Partyflock

Forumonderwerp · 662662
Je hoeft maar een push up behaatje aan te doen en meteen heb je een zooitje jongens aan je lip hangen....

Wat is dat toch??? :/
Tussen die tralies door zie je nog een eendje
SFTV 1 maart 2004 13:49

Ik moet zeggen dat ik met mijn pushup boxershort ook al menig vrouw het bed in heb weten te sleuren. Wat is dat toch met pikken

heheheh (y)

een eend:) humor
:lief: eendje...whahaha....voor de push-up BH 8)

eenden zijn echt super
Volgens mij is het geen eend maar een meerkoet :)
en volgens mij bestaan er geen push-ups voor dié tieten!
anders zou ze niets meer zien...

En met push-up lijkt het alsof het meisje vraagt om sex

mjah vraag er dus elke dag om :S
vind een push up gewoon lekker zitten,ZE wiebbelen niet zo!en onder een trui zien ze er juist kleiner uit met push up...dus dat slaat nergens op.je bedoelt een laag uitgesneden truitje met dikke vulling waar de tieten bijna uitvallen...mjah dan vraag je erom om naar je tieten te worden bekeken...

weet nog iemand die erover klaagde op hardhouse academyO:)

gelukkig keek ik haar gewoon netjes aan;)

mjah dat zijn juist degene die voor de spiegel staan om te kijken of ze hun tiet-oppervlakte optimaal benutten,en maar zeiken als een gast ernaar staart...

Sommige vrouwen zijn zo hypocriet hé... Ik maar denken dat die dingen uit zijn gevonden zodat het vrouwelijk schoon iets meer naar voren word gebracht... "neeeeeeej ik trek zon ding aan omdat ik het zelf prettig vind" JA HOOOOOOR

tuurlijk!!!! als ik uitga trek ik het aan omdat het mooi is,maar draag het ook door de week,ik HEB nieteens 'normale' bh's waarom zou ik daarover liegen...waarom ben ik mezelf überhoubt tegenover een domme gast aan het verdedigen?? :| dahaaag

^ Waarom voel jij je aangesproken? Was niet eens naar jou toe bedoeld... sloeg eigelijk meer hierop -->
mjah dat zijn juist degene die voor de spiegel staan om te kijken of ze hun tiet-oppervlakte optimaal benutten,en maar zeiken als een gast ernaar staart...

En domme gast? Kijk... dan voel ik me wel aangesproken... maar ik zal het erop houden dat je me niet echt kent (=

x

nah ik typte dat vorige stukje ook :yes: wel als voorbeeld dan,en jah ik noemde je dom omdat je maar meteen vrouwen die elke dag push ups droegen omdat ze het lekker vinden zitten hypocriet vind.

Meisje meisje toch... Ik heb het niet eens over vrouwen die elke dag tietomhoogdrukbh's dragen gehad... Dus ja het ging over het stukje tekst wat je typte en niet over jou... Altans.. ik mag hopen dat het stukje tekst wat je typte niet over jou ging? (;

maar goed,als ik het weer verkeerd heb opgevat sorry,ik ga mijn nest in...adios!

hmmzzz neehj,het ging om de dames die ze dragen om op te vallen,maar als puntje bij paaltje komt mag je er niet naar kijken

dankje ;)
laatste aanpassing

trust

en leuke poesjes trouwens (=
Ehhhh Sjak...

Als jij zo'n push-up bh'tje aantrekt zijn t niet alleen de mannen die gaan lopen kwijlen hoor! (6)

Ik moet zeggen dat mijn aandacht ook altijd wordt afgeleid door mooie dames met pronte borstjes! :bloos:

Sick mind, I know! :D

A sick mind is a joy for life.. ja toch! En komop... Mooie dingen zijn om naar te kijken... anders was het ook niet zichtbaar.

wat dat toch is met mannen en borsten? ten eerste hebben wij ze niet,dus zijn ze intressant...ten tweede,jullie vinden alle manne toch altijd net kleine kinderen? kleine kinderen-borsten...1 en 1,dacht ik,we hebben ze nodig om groot te worden

Waarom trek je dan zo'n push up beha aan? Blijkbaar wil je toch die aandacht van jongens, jij stiekemerd!

dat bedoel ik,zo'n bh is toch bedoelt om er 'mooier' uit te zien? wat is dat toch met vrouwe en chippendales? hij trekt zn shirt uit en ze gaan allemaal gillen! vreemd....

Beetje ons mannen in een hoekje plaatsen als geile bokken, maar wel zelf elk weekend die push up beha aantrekken voor de aandacht.

tsssss, borsten! Wat heb je eraan!

Tja, als je een kanibaal zou zijn dan heb je er nog wat aan maar nu kun je er alleen je lul tussen steken :/

go djdon, beetje zelfreflectie doet de zeurende vrouw goed

Ach het gaat net zo goed op als je het verhaal omdraait.
Altijd als ik een komkommer in m'n broek duw, dan opeens willen 10 vrouwen een diepgaand gesprek voeren...

*zucht*

Chris

En vrouwen willen die aandacht ook gewoon hebben.
:):P

Mannen vinden dat nou eenmaal geil en willen dat weleens van dichtbij zien. Da's de natuur. Kunnen we niets aan doen.

Das waar..

UITLONKEN! da zeg ik, UITLONKEN... allemaaaal!!! zeker iets vergeten? litertje yoghurt!? litertje yoghurt in m'n broek godverdomme>>!>!>!
laatste aanpassing

maar nu serieus; het is gewoon de natuur..mannen moeten jagen, en vrouwen geilen op de aandacht..

en waarom mannen meer drang naar sex hebben (bewezen); vrouwen doen er 9 maanden over om een kind te maken, mannen kunnen er 3 per dag maken als ze willen. (record staat op naam van een Marrokaanse Sjeik die ergens vroeger 888 kinderen bij verschillende vrouwen had).
Discovery had laatst een test; lieten ze een man aan willekeurige vrouwen vragen of ze met hem naar bed wilden vanavond. Antwoorden 99% NEE
Lieten ze een vrouw hetzelfde vragen aan willekeurige mannen , zei 80% volmondig JA...
Vind je het gek dat mannen daarop geilen..als je een push-up draagt kunnen mannen nieteens ergens anders naar kijken.
Laag uitgesneden topje en een paar prachtig verpakte beloftes in het zicht. Beetje man kan toch geen weerstand meer bieden.

2 Miech...jij snapt m! kijk ik vind t prima hoor,push up bh's,en heupbroeken en weetikveel wat voor meer moois,graag zelfs! maar vrouwen trekken het toch aan om er goed uit te zien? en al die flauwe kul van' ik doe t voor mezelf' wil ik hier niet horen want dat accepteer ik niet! als je thuis op de bank in je joggingbroek zit,zit je toch ook lekker in je vel? o,maar zo ga je niet uit! maar wat dacht je van de teleurstelling die mannen moeten onder gaan VANWEGE zo'n klote push-up bh? denk je dat ze een leuke c-cup heeft...maar als je ze uitpakt blijkt het gewoon een ordinaire kleine b-cup te zijn!!!!!!
VANWEGE zo'n klote push-up bh? denk je dat ze een leuke c-cup heeft...maar als je ze uitpakt blijkt het gewoon een ordinaire kleine b-cup te zijn!!!!!!

Idd! :jaja: dat is pas echt kut. Denk je wat leuks opgepikt te hebben is het hoopje skuim

en als zelfs de Jungsters het al in de gaten hebben dames........

als je thuis op de bank in je joggingbroek zit,zit je toch ook lekker in je vel?

dan heb ik ook mijn push-up aan :yes:

en zoveel groter lijken ze nou ook weer niet,en als je alleen afgaat of de tieten van een wijf :/ was er mis met een b???

er is helemaal niks mis met een B-cup,maar als ik C verwacht wil ik C,godverdomme!

nah een tip; je ziet meteen al een meisje een push-up bh aanheeft...lijkt het een c, is het een b.lijkt het een b, is het een a ;p

dat zei ik al,papegaai

tsja het heeft gewoon iets, moet me eigenlijk ook niet vragen wat :P

nah djidon als je dat weet moet je niet zeuren :p
IK heb liever een b cup dan een c cup :bloos: dus in mijn geval vind ik het beter :9
Ja dan moet je ook niet zeuren als een gozer erop af gaat..

Want waarom doe je het dan?! toch omdat het groter lijkt en je denkt daarmee meer gasten aan te trekken!

en daarom trekken ze mooie kleertjes aan,en daarom doen ze make-up op,en daarom doen ze de haartjes mooi,en das allemaal prima,top,geweldig! maar zit dan niet te zeiken als ik er op geil! wat je ook doet,DAT zal ik altijd blijven doen,dat is er met mannen en borsten en kontjes en nekkies en heupies en...en..en..godverdomme nou ben ik geil!

en..godverdomme nou ben ik geil!

O jee, dit is heel erg. :/

Inge
je doet het toch voor een reden, lijkt me..en als je minder aandacht wilt, dan doe je t toch niet aan?

Voor een reden? voor jezelf neem ik aan.

Ja dan moet je ook niet zeuren als een gozer erop af gaat..

heb je mij dat ook maar ERGENS in dit topic horen zeggen??