Partyflock

Forumonderwerp · 662048
1869x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die drugs gebruiken zijn voor mij echt losers.
Ik vond het altijd al extreem belachelijk dat mensen het alleen maar leuk kunnen hebben als ze een pilletje hebben geslikt of weet ik wat, maar nu ik een goede vriend heb verloren aan dat klotespul erger ik me mateloos aan al die domme personen die op party's zo doorelkaar met hun bek staan te fietsen en ogen hebben die op exploderen staan....

Bestaan er nog mensen die het met me eens zijn? Of slikken we tegenwoordig allemaal een pilletje net zoals we een kauwgom kauwen??

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ben zeker niet anti!

Waarschuw beheerder
ja die bestaan er ik heb heel veel vrienden naar de klote zien gaan!! en ik heb zelf ook nooit wat gebruikt en vind dat je het zonder pillen of wat dan ook , ook naar je zin kunt hebben!!!
Waarschuw beheerder
ik heb t alleen maar naar me zin als ik me t rambam zuip :mixje:

heb je nu ook een hekel aan mij :|

:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik zelf geen hard drugz... maar zie het vaak zat om me heen... voornamelijk ook op feesten.... maar ik vind dat ieder daar zelf voor moet kiezen... ik kan me er mateloos aan ergeren... maar soms kan ik er ook van in een lachkick raken... het heeft zo zn kanten he... maar laat iedereen in zn eigen waarde....!
Waarschuw beheerder
de mensen die het gebruiken moeten het zelf weten.. vind ik..

ut moet denk ik wle kunnen maar dan wel met mate...

Waarschuw beheerder
donateur
Alles waar TE voor staat is slecht zeg ik altijd maar!

Waarschuw beheerder
En ik vind jou een loser omdat je dom, onwetend en bijdehand bent... :kots:
Waarschuw beheerder
linny is TE lief :P

Waarschuw beheerder
donateur
Das slecht hardcore_freak 8)
Waarschuw beheerder
ik weet daarom oowk ;)
Waarschuw beheerder
Pfff...ik vind t zo overdreven om meteen te suggereren dat mensen die drugs gebruiken het zonder niet naar hun zin kunnen hebben!
Ik gebruik drugs als een toevoeging! Maar tis echt niet zo dat ik me niet vermaak zonder drugs hoor.

enne...laat iedereen in zn waarde idd

Waarschuw beheerder
donateur
ravekonijn...wil je welleens horen als je een vriend verliest aan de drugs...
Waarschuw beheerder
Nou nou!!! beetje overdreven om gelijk iedereen af te schilderen als loser!!

Ik ben ook niet zo kapot van drug maar laat wel iedereen in zijn waarde, dat er een vriend van je is overleden door de drug kunnen zij ook niet veel meer aan doen!!

Kijk als je die mensen waarschuwt komt het al heel wat anders over.

iig sterkte!
Waarschuw beheerder
tis zekers wel erg dat je vriend door de drugs is overleden......... Oke maar was het dan zijn schuld mischien niet omdat je meestal vantevoren weet dat drugs slecht voor je is en wat je krijgt 9 van de 10 keer troep is?

Waarschuw beheerder
donateur
Kim (vriendin van me) en ik waren altijd de enige van onze hele groep die geen drugs gebruikten. En bij elke discussie kregen we te horen, je hebt niet geleefd als je geen drugs hebt gebruikt en zonder drugs is een feest niet zo vet als het is met drugs...vandaar dat ik daarmee kom...

En als je het zonder drugs ook leuk kunt hebben, waarom zou je het risico dan nemen???

Waarschuw beheerder
Kan me wel voorstellen dat je er niet weg van bent als je zoiets mee gemaakt hebt.
Maar om dan iedereen die drugs gebruikt maar een loser te noemen :s

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
ZOnder roken kun je ook een leul leven hebben, duis waarom zou je het risico nemen van longkanker? Zonder chocola te eten kan je ook een leuk leven hebben, dus waarom het risoco lopen om dik te worden? Tis gewoon super, en het risico neem ik voor lief, ik doe gewoon voorzichtig en hopen dat het goed gaat.

Waarschuw beheerder
Het is erg dat je daardoor een vriend verliest, maar je kan mij niet vertellen dat hij met mate gebruikte!
Ik kan me ook ergeren aan mensen die TE leip zijn!
Maar gebruik zelf met mate, en zonder drugs kan ik het ook naar me zin hebben, maar met geeft me toch even een extra kick!!
En iedereen moet het toch zelf weten!

Waarschuw beheerder
Wie ben jij om iemand te veroordelen tot loser? Je kent niet alle drugsgebruikers en ook niet iedereen heeft dezelfde beweegredenen om drugs te gebruiken..
dat jij een vriend hebt verloren is heel erg..en dat gun je niemand....
maar als jouw vriend was aangereden door een auto, had je dan ook alle automobilisten losers gevonden....denk er ff over na, ik vind dat je iets te zwart-wit oordeelt

Waarschuw beheerder
donateur
jullie hebben misschien wel gelijk dat ik iedereen in zijn waarde moet laten, maar ik kan gewoon echt niet begrijpen waarom je drugs moet gebruiken...

Kim en ik zeikten al 5 jaar tegen Marcel dat ie ooit nog eens kapot zou blijven aan die troep en ik kan gewoon niet geloven dat het nu ook echt is gebeurd...

Waarschuw beheerder
donateur
2 CLAUDIA HATES DRUGS --> Weten jullie nou wat er precies is gebeurt die nacht??

Waarschuw beheerder
donateur
En ik vind iedereen met een geruit blousje kansloos. Maar daar hoor je mij toch ook niet over zeiken ?

Erg spijtig om iemand te verliezen, door welke reden dan ook. Maar om nu gelijk iedereen als loser te betitelen, dan doe je eigenlijk maar 1 ding :

En dat is jezelf voor schut zetten !
Waarschuw beheerder
donateur
Kim (vriendin van me) en ik waren altijd de enige van onze hele groep die geen drugs gebruikten. En bij elke discussie kregen we te horen, je hebt niet geleefd als je geen drugs hebt gebruikt en zonder drugs is een feest niet zo vet als het is met drugs...vandaar dat ik daarmee kom...

Lekkere vrienden heb jij :S

Tegen vrienden van me die niet gebruiken ga ik het echt niet zo zitten verheerlijken/ promoten.

PS. Wel klote wat er met die vriend van je is gebeurd, ik snap je afkeer dus wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi eerbetoon in je profiel claudia, beetje jammer alleen van dat WP-teken...
moet dat nou

Waarschuw beheerder
donateur
inmiddels zijn gelukkig de meeste ermee gestopt of minderen...

en Linny.. we hebben vorige week pas te horen gekregen dat hij is overleden aan een overdosis. Ze weten nog steeds niet hoe hij te water is gekomen, maar uit de sektie blijkt dat hij ookals hij niet was verdronken, overleden was aan een overdosis.
Waarschuw beheerder
En als je al 5 jaar tegen iemand moet zeggen dat ie een keer kapot zal gaan aan die "troep", dan lijkt het mij toch wel dat diegene er absoluut niet fatsoenlijk mee omging met zijn drugsgebruik.
Maar dat wil niet zeggen dat alle andere drugsgebruikers ook zo met drugs omgaan.
Sommigen weten hun grenzen wel en zullen met beheersing (proberen) drugs (te) gebruiken.

Waarschuw beheerder
donateur
2 CLAUDIA HATES DRUGS -->
O dat is zwaar klote om te horen meissie!
Heb me lang afgevraagt wat er zou zijn gebeurt maar dit is geen tof nieuws!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat een gelul inxena...

Ik zeg tegen iedereen die ik ken die drugs gebruikt dat ie ermee moet kappen...
Het heeft er toch totaal nx mee te maken of je nu veel of weinig drugs gebruikt!!!!

Je hoeft maar een verkeerd pilletje te hebben en daar ga je...
Waarschuw beheerder
de ene keer neem ik wel wat en de andere keer niet en ik heb het altijd naar me zin op een feest:D

dus ik ken het ook leuk hebben zonder drugs en dat is niet alleen op kleine feestje als ik moet rijden gebruik ik niet.

grtz nico
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan kan ook morgen onder een auto komen :/

Die kans is trouwens groter dan dat je 1 verkeerd pilletje tegekomt...

Waarschuw beheerder
Het heeft er toch totaal nx mee te maken of je nu veel of weinig drugs gebruikt!!!!

denk dat dit toch wel wat uitmaakt..1 pilletje per 2 maanden is wat anders dan dagelijks 2 gram sos erdoorheen raggen...

misschien is het goed om je wat meer te verdiepen in drugs..dat ongelukken met drugs voor 99% zijn te wijten aan de gebruiker, en niet aan de drugs zelf.
Ik zeg niet dat je dat moet doen, misschien heb je daar op dit moment ook wel helemaal geen zin in, maar misschien dat het je helpt bij het verwerken.

Waarschuw beheerder
donateur
misschien heb je wel gelijk dat ik me er meer in zou moeten verdiepen om betere argumenten te hebben...maar zelfs dan kom ik er gewoon niet bij waarom je drugs moet gebruiken...
en misschien zeg ik nu dingen die nergens op slaan omdat ik gewoon kwaad ben dat Marcel er daardoor niet meer is, maar ik sta er wel 100% achter dat ik niet begrijp waarom mensen het risico nemen om het te gebruiken

Waarschuw beheerder
Per jaar sterven er veel meer mensen aan alcohol dan aan drugs, vinden we nu ook alle mensen die alcohol drinken losers?

Waarschuw beheerder
Ik ben het met claudia eens..
Als je van jezelf al gezellig bent, heb je geen drugs nodig. Dus alleen mensen die saai zijn gebruiken drugs, want die zijn gewoon niet gezellig genoeg ! Whahaha.........

Waarschuw beheerder
Alsof dat bij veel mensen een reden is om te gebruiken :s
Ok, je hebt ze erbij maar de meeste mensen doen het toch voor zich zelf.
Iedereen heeft zo z'n eigen motieven om te gebruiken, ga dat niet proberen te begrijpen als je het toch niet wil begrijpen.
Waarschuw beheerder
donateur
Bal (Y)

Waarschuw beheerder
Dus alleen mensen die saai zijn gebruiken drugs, want die zijn gewoon niet gezellig genoeg ! Whahaha.........

:Z:
Waarschuw beheerder
dus als een goede vriend van je doodgaat door alcohol vind je zeker iedereen die alcohol drinkt een loser?!? :S

of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Anti? Nee niet echt!

Maar kan echt niet tegen dat soort lui die er dus onverstandig ermee zijn! :@
Gebruik het met verstand, misschien ook beter dan dat er een agent bij je ouders of zo moet komen om te zeggen dat je er niet meer bent!
Werkzaam bij Hardercore
Artiest Biohazard
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen weet dat t slecht voor je is. Gebruik je het dan toch is het je eigen keuze. Maar om ze nou meteen als loser af te schilderen nee...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het zwaar overdreven om gelijk alle recreatieve gebruikers losers te noemen als één eikel te veel op heeft.....

Je gaat toch ook niet iedereen veroordelen die weleens een biertje drinkt als er één zich kapot gezopen heeft?

Vorig jaar met oud&nieuw op Multigroove heeft een vriend van me zich vergrepen aan meer dan 30 pillen en ook nog eens speed... hij eindigde met een hartaanval op de intensive care... en hij heeft het net overleefd. Wel kut.. maar eigen schuld. Moet ik nu iedereen die weleens een pilletje neemt een loser noemen? Kijk naar jezelf en doe niet zo bekrompen en overdreven!

Waarschuw beheerder
clau waar kom je mee drugs gebruikers zijn echt geen losers wat is dat nou voor onzin je moet niet geloven wat die kut recherge zegt met hun overdosis die lullen maar wat zodat ze het onderzoek kunnen stoppen die zielige honden!!!! je weet zelf ook dat toen ik naar huis ging en marcel een hand gaf dat hij echt wel nog goed bij positieven was enz dus het is echt geen overdosis!!!!

en kimhmm er is nix mis met haar vrienden we houden alleen van stom lullen maar dat weet clau zelf ook wel!!!!

hey dj biohazard je bedoelt toch niet eigen schuld dat marcel dood is he anders mag je eens tot hier komen en dat in mijn gezicht zeggen als je dat er niet mee bedoelde heb ik niks gezegd maar er moet echt niet met de dood van marcel spotten want dat ligt gevoelig nl!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou wat een kut reacties.
en altijd maar zeggen dat het geen overdosis is. ben je een wonderdokter dan? om te zeggen dat het niet zo is.
en dj biohazard hou aub je moet met je eigen schuld want irriteerd me hendig. eigen schuld.....pfff ik kots op jou idioot

Waarschuw beheerder
waarom drugs gebruiken. ik ben blij dat ik nooit die rotzooi aan heb geraakt en ik amuseer me zo wel op een feest zonder drugs. maarja jullie hebben natuurlijk gelijk he.
als je drugs moet hebben om die extra kick te krijgen op een feest dan is dat best erg vind ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je van jezelf al gezellig bent, heb je geen drugs nodig. Dus alleen mensen die saai zijn gebruiken drugs, want die zijn gewoon niet gezellig genoeg

AJB zeg:S
Grotere onzin heb ik nog NOOIT gehoord :vaag:

Waarschuw beheerder
waar kom je mee ilona ik heb hem zelf nog gezien en gesproken 2 uur vantevoren en hij was echt wel in n ormale toestand dat weet ik echt wel zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!

Waarschuw beheerder
ja misschien heb je het niet gezien je weet toch niet wat hij de laatste 2uur heeft gedaan he?
maar laat het maar zitten.
Waarschuw beheerder
anders ga je maar alles haten en anti zijn wat ermee is overkomen.

je vriend is gestorven in een auto ongeluk. je gaat nooit meer in de auto vanwege dat. je loopt maar omdat dat gezonder is. %|

zulke dingen gebeuren nou een maal, soms is het moeilijk te accepteren tsjah....
(F)

Waarschuw beheerder
sorry maar dat vind ik onzin. maar dit is gewoon een eindeloze discussie
Waarschuw beheerder
dat is geen onzin...
drugs heeft zo zn standaard op zn maatschappij.. drugs word gezien als negatief.
als een auto ook zo werd gezien.. zou je nu wel anders zeggen..

maarja het is klote zulke dingen gebeuren eenmaal. maar niet de drugs de schuld geven van alle zaken!!!!!

tis indd een eindeloze discussie
Waarschuw beheerder
ik heb een familie lid en een vriend verloren aan alcohol,ik loop toch ook niet iedereen af te zeiken die af en toe eens drinkt.

Waarschuw beheerder
nee ik ben ook geen superdoktor maar ik heb lang genoeg drugs gebruikt om te weten of iemand zo doormekaar is dat hij er aan kan sterven!!!! anders zou ik het ook wel zeggen en als hij echt een overdosis had kan hij nog niet vanzelf in de maas komen of wel soms!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
iedereen denkt er op z'n eigen manier over.
ik ben altijd tegen drugs geweest dus....

Waarschuw beheerder
ach ja het leven is een groot risico

Waarschuw beheerder
je weet toch niet hoe hij zich gevoeld heeft he.
maar ik hou erover op.
ik voel me er alleen maar kutter door...we kunnen er wel door over lullen en elkaar gek maken maar daar krijgen we hem niet mee terug
(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een triest onderwerp dit
boeiend wat andere mensen doen of denken
als ze er maar lol in hebben

ennuh Opperschooier: mooie foto!!! :kots:
hehe

Waarschuw beheerder
brambeat heb je al naar je eigen foto gekeken. maarja als je er maar lol in hebt he.
ooperschooier ik vind hem wel mooi [img]http://www.my-smileys.de/smileys_1/=hug.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
brambeat je moet geen praatjes achter je beeldscherm hebben maar het de mensen recht in het gezicht zeggen dus als je wilt kunnen we eens wat afspreken!!!!!! kijken of je dan nog zo ruig lult!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jeeez brambeat .... je vind dit een triets onderwerp en boeiend wat andere mensen doen??????

WAAROM beoordeel jij iemand op zijn/haar foto dan.... :frusty:

Waarschuw beheerder
warrolttje jij snapt het tenminste hahaha laat die loser maar lullen stomme ezel!!!!
Waarschuw beheerder
maar goed, om maar door te gaan over datgene waar het echt om ging....

klote voor de mensen die een vriend hebben verloren. Je kunt er verder helaas toch nix aan doen. Zelfs die laatste 2uur weet je dan dus niet wat er is gebeurd. En of je de recherge moet geloven....lijkt haast van wel. maar jah >>> A.C.A.B! :jaja:
Waarschuw beheerder
ben je homo dan diehard motherfucker????
Waarschuw beheerder
Kut dat je er een vriend aan hebt verloren...
Drugs kan je met mate gebruiken, maar het is verleidelijk om steeds weer te gebruiken totdat je het gebruik niet meer in de hand hebt. Het is maar hoe je ermee om gaat. En natuurlijk, het blijft ongezond, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid, alles heeft een keerzijde.

Waarschuw beheerder
kut voor je vriend
mah jah je lult ook onwijs lomp uit je bek!!
als jij z,on hekel heb aan drugsgebruikers
dan blijf je maar thuis
want op die feesten zit tog 90% aan de drugs

en weet je waar ik nog een ergere hekel aan heb
van die nuchtere mensen op party,s die je zo lomp aan staan te kijken ,en zich dood ergeren aan drugsgebruikers

nogmaals lullig voor je vriend
maar lul nie zo lomp
Waarschuw beheerder
donateur
Idd klote om zo iemand te verliezen maar om dan meteen iedereen losers te vinden is nogal kortzichtig vind je niet? Dat maakte die vriend van jou dan ook een loser.

Iedereen pebaalt zelf wat hij of zij wilt. Als jij je daaraan stoort lijkt het mij het beste dat je gewoon wegblijft van zulke mensen?

Waarschuw beheerder
Claudia je hebt een moeilijk onderwerp gestart... Ten eerste omdat je iemand verloren bent die dicht bij je staat en volgens zeggen van de politie vermoedelijk door drugs. Ik vind alleen niet dat je andere mensen kunt beoordelen in de vorm dat ze gelijk loser zijn. Je kan het misschien beter je vraag anders formuleren. Misschien in de vorm van wat iemand nou beweegd om drugs te gebruiken. En zoals ik lees weet je er zelf ook niet zoveel van. Het ligt voor veel mensen vrij moeilijk om te vertellen waarom ze nou precies drugs gebruiken, of alcohol drinken, te hard rijden of zelfs moorden plegen. Er zullen altijd mensen zijn die op bepaalde gebieden hun grenzen blijven verleggen. Laat iemand in zijn waarde en veroordeel niet gelijk iedereen tot loser, als die iets doen wat waarschijnlijk jouw vriend zijn leven heeft gekost. Dit is ook niet echt leuk voor Marcel
:flower: voor Marcel

(K) Ilona
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn beweegreden om drugs te gebruiken: je voelt je er super door, je legt makkelijker contacten en je kunt de hele avond doorgaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe het zelf al 2 jaar niet meer,maar anti-drugs nee dat ben ik niet.
Ik doe het gewoon nooit meer,maar wat andere mensen doen moeten ze zelf weten.

Waarschuw beheerder
Echt sommige mensen hier he... wij geven argumenten... wat krijgen we terug?

- Ik ben zowiezo tegen...
- Jullie zijn losers...

Krijg toch de ******!

GA LEKKER IN AMERIKA WONEN!!!!

:P

Waarschuw beheerder
Wie? Jij? Ja.. daar zijn ze tegen ja.. veel plezier.. :D

Waarschuw beheerder
als iemand heel af en toe gebruikt, moet het kunnen(moet mijn vriend nie zijn maarja)
en luitjes die nie zonder kunnen, en die het ook nog stoer vinden??, kunnen van mij de tering krijgen!!en dood neervallen derbij.misschien hard.. maar het is hun eigen schuld..ik haat junkies

Waarschuw beheerder
Gebruiken op zn tijd kan wel vind ik..je moet het zelf weten en als je dood gaat is het je eigen schuld!
En geen combo`s!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
is waarschijnlijk al genoeg gezegd maar zeg het gewoon nog een keer:

Gebruiken moet een ieder voor zichzelf weten!!

laat iedereen lekker in zn waarde:S

ik ga toch ook niet iemand uitschelden voor loser als ie niet gebruikt:S
Waarschuw beheerder
donateur
je weet toch niet hoe hij zich gevoeld heeft he..we kunnen er wel door over lullen en elkaar gek maken maar daar krijgen we hem niet mee terug

vindt ik dus ook en waarschijnlijk komen we toch nooit erachter wat er nu echt precies gebeurd is die nacht!! Je blijft er vanzelf over nadenken maar het helpt niks jammer genoeg.. t is gebeurd en je krijgt m er niet mee trug :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
diehard motherfucker je hebt helemaal gelijk hier!!!!die kuttekoppen weten niet waar het over gaat,we schoppen ze allemaal lens,die computer nerds hier op dit billig forum.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Marieke-22, om nu te zeggen dat je junkies haat, dat vind ik nu echt wel te ver gaan!!!
Probeer je eens te verdiepen in zulke mensen, want iemand die extreem veel gebruikt doet dit vaak niet voor niets, want als je lekker in je vel zit, kun je veel beter met drugs omgaan en heb je er minder tot geen behoefte aan.

Waarschuw beheerder
haha ouwe en alles goeie?

Waarschuw beheerder
ja voor mij is als k hardcore luisterkrijg k bijna hetzelfde gevoel als dat k drugs gebruik ghehe dus niet egt nodig om te gebruike....gwoon met mate he (zusje) ghehe mzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
clau

lieve schat ik sta niet achter jou uitspraak met dat alle drugsgebruikers losers zijn, want ben zelf een van de ergste geweest. Maar toch heb je gelijk met dat je vind dat niemand drugs moet gebruiken. Maar vind ook dat iedereen moet doen wat die zelf wil. Niet meer, niet minder, wat de gevolgen ook zijn.

maar iedereen wat zegt eigen schuld dikke bult, mag dat eens bij mij in mijn bek zeggen, niet dat ik op stress uit ben, maar heb fucking een beetje RESPECT aub voor de overleden. Datzoude wij ook voor overleden vrienden van jullie hebben.

En davy je weet het he> wij 2 against the fucking world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus laat brambeat maar komen

en biohazard je woont bij ons in de buurt dus kijk maar goed achter je voortaan!

Waarschuw beheerder
inXena,ik zit op het moment ook niet lekker in me vel,maar daarom ga ik geen pillen vreten of pep snuiven.ik blijf erbij..het is je eigen schuld als je eraan overlijdt,moet je maar nie aan die chemische troep beginnen.
Waarschuw beheerder
Per jaar sterven er veel meer mensen aan alcohol dan aan drugs, vinden we nu ook alle mensen die alcohol drinken losers?

:gaap:
Waarschuw beheerder
uhhh, opperschooier gecondoleerd met die vriend van je.
Maar waaraan/ welke drugs is hij overleden ?
En kan het niet zijn dat hij onder dwang van anderen een overdosis van een en ander heeft moeten nemen en dat ze m daarna in het water hebben gegooid, dan is de kans groot dat ie is vermoord, heeft de recherche dat wel goed uitgezocht ?( of denken ze aan zelfmoord want ik zou niet zo snel richting het water gaan met een overdosis in mijn bloed denk ik)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Biohazard...jij bent echt een sukkel ouwe.
zit je hier een beetje zogenaamd grappig te doen over iemand die is overleden...heb je geen greintje respect? fokking stijlloze sukkel ben je :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
jah vinpep het is allemaal een gedoe... Hij is 12 oktober gestorven en we hebben tot nu moeten w8en op een uitslag...In de tussentijd zijn er zoveel verhalen rond gegaan over wat er allemaal gebeurd kan zijn dat we er gek van werden. Nu is uit sektie gebleken dat ie aan een overdosis is overleden. Zoals je boven al hebt kunnen lezen gelooft bijna niemand van onze groep dat. En Marcel kennende kan ik het me ook niet voorstellen , die gebruikte al zo lang drugs, die wist echt wel wat ie deed en ik weet ook zeker dat ie nooit over zijn grens zou gaan. En er zijn mensen die hem vlak voor zn dood nog gezien hebben en hem helemaal niet extreem doorelkaar vonden....
Maar jah wat moet ik dan geloven?? Ik kan wel blijven ontkennen en niet geloven wat de recherge zegt, maar dan krijg ik nooit rust. Het echte antwoord, wat er echt gebeurd is, zullen we volgens mij nooit weten....

Waarschuw beheerder
donateur
brambeat..

Wat wil je nu met je uitspraak bereiken...dat ik nu wat lulligs over jou zeg en dat het zo door gaat?? Heb echt geen zin om 8er mn pc hier wat eindeloos ruzie te staan maken..

Das pas NUTTELOOS!!
Waarschuw beheerder
Ging het om een overdosis pillen,coke of GHB of een combinatie van deze stoffen ?
Waarschuw beheerder
donateur
het rare is dat een overdosis drugs bijna niet bestaat..

doodsoorzaak kan wel bijvoorbeeld overhitting zijn..

Waarschuw beheerder
Heb genoeg kameraden die blowen, dat vind ik wel kunne, maar pillen slikken idd dat is niet echt fijn!

Waarschuw beheerder
donateur
marieke-22 26 februari 2004 21:41
en luitjes die nie zonder kunnen, en die het ook nog stoer vinden??, kunnen van mij de tering krijgen!!en dood neervallen derbij.misschien hard.. maar het is hun eigen schuld..ik haat junkies

dit soort uitspraken snap ik echt niet :frusty:
Iemand die drugs gebruikt is nog geen junk!
Want dan zijn 90% van de hardcore liefhebbers junks!!
dat jezelf geen drugs gebruikt (Y) prima!
Maar ga niet iedereen junks noemen die wel gebruikt..
Ik snap heel goed dat Opperschooier anti-drugs is!
Misschien zou ik dat ook wel zijn als ik een dierbare zou verliezen!
Maar ik snap niet dat je dan meteen iedereen voor losers of junk moet uitmaken!
Vooroordelen noemt men dat!
Oordelen over mensen die je niet kent !
Heel fout!

(Y)

Waarschuw beheerder
2 loeszie> Klopt, de dodelijke waarden van de meeste drugs liggen veel hoger dan mensen verwachten.
Bij XTC bijvoorbeeld overleden 50% van de proef ratten bij een hoeveelheid van 49mg per kilo lichaamsgewicht.
Als die resultaten voor mensen zouden gelden zouden dat dus ongeveer 40 sterke xtc pillen bij een persoon van 80 kilo zijn.
En van alle proefdieren waren ratten er nog het gevoeligst voor, bij muizen was de hoeveelheid zelfs 2x zo hoog.
Maar goed, verder geen conclusies aan verbinden want bij sommige mensen gaat het na minder dan 5 pillen al fout doordat ze oververhit raken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is kortzichtigheid tegenwoordig een vereiste voordat je je bij PF kan aanmelden oid?

8)

Waarschuw beheerder
Ja ze kunnen gelijk wel een wedstrijd beginnen.
"Zoek de ruimdenkende PFer"
Waarschuw beheerder
donateur
Goed idee voor een Mission Impossible sequel (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
life sucks....

Waarschuw beheerder
110%linny ..iemand die niet zonder drugs kan,is verslaafd.. en iemand die verlaafd is aan de drugs ,is voor mij een junk!
En junkies haat ik.
ik heb het hier over verslaafden, niet over luitjes die af en toe gebruiken (lees eerst mijn andwoorden hiero voordat je commentaar over mijn mening gaat geven)
Waarschuw beheerder
donateur
Your thanks voor het rattenverhaal, goeie ondersteuning voor mijn argument (y)

Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals...

Volgens de recherge had marcel een te hoog percentage aan drugs in zijn lichaam. Hij is uiteindelijk verdronken, dat is zijn doodsoorzaak, maar de recherge zei erbij dat hij als hij niet verdronken was zowiezo was gestorven aan de hoeveelheid drugs die hij in zn lichaam had...
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk zegt de recherche dat :D

Waarschuw beheerder
Als er mensen hun antwoord al klaar hebben , zijn dat die slijmballen wel! Je hoeft maar scheel te kijken en je moet al een blaastest doen!!!
In dit leven heb je toch al niks in de hand , dus om drugs, alcohol, spinazie, sex en stoepranden :vaag: aan te wijzen , schiet niet op!

Waarschuw beheerder
Inderdaad, als er drugs in het spel is zullen ze het altijd daar op afschuiven om verder geen verhaal te hoeven doen.

Waarschuw beheerder
donateur
jah ok, maar wat moet ik dan?? Ik moet toch iets geloven? Ik kan me niet voorstellen dat marcel zo dom is en de emsnen die hem op het einde nog hebben gezien zeggen dat ie niet extreem doorelkaar was...
Maar ik wil het een plekje kunnen geven en het eindelijk laten rusten..Ik kan wel blijven speculeren...kom er toch nooit 8er wat er echt is gebeurd!!

Waarschuw beheerder
Je hoeft helemaal niks te geloven! Soms is het beter om er niet te lang over te speculeren en het te laten rusten!
Waarschuw beheerder
Hier kan je echt eindeloos over door discuseren en verwijten lopen gooien.

Tis nou eenmaal zo dat de recherge in zo'n geval de schuld geeft aan de drugs... ook al zou de persoon in kwestie maar net hebben geroken aan bv een joint.

En in het geval van Marcel zal het altijd gissen blijven denk ik, zoals ik het lees zit er 2 uur tussen het laatste contact en tijdstip overlijden, er kan dus van alles gebeurd zijn waar je eindeloos over kan blijven tobben... wel of geen ongeluk, wel of geen moord, wel of geen OD......

En ook al gebruikte hij niet meer als hij anders zou doen, dan nog kan het 1x verkeerd gaan door omstandigheden als vermoeidheid, slechte afweer etc etc ...
Of je nou recreatief gebruikt of regelmatig, fout gaan kan het altijd.

Desalnietemin blijft het ronduit KUT als er een vriend/vriendin/kennis etc overlijd, of dat nou door het verkeer of door drugs komt maakt weinig verschil.....

Alleen beetje jammer dat sommige dan direct alles over 1 kam gaan scheren..... en weer anderen direct gaan roepen dat ze uit moeten gaan kijken of dat ze elkaar wel eens tegenkomen...

Laat iedereen in zijn waarde, wel of geen drugsgebruiker....

En als iemand (let op : in het algemeen, dus niet persoon in kwestie/topic ) geen maat weet te houden, out gaat, er niet van leert en gewoon meer blijft gebruiken dan heb ik er ook geen meelij mee, al blijft het wel klote als ze dan er uiteindelijk ook dood bij neervallen....
Waarschuw beheerder
donateur
Opperschooier: drink je alcohol??

Waarschuw beheerder
Eraser :respect:

Ik zou anders nu anti- stoepranden zijn :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
nee drink geen alcohol...

Maar voordat je nu met wat anders komt..
Ik rij wel auto en nee ik ben nu niet tegen auto's omdat daarmee ook mensen doodblijven!!!!!

Waarschuw beheerder
Nou.....dan zijn we dr!!!

Waarschuw beheerder
donateur
eraser...ben het wel met je eens....mooi gezegd!

Waarschuw beheerder
donateur
maar toch blijf IK (dus ik heb het over mezelf) anti-drugs en IK zal ook nooit snappen waarom je het moet gebruiken....
Waarschuw beheerder
Tis ook geen moeten he, je moet ook geen autorijden/bier drinken etc etc.

Ik gebruik wel wat als ik uitga, maar kan net zo goed een toppie avond/nacht hebben zonder drugs of alcohol. Maar een pilletje etc kan je een aangename toevoeging geven..
Maar zoals met alles geldt, overdaad schaadt.

Er zijn mensen die niet snappen dat ik aan een half snoeppie genoeg kan hebben om een nachtje uit me dak te gaan. Toch is het zo, wil graag nog weten wat ik doe.
En ja soms is het wel eens wat meer, maar dat gebeurd vaker in de huiselijke sfeer...
En soms ook helemaal niks...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind je maar een jenkerd...gebruikers een beetje uitmaken voor losers :kots:

Drugs gebruik is prima, zolang je jezelf maar in de hand weet te houden en normaal blijft functioneren in het dagelijks leven.

Waarschuw beheerder
Om even op dat rattenverhaal terug te komen... bij ratten sterft 50% bij 49 mg per kg lichaamsgewicht... bij mensen is dit 79 mg per kilo....
Waarschuw beheerder
donateur
Maar voordat je nu met wat anders komt..
Ik rij wel auto en nee ik ben nu niet tegen auto's omdat daarmee ook mensen doodblijven!!!!!

Dit slaat echt als kut op dirk. Ik wilde weten of je wel alcohol dronk omdat je dan eigenlijk heel dit topic niet had moeten openen.

Tot slot nog ff dit: Zolang je nog nooit drugs hebt gebruikt kun je er ook niet over oordelen... ook niet over de gebruikers dus.

Waarschuw beheerder
donateur
ik geef gewoon mijn mening...
net zoals iedereen dat hier doet!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ohja er heeft er weer 1 het licht gezien.. :|

Waarschuw beheerder
Ik vind je maar een jenkerd...gebruikers een beetje uitmaken voor losers

Tja, gelukkig heeft de wereld jou he DVD ? :bah:

NOT!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat zijn die bram beat en biohazard zwoel maar opeens stil...............schijtluizen durven nog niet meer naar hun scherm te kijken!!!

respect voor Marcel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
anders sluiten ze gewoon deze topic even, want volgens mij leidt dit nergens toe.

:respect:
niet aan de drugs, maar wel aan een mens dat dood is! denk daar maar eens aan.

Waarschuw beheerder
donateur
ten eerste RIP voor Marcel..

ten tweede,
over een onderwerp als dit kun je nooit een fatsoenlijke discussie houden..je ziet dat bij veel posts mensen 1 kant bevooroordelen..anti drugs, niet anti drugs allemaal even goeie vrienden..vermaak me met IEDEREEN op een feest!

ten derde,
over dat losers van opperschooier..ze zegt voor MIJ..en dat kan ik zeer goed begrijpen! mij maakt het allemaal niet uit

peace
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk heel kut dat er iemand aan dood gaat hoor.... maar zoiets heeft ie nog altijd zelf op ze geweten! toch?

aan drank kan je jezelf ook doodzuipen.... of bezopen achter het stuur kruipen en jezelf dan steen dood op een muur rijden.... is dan ook iedereen die bier drinkt een loser???? nee he

met drank is het het zelfde als met drugs.... gebruik het met je verstand en kan je dat niet blijf er dan af en kom niet janken als het fout gaat

punt
Waarschuw beheerder
gaat ook nogal moeilijk als je dood bent... :frusty:

Waarschuw beheerder
neeej hij bedoeld ..als je dan net nog een klein beetje leeft:d
Waarschuw beheerder
ik vind mensen die drugs gebruiken echt stoer die mensen zijn zo lollig.... als je naar ze kijkt word je spontaan vrolijk... :-p
(lees zoals je het lezen wilt :-p)

ik hou et lekker op een biertje en water ...dat is voor mij genoeg om een avond door te komen :-D
Waarschuw beheerder
donateur
drugs moeten gebruiken bestaat niet dat doe jezelf... als je teveel gebruikt ken je je grens niet das heel dom en heel triest voor de mensen die je liefe hebben... ik ben niet anti kan met of zonder neem dr nooit meer als 3 dus heb het wel in de hand
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen sorry.. Maar ik bedoelde dit zeker niet voor Marcel Aarden!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb t al veranderd.... zo bedoelde ik t echt niet!

Waarschuw beheerder
donateur
go xtodac, go xtodac, go xtodac!!!

Waarschuw beheerder
donateur
en biohazard is unnu kontekruiper...wordt ie bang trekt ie zn stoere woorden terug!!
Waarschuw beheerder
ik vind menzen die af en toe gebruiken geen losers..
ik moet er zelf nix van hebben.
ze zeggen vaak tegen mij dat ik niet weet wat ik mis en dat klopt ook wat je nooit gehad heb kun je ook niet missen toch?!

Waarschuw beheerder
op grote feessies ok maar op kleine feessies
die niet zo lang duren hoeft dat van mij niet nee

Waarschuw beheerder
Als iemand drugs gebruikt en eraan doodgaat is het altijd zijn eigen schuld. Die persoon kiest er zelf voor uit eigen wil. Dit is natuurlijk geen aanval op die vriend van jullie maar gewoon een objectieve kijk op de zaak.

En ergens ben ik het ook wel met de topicstarter eens. Hoe mensen tegenwoordig op feesten staan is onmenselijk. Het gaat niet meer om een pilletje slikken voor het lekkere gevoel maar hij het lijkt bij sommige mensen wel een wedstrijd om zoveel mogelijk te gebruiken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja het is romel maar met drank komt er altijd meer teringzooi

Waarschuw beheerder
Anti ?? Waarom ??
Je weet vantevoren dat je altijd moet uitkijken met middelen : know your body, know your mind, know your substance, know your mind .
Doe je dit dan kan er weinig fout gaan, drugs doden vallen door een overdosis, 'niet weten wat je slikt/snuift, gevolgen (zoals autorijden onder invloed) of een slechte lichamelijke conditie (wat je doorgaans toch wel in de gaten hebt).
Erg kortzichtig om mensen die weleens drugs gebruiken Losers te noemen, hele volkeren hebben er meer wijsheid uit gehaald dan wij vandaag de dag bezitten in deze westerse consumptie maatschappij

Waarschuw beheerder
donateur
thnx opperschooier :-)
Waarschuw beheerder
mensen moeten zelf weten wat ze doen ze gaan vanzelf wel op hun bek met die zooi zo als bijna iedereen na een tijd.
ik ben ook erg geweest en weet de gevolgen nu ook maar wat me vrienden doen boeie zolangs z maar niet te gek doen
en je weet drugs is geen kinderspel na een tijdje komen er wel meer dingen bij kijken dan alleen lol:s
maar ja daar kom je vaak te laat achter
Waarschuw beheerder
"Mensen die drugs gebruiken zijn voor mij echt losers.
Ik vond het altijd al extreem belachelijk dat mensen het alleen maar leuk kunnen hebben als ze een pilletje hebben geslikt of weet ik wat, maar nu ik een goede vriend heb verloren aan dat klotespul erger ik me mateloos aan al die domme personen die op party's zo doorelkaar met hun bek staan te fietsen en ogen hebben die op exploderen staan...."

*zucht*

Dan mag je mij vertellen hoe je er bij komt dat gebruikers het alleen maar naar hun zin hebben als ze een pilletje op hebben. Je drinkt zelf ongetwijfeld wel eens een biertje: wil dat zeggen dat je het niet naar je zin kunt hebben zonder alcohol? Probeer verdomme eens langer dan een halve seconde na te denken voor je wat post. Wat betreft die fysieke kenmerken, als je mdma op hebt zie je er inderdaad wat apart uit. Maar wat jij daar mee te maken hebt begrijp ik dan weer niet.

Over die vriend van je: als je niet met drugs om kunt gaan is dat je eigen verantwoordelijkheid, niet die van de drugs. Tenslotte zou ik je met klem aan willen raden om gewoon uit de buurt van het drugsforum te blijven als je niet van dope houdt. Gebruikers voor losers uit gaan schelden schiet je niks mee op en je wekt alleen maar irritatie op.
Waarschuw beheerder
hou je bek man

die mensen kiezen er zelf voor
als je teveel neemt dan ben je gewoon een mogool en meer neit, je kent je eigen grens en als je ervoer heen gaat dan weet je dat zelf ook

ik voel met je mee over je vriend, ik heb het zelf ook al meerdere keren(!!!!) meegemaakt en ik weet dus hoe het voelt, maar het blijft de schuld van de gebruiker zelf en neit vande omstanders of de andere gebruikers
Waarschuw beheerder
trouwens, alcohol is hard drugs

om het maar nog eens te zeggen
en jij kan heus niet zggen dat je nooit alcohol drinkt
Waarschuw beheerder
wat zal jij het moeilijk hebben op een doorsnee houseparty als je je ergert aan mensen die strak staan

Waarschuw beheerder
Ik vind niet dat je mensen kunt beoordelen op het feit of ze drugs gebruiken of niet, dat doe je aan de hand van hun gedrag.. Die hippies uit de jaren '60 waren minstens even erg, zijn dat dan ook losers???
Waarschuw beheerder
donateur
was altijd zwaar anti op mn bijna 23ste heb ik t geprobeerd..en sindsdien afentoe wel eens wat genomen , de ene periode iets meer dan de andere en zo maanden weer niet..

Maar nu ben ik er helemaal klaar mee!!
zoveelste vriendin die naar jellinek moet..(haar leven is er helemaal kapot door gegaan)....en na 2 andere mensen die heel dichtbij me stonden..en allemaal stap vrienden om me heen die er net zo aantoe zijn maar het zelf niet zien..ben ik het nu helemaal zat..begin echt een hekel aan dat spul te krijgen en wat het met mensen kan doen..

ookal begrijp ik niet zo goed dat mensen er zo moeilijk af kunnen blijven..heb dat zelf helemaal niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er zijn mensen die er dus veel te zwak zijn
en er niet af kunnen blijven
en dat doen ze zich zelf aan daar moet je je niet schukdig over gaan voelen hoe kut het ook is
Waarschuw beheerder
Leuk dat je je vrienden ook uitmaakt voor losers :)

Want als ik het goed begrijp, gebruiken je vrienden nog steeds... Wat vinden die nou van je opmerking??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet je wat jij moet doen, je moet jezelf opsluiten in een dwangbuis...heb je geen last van de drugsgebruikers...fack lekker af joh.

Waarschuw beheerder
eey (a fucking nightmare) duw die dwangbuis maar in je kont (sulhoofd)

Waarschuw beheerder
donateur
ooeeeewwww.....a fucking nightmare is hier ff een held!!!
Waarschuw beheerder
enigste wat ik te zeggen heb is:
R.I.P
Marcel!!

hopelijk komen we er ooit achter wat er echt is gebeurd!!!!!!
(K)
Waarschuw beheerder
-- Mensen die drugs gebruiken zijn voor mij echt losers.

Da's dus 99,999% van de wereldbevolking. Jij incluis. Of wil je zeggen dat je nooit alcohol, nicotine, cacoa of suiker hebt gebruikt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het interesseert me niet wat andere mensen doen, zolang ik die troep maar niet in me heb. En me vrienden moeten het ook zelf weten!