Partyflock

Forumonderwerp · 662662
Waarschuw beheerder
Je hoeft maar een push up behaatje aan te doen en meteen heb je een zooitje jongens aan je lip hangen....

Wat is dat toch??? :/

Waarschuw beheerder
Ja ik zie dr ook het nut niet van in
:S
Waarschuw beheerder
Ziet er wel goed uit vind ik zelf :yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
Je hoeft maar een push up behaatje aan te doen en meteen heb je een zooitje jongens aan je lip hangen....

Wat is dat toch???

Die vierde foto lijk je op die ene uit goede tijden.. (ik weet ff niet hoe ze heet)

Waarschuw beheerder
donateur
Tja jongens he ;)
Waarschuw beheerder
Tsja die ene die Ludo hielp dat meisje

veel vergelijking zo
Waarschuw beheerder
Tja.. Borsten zijn wel erg :P:P En met push-up lijkt het alsof het meisje vraagt om sex :yes:

:bounce:
Waarschuw beheerder
DeeYana 29 februari 2004 19:05

Wat is dat toch???

Die vierde foto lijk je op die ene uit goede tijden.. (ik weet ff niet hoe ze heet)

Ik??? :vaag:
Waarschuw beheerder
Ja

Waarschuw beheerder
victoria koblenco ofzoiets?
Waarschuw beheerder
Isabella????

hahahahahhahahhahahahahahhaha....
Keb t al een keer eerder gehoord :vaag:

Maarree ik zie zelf de vergelijking nou niet echt :)

Waarschuw beheerder
donateur
NOu...Als je een push up aandoet, dan vraag je ook wel een beetje om aandacht vind ik.
Anders doe je toch ook geen push up BH aan lijkt me?
Waarschuw beheerder
Ik draag wel eens een push up bh, omdat ik het mooi vind lijken..

Niet voor de jongens, en ook niet om de aandacht
Waarschuw beheerder

Wat is dat toch???

je doet het toch voor een reden, lijkt me..en als je minder aandacht wilt, dan doe je t toch niet aan?:D

simpel!
Waarschuw beheerder
Tja, zal wel doordat ik een jongen ben ... maar ze blijven aandacht trekken. Maar het is niet het eerste waar ik naar kijk. Dat blijven bij mij de billen

Waarschuw beheerder
ehmm nou.... ligt dat aan de push up???? lijkt me niet.... heb nooit push up (is ook niet nodig :bloos::bloos:) en toch lijken de mannen tegen ze te praten... :) hahah
Waarschuw beheerder
donateur
je doet het toch voor een reden, lijkt me..en als je minder aandacht wilt, dan doe je t toch niet aan?

Wat een stompzinnig antwoordt :s Alsof je een push-up aan doet om jongens te trekken :/

Misschien vind je het zelf wel mooi?
Waarschuw beheerder
Wat een stompzinnig antwoordt Alsof je een push-up aan doet om jongens te trekken

Misschien vind je het zelf wel mooi?

aantrekken->teveel aandacht
niet aantrekken->minder aandacht

wat kies je?

en ja, ik vind t wel mooi staan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja oké das waar

Maar ik vind de aandacht alleen maar leuk hoor ;)
Waarschuw beheerder
Sjakkie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

Ik vraag me hetzelfde ook regelmatig af ;-P
Waarschuw beheerder
jongens blijven toch rare wezens..ik denk dat we er nooit achter zullen komen

Waarschuw beheerder
omdat ik zelf geen borsten heb... dus kijk ik er graag naar...

stel dat je voor 1 dag een pik in je broek hebt hangen.. wedden dat je er dan ook niet vanaf kan blijven?

Waarschuw beheerder
vind t eigelijk wel nep.... push up..... :)

Waarschuw beheerder
Al draagt een aap een gouden ring.....

Waarschuw beheerder
liever geen aap...

Waarschuw beheerder
geen idee...kheb nooit push up bh-tjes aan en alsnog heb dat probleem...

Waarschuw beheerder
toberz wil dat wel ff bekijken dan B)

Waarschuw beheerder
heb het zelf al bekeken voor je enne...mja...neem t maar van me aan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Sjakkie :9 en als ze ijsblokjes hebben is het wel weer goed O:)

Waarschuw beheerder
toberz heb je ze bekeken voor me,raak ze eens aan voor me dan :)

Waarschuw beheerder
donateur
( . ) ( . ) :kwijl:

Waarschuw beheerder
toberz heb je ze bekeken voor me,raak ze eens aan voor me dan

Wehehehehe smeerpijp

Waarschuw beheerder
moet ik het doen dan :)

Waarschuw beheerder
neu das nie nodig

Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
wacht maar tot het voorjaar!
push-up beha's én korte rokjes!

dan heb je ze aan je benen hangen!
geile mongolen...

Waarschuw beheerder
donateur
wacht maar tot het voorjaar!
push-up beha's én korte rokjes!

dan heb je ze aan je benen hangen!

Jaa maar sommige dames die lokken het wel uit :9

Waarschuw beheerder
doe maar niet alsof je dat erg vindt.
Waarschuw beheerder
nee, niet als jij het bent hoor!
Waarschuw beheerder
Valt me op dat de meeste jongens zeggen dat meiden om sex vragen als ze een push up bh dragen..

Kennelijk is het mannelijke brein niet zo sterk ontwikkeld wat dat betreft :P
Waarschuw beheerder
Yes yes... eindelijke nog een topic waar er weer eens flink gehamerd wordt op het 'grote verschil'

Zal je even uit je droom halen, push-up en kortje rokjes zijn leuk om te zien... maar er zijn er meeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg....dus don't think your special, just one of the bunch

Sure, ik zal je zeker eens even bekijken.. maar verder is het echt niet boeiend.. :jaja:

Oo ja, en ik denk dus ook echt niet dat je vraagd om sex als je push up draagt...
zit eerder in de hoek van;

1) je vindt dat je te kleine tieten hebt, niet goed voor je ego
2) je vindt het gewoon mooi, en dus boeit het je ook niet wat gasten ervan vinden(!!!)(Y)(Y)(Y)
3) je hebt aandacht nodig(!!!)
4) je hebt een vette mango menthaliteit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Na aanleiding van de bluffende post van mijn voorganger hier op dit topic durf ik hiet niet meer te reageren! :x

:P

Waarschuw beheerder

Wat is dat toch???

Dat is handig als je zin hebt om eens lekker van bil te gaan. :D

Ik moet zeggen dat ik met mijn pushup boxershort ook al menig vrouw het bed in heb weten te sleuren. Wat is dat toch met pikken.

Waarschuw beheerder
donateur
het is toch een vorm van sexualiteit laten zien, net als de omvang van de leuter van een man (al zie je dat meestal nogal laat;))

het is onzin dat het alleen maar melkfabrieken zijn, zoals sommige vrouwen het doen overkomen.

Overigens ben ik zelf meer een gezichts/ogen man, maar als de borstpartij er leuk uitziet tja ehh kan ik er wat aan doen:s
Waarschuw beheerder
Na aanleiding van de bluffende post van mijn voorganger hier op dit topic durf ik hiet niet meer te reageren!

Niks bluf aan, gewoon mijn visie. Beter dan dat je eromheen lult

Waarschuw beheerder
donateur
ja haha idd echt vaag, altijd wegkwijlen bij meiden met dubbel D.. maar blij zijn dat hun vriendin b85 heb ofzo.. :S klopt niej maarja
ze nemen mij maar zoals k ben, zonder push up bh's dus!
Waarschuw beheerder
donateur
:) Maar het blijft mooi! :P
Waarschuw beheerder
D of dubbel D of + .... vind ik weer TE. C is mooie maat
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://members.lycos.nl/maurits822/Pics/kijkeeneendje.jpg[/img]

KIJK, EEN EENDJE!! :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Hahaha, Geweldige humor ! :D:D
Waarschuw beheerder
Tussen die tralies door zie je nog een eendje
Waarschuw beheerder
SFTV 1 maart 2004 13:49

Ik moet zeggen dat ik met mijn pushup boxershort ook al menig vrouw het bed in heb weten te sleuren. Wat is dat toch met pikken

heheheh (y)

Waarschuw beheerder
een eend:) humor
Waarschuw beheerder
:lief: eendje...whahaha....voor de push-up BH 8)

Waarschuw beheerder
eenden zijn echt super
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het geen eend maar een meerkoet :)
Waarschuw beheerder
en volgens mij bestaan er geen push-ups voor dié tieten!
anders zou ze niets meer zien...

Waarschuw beheerder
En met push-up lijkt het alsof het meisje vraagt om sex

mjah vraag er dus elke dag om :S
vind een push up gewoon lekker zitten,ZE wiebbelen niet zo!en onder een trui zien ze er juist kleiner uit met push up...dus dat slaat nergens op.je bedoelt een laag uitgesneden truitje met dikke vulling waar de tieten bijna uitvallen...mjah dan vraag je erom om naar je tieten te worden bekeken...

Waarschuw beheerder
donateur
weet nog iemand die erover klaagde op hardhouse academyO:)

gelukkig keek ik haar gewoon netjes aan;)

Waarschuw beheerder
mjah dat zijn juist degene die voor de spiegel staan om te kijken of ze hun tiet-oppervlakte optimaal benutten,en maar zeiken als een gast ernaar staart...

Waarschuw beheerder
Sommige vrouwen zijn zo hypocriet hé... Ik maar denken dat die dingen uit zijn gevonden zodat het vrouwelijk schoon iets meer naar voren word gebracht... "neeeeeeej ik trek zon ding aan omdat ik het zelf prettig vind" JA HOOOOOOR

Waarschuw beheerder
tuurlijk!!!! als ik uitga trek ik het aan omdat het mooi is,maar draag het ook door de week,ik HEB nieteens 'normale' bh's waarom zou ik daarover liegen...waarom ben ik mezelf überhoubt tegenover een domme gast aan het verdedigen?? :| dahaaag

Waarschuw beheerder
^ Waarom voel jij je aangesproken? Was niet eens naar jou toe bedoeld... sloeg eigelijk meer hierop -->
mjah dat zijn juist degene die voor de spiegel staan om te kijken of ze hun tiet-oppervlakte optimaal benutten,en maar zeiken als een gast ernaar staart...

En domme gast? Kijk... dan voel ik me wel aangesproken... maar ik zal het erop houden dat je me niet echt kent (=

x

Waarschuw beheerder
nah ik typte dat vorige stukje ook :yes: wel als voorbeeld dan,en jah ik noemde je dom omdat je maar meteen vrouwen die elke dag push ups droegen omdat ze het lekker vinden zitten hypocriet vind.

Waarschuw beheerder
Meisje meisje toch... Ik heb het niet eens over vrouwen die elke dag tietomhoogdrukbh's dragen gehad... Dus ja het ging over het stukje tekst wat je typte en niet over jou... Altans.. ik mag hopen dat het stukje tekst wat je typte niet over jou ging? (;

Waarschuw beheerder
maar goed,als ik het weer verkeerd heb opgevat sorry,ik ga mijn nest in...adios!

hmmzzz neehj,het ging om de dames die ze dragen om op te vallen,maar als puntje bij paaltje komt mag je er niet naar kijken

dankje ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
trust

Waarschuw beheerder
en leuke poesjes trouwens (=
Waarschuw beheerder
Ehhhh Sjak...

Als jij zo'n push-up bh'tje aantrekt zijn t niet alleen de mannen die gaan lopen kwijlen hoor! (6)

Ik moet zeggen dat mijn aandacht ook altijd wordt afgeleid door mooie dames met pronte borstjes! :bloos:

Sick mind, I know! :D

Waarschuw beheerder
A sick mind is a joy for life.. ja toch! En komop... Mooie dingen zijn om naar te kijken... anders was het ook niet zichtbaar.

Waarschuw beheerder
wat dat toch is met mannen en borsten? ten eerste hebben wij ze niet,dus zijn ze intressant...ten tweede,jullie vinden alle manne toch altijd net kleine kinderen? kleine kinderen-borsten...1 en 1,dacht ik,we hebben ze nodig om groot te worden

Waarschuw beheerder
Waarom trek je dan zo'n push up beha aan? Blijkbaar wil je toch die aandacht van jongens, jij stiekemerd!

Waarschuw beheerder
dat bedoel ik,zo'n bh is toch bedoelt om er 'mooier' uit te zien? wat is dat toch met vrouwe en chippendales? hij trekt zn shirt uit en ze gaan allemaal gillen! vreemd....

Waarschuw beheerder
Beetje ons mannen in een hoekje plaatsen als geile bokken, maar wel zelf elk weekend die push up beha aantrekken voor de aandacht.

Waarschuw beheerder
tsssss, borsten! Wat heb je eraan!

Tja, als je een kanibaal zou zijn dan heb je er nog wat aan maar nu kun je er alleen je lul tussen steken :/

Waarschuw beheerder
donateur
go djdon, beetje zelfreflectie doet de zeurende vrouw goed

Waarschuw beheerder
Ach het gaat net zo goed op als je het verhaal omdraait.
Altijd als ik een komkommer in m'n broek duw, dan opeens willen 10 vrouwen een diepgaand gesprek voeren...

*zucht*

Chris

Waarschuw beheerder
En vrouwen willen die aandacht ook gewoon hebben.
:):P

Waarschuw beheerder
Mannen vinden dat nou eenmaal geil en willen dat weleens van dichtbij zien. Da's de natuur. Kunnen we niets aan doen.

Waarschuw beheerder
Das waar..

Waarschuw beheerder
UITLONKEN! da zeg ik, UITLONKEN... allemaaaal!!! zeker iets vergeten? litertje yoghurt!? litertje yoghurt in m'n broek godverdomme>>!>!>!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar nu serieus; het is gewoon de natuur..mannen moeten jagen, en vrouwen geilen op de aandacht..

en waarom mannen meer drang naar sex hebben (bewezen); vrouwen doen er 9 maanden over om een kind te maken, mannen kunnen er 3 per dag maken als ze willen. (record staat op naam van een Marrokaanse Sjeik die ergens vroeger 888 kinderen bij verschillende vrouwen had).
Discovery had laatst een test; lieten ze een man aan willekeurige vrouwen vragen of ze met hem naar bed wilden vanavond. Antwoorden 99% NEE
Lieten ze een vrouw hetzelfde vragen aan willekeurige mannen , zei 80% volmondig JA...
Waarschuw beheerder
Vind je het gek dat mannen daarop geilen..als je een push-up draagt kunnen mannen nieteens ergens anders naar kijken.
Waarschuw beheerder
Laag uitgesneden topje en een paar prachtig verpakte beloftes in het zicht. Beetje man kan toch geen weerstand meer bieden.

Waarschuw beheerder
2 Miech...jij snapt m! kijk ik vind t prima hoor,push up bh's,en heupbroeken en weetikveel wat voor meer moois,graag zelfs! maar vrouwen trekken het toch aan om er goed uit te zien? en al die flauwe kul van' ik doe t voor mezelf' wil ik hier niet horen want dat accepteer ik niet! als je thuis op de bank in je joggingbroek zit,zit je toch ook lekker in je vel? o,maar zo ga je niet uit! maar wat dacht je van de teleurstelling die mannen moeten onder gaan VANWEGE zo'n klote push-up bh? denk je dat ze een leuke c-cup heeft...maar als je ze uitpakt blijkt het gewoon een ordinaire kleine b-cup te zijn!!!!!!
Waarschuw beheerder
VANWEGE zo'n klote push-up bh? denk je dat ze een leuke c-cup heeft...maar als je ze uitpakt blijkt het gewoon een ordinaire kleine b-cup te zijn!!!!!!

Idd! :jaja: dat is pas echt kut. Denk je wat leuks opgepikt te hebben is het hoopje skuim

Waarschuw beheerder
en als zelfs de Jungsters het al in de gaten hebben dames........

Waarschuw beheerder
als je thuis op de bank in je joggingbroek zit,zit je toch ook lekker in je vel?

dan heb ik ook mijn push-up aan :yes:

en zoveel groter lijken ze nou ook weer niet,en als je alleen afgaat of de tieten van een wijf :/ was er mis met een b???

Waarschuw beheerder
er is helemaal niks mis met een B-cup,maar als ik C verwacht wil ik C,godverdomme!

Waarschuw beheerder
nah een tip; je ziet meteen al een meisje een push-up bh aanheeft...lijkt het een c, is het een b.lijkt het een b, is het een a ;p

Waarschuw beheerder
dat zei ik al,papegaai

Waarschuw beheerder
tsja het heeft gewoon iets, moet me eigenlijk ook niet vragen wat :P

Waarschuw beheerder
nah djidon als je dat weet moet je niet zeuren :p
Waarschuw beheerder
donateur
IK heb liever een b cup dan een c cup :bloos: dus in mijn geval vind ik het beter :9
Waarschuw beheerder
Ja dan moet je ook niet zeuren als een gozer erop af gaat..

Want waarom doe je het dan?! toch omdat het groter lijkt en je denkt daarmee meer gasten aan te trekken!

Waarschuw beheerder
en daarom trekken ze mooie kleertjes aan,en daarom doen ze make-up op,en daarom doen ze de haartjes mooi,en das allemaal prima,top,geweldig! maar zit dan niet te zeiken als ik er op geil! wat je ook doet,DAT zal ik altijd blijven doen,dat is er met mannen en borsten en kontjes en nekkies en heupies en...en..en..godverdomme nou ben ik geil!

Waarschuw beheerder
en..godverdomme nou ben ik geil!

O jee, dit is heel erg. :/

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
je doet het toch voor een reden, lijkt me..en als je minder aandacht wilt, dan doe je t toch niet aan?

Voor een reden? voor jezelf neem ik aan.

Waarschuw beheerder
Ja dan moet je ook niet zeuren als een gozer erop af gaat..

heb je mij dat ook maar ERGENS in dit topic horen zeggen??
Waarschuw beheerder
Zielige wijven!

Ze doen hier net of ze het erg vinden dat er iemand naar hen kijkt!
Waarschuw beheerder
heb je mij dat ook maar ERGENS in dit topic horen zeggen??

Ok jij niet misschien specifiek, maar de suggestie is toch wel aanwezig dat het oo zo erg is..cq daar gaat dit hele topic over ;)

Waarschuw beheerder
mjah zoals ik dan ook al ergens in het topic zei: ik draag t omdat ik dat lekker vind zitten,want dan wiebelt t zaakje niet zo en onder een trui lijken ze juist kleiner met een push-up aan....

ik heb ook een hekel aan vrouwen die hun memmen bijna uit een truitje laten ploppen en als er dan een man iets van zegt dat ze dan gaan klagen bij hun vriendje anebolen bobby.....
als ik uitga en iemand staart naar me,vat ik dat gewoon op als compliment....stelletje zeikerds soms op de wereld ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geweldig alle die antwoorden..

De gemiddelde testosteronfabriek hier denkt dat het meissie zo'n ding aantrekt omdat ze uit is op sex 8)

Tsk Tsk
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig alle die antwoorden..

De gemiddelde testosteronfabriek hier denkt dat het meissie zo'n ding aantrekt omdat ze uit is op sex

Volgens mij is de algemene mening dat ze uit is op aandacht, overbodige conclusies trekken is ook een vak ;)

Waarschuw beheerder
uit is op aandacht??misschien ooit eraan gedacht dat als het zomer is en je een topje aantrekt dat je je ook gewoon een beetje zelfverzekerder wilt voelen???
mannen denken altijd maar dat alles voor HUN word gedaan....nah sorry hoor,maar de wereld draait ook om andere dingen...
Waarschuw beheerder
donateur
En op welke manier wil je je zekerder voelen ? Leg maar es uit dan, als je het voor jezelf doet is het niet nodig, je kent je eigen lichaam immers toch ?

Waarschuw beheerder
ach iedereen staat s'morgens voor de spiegel om te kijken of alles goed zit en of je er een beetje leuk uitziet,maar sorry hoor,dat doe ik echt niet voor een stelletje sukkels die denken dat ik op hun aandacht kick,ik heb trouwens een vriend,moet ik dan maar in een plastic zak gaan lopen??
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hoor je mij niet zeggen, maar het is gewoon een feit dat mensen (en niet alleen vrouwen ;)) graag aandacht willen zodat hun zelfvertrouwen groeit..

Waarschuw beheerder
jah tuurlijk,maar daarvoor hoeft het niet meteen te betekenen dat ik geneukt wil worden ofzo :p
en iedereen wilt wel eens beetje postieve aandacht ja,maar omdat ik een push-up elke dag draag hoef ik echt niet elke dag aandacht...en als ik ff eerlijk mag zijn :p als ik gewoon een trui aanheb zien mannen t nieteens...

Waarschuw beheerder
sjak wil je met me sexen,heb namelijk momenteel ook zo'n ding om B)
Waarschuw beheerder
Lijkt me lekker :9
Waarschuw beheerder
ik ben gek op aandacht, maar een push-up trek ik toch echt aan voor wat volume hoor!

ik heb liever dat het lijkt of ik een cupje meer heb dan dat het lijkt of ik géén tieten heb met een strak topje aan!

dan moet je mannen pas zien kijken!
heb ze nou tieten of nie?

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook wel mooi hoor als de borsten van een meisje goed kan zien!
dat trekt mijn aandacht ook wel :p

Waarschuw beheerder
met jouw is het altijd lekker sjak :)

Waarschuw beheerder
donateur
precies Johy>> dat probeer ik nou in diverse topics al duidelijk te maken. pretendeuze geleuter altijd van vrouwen, sodemieter op met dat 'wannabi interessant en kijk mij eens niet met de meute meedoen' gezeik constant, we zitten hier toch niet meer op de middelbare school....nou ja....meestal dan
Waarschuw beheerder
donateur
grote tieten zijn :(
Waarschuw beheerder
Van die units, die zo gauw als het korfje open gaat afzakken naar knie hoogte :S :[

Waarschuw beheerder
donateur
mjah mannen zijn domme wezens, dat is het :jaja:

maar als ik een push-up aan zou doen zouden ze helemaal onder m'n neus zitten haha..
Geen goed plan dus ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben niet voor niets Prinses of de Erwt.. :(
Push-up is een must.
Mijn coole Prins beschermt me wel als ongewenste intimidaties plaatsvinden.
Waarschuw beheerder
Je mag lekker zelf van je afbijten;)
moet wel beetje pit in een meid zitten natuurlijk..los het lekker zelf op :jaja:

Als dat niet lukt, kan altijd de beuq hamer nog worden gepakt
Waarschuw beheerder
ik kan heeel goed zelf van me af bijten hoor.
Mijn vriend heeft het alleen meestal sneller door dan ik... :p

Waarschuw beheerder
donateur
grote tieten zijn

2 mike : zal je vriendin leuk vinden dat je daar zo over denkt ;)

of is sillybilly je nou eindelijk eens in het echt tegengekomen :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beetje ons mannen in een hoekje plaatsen als geile bokken, maar wel zelf elk weekend die push up beha aantrekken voor de aandacht.

idd, en kort rokje zonder string eronder en maar klagen dat ze wordt aangerand hoor...

Waarschuw beheerder
2 xx Pascalle xx
jij zegt:als ik een push-up zou aantrekken dan zitten ze onder mn kin...,,kijk das nie errug! want jij houdt dan tenminste nog wat OVER als je wordt uitgepakt,snappie? waar ik gewoon zo op afknap is een zoektocht in mijn eigen slaapkamer(of die van een ander) naar een behoorlijk cuppie! terwijl ik toch echt in de veronderstelling was een behoorlijk cuppie mee naar huis geluld te hebben!!!!
Waarschuw beheerder
Als je dit dan toch weet dan kijk je voortaan toch alleen naar meisjes met cup D+....weet je tenminste zeker dat het minstens een C is...

Waarschuw beheerder
ze moeten gewoon verplichten dat je je cupmaat ergens duidelijk afgebeeld op je lichaam weergeeft, bij voorkeur met een grote letter op het voorhoofd. Scheelt iedereen een hoop frustratie en nieuwsgierigheid.

Waarschuw beheerder
idd, en kort rokje zonder string eronder en maar klagen dat ze wordt aangerand hoor...

al loop je naakt,moet nog geen gast aan je zitten zonder er toestemming voor te hebben,maja als ze al gaan zeiken als een vent hun erop aanspreekt,nouja zelf schuld

Waarschuw beheerder
http://www.diadiktyo.net/fun/flash/?name=anti-stress/

hier hebben ze tieten
Waarschuw beheerder
getver lelijke wijven hee!

Waarschuw beheerder
of jij volle zalen trekt :z

Waarschuw beheerder
Tieten zijn gewoon speciaal. Vooral als ze een strak truitje aan heeft waar je een klein beetje kan zien..maar niet teveel.

Op de een of andere manier wil je zorgen dat je helemaal ken zien*uitpak idee*...waarom weet ik ook echt niet..moeder natuur..tja...

Hmm lekkere post:s
Waarschuw beheerder
wat dat is? uuuhm,..... we hebben goede opvoeding gehad ofzo?

Waarschuw beheerder
Der is tog niks mooiers en leukers dan mooie volle borsten :/ Dus niet zo zeiken hoor :-D

Waarschuw beheerder
donateur
getver lelijke wijven hee!

gutgut het foutje vanmoeder natuur gaat nu mensen beoordelen op uiterlijk.. niet doen meid als je zo'n harses hebt als jij..

besides, sjakkie is een lekker wijf (y)
en d'r dinnetjes mogen er ook wezen..

dus suzi blaat lekker verder :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Go pascalle!!! :bounce: :-p
Waarschuw beheerder
2 Menker: das nogal een vertekende foto :/
Zulke grote tieten heb ik helemaal niet hahahaha, check lichtinval enzo..

Pascalle (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik een push-up BH aan trek blijven de jongens toch wel op afstand hoor...

Misschien doe je toch iets niet goed. o:) :9
Waarschuw beheerder
hellllooooooo! lees effe waar ik op reageer zeg!
heb het helemaal niet over die foto.
Waarschuw beheerder
stel aggressievelingen

Waarschuw beheerder
Ik heb geen push up bh nodig heb van mezelf al aardig borsten...

Waarschuw beheerder
Welke cup heb je dan San? :P:P ;)

Waarschuw beheerder
Willemien heeft de mooiste...
Waarschuw beheerder
zien zien zien zien zien
:):):):):):):):):):):):)

Waarschuw beheerder
hangen ze dan alleen aan je lip???

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb Cup F maar doe alsof ik Cup A heb.
Ik val alleen op dieren.

Waarschuw beheerder
zou je haast niet zeggen...

Waarschuw beheerder
donateur
wat niet?

Waarschuw beheerder
Ik heb Cup F maar doe alsof ik Cup A heb.

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof je het niet ?

Ikzelf ook niet eigenlijk :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aha... das duidelijk :9
Waarschuw beheerder
Ik heb meestal ook push up aan maar niet voor de aandacht maar omdat het gewoon mooier eruit ziet! vooral als je alleen strakke truitjes hebt!

is toch zo?

Waarschuw beheerder
donateur
vind s uzi eigenlijk niet onderdoen voor sjakkie hoor cebas[img]http://62.148.164.99/forum/html/emoticons/unsure.gif[/img]
Waarschuw beheerder
push up BH`s zitten lekker, staan mooi maar het grootste voordeel: als je het koud hebt is dat niet te zien ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja mooi en vooral als je zo klein bent als ik en je hebt dan 75 C dan gaat het wel erg opvallen maarja, ik ken er ook nix aan doen komt door oma en mama:D:P maar de jongens zijn er zeker snel bij als je een push up bh aan heb of een strak truitjuh waarbij je tieten omhoog gaat staan:S snap er ook nix van moet je aan die gozers vragen:S
Waarschuw beheerder
Mannen kijken nou eenmaal graag naar borsten...en als eerste naar degenen die het meest opvallen...is toch nix op tegen...heb tenminste hier ook al een aantal vrouwen horen zeggen dat ze graag naar de borsten van een sexe genote kijken...en ff over de maat: B en C cup vind ik het mooist.

Waarschuw beheerder
Wat kunnen jongens soms domme antwoorden geven.
Als een meisje een push up bh draagt is dat meestal omdat ze onzeker is over haar borsten, niet omdat ze zo nodig sex wil :)

En als meisjes een push up bh aandoen (of van hunzelf grote tieten hebben) en een truitje waarvan je tieten er bijna uitflikkeren aandoen, moeten ze ook niet zeuren als ze veel aandacht krijgen.
Dat hadden ze thuis in de spiegel ook wel kunnen zien!

Waarschuw beheerder
Borsten zijn nu eenmaal het knapste deel aan een vrouwenlichaam daarom kijken de mannen er graag heen...
Waarschuw beheerder
Ik moet wel toegeven dat ik een tieten fixatie heb, het zijn van die oncontroleerbare oogreflexen.

Maar op het strand als bijna alles toples is heb ik nergens last van, pas als ze het gaan bedekken wordt het voor mij interessant.
Waarschuw beheerder
Yvonne jij komt hier nog met het meest domme antwoord! ik ben absoluut niet onzeker over mn borsten en draag ze ook dus.....:-s. Jij zal zelf onzeker zijn gezien je opmerking over grote tieten en aandacht.

Waarschuw beheerder
Soms ben ik wel onzeker ja, maar dat is niet de reden dat ik af en toe een push up bh aandoe.

En leer eens lezen, er staat
Als een meisje een push up bh draagt is dat meestal omdat ze onzeker is over haar borsten, niet omdat ze zo nodig sex wil

Dus niet in alle gevallen is dat zo :)

En mijn opmerking over grote tieten en aandacht ging over dat de mensen niet moeten zeuren als ze er zo bij lopen dat ze dan veel aandacht krijgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik dat zo lees moet ik maar gauw weer een push up bh aanschaffen! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
BierBos 15 maart 2004 13:06
Borsten zijn nu eenmaal het knapste deel aan een vrouwenlichaam daarom kijken de mannen er graag heen...

Nopz, billen en ogen :)
Waarschuw beheerder
yvonne oke dan...kwam een beetje negatief over :-)

Waarschuw beheerder
Nee hoor zo bedoelde ik het absoluut niet!!! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jetsers zijn prima dus als je mooie hebt laat ze zien ;)!!!!!

Waarschuw beheerder
Waarom altijd zo'n gedoe om die tieten
ze zijn gewoon lekker! volgens mij vinden jullie het stiekem wel beetje erg als we de hele avond niet naar jullie borsten hebben gekeken :)

Waarschuw beheerder
tuurlijk............. waarvoor heb ik ze dan :P

Waarschuw beheerder
donateur
Om baby's mee te voeden :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me altijd af wat voor meisjes dit soort topics openen..
Ik heb ook bijna altijd een push up bh aan maar heb dat echt niet zo hoor, en als t al zo is erger ik me er niet aan omdat ik er zelf om vraag blijkbaar.. Zo onderhand zou je toch wel moeten weten hoe mannen in elkaar zitten..?? En wat dan nog, lekker boeiend.. Wij vrouwen kijken toch ook naar strakke kontjes en wasbordjes? En ik heb nog nooit een jongen een topic zien openen met als stelling: als ik een strak shirtje aan trek kijken alle vrouwen naar mijn borst en buikspieren, wat is dat toch???

Af en toe schaam ik me dat ik een vrouw ben!

Waarschuw beheerder
Het is wel het eerste waar ik naar kijk of je nou grote of kleine borsten hebt maakt niet uit ik kijk automatisch gaat vanzelf:S

Toenet ook in de sportschool:Osjezus
Terwijl ik me moet concentreren:@ wordt ik zo erg afgeleid....
Het zit er bij mannen gewoon in!
borsten:)

Waarschuw beheerder
donateur
goedzo fairytale, net dat stukje relativering dat veel vrouwen lijken te missen in dit soort zaken(Y)

idd, wat kan mij het verrotten dat een meisje naar mn reet kijkt of mijn 'tieten', doe haar er een plezier mee blijkbaar

Waarschuw beheerder
Geen push up aantrekke :-P

Waarschuw beheerder
tis misschien wel mooi maar tis soms wel te erg dat ze er zo op zitten te geilen idd..
heb zelf geen kleine borsten en hoef nog geeneens een push up aan te doen en ze kijken er al naar. vooral in de zomer :s

kijken kijken maar niet aankomen:P

Waarschuw beheerder
dan heb ik een vraag aan de mannen....voelen jullie je nou niet genept als die puch up uut gaan en die tieten gaan hangen als thee zakjes?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat hangt er maar vanaf of je op dat moment meer zin hebt in een kopje thee dan in een glas verse melk :P