3 volgers · 36693x bekeken
ik lees veel verschillende boeken, k heb ontzettend genoten van de boeken van heleen v rooyen, van rene appel en van de boeken van bart chabot(over herman brood)
momenteel ben ik ook lichtelijk verslaafd aan de boeken van jill mansell echt super boeken zijn dat.
en dan het boek van kluun; er komt een vrouw bij de dokter. nou ik huil niet snel maar wat was dat een mooi boek zeg, ik kon het niet laten om aan t einde een traantje weg te pikken.
momenteel lees ik het boek de avonden van gerard reve. dit is een ingewikkeld boek. zijn er mensen die dit boek gelezen hebben?
zoja wat vonden jullie er van?
momenteel ben ik ook lichtelijk verslaafd aan de boeken van jill mansell echt super boeken zijn dat.
en dan het boek van kluun; er komt een vrouw bij de dokter. nou ik huil niet snel maar wat was dat een mooi boek zeg, ik kon het niet laten om aan t einde een traantje weg te pikken.
momenteel lees ik het boek de avonden van gerard reve. dit is een ingewikkeld boek. zijn er mensen die dit boek gelezen hebben?
zoja wat vonden jullie er van?
Filosofie is geloof ik geen wetenschap. Ze hebben wel beide hetzelfde doel, namelijk de werkelijkheid onderzoeken. Maar gebruiken daarbij verschillende methoden.
psychologie is idd wetenschap. Al zijn de meningen daar nogal over verdeeld.
Welke wetenschappelijke (natuurwetenschap of geesteswetenschap) boeken heb je gelezen dan?
psychologie is idd wetenschap. Al zijn de meningen daar nogal over verdeeld.
Welke wetenschappelijke (natuurwetenschap of geesteswetenschap) boeken heb je gelezen dan?
heerlijk ontspannen met een goed boek!
vandaag uitgelezen en aanrader:
1+1=7, scenes uit een patchworkgezin van Sylvana Simons (je weet wel van tvmakelaar en vroeger tmf)
gaat over haar samengestelde gezin, 3 volwassen en 4 kinderen (waarvan 3 pubers) en nog wat huisdieren en haar tvwerk
makkelijk te lezen en erg veel humor
vandaag uitgelezen en aanrader:
1+1=7, scenes uit een patchworkgezin van Sylvana Simons (je weet wel van tvmakelaar en vroeger tmf)
gaat over haar samengestelde gezin, 3 volwassen en 4 kinderen (waarvan 3 pubers) en nog wat huisdieren en haar tvwerk
makkelijk te lezen en erg veel humor
De allerbeste auteur vind ik Bret Easton Ellis (American Psycho (10 x gelezen), Glamorama (geniaal!) Less than zero).
Daarnaast Donna Tartt (De Verborgen Geschiedenis), Michel Faber (Lelieblank Scharlakenrood), Richard Russo (Empire Falls), DBC Pierre (Vernon god litlle). En nog wat standaard namen zoals Orwell en Kafka.
Het beste boek van vorig jaar was ongetwijfeld Kluun - Komt een vrouw bij de dokter, meest aangrijpende boek wat ik ooit heb gelezen, nog harder in een andere zin dan in duizend stukjes.
Daarnaast Donna Tartt (De Verborgen Geschiedenis), Michel Faber (Lelieblank Scharlakenrood), Richard Russo (Empire Falls), DBC Pierre (Vernon god litlle). En nog wat standaard namen zoals Orwell en Kafka.
Het beste boek van vorig jaar was ongetwijfeld Kluun - Komt een vrouw bij de dokter, meest aangrijpende boek wat ik ooit heb gelezen, nog harder in een andere zin dan in duizend stukjes.
Glamorama is zeker een aanrader als je American Psycho ook weet te waarderen. Echt een bizar boek waarin je helemaal meegezogen wordt. De hoofdpersoon Victor Ward/Jonhson wordt steeds meer paranoia en het speelt zich af in New York en Parijs. Door zijn domheid en naiviteit beland hij in een terroristennetwerk.
Nee, maar dat ben ik idd wel van plan. Er zijn zo verschrikkelijk veel goede boeken!
Heb ook nog een aantal boeken van Grunberg liggen, en de klassiekers 100 jaar eenzaamheid van Gabriel Garcia Marquis en Madame Bovary van Gustav Flaubert.
Herman Brusselmans is op z'n tijd ook wel grappig, vooral de Guggenheimer reeks en Pitface.
Heb ook nog een aantal boeken van Grunberg liggen, en de klassiekers 100 jaar eenzaamheid van Gabriel Garcia Marquis en Madame Bovary van Gustav Flaubert.
Herman Brusselmans is op z'n tijd ook wel grappig, vooral de Guggenheimer reeks en Pitface.
Van Grunberg heb ik De figuranten gelezen. Om eerlijk te zijn vond ik er weinig aan. Heb vanandere mansen wel gehoord dat zijn anderer boeken wel/(ook?) goed zijn.
Van Gabriel Garcia Marquez heb ik Liefde in tijden van cholera gelezen =
Heeft hij de nobelprijs mee gewonnen.
Brusselmans is idd wel grappig, soms. Heb ex-drummer, ex-schrijver, ex-minnaar, Pitface, Bloemen op mn graf en weg met de literatuur gelezen.
Van Gabriel Garcia Marquez heb ik Liefde in tijden van cholera gelezen =
Brusselmans is idd wel grappig, soms. Heb ex-drummer, ex-schrijver, ex-minnaar, Pitface, Bloemen op mn graf en weg met de literatuur gelezen.
twilight
die zijn egt geweldig.. ik heb al wel zo veel boeken gelezenvooral fantasy-boeken, op het moment ben ik de davinci code aan het lezen... dat is wel heel erg mooi/intressant.
wat ik ook een heel mooi boek vond is die over herman brood: Broodje springlevend ik weet all1 niet zo meer welke schrijver dat was
.
en Tolkien vind ik ook heel goed
De boeken van Virginia Andrews vind ik ook helemaal te gek.
En de boeken van Harry Potter ook.
En de boeken van Harry Potter ook.
wat ik ook een heel mooi boek vond is die over herman brood: Broodje springlevend ik weet all1 niet zo meer welke schrijver dat was
en Tolkien vind ik ook heel goed
laatste aanpassing
Beroep: Slapen
Slaap lekker verder..
Wat is er zo fantastisch aan die DaVinci-code dat heel nederland de laatste tijd opeens dat boek aan 't lezen is?
Gehyped of is het echt een geniaal en vernieuwend boek?
Gehyped of is het echt een geniaal en vernieuwend boek?
Dat vraag ik me ook telkens weer af.
Door dergelijke zaken wil ik zo'n boek gewoon pas lezen wanneer de hele heisa er omheen weer over is.
Momenteel nog steeds in : de Omega Files bezig. Een soort naslagwerk (subjectief imo) over de relatie aliens in WO 2, en inherente zaken. uitermate interessant (maar leest niet heel makkelijk weg).
Hierna heb ik : Onvoltooid Verleden op de rol staan (van Pieter Aspe), de achterkant leek me veelbelovend. We zullen zien.
Laatste tijd niet veel gelezen,ben nu bezig in 'Ik was 12 en fietste naar school' Van Sabine Dardenne
Denk dat ik binnekort maar weer eens aan een serie van Virginia Andrews begin
Weet iemand toevallig nog een boek die qua schrijfstijl een beetje lijkt op 'Er komt een vrouw bij de dokter' van Kluun?
Denk dat ik binnekort maar weer eens aan een serie van Virginia Andrews begin
Weet iemand toevallig nog een boek die qua schrijfstijl een beetje lijkt op 'Er komt een vrouw bij de dokter' van Kluun?
Ik ben op dit moment "Ik was 12 en ik fietste naar school" aan het lezen van Sabine Dardenne, een meisje die weet te ontsnappen van de gruwelijke moorden en verkrachtingen van Ductroux.
Ben pas bij het 4de hoofdstuk, maar het is echt een heel heftig en heel erg zielig boek
Zeker een tip om te lezen.
Wat ik vooral heel erg spannend aan het boek vind is dat ze misschien toch nog een manier weet om te ontsnappen, te telefoneren of de nieuwsuitzendingen te horen
Ben pas bij het 4de hoofdstuk, maar het is echt een heel heftig en heel erg zielig boek
Wat ik vooral heel erg spannend aan het boek vind is dat ze misschien toch nog een manier weet om te ontsnappen, te telefoneren of de nieuwsuitzendingen te horen
Weet dat het allemaal goed komt
Heb net een paar stukken over Marc Ductroux gelezen... damn echt vreselijk gewoon 
Ik was een jaar of 9 ofzo toen ik over Ductroux hoorde, maar wist niet goed wat hij allemaal had gedaan enzo..
Pas toen ik gisterenavond dit boek ging lezen kwam ik daar tot de ontdekking toe. Echt vreselijk allemaal.
Heb er vannacht dan ook nog een ontzettende vage en vreselijke droom van gehad
Denk dat ik vanavond maar even iets anders ga doen als ik weer ga lezen 
Ik was een jaar of 9 ofzo toen ik over Ductroux hoorde, maar wist niet goed wat hij allemaal had gedaan enzo..
Pas toen ik gisterenavond dit boek ging lezen kwam ik daar tot de ontdekking toe. Echt vreselijk allemaal.
Heb er vannacht dan ook nog een ontzettende vage en vreselijke droom van gehad