Partyflock

Forumonderwerp · 662048
1869x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die drugs gebruiken zijn voor mij echt losers.
Ik vond het altijd al extreem belachelijk dat mensen het alleen maar leuk kunnen hebben als ze een pilletje hebben geslikt of weet ik wat, maar nu ik een goede vriend heb verloren aan dat klotespul erger ik me mateloos aan al die domme personen die op party's zo doorelkaar met hun bek staan te fietsen en ogen hebben die op exploderen staan....

Bestaan er nog mensen die het met me eens zijn? Of slikken we tegenwoordig allemaal een pilletje net zoals we een kauwgom kauwen??

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ben zeker niet anti!

Waarschuw beheerder
ja die bestaan er ik heb heel veel vrienden naar de klote zien gaan!! en ik heb zelf ook nooit wat gebruikt en vind dat je het zonder pillen of wat dan ook , ook naar je zin kunt hebben!!!
Waarschuw beheerder
ik heb t alleen maar naar me zin als ik me t rambam zuip :mixje:

heb je nu ook een hekel aan mij :|

:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik zelf geen hard drugz... maar zie het vaak zat om me heen... voornamelijk ook op feesten.... maar ik vind dat ieder daar zelf voor moet kiezen... ik kan me er mateloos aan ergeren... maar soms kan ik er ook van in een lachkick raken... het heeft zo zn kanten he... maar laat iedereen in zn eigen waarde....!
Waarschuw beheerder
de mensen die het gebruiken moeten het zelf weten.. vind ik..

ut moet denk ik wle kunnen maar dan wel met mate...

Waarschuw beheerder
donateur
Alles waar TE voor staat is slecht zeg ik altijd maar!

Waarschuw beheerder
En ik vind jou een loser omdat je dom, onwetend en bijdehand bent... :kots:
Waarschuw beheerder
linny is TE lief :P

Waarschuw beheerder
donateur
Das slecht hardcore_freak 8)
Waarschuw beheerder
ik weet daarom oowk ;)
Waarschuw beheerder
Pfff...ik vind t zo overdreven om meteen te suggereren dat mensen die drugs gebruiken het zonder niet naar hun zin kunnen hebben!
Ik gebruik drugs als een toevoeging! Maar tis echt niet zo dat ik me niet vermaak zonder drugs hoor.

enne...laat iedereen in zn waarde idd

Waarschuw beheerder
donateur
ravekonijn...wil je welleens horen als je een vriend verliest aan de drugs...
Waarschuw beheerder
Nou nou!!! beetje overdreven om gelijk iedereen af te schilderen als loser!!

Ik ben ook niet zo kapot van drug maar laat wel iedereen in zijn waarde, dat er een vriend van je is overleden door de drug kunnen zij ook niet veel meer aan doen!!

Kijk als je die mensen waarschuwt komt het al heel wat anders over.

iig sterkte!
Waarschuw beheerder
tis zekers wel erg dat je vriend door de drugs is overleden......... Oke maar was het dan zijn schuld mischien niet omdat je meestal vantevoren weet dat drugs slecht voor je is en wat je krijgt 9 van de 10 keer troep is?

Waarschuw beheerder
donateur
Kim (vriendin van me) en ik waren altijd de enige van onze hele groep die geen drugs gebruikten. En bij elke discussie kregen we te horen, je hebt niet geleefd als je geen drugs hebt gebruikt en zonder drugs is een feest niet zo vet als het is met drugs...vandaar dat ik daarmee kom...

En als je het zonder drugs ook leuk kunt hebben, waarom zou je het risico dan nemen???

Waarschuw beheerder
Kan me wel voorstellen dat je er niet weg van bent als je zoiets mee gemaakt hebt.
Maar om dan iedereen die drugs gebruikt maar een loser te noemen :s

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
ZOnder roken kun je ook een leul leven hebben, duis waarom zou je het risico nemen van longkanker? Zonder chocola te eten kan je ook een leuk leven hebben, dus waarom het risoco lopen om dik te worden? Tis gewoon super, en het risico neem ik voor lief, ik doe gewoon voorzichtig en hopen dat het goed gaat.

Waarschuw beheerder
Het is erg dat je daardoor een vriend verliest, maar je kan mij niet vertellen dat hij met mate gebruikte!
Ik kan me ook ergeren aan mensen die TE leip zijn!
Maar gebruik zelf met mate, en zonder drugs kan ik het ook naar me zin hebben, maar met geeft me toch even een extra kick!!
En iedereen moet het toch zelf weten!

Waarschuw beheerder
Wie ben jij om iemand te veroordelen tot loser? Je kent niet alle drugsgebruikers en ook niet iedereen heeft dezelfde beweegredenen om drugs te gebruiken..
dat jij een vriend hebt verloren is heel erg..en dat gun je niemand....
maar als jouw vriend was aangereden door een auto, had je dan ook alle automobilisten losers gevonden....denk er ff over na, ik vind dat je iets te zwart-wit oordeelt

Waarschuw beheerder
donateur
jullie hebben misschien wel gelijk dat ik iedereen in zijn waarde moet laten, maar ik kan gewoon echt niet begrijpen waarom je drugs moet gebruiken...

Kim en ik zeikten al 5 jaar tegen Marcel dat ie ooit nog eens kapot zou blijven aan die troep en ik kan gewoon niet geloven dat het nu ook echt is gebeurd...

Waarschuw beheerder
donateur
2 CLAUDIA HATES DRUGS --> Weten jullie nou wat er precies is gebeurt die nacht??

Waarschuw beheerder
donateur
En ik vind iedereen met een geruit blousje kansloos. Maar daar hoor je mij toch ook niet over zeiken ?

Erg spijtig om iemand te verliezen, door welke reden dan ook. Maar om nu gelijk iedereen als loser te betitelen, dan doe je eigenlijk maar 1 ding :

En dat is jezelf voor schut zetten !
Waarschuw beheerder
donateur
Kim (vriendin van me) en ik waren altijd de enige van onze hele groep die geen drugs gebruikten. En bij elke discussie kregen we te horen, je hebt niet geleefd als je geen drugs hebt gebruikt en zonder drugs is een feest niet zo vet als het is met drugs...vandaar dat ik daarmee kom...

Lekkere vrienden heb jij :S

Tegen vrienden van me die niet gebruiken ga ik het echt niet zo zitten verheerlijken/ promoten.

PS. Wel klote wat er met die vriend van je is gebeurd, ik snap je afkeer dus wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi eerbetoon in je profiel claudia, beetje jammer alleen van dat WP-teken...
moet dat nou

Waarschuw beheerder
donateur
inmiddels zijn gelukkig de meeste ermee gestopt of minderen...

en Linny.. we hebben vorige week pas te horen gekregen dat hij is overleden aan een overdosis. Ze weten nog steeds niet hoe hij te water is gekomen, maar uit de sektie blijkt dat hij ookals hij niet was verdronken, overleden was aan een overdosis.
Waarschuw beheerder
En als je al 5 jaar tegen iemand moet zeggen dat ie een keer kapot zal gaan aan die "troep", dan lijkt het mij toch wel dat diegene er absoluut niet fatsoenlijk mee omging met zijn drugsgebruik.
Maar dat wil niet zeggen dat alle andere drugsgebruikers ook zo met drugs omgaan.
Sommigen weten hun grenzen wel en zullen met beheersing (proberen) drugs (te) gebruiken.

Waarschuw beheerder
donateur
2 CLAUDIA HATES DRUGS -->
O dat is zwaar klote om te horen meissie!
Heb me lang afgevraagt wat er zou zijn gebeurt maar dit is geen tof nieuws!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat een gelul inxena...

Ik zeg tegen iedereen die ik ken die drugs gebruikt dat ie ermee moet kappen...
Het heeft er toch totaal nx mee te maken of je nu veel of weinig drugs gebruikt!!!!

Je hoeft maar een verkeerd pilletje te hebben en daar ga je...
Waarschuw beheerder
de ene keer neem ik wel wat en de andere keer niet en ik heb het altijd naar me zin op een feest:D

dus ik ken het ook leuk hebben zonder drugs en dat is niet alleen op kleine feestje als ik moet rijden gebruik ik niet.

grtz nico
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan kan ook morgen onder een auto komen :/

Die kans is trouwens groter dan dat je 1 verkeerd pilletje tegekomt...

Waarschuw beheerder
Het heeft er toch totaal nx mee te maken of je nu veel of weinig drugs gebruikt!!!!

denk dat dit toch wel wat uitmaakt..1 pilletje per 2 maanden is wat anders dan dagelijks 2 gram sos erdoorheen raggen...

misschien is het goed om je wat meer te verdiepen in drugs..dat ongelukken met drugs voor 99% zijn te wijten aan de gebruiker, en niet aan de drugs zelf.
Ik zeg niet dat je dat moet doen, misschien heb je daar op dit moment ook wel helemaal geen zin in, maar misschien dat het je helpt bij het verwerken.

Waarschuw beheerder
donateur
misschien heb je wel gelijk dat ik me er meer in zou moeten verdiepen om betere argumenten te hebben...maar zelfs dan kom ik er gewoon niet bij waarom je drugs moet gebruiken...
en misschien zeg ik nu dingen die nergens op slaan omdat ik gewoon kwaad ben dat Marcel er daardoor niet meer is, maar ik sta er wel 100% achter dat ik niet begrijp waarom mensen het risico nemen om het te gebruiken

Waarschuw beheerder
Per jaar sterven er veel meer mensen aan alcohol dan aan drugs, vinden we nu ook alle mensen die alcohol drinken losers?

Waarschuw beheerder
Ik ben het met claudia eens..
Als je van jezelf al gezellig bent, heb je geen drugs nodig. Dus alleen mensen die saai zijn gebruiken drugs, want die zijn gewoon niet gezellig genoeg ! Whahaha.........

Waarschuw beheerder
Alsof dat bij veel mensen een reden is om te gebruiken :s
Ok, je hebt ze erbij maar de meeste mensen doen het toch voor zich zelf.
Iedereen heeft zo z'n eigen motieven om te gebruiken, ga dat niet proberen te begrijpen als je het toch niet wil begrijpen.
Waarschuw beheerder
donateur
Bal (Y)

Waarschuw beheerder
Dus alleen mensen die saai zijn gebruiken drugs, want die zijn gewoon niet gezellig genoeg ! Whahaha.........

:Z:
Waarschuw beheerder
dus als een goede vriend van je doodgaat door alcohol vind je zeker iedereen die alcohol drinkt een loser?!? :S

of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Anti? Nee niet echt!

Maar kan echt niet tegen dat soort lui die er dus onverstandig ermee zijn! :@
Gebruik het met verstand, misschien ook beter dan dat er een agent bij je ouders of zo moet komen om te zeggen dat je er niet meer bent!
Werkzaam bij Hardercore
Artiest Biohazard
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen weet dat t slecht voor je is. Gebruik je het dan toch is het je eigen keuze. Maar om ze nou meteen als loser af te schilderen nee...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het zwaar overdreven om gelijk alle recreatieve gebruikers losers te noemen als één eikel te veel op heeft.....

Je gaat toch ook niet iedereen veroordelen die weleens een biertje drinkt als er één zich kapot gezopen heeft?

Vorig jaar met oud&nieuw op Multigroove heeft een vriend van me zich vergrepen aan meer dan 30 pillen en ook nog eens speed... hij eindigde met een hartaanval op de intensive care... en hij heeft het net overleefd. Wel kut.. maar eigen schuld. Moet ik nu iedereen die weleens een pilletje neemt een loser noemen? Kijk naar jezelf en doe niet zo bekrompen en overdreven!

Waarschuw beheerder
clau waar kom je mee drugs gebruikers zijn echt geen losers wat is dat nou voor onzin je moet niet geloven wat die kut recherge zegt met hun overdosis die lullen maar wat zodat ze het onderzoek kunnen stoppen die zielige honden!!!! je weet zelf ook dat toen ik naar huis ging en marcel een hand gaf dat hij echt wel nog goed bij positieven was enz dus het is echt geen overdosis!!!!

en kimhmm er is nix mis met haar vrienden we houden alleen van stom lullen maar dat weet clau zelf ook wel!!!!

hey dj biohazard je bedoelt toch niet eigen schuld dat marcel dood is he anders mag je eens tot hier komen en dat in mijn gezicht zeggen als je dat er niet mee bedoelde heb ik niks gezegd maar er moet echt niet met de dood van marcel spotten want dat ligt gevoelig nl!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou wat een kut reacties.
en altijd maar zeggen dat het geen overdosis is. ben je een wonderdokter dan? om te zeggen dat het niet zo is.
en dj biohazard hou aub je moet met je eigen schuld want irriteerd me hendig. eigen schuld.....pfff ik kots op jou idioot

Waarschuw beheerder
waarom drugs gebruiken. ik ben blij dat ik nooit die rotzooi aan heb geraakt en ik amuseer me zo wel op een feest zonder drugs. maarja jullie hebben natuurlijk gelijk he.
als je drugs moet hebben om die extra kick te krijgen op een feest dan is dat best erg vind ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je van jezelf al gezellig bent, heb je geen drugs nodig. Dus alleen mensen die saai zijn gebruiken drugs, want die zijn gewoon niet gezellig genoeg

AJB zeg:S
Grotere onzin heb ik nog NOOIT gehoord :vaag:

Waarschuw beheerder
waar kom je mee ilona ik heb hem zelf nog gezien en gesproken 2 uur vantevoren en hij was echt wel in n ormale toestand dat weet ik echt wel zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!

Waarschuw beheerder
ja misschien heb je het niet gezien je weet toch niet wat hij de laatste 2uur heeft gedaan he?
maar laat het maar zitten.
Waarschuw beheerder
anders ga je maar alles haten en anti zijn wat ermee is overkomen.

je vriend is gestorven in een auto ongeluk. je gaat nooit meer in de auto vanwege dat. je loopt maar omdat dat gezonder is. %|

zulke dingen gebeuren nou een maal, soms is het moeilijk te accepteren tsjah....
(F)

Waarschuw beheerder
sorry maar dat vind ik onzin. maar dit is gewoon een eindeloze discussie
Waarschuw beheerder
dat is geen onzin...
drugs heeft zo zn standaard op zn maatschappij.. drugs word gezien als negatief.
als een auto ook zo werd gezien.. zou je nu wel anders zeggen..

maarja het is klote zulke dingen gebeuren eenmaal. maar niet de drugs de schuld geven van alle zaken!!!!!

tis indd een eindeloze discussie