Partyflock

Forumonderwerp · 661778
Waarschuw beheerder
Een vriend van mij heeft teenslippers gekocht voor aankomende zomer. Nu vraag ik mij af, is dat wel wat voor mannen?! Zie er eigenlijk alleen maar vrouwen op rondlopen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het er wel hip uitzien :)

*mits de slipper ok is ;) )

Waarschuw beheerder
beter als dat ie teensokken draagt :P;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het not-done
maar moet hij lekker zelf weten, hij heeft teminste schijt

maar dan nog hoop ik niet dat mijn vrienden die kopen zeg maar.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik draag ze al jaren :bloos:
Waarschuw beheerder
To Hc-tripkip-liz: Teensokken in je teenslippers! Vind ik op zich niets mis mee... Heb dat ook wel es gedaan... :S
Waarschuw beheerder
ik vind het not-done

Nog nooit Vans slippers gezien kan ik hier uit opmaken?

Waarschuw beheerder
ja,wat is er mis mee???
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan me er nie druk om maken wat voor slippers ze aan hebben :s

staat gewoon wel leuk en ja het is zomer... en het loopt gemakkelijk dus

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou er niet echt van maar dat moet ie lekker zelf weten

Waarschuw beheerder
(teen)slippers kick ass
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij heb ik er van de zomer al genoeg heren mee zien lopen hoor :/
Waarschuw beheerder
Volgens mij heb ik er van de zomer al genoeg heren mee zien lopen hoor

Waar dan en met wat voor teenslippers? Ik heb die van hem nog nie gezien, maar denk bij teenslippers meteen aan die van mezelf... :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Teenslippers genoeg gezien deze zomer... Ook bij mannen!

Zelf ook regelmatig gedragen... Zit heerlijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Echt wel!!! Graag zelfs...vind het wel stijlvol...;)
Waarschuw beheerder
Hm, dus mannen op teenslippers zijn wel oke?! Ik moet het toch eerst zien, voordat ik wil geloven ben ik bang...
Hoe zien teenslippers er voor mannen uit (hetzelfde als die voor vrouwen) en waar koop je die dingen?! :S
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm.. Mooie zandkleurige slippers, of iets in die geest (Y)

Natuurlijk niet roze en met bloemetjes 8)

Alhoewel...? :9
Waarschuw beheerder
Hmm.. Mooie zandkleurige slippers, of iets in die geest

Natuurlijk niet roze en met bloemetjes

Alhoewel...?

Waar zie je ze lopen dan, heb er volgens mij nog nooit een man op gezien... :S En waar koop je die dingen...?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niets mis mee toch...?!!
Waarschuw beheerder
donateur
Bloemendaal :yes:

Waar je ze kan kopen weet ik niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
RIE -> nee heb je een foto dan?

Waarschuw beheerder
3 jaar geleden liep ik al met teen slippertjes op de costa als reisleider van gogo!!
En het loopt geweldig!
En of er alleen vrouwen mee lopen! lekker belangrijk! Als ik een rok lekker vind om te dragen deed ik dat ook aan!
Waarschuw beheerder
En of er alleen vrouwen mee lopen! lekker belangrijk! Als ik een rok lekker vind om te dragen deed ik dat ook aan!

Met een mooie zwemstring natuurlijk! :P

Er zijn dus nie zoveel mannen die teenslippers dragen... Hm, misschien wordt het nog wel een nieuwe modetrend!

Waarschuw beheerder
donateur
Whoppa!!
2 M@rk: en zo hoort het...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
liep er 4 jaar geleden al mee in spanje maar dan die van adidas,eentje gewoon net als een schoen maar dan zondere achterkant maar toen zat iedereen wel te kijken is het een wijf of een travo of een gaylord.

was toen blijkbaar ietsie te vroeg

maar teenslippers geweldig zeker voor de strandliefhebbers
Waarschuw beheerder
Vinden mannen het wel lekker lopen dan? Ik vind het zelf al nie zo'n succes om er stukken op te lopen...
Waarschuw beheerder
ik ook nie stomme dinge en voor manne vink het helemaal dom
Waarschuw beheerder
Kunnen mannen wel een stuk lopen op teenslippers of mankeert er gewoon iets aan mijn voeten... :S
Lopen jullie er gewoon mee over straat of alleen voor op het strand?
Waarschuw beheerder
Vind het geen porem (n)
Waarschuw beheerder
donateur
jawel leuke slippers in combinatie met leuke kleding en een leuke man = (Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Hm, hij had het geloof ik over iets met bruin ofzo. Tja, kan me er nie echt een voorstelling bij maken. Als ik denk aan teenslippers denk ik aan die van mij met felle kleurtjes! :D Maar da's toch niets voor een man... Of denk ik dat nu verkeerd? :S
Waarschuw beheerder
Wat heb jij toch met tenen?

Rare voetfetisjist!!! :-D
Waarschuw beheerder
Ikke niets, ben alleen gek op teensokken! Nu kwam er gisteren een vriend van me vertellen (waar ik komende zomer mee op vakantie ga) dat ie voor de vakantie teeslippers had gekocht. Dus vandaar... :D

Waarschuw beheerder
lijkt me niet lekker lopen (n)

Waarschuw beheerder
Jahaaa mannen met teenslippers...helemaal voor!

Waarschuw beheerder
Ik heb van die mooie donkerbruine met 4 riempjes bovenop, jezus-model zeg maar helemaal toppie(y)

Chris

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook wel hip als mannen teenslippers aanhebben :)

Waarschuw beheerder
Het is weer helemaal in :vaag:

Vind ze verschrikkelijk zitten :[ Ik heb lekker mn surfschoentjes aan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
mannenteenslippers (N)(N)
Waarschuw beheerder
die kenkeritalianen liepen er van de zomer allemaal mee saavonds in een discotheek, et ziet er gewoon niet uit
Waarschuw beheerder
ja hoor ook in de stad ofzo of als ik een terrasje pak waarom niet witte linnen broek erop leuk shirtje erop bevalt goed bij de dames;):d

ik loop liever met me teenslippers in de zomer dan in hete sportschoenen of wat dan ook.

ow eehhh,teensokkuh,die vriend van je moet dan goed verzorgde voeten hebben anders kan tie egt beter ze terug brengen en gewoon in zn kleffe schoenen lopen de zomer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ow eehhh,teensokkuh,die vriend van je moet dan goed verzorgde voeten hebben anders kan tie egt beter ze terug brengen en gewoon in zn kleffe schoenen lopen de zomer

Haha, ik zal het 'm zeggen! Of hij moet ook even teensokken aan gaan schaffen en die er bij aan gaan trekken! :P
Waarschuw beheerder
Gadverdamme...Neej, dat vind ik dus eg nix!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mannen mogen naar mijn mening wel wat stoerder gekleed gaan...en nie zo verwijft als dat ze der nu af en toe bij lopen...:bah:
Waarschuw beheerder
Mannen mogen naar mijn mening wel wat stoerder gekleed gaan...en nie zo verwijft als dat ze der nu af en toe bij lopen... :bah:

Mannen in een string (al dan niet op het strand), nog mooier! :P
Waarschuw beheerder
Ja krijg je meteen spontane afknappers als ze zo op het strand lopen...:P
Waarschuw beheerder
Welke man hier heeft wat voor teenslippers?

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou dat niet kunnen?
bij sommige mannen staat het super, andere iets minder, maar teenslippers kan iedereen dragen.
Waarschuw beheerder
waarom zou dat niet kunnen?
bij sommige mannen staat het super, andere iets minder, maar teenslippers kan iedereen dragen.

wat vind jij dan mooie teenslippers voor mannen en waar koop je die dingen in godsnaam? :S

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er geen studie van gemaakt, ik ben geen man dus ik weet niet waar je teenslippers voor mannen koopt.

maar bij sommige mannen klopt het gewoon.
kan ik ook niet uitleggen, maar dat past het gewoon bij wat zo'n man aanheeft en uitstraalt.
Waarschuw beheerder
Hm, ik ben benieuwd wat voor teenslippers hij gekocht heeft en hoe 't hem staat! :)
Waarschuw beheerder
Teenslippers rulez...ligt ook een beetje aan de voeten natuurlijk;)
Waarschuw beheerder
Ze lopen alleen een beetje moeilijk... :S Om er een wandeltocht op te maken is nie aan te bevelen.

Waarschuw beheerder
mannen mogen zeker teenslippers aan!! moeten ze wel de goeie hebben anders lopen ze voor lul!! ;d
Waarschuw beheerder
mannen mogen zeker teenslippers aan!! moeten ze wel de goeie hebben anders lopen ze voor lul!!

Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die mij kan vertellen hoe de JUISTE teenslippers er voor de man uitzien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij sachsa of invito bijna elke trendy schoenenwinkel gaan ze verkopen en de een mooier dan de andere ik ga ff kijken voor fotos

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind teenslippers zeker wel leuk hoor bij mannen!! Waarom zou het niet kunnen!!

Vind het iig beter dan die gekke teensokken 8)
Waarschuw beheerder
ik neem als voorbeeld prada
[img]http://www.raffaello-network.com/item_images/pradasho-[/img]
[img cacheid=0005a0d2000eb630cff846001a003e77fa]http://www.raffaello-network.com/item_images/pradasho2y1213morot.jpg[/img] bij de juiste man op de juiste kleren linnen witte broek of lichte jeans en met bruin shirt staat heel goed.niet alle
mannen kunnen deze aan.

[img cacheid=0005a0d7000eb64a874731851a003e77fa]http://www.raffaello-network.com/item_images/pradashoes4y1067nerot.jpg[/img]
dat zijn meer de makkelijke slippers kunnen overal onder onder nette kleding maakt het gedurft
en sportief maar voor de rest zijn zilke modellen lekker makkelijk.
dus voor de beginners raad ik je deze aan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
To tony love: waarom raad je die specifiek aan en welke heb je zelf? Kunnen mannen er lang op lopen?
Waarschuw beheerder
Teenslippers zijn zekerz wel gunstig; loop er zomers zelf ook mee!
Waarschuw beheerder
nou kijk ze zijn heel makkelijk qua model je kan ze bijna niet fout aantrekken in de zin van een foute combinatie van kleur en kleding.

ik hb zelf bruine slippers met bandjes van spijkerstof bij de sascha 34 euro wel duur maar goedkoper dan die modellen zoals de eerste maar zodra ze weer in de winkel te koop zijn ga ik er een halen zoals de bovenste model lekker gedurft netjes en apart.

dus ik raad je aan als pas bij die winkel en kijk eerst naarde wat simpelere modellen.

en je kan er best lang mee lopen en gaan ook lang mee tenminste als je niet eentje van 6 euro op de markt haalt die gaan wel snel stuk maar.
ga eens kijken bij de invito of de sascha of de man at work waar ze ook schoenenafdeling hebben,nu misschien nog niet zoveel maar het komt eraan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet mooi :S
Beetje homoachtig maarjah das mijn mening;)
Waarschuw beheerder
Leuk leuk leuk leuk leuk!! :yes:
Waarschuw beheerder
Nog meer mannen die teenslippers dragen?
Wat van de combi teenslippers en teensokken? :P

Waarschuw beheerder
Vind het zelf kut zitten......
maar kan me er niet aan ergeren bij een man!
Waarschuw beheerder
:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja leuk.. hip..!!
Waarschuw beheerder
Geen mannen meer met teenslippers? :P

Waarschuw beheerder
ik vind het zeker wel mooi! modieuze kleding erbij..mooi hoor! (Y)

Waarschuw beheerder
Ja vind ik wel leuk staan bij mannen, maar dan niet van die zwembad-slippers!!

Waarschuw beheerder
teensokkuh... ik ga wel met je mee slippers kopen ;P moet je wel je sokken thuislaten :D
Waarschuw beheerder
op 't strand zijn ze wel makkelijk...

zou ook niet inzien waarom mannen ze NIET kunnen dragen eigenlijk :S

Ik zou ze nooit aandoen op stap (zoals die spanjaarden/italianen) want dan is 't alleen maar klote met hakkuh!!!
Waarschuw beheerder
Het zit voor geen meter, krijg er blaren van tussen me tenen. Voor mij dus geen teenslippers.

Waarschuw beheerder
kee M@thijs.. dus als ik je op het strand tegenkom heb jij teenslippertjes aan je voetjes? ;P

En hakkuh op slippers... Doe maar niet ;)
Waarschuw beheerder
Geef mij maar gewone slippers, wel een beetje hippe maar zonder zo'n dingetje tussen je tenen
Waarschuw beheerder
Ik heb ze zelf ook:d
Waarschuw beheerder
geen problemen mee, ik heb ze zelf ook met name die van prada die tony love eerder in dit topic foto's van liet zien
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt ook teensloppers voor mannen kopen, is helemaal niets vreemds, in het midden oosten zie je mannen nergens anders op lopen als op die dingen.
Er zijn zelfs rokken voor mannen, gebasseerd op mode uit India.
Ik zou zeggen loop is langs winkels met echte spullen zoals in Pc de Hoogstraat Amsterdam, waar Mode en uiterlijk wel degelijk een rol spelen, dan zul je zien hoeveel er te koop is voor een man wat je zal verbazen.
Zolang hij ermee naast jou kan lopen zou ik me gelukkig prijzen!
Waarschuw beheerder
Er zijn zelfs rokken voor mannen

whahaah binnekort lopen ze nog als Schotse mannen derbij....:S
neej dat ken eg nie een rok bij een man

Waarschuw beheerder
nou KillerBitch.. dat ben ik niet helemaal met je eens!! Ik geef toe, zijn weinig mannen die het aankunnen, maar ik heb ze gezien waarbij het erg :kwijl: was hoor!!

Waarschuw beheerder
Bij sommige ziet het er echt top uit
Waarschuw beheerder
ik vind teenslippers wel lekker zitten hoor :P

en heb veel mannen er al mee zien lopen in de zomer ;D

Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft de topicstarter gewoon iets met tenen. Misschien is pedicure iets voor je.
By the way ik heb zelf ook teenslippers en zitten lekker en staan goed.
Waarschuw beheerder
neej bahahah, bij vrouwen staat het teminste sierlijk en bij mannen lomp en verwijfd neej kvind t geen porum
Waarschuw beheerder
Gatverdamme, kan echt niet :bah:

Ik haat sowieso voeten (tjaa spoor nie helemaal, maar heb een voetenfobie) dus hoef die dingen eigenlijk helemaal niet te zien. Vind het bij vrouwen al eng genoeg, laat staan mannen.

Nee, niet doen mannen! :bah::bah::bah:

Waarschuw beheerder
SHOWIE!! mijn man ;p staat je goed hoor, slippers!! :D

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
In australië liep ik er ook mee en het is echt heel lekker om erin te lopen.
In australië lopen ze al 40 jaar op slippers (in de zomer) ook met uitgaan enzo daar is alles nog mogelijk zonder dat je in hokjes wordt gestopt...

Waarschuw beheerder
donateur
nee ken eg nie!!!!
anti!!!
Waarschuw beheerder
dat vind ik wel zo FOUT he!
Waarschuw beheerder
donateur
als hun voor lul willen lopen moeten ze zelf weten
Waarschuw beheerder
donateur
het is gewoon een kwestie van wennen niemand loopt er mee omdat het nooit zulk lekker weer is als in andere landen. Ik vind het iig lekkerder lopen dan kisten O:)
Waarschuw beheerder
donateur
teenslippers zijn cool!!!!
Waarschuw beheerder
Wat boeit t nu of iets in de mode is of niet?

Al loopt een vent met een jutezak!

%)

Ik let echt niet op iemands schoenen ofzo. Ik heb veel liever dat iemand met 2 verschillende sokken op zn Jezus-sandalen loopt als iemand die bewust geen teenslippers draagt omdat het niet bij het man-beeld zou passen!

Waarschuw beheerder
errug sexy :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb fucking mooi teenslippers, met bijpassend linnen hemd, zelfde motief maar dat was natuurlijk allang begrepen.

Waarschuw beheerder
complimenten van vandaag gaan naar Bl@ster!! (Y)

Waarschuw beheerder
(y) Leuk & hip!
Waarschuw beheerder
heerlijk :D vooral met een linnenbroek erbij en dan lekker naar het strand (Y) toppie
krijg helemaal een zomer gevoel haha
Waarschuw beheerder
Kijk jij snapt het helemaal :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
idd linnenbroek aan wit hempje, slippers kunnen daar heel sexy mits degene mooie voeten heeft

Damn ik wil mijn mannetje wel in die outfit zien lopen over het strand, :kwijl: :kwijl: :kwijl:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

is het al zomer :/
Waarschuw beheerder
Mijn vriend loopt al jaren op teenslippers en andere slippers in de zomer :) staat echt super!
Vooral onder een mooie linnen broek.

Je moet wel mooie (teen)slippers kopen niet van die plastice badslippers :(
Maar elke schoenenzaak of herenmodezaak verkoopt tegenwoordig mooie leren en/of rieten slippers.

Waarschuw beheerder
jupz, zijn idd zat mooie leren teenslippers. en dan een grove linenn broek met een wit linenn hemd met korte mouwen(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje laat om te reageren, maar beter laat dan nooit, KillerBitcH (luister) Een man en een rok dat kan ook niet je hebt helemaal gelijk maar het komt er op neer wat voor rok het is! een mini rokje met split? nee zou ik ook niet leuk vinden als mijn mening gevraagd wordt.
Maar de rok waar ik het over had zijn voor mannen gemaakt en zo'n 12 jaar geleden heeft een mode ontwerpen uit Italie deze kleding stukken op de markt gebracht om deze mode bij mannen populaire te maken, dat is niet gelukt.
Toch zie ik soms hier of daar wel eens een man met zo'n rok of is het een broek? dat lijkt op een rok! geen idee, maar ach, als ze in een schotse rok willen lopen is voor mij nog maar 1 ding belangrijk :P wat zit er onder? ;) als ze gelukkig zijn met een mannen rok, is het wat mij betreft prima. Teenslippers bij mannen kan dus zeker ook heel goed, net zogoed als bij ons vrouwen!!
[img cacheid=0005a0d2000eb630cff846001a00403a9f]http://www.raffaello-network.com/item_images/pradasho2y1213morot.jpg[/img] Tony heeft stijl!! duidelijk een teen slipper voor de man!
Het kan dus wel?? :D gelukkig maar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Teensokkuh:

Laat het lekker los, ben jij die stijve hark dan ben je vast de klos.....
Waarschuw beheerder
heb r ook (Havaianas, prada kan ik niet betalen:P) en vind ze echt wel zeer relaxed zitten... tijd dat ik ze weer aan kan :yes:

Waarschuw beheerder
Niks mis mee hoor.

Ik vind ze wel relaxted zitten, heb toevallig gister nieuwe van D&G besteld :D
Waarschuw beheerder
Ik heb ook leren teenslippers...loopt best goed, maar ze zijn wel zwaar. Als je veel moet lopen, zijn de Replay slippertjes ook goed te doen!
Waarschuw beheerder
Geen gezeik tussen m'n tenen !

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vin ze mooi en het loopt ook nog lekker!

Waarschuw beheerder
donateur
word helemaal trendy deze zomer!!!
in amerika lopen alle jongens ermee! winter en zomer!!!!
wel een beetje koud, maar wel stoer!!
Waarschuw beheerder
donateur
sillah loop rob achterna
en ik sillah :P

wat dacht je van soort sleeps van hout eronder? :p

die draag ik welles :p

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik het niks vind, aangezien dat de meeste mannen hun voeten niet zo mooi bijhouden als vrouwen :)

Waarschuw beheerder
donateur
hoezo nie :P?

Waarschuw beheerder
Ik bedoel niet allemaal hoor, maar je hebt ze erbij zitten die haar op hun tenen hebben, en ongeknipte nagels, van die bonken eelt

En vrouwen hebben vaak mooie voeten, nagels netjes gevijlt, leuk kleurtje erop, je weet wel :p
Waarschuw beheerder
vond teenslippers eerst ook maar niets voor mannen. Mijn vriendin ook niet. Tot dat ik na de hitte van vorige zomer eigenlijk genoeg had van die warme schoenen of gympen!
En aangezien het mode is voor de zomer heb ik toch slippers gekocht. Mijn vriendin vond het niets maar begreep het wel. Nu is ze erg enthousiast. Ze vind het heel relaxed staan, onder een wijde broek met een tof shirt.
Ik loop komende zomer dus op teenslippers!!!
Waarschuw beheerder
teenslippers voor mannen...absoluut!!! heb ze al jaren.
in alle kleuren; krokodillen-printje, riete, zwartleren, bruinleren(inda-achtige) enz. linnebroekje erboven , hempje erbij en klaar.
tis alweer bijna uit de mode!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die slippers zijn tog hardstikke leuk voor mannen!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik ga ze ook kopen!! Doe ze alleen niet aan met uitgaan zoals die geflipte spanjaarden
Waarschuw beheerder
donateur
mmmzz! die ga ik ook maar aanschaffe denk k! :D zwaar relexi! :)

Waarschuw beheerder
schattig
Waarschuw beheerder
Sommige zijn wel mooi maar de meeste zien er triest uit :yes:

En dan heb je nog die zwijnen die van die smerige onverzodge zwijnenpoten heeft :kots:

Waarschuw beheerder
een beetje moderne trendy vent draagt TEENSLIPPERS, inplaats van die suffe nike nazareth ofwel, jezus sandalen MET SOKKEN.....

Waarschuw beheerder
nee.!!! als die nikies aan heb ziet er echt wel beter uit:P
Waarschuw beheerder
ja mijn vriend heeft van de week nieuwe kleren gekocht en ja met teen slippers....eerder dacht ik neeeee lelijkmaar ze stonden echt leuk en vindt ze wel gaaf...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb zelf ook teenslippers van d&g!
Ze lopen heerlijk en ik loop er de hele dag op. De meeste mensen kijken me wel na of ik wel goed bij mijn hoofd ben. Ze zijn oranje en onder witte kleding staan ze heel mooi!

Ik vind het wel kunnen:D:yes:

Waarschuw beheerder
Hallowa, we leven in 2004.....and by the way, ook al was hij de enige man die erop liep, dan ist pas vet!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inplaats van die suffe nike nazareth ofwel, jezus sandalen MET SOKKEN.....

:-S De mensen die dit dragen is een heel apart slag volk. Dat zijn de bejaarden en de vogeltjeskijkers. 90% loopt op die gewone slippers.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie niet in waarom mannem geen teenslippers zouden moeten dragen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een onzin om te vragen of dat wel kan
tuurlijk kan dat, het is 2004, geen 1904 meer, en trouwens toen liepen de mannen ook al op sandalen/slippers

Als het merendeel het hier niet vindt kunnen, gooit hij ze dan gelijk weg ofzooo ????????

Waarschuw beheerder
De mensen die dit dragen is een heel apart slag volk. Dat zijn de bejaarden en de vogeltjeskijkers. 90% loopt op die gewone slippers.

chrizz, je vergeet de belangrijkste doelgroep .. Leraren!!!:d
Waarschuw beheerder
Teenslippers zijn top, mits de dragende persoon mooie voeten heeft natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
Leren teenslippers met een mooie linnen broek vind ik echt mooi! Moet degene inderdaad wel mooie voeten hebben.
Waarschuw beheerder
ach gun de mannen ook wat.
ik vindt het met dit warme weer toch ook lekker om met open schoentjes te lopen.
maar je hebt nu best grappige teenslippers. zolang ze maar niet op die jezus nikes lijken

Waarschuw beheerder
beter dan die sjonnie slipers met 4 strepen dr op..

Waarschuw beheerder
hier loopt ook iedereen erop, gewoon omdat het te heet is voor schoenen

Waarschuw beheerder
donateur
Juist leuk.

jongens/mannen met hun sportsokken en nikies met dit weer is :bah:

Waarschuw beheerder
is dat wel wat voor mannen?!

damn...uit wat voor tijdperk stam jij dan?
:vaag:
Waarschuw beheerder
sexy toch!

Waarschuw beheerder
bij sommige staat t leuk...bij sommige nie..:S
Waarschuw beheerder
Ik draag ze haast alleen nog maar met dit warme weer. Krijg je tenminste geen stinkpoten en staat ook nog eens heel leuk onder linnenbroek of iets dergelijks. Schijt wat de rest ervan vind!!!

Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad.. ik draag ze ook alleen maar op het moment..

ach.. het is wel een trend(je) :)

Waarschuw beheerder
die dingen zitten gewoon heerlijk :yes:
Waarschuw beheerder
Teenslippers:yes:
Heerlijk met dit weer:p
Waarschuw beheerder
sowieso slippers loipen chill!! dan ga je tog niet op die ander burgerslippers lopen
teenslipper zijn chill
Waarschuw beheerder
haha ik loop al de hele tijd op teenslippers niets mis mee hoor............ en je kunt ze overal kopen!!!! beter als zomerschoentjes!!! en wat een klets dat ze alleen voor vrouwen zijn............
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze juist hartstikke leuk bij de mannen!
Niet bij alle dan!
Dan nog een linnen broek erboven!! (Y)

Waarschuw beheerder
Ik vind het superleuk! Mijn vriend heeft ze ook! Staat hem echt heel sexy! :k
Artiest PRAIA
Waarschuw beheerder
jaah! slippers! heerlijk met dit weer! en loopt ook nog eens super relaxt!!

Waarschuw beheerder
belachelijk
Waarschuw beheerder
Nou mijn Dr Martens slippertjes lopen vreselijk lekker!

:D
Waarschuw beheerder
Waarom zou dat niks voor mannen zijn?? mooie leren teenslippers>> 1000 mooi!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Geweldig! Super Sexy! :yes:
JUIST bij mannen!

Vind dat je toch echt wel iig 1 paar in je kast moet hebben!

Waarschuw beheerder
Ze moeten er wel het type voor zijn, dan vind ik het wel leuk op zich.
Waarschuw beheerder
donateur
Kami heeft ook 2 paar :9

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel leuk bij jongens!

Waarschuw beheerder
Ik vind dat het wel kan en draag deze nu:

[img width=217 height=250 cacheid=00094df0001a70003726f9b41a00d50e32]http://www.neck.nl/bilder/250/3/32/321245_31_1594_men50.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
übergeil mannen in teenslippers!! :yes:
Waarschuw beheerder
Heb zelf ook een paar teenslippers gekocht van de week :)

Waarschuw beheerder
:jaja: ik vind het wel leuk bij jongens !!
laatste aanpassing
Artiest Jay
Waarschuw beheerder
Mensen teenslippers zijn er al zolang, zowel voor vrouwen als mannen.
Kan gewoon ! Nix mis mee!
En vind je van wel...... Get a life !
Waarschuw beheerder
Vind het echt super leuk staan.. vooral onder een linnen broek :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zelf ook een paar teenslippers gekocht van de week :)

me 2 :) tis ff wennen, maar eenmaal gewend loopt het zeer aangenaam :D

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
ik vind het mooi bij mannen staan!! onder een stoere spijker broek ofzo!8)
Waarschuw beheerder
Zeker StYloo'w :D
Waarschuw beheerder
teenslippers voor mannen(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesbeth! op woensdag 25 februari 2004 om 14:44:
is dat wel wat voor mannen?! Zie er eigenlijk alleen maar vrouwen op rondlopen...

weet niet waar jij vandaan komt... reet/ belgie?

Waarschuw beheerder
Bij sommige mannen is het echt geen porum :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik had in de zomer van 2002 wel mooie gekocht, waren wel extreem duur, maar die gingen verrot toen ik half struikelde over een stoep, me voet deed echt superpijn en die dingen waren verrot!

zou ze nu niet meer kopen/dragen, omdat ik t gewoon de veel zie en vind t dan zo suf staan! en vind ook echt alleen dat jongens ze mogen dragen als hun voeten er goed en verzorgd uitzien

Waarschuw beheerder
donateur
oooo oooooo ooooooo wat lelijk :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CosaFunk op maandag 4 juli 2005 om 15:14:
En vind je van wel...... Get a life !

Dus iedereen die het oneens is met je heeft geen leven?
Misschien kan je fidel castro van zijn troon stoten en een eigen dictatoriaal bewind gaan leiden [img width=27 height=16]http://www.feyenoordmessagebase.nl/images/smilies/eusadance6sp.gif[/img]

Teenslippers bij mannen BLIJFT gewoon godsgruwelijk lelijk naar mijn mening.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vre-se-LIJK
Waarschuw beheerder
verschrikkelijk leleijk bij mannen
krijg dara een homo idee bij als k
da zo zie
Waarschuw beheerder
dan ben ik maar homo :[ maar ze lopen lekker

Waarschuw beheerder
Vind teenslippers helemaal top! Mits de voeten goed verzorgd zijn...mijn vriend heeft ze ook en ik vind het erg leuk staan.

Waarschuw beheerder
mijn vriend heeft ook trendy teenslippers, is echt wel leuk!

Waarschuw beheerder
Loop er al zowat de hele zomer op! Vind t heerlijk lopen! :jaja:

Waarschuw beheerder
Nee echt neit :no:

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het maar nix :no:

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel mooi bij een jongen, beter dan sportschoenen met 30 graden en vervolgens onwijze stinkende zweetvoeten hebben :no:

Waarschuw beheerder
Vind het harstikke leuk, moeten ze wel verzorgde voetjes hebben en geen kalknagels maar dat geldt natuurlijk voor iedereen met open schoenen.

Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
Waarom niet.. zit hartstikke goed.. en staat ook niet verkeerd!

Waarschuw beheerder
Idd waarom niet? heb ze voor de vakantie ook gekocht bij de garage hier in zeist 50,00 euro en lopen damn lekker.

Waarschuw beheerder
Ik vind het heel leuk staan....waarom zouden mannen dat niet kunnen dragen??? Verzorg je teennagels wel ff mannen en a.u.b. geen dikke laag eelt, dat mogen wij vrouwen toch ook niet?!
Waarschuw beheerder
ligt eraan als die van die kaastenen (kalknagels) heeft ... kan hij beter ff nadenken :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 13:37:
Ik vind het heel leuk staan....waarom zouden mannen dat niet kunnen dragen??? Verzorg je teennagels wel ff mannen en a.u.b. geen dikke laag eelt, dat mogen wij vrouwen toch ook niet?!

we lakken die nagels wel ff ok ;P

Waarschuw beheerder
Ja rose graag!!! (L)

Waarschuw beheerder
Doen we.... zal het goed doen op vakantie :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel mooi staan bij mannen, idd met een linnenbroek er boven ofzo (Y)

Waarschuw beheerder
Vind het wel leuk (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 23:22:
Ik vind het wel mooi staan bij mannen, idd met een linnenbroek er boven ofzo

helemaal mee eens :)

Waarschuw beheerder
neej, vind het meer iets voor vrouwen :P
Waarschuw beheerder
ik vind het echt wel leuk staan....
Waarschuw beheerder
donateur
Het moet je wel staan.. maar àls 't hem staat, staat 't ook heel erg leuk :D
Waarschuw beheerder
Ik heb Blauw-Oranje Puma Teenslippers.. Lekker lopend hoor.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Kan zeker wel leuk staan bij een jongen.. Maar moet wel bij z'n stijl kleding staan..