tissue" van anthonie kiedis...de biografie van de zanger van de red hot chili peppers. Boek gaat vooral over drugs, drank, sex, drugs, vrouwen, drugs, muziek en nog eens drugs...

Ik heb hem ook in 1x uitgelezen, de biografie van Keith Richards is ook een aanrader!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 17:34:
krachttraining zal je wel nodig hebben want van je herseninhoud zul je het niet moeten hebben...

en krachttraining is zeker charmant....opgeblazen varkens zijn toch niet charmant joh

Oh oh ivankov wil ook wat zeggen
Gast, het is niet zo gek dat jij van boeken lezen houdt, je komt uit fuckin Rockanje??
waar de neuk ligt dat man?!!?!?
Ga jij nou maar lekker boerinnetjes regelen of fantaseren over de vrouwen in je boeken. laters!

Waarschuw beheerder
aan het strand ! en vrouwen komen er in mn boeken niet voor...gaat over terroristen en criminelen...zitten weinig vrouwen bij !

trouwens...als jouw beroep mensen gallen is zal je wel niet veel verdienen....mn oma galt nog beter als jou
Waarschuw beheerder
Chris, ga lekker kansloos reageren in topics die je interesses wel hebben.....
:gaap:
Waarschuw beheerder
Chantall XX : Is er iets mis met de eci dan??
Bevalt ons prima :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag het boek uitgelezen, de ontvoering van Heineken, niet echt zware proza :) maar je hebt binnen een week zo even 300 paginas gelezen, soms wel even lekker tussen al het hak en stampgeweld door ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twilight op vrijdag 6 mei 2005 om 19:16:
Chantall XX : Is er iets mis met de eci dan??
Bevalt ons prima

:yes: ons ook hoor ;)! Word alleen helemaal gek van die mensen die in de stad rondlopen en je lid willen maken ;P!

Waarschuw beheerder
ik heb al een boek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mellow Melvin op woensdag 4 mei 2005 om 11:48:
Lezen is echt je tijd verdoen in een fantasie wereld!

vooral harry potter is (Y)
Waarschuw beheerder
Help! Je hebt verkeerd gequot. Die uitspraalk hierboven is van die &*&^%$^ Chris en niet van mij!

Waarschuw beheerder
2Inge: Hokwerda's Kind is echt een aanrader! Echt zo'n boek waarin je helemaal verdrinkt..:D

Met lezen zet je je eigen fantasie ongemerkt aan het werk. Wanneer je televisie kijkt, is alles al te zien en is er dus voor je fantasie weing ruimte meer. Dat is nou het mooie van lezen raak er helemaal door ontroerd

Helemaal waar(Y)

De eetclub van Saskia Noort

Die staat ook nog op m'n lijstje die ik nog wil lezen:D
Waarschuw beheerder
oke, thnx... heb hem op me lijstje "nog te kopen/lezen boeken gezet!

gister Olivia Goldsmith - Perfecte vrouwen uitgelezen...
goed boek... geweldig verhaal over 3 vrouwen die op de 1 of andere manier bedrogen zijn door hun man, de 3 vrouwen bedenken dan een manier om hun exman te wreken...
heerlijk om te lezen :D en was zo benieuwd hoe het afliep en wat voor wraak de vrouwen zouden nemen dat ik tot 01.00 heb gelezen tot mijn boek uit was.... terwijl om 5.45 mijn wekker alweer ging....