En met push-up lijkt het alsof het meisje vraagt om sex
mjah vraag er dus elke dag om
vind een push up gewoon lekker zitten,ZE wiebbelen niet zo!en onder een trui zien ze er juist kleiner uit met push up...dus dat slaat nergens op.je bedoelt een laag uitgesneden truitje met dikke vulling waar de tieten bijna uitvallen...mjah dan vraag je erom om naar je tieten te worden bekeken...
^ Waarom voel jij je aangesproken? Was niet eens naar jou toe bedoeld... sloeg eigelijk meer hierop -->
En domme gast? Kijk... dan voel ik me wel aangesproken... maar ik zal het erop houden dat je me niet echt kent (=
x
mjah dat zijn juist degene die voor de spiegel staan om te kijken of ze hun tiet-oppervlakte optimaal benutten,en maar zeiken als een gast ernaar staart...
En domme gast? Kijk... dan voel ik me wel aangesproken... maar ik zal het erop houden dat je me niet echt kent (=
x
Ehhhh Sjak...
Als jij zo'n push-up bh'tje aantrekt zijn t niet alleen de mannen die gaan lopen kwijlen hoor!
Ik moet zeggen dat mijn aandacht ook altijd wordt afgeleid door mooie dames met pronte borstjes!
Sick mind, I know!
Als jij zo'n push-up bh'tje aantrekt zijn t niet alleen de mannen die gaan lopen kwijlen hoor!
Ik moet zeggen dat mijn aandacht ook altijd wordt afgeleid door mooie dames met pronte borstjes!
Sick mind, I know!
maar nu serieus; het is gewoon de natuur..mannen moeten jagen, en vrouwen geilen op de aandacht..
en waarom mannen meer drang naar sex hebben (bewezen); vrouwen doen er 9 maanden over om een kind te maken, mannen kunnen er 3 per dag maken als ze willen. (record staat op naam van een Marrokaanse Sjeik die ergens vroeger 888 kinderen bij verschillende vrouwen had).
Discovery had laatst een test; lieten ze een man aan willekeurige vrouwen vragen of ze met hem naar bed wilden vanavond. Antwoorden 99% NEE
Lieten ze een vrouw hetzelfde vragen aan willekeurige mannen , zei 80% volmondig JA...
en waarom mannen meer drang naar sex hebben (bewezen); vrouwen doen er 9 maanden over om een kind te maken, mannen kunnen er 3 per dag maken als ze willen. (record staat op naam van een Marrokaanse Sjeik die ergens vroeger 888 kinderen bij verschillende vrouwen had).
Discovery had laatst een test; lieten ze een man aan willekeurige vrouwen vragen of ze met hem naar bed wilden vanavond. Antwoorden 99% NEE
Lieten ze een vrouw hetzelfde vragen aan willekeurige mannen , zei 80% volmondig JA...
Vind je het gek dat mannen daarop geilen..als je een push-up draagt kunnen mannen nieteens ergens anders naar kijken.
2 Miech...jij snapt m! kijk ik vind t prima hoor,push up bh's,en heupbroeken en weetikveel wat voor meer moois,graag zelfs! maar vrouwen trekken het toch aan om er goed uit te zien? en al die flauwe kul van' ik doe t voor mezelf' wil ik hier niet horen want dat accepteer ik niet! als je thuis op de bank in je joggingbroek zit,zit je toch ook lekker in je vel? o,maar zo ga je niet uit! maar wat dacht je van de teleurstelling die mannen moeten onder gaan VANWEGE zo'n klote push-up bh? denk je dat ze een leuke c-cup heeft...maar als je ze uitpakt blijkt het gewoon een ordinaire kleine b-cup te zijn!!!!!!
en daarom trekken ze mooie kleertjes aan,en daarom doen ze make-up op,en daarom doen ze de haartjes mooi,en das allemaal prima,top,geweldig! maar zit dan niet te zeiken als ik er op geil! wat je ook doet,DAT zal ik altijd blijven doen,dat is er met mannen en borsten en kontjes en nekkies en heupies en...en..en..godverdomme nou ben ik geil!