Partyflock

Forumonderwerp · 661407
Waarschuw beheerder
g*dver was ik zaterdag in aalsmeer (n201) stond een lekker feessie op het programma met dj's als panic en de masochist der werd lekker gedraaid komt op eens om half 1 een 30 man politie de zaal binnen stormen :S panic was aan het draaien moest gelijk alles stil zetten lichten gingen aan staat zo een tyfus lijer van de smeris op het podium, zegt ie: niemand mag meer iets drinken der mocht niet meer gerookt worden en niet je handen in je zak. voor je het wist lag de hele grond onder met zakjes pille en allemaal sealtjes pep op de grond :D :xtc: iedereen werd 1 voor 1 naar boven gelootst daar werd een kopie van je legetimatie gemaakt en je moest langs een drugs hond :S en als die iets rook moest je helemaal uit de kleren achter een klein kut schotje, als ze wat vonden werd je gelijk afgevoerd naar het bureau. ECHT BELACHELIJK

nou wil ik wel eens weten hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt hele feest gelijk verNEUKT

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik vind het maar een trieste actie
ik kom er ook wel vaak eigenlijk maar vind dat de laatste tijd naar 'mijn'inzien maar weinig drugs wordt gebruikt in verhouding tot 1,5 jaar geleden ofzo ik heb t er altijd wel naar me zin vin het jammer dat ikz at niet gegaan ben hadden we weer nachie bij me vrienden mogen doorbrengen a.c.a.b
Waarschuw beheerder
ene kant kan ik het best begrijpen want kan me nog wel herinneren van bepaalde waar ik zelf ook geweest ben dat er aardig wat mensen zijn kapot gegaan van de zooi.En je hoort steeds meer dat mensen op feesten maak niet uit wat voor muziek meisjes proberen te vekrachten door middel van bepaalde drugs bijv:ghb
Waarschuw beheerder
Zo te horen een behoorlijke kut streek.Zo is natuurlijk wel je hele avond naar de klote.
Had misschien beter geweest als ze gewoon (met eventueel politie erbij) goed gecontroleerd hadden bij de deur. Dan had dat feest ook gewoon door kunnen blijven gaan.

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
opmerkingen zoals: je mag hier niet roken omdat de politie ook in een rookvrije ruimte wil werke

hadden jullie wel de ROOKmachine uitgedaan dan?...;p
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen over de rooie omdat de politie een inval doet vanwege drugsgebruik. Kunnen we nu niet gewoon eens een echt drugsbeleid krijgen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja bij de staat moet het uit de lengte of uit de breedte komen....
volgend feestje beter toch,maak je niet druk
Waarschuw beheerder
heb t vaak zat mee gemaakt dat er een acid-feest werdt op gebroken omdat die lijers kwamen maar die gingen echt niet fouilleren. wel een keer meegemaakt dat de m.e. een feest uit elkaar kwam meppen(letterlijk).dat was echt TE asociaal voor woorden. liep een griet bij die had een gat in dr kop en ze belde niet eens een ambulance, de teringlijers

Waarschuw beheerder
Het gebeurd vaker....kheb een jaar bij de ME gezeten(mocht niet verder, was wat agressiever dan verw8.....voor een vrouw!)! En ze nemen je appeltjes af en gebruiken het zelf of verpatsen het!whahahaha Dat zelfde geld voor vuurwerk....wat denk je dat ik afsteek met O&N........juist jah!
Dus wat denk je dat ik snoep met........enzo????Juist jah......
Waarschuw beheerder
Kheb het gelukkig nog nooit meegemaakt... lijkt me ook echt niet leuk... heel je avond naar de klote door die ***lijers...:S
Waarschuw beheerder
ze moeten vaker binnenvallen maar dan vanplaats arrestaties wat onze staat alleen geld kost ... pillen verkopen :-p
zo los ik nou staatschuld op :-p

(ff seri) beetje zonde dat het zo moet . mensen die daar lekker een dagje uit gaan en geen pillen slikken en gewoon lekker uit hun dak gaan worden zo de dupe van deze k*t actie.

(nu weer niet seri)
werden de mannen wel door een vrouw bekeken bij dat uitkleden :-p .. ik strip alleen voor vrouwen lol...

Waarschuw beheerder
het idee dat er zoveel drugs op de grond eindigde per direct zegt genoeg: TERECHT!

ik vind het pas BELACHELIJK als ze geen geldige reden zouden hebben en dat hadden ze dus duidelijk wel.....

als zij zich niet aan de regels houden, dan moeten ze de concequenties maar accepteren.

Waarschuw beheerder
(ff seri) beetje zonde dat het zo moet . mensen die daar lekker een dagje uit gaan en geen pillen slikken en gewoon lekker uit hun dak gaan worden zo de dupe van deze k*t actie.

JA HOOR! ze zijn de dupe van de actie van de politie??? Wie nam die rommel mee naar binnen? Waarom moesten ze die controle uitvoeren??!

Denk eens na haha belachelijk argument! Laten we idd degene die legaal opereren de schuld geven en degene die illegaal dingen doen opperen tot onschuldig en o wat erg.... tssssssssss

Je weet dat het er gebruikt wordt, je weet dat er invallen kunnen komen... Tuurlijk erg lullig en jammer van je avond... maar als je het 100% zeker weten niet wilt meemaken: Ga dan niet!
Zo is het gewoon nu eenmaal dus niet zo zeiken...

(Y) voor de politie voor een goede en TERECHTE actie!
Waarschuw beheerder
terechte actie
ze hebben al et recht om zon drugs actie uit te voeren.
drugs zijn nou gewoon tegen de wet he
Waarschuw beheerder
donateur
vindt het een beetje sneu om gelijk met drugshonden enzo tekeer te gaan:/
Waarschuw beheerder
en het stomme was ook nog, dat menig figuur met sealtjes pep en pillen zo langs de hond liepen, zonder dat -ie aansloeg. En als een meisje bang was voor het hondje, moest ze ook uit de kleren, omdat het beest wel tekeer ging. En dan niks vinden.. :S

Coke en wiet rook het beest wel, maar de echt chemische shit kon het beetje 9 van de 10x niet eens waarnemen.
Waarschuw beheerder
jah dat was wel raar jah een maat van me kon
met een paar gram pep gewoon doorlopen :D hadden
we tenminste nog wat voor daarna :P

maar die honden roken wel of je wat had gehad
want iemand die ik kon moes ook uit de klere
en die had ut al weggegooid.

in de kranten stond dat er wikkels met coke werden
gevonden maar volgens mij was meerendeels pep.

Waarschuw beheerder
wel een klote actie om een feest zo te verneuken

lijkt me wel grappig gezicht ineens de hele grond onder de pille en pep
Waarschuw beheerder
JA HOOR! ze zijn de dupe van de actie van de politie??? Wie nam die rommel mee naar binnen? Waarom moesten ze die controle uitvoeren??!

Denk eens na haha belachelijk argument! Laten we idd degene die legaal opereren de schuld geven en degene die illegaal dingen doen opperen tot onschuldig en o wat erg.... tssssssssss

en als ze nou zoites in de Efteling doen???? is het dan net zo terrecht als dat jij denkt dat het is???:S:S:S

Waarschuw beheerder
Is dat die tent op het godvergeten stuk land waar je ergens een parkeerplaats ziet opdoemen met een trollentent?

Ben er volgens mij 1x beland :bloos:
Waarschuw beheerder
tja het is natuurlijk wel stoer van de politie om te melden dat ze 43 wikkels hebben gevonden.
maare dat zegt helemaal nix een lege wikkel rekenen zij ook mee.
ik ben benieuwd naar het aantal gram kijk 15 pillen dat is gewoon een feit waar je wat aan hebt
maare het zal me nix verbazen dat van de 43 wikkels de helft leeg was.
tja die hond had z'n neus goed vol zitten denk dat beest blafte alleen bij mensen die nix meer mee hadden
verslaafd rot kreng :P
Waarschuw beheerder
ach iedereen die loopt te zeiken van wat een lijers enzo, het is nog steeds niet legaal, wordt wel gedoogd in Nederland.
Maar als ze iets hebben dat er veel shit in omloop is enzo tja dan is het hun goed recht.

Niet allemaal zo mauwen

En feest verpest? shit happens

Politie is je beste vriend :D :bah:
Waarschuw beheerder
Je weet dat het er gebruikt wordt, je weet dat er invallen kunnen komen... Tuurlijk erg lullig en jammer van je avond... maar als je het 100% zeker weten niet wilt meemaken: Ga dan niet!
Zo is het gewoon nu eenmaal dus niet zo zeiken...

beetje domme opmerking he multifruit dat betekent dat ik elk weekend maar thuis moet gaan zitten nou mooi niet, als ze het nu anders aanpaken zoals 2a3 agenten met hond bij de ingang is het probleem ook opgelost kunnen de mensen die zonder komen gewoon feesten en het is nog goedkoper ook weet je wel wat dat kost 60 agenten a 5 uur loon.
een dan moet de tweede kamer er ook wat aan doen ze hebben het zelf gedoogt, je mag toch vaak 2 pillen bij je hebben voor eigengebruik.

Waarschuw beheerder
Pfff whahaha
ik begrijp niet waarvoor ze zo laat kwame ik had alles al op gehad;)
whahaha
Waarschuw beheerder
tja 60 5uur loon
dat kunne wij weer betalen want
geen van de 4 die opgepakt zijn voor drugs bezit moet voor komen dus dat is weer mooi klote
Waarschuw beheerder
was inderdaad weer een lekker zooitje het was gelukkig had ik niks meer , komt MARTIN GAUS met ze drugs hond een beetje aan je ruiken(lekker hoor zo een natte neus tussen je benen. achja dan maar weer op na volgend weekend,

Waarschuw beheerder
Anne007 25 februari 2004 15:34

en als ze nou zoites in de Efteling doen???? is het dan net zo terrecht als dat jij denkt dat het is???

Lieve schat...
drugs + hardcorefeesten= (vaak) drugs
efteling + kinderen= kinderparadijs (geen drugs)

wat lul je nou!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jhajha was er ook bij egt belagelijk:s
werd ik van de trap gegooid zeg ik ken je niet uitkijken word ik in de boeie geslaguh:s
zn vinger afdrukken staan in mn arme:s
en dan zegt de politie dat wij normaal moeten doen gheghege:D stelletje idiooten:P
XXXies kimberly

Waarschuw beheerder
das dan weer niet zo netjes... controleren op drugs (deze keer wat grover als normaal), moet kunnen (vooral als 1 op de 3 bij heeft is het erg terecht!)... maar ze kunnen wel beleefd blijven.
Waarschuw beheerder
tja het verkloten van me avond nam ik ze niet in dank af maar dat het zo hardhandig moest dat vind ik echt te vergaan.
en als ze dan ook nog aan kim gaan zitten tja dan vraag je je af waar ze nou mee bezig zijn.
voor 4 aanhoudingen wegens drugs bezit al die moeite en al die overlast en vernederingen.
tja daar heb ik maar 1 ding op te zeggen : mensen van het Horeca Interventie Team juliie zijn echt goed bezig mag ik een poster van jullie ? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Naar buiten lopend met je zakje pillen:

"Moet u nu eens kijken, meneer de agent, wat ik op de grond vindt!"

Waarschuw beheerder
heheh
Waarschuw beheerder
jhajha egt weer dat je zegt van :S:S:S waar zijn ze meej bezig
stond ik op die trap was met een vriend aan t kletsen(L)komt ineens de politie binnen stormen:S hou ik m vast word ie van me weg getrokken:sdie agent zegt tegen me meekomen jij en bek houden ik wil meegaan:sword ik de trap afgegooid:Sen hij slaat me in de boeie en trekt hardhandig mij de trap op:S bond en blauw:(eenmaal boven maakt ie me los en wil ik aan mn been krabbe begint ie toch te schreewen egt niet normaal en bang te maken voor die hond en zo:s
wnt het werd daar egt heel erg leuk en gezellie:) en dan komt die klote politie het ff verklote en eenmaal buiten aangekomen mocht je niet eens naar de wc en sommige krgen hun jas niet eens mee waar zijn ze mee bezig:S:S xxxkimberlyxxx

Waarschuw beheerder
die had van mij een stuiter gehad mafketels:S

is altijd zo joh ze kenne niet normaal doen
:@
Waarschuw beheerder
Tsja misschien was de politie wel gefrustreerd omdat het jubileumfeest van hun district niet doorging en gunden ze het jullie ook niet :jaja:

Waarschuw beheerder
ja daar weet ik niks van:p

whaha

maja
laat ze lekker thuis gefrustreert zitte:p

Waarschuw beheerder
Geld terugvragen zowiezo en de drugs natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
ja dat komt er van als je drugs gebruitk :p
Waarschuw beheerder
Lieve schat...

wat lul je nou!

wat ik nou lul??? blijkbaar net zo dom als jou

overal word drugs gebruikt OOK in de efteling...
en in een efteling lopen echt niet alleen kinderen rond hoor!!! misschien in dat ballenbad bij jou in je achtertuin...:S

. maar als je het 100% zeker weten niet wilt meemaken: Ga dan niet!
Zo is het gewoon nu eenmaal dus niet zo zeiken

dus ook iedereen die geen drugs gebruikt moet dat maar thuisblijven volgens jou??? t is voor beide partijen niet leuk voor de gebruikers maar ook voor de nietgebruikers!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:frusty:
waar maak je je druk om
Waarschuw beheerder
Heb ut een keer meegemaakt in Belgie...
Maar das Belgie... :p

En toen werd ik vanachter de bar getrokken aan me haar en kon ik me zojuist bestelde biertje die ik net overhandigd kreeg niet meer opdrinken...
Heb daar toen uur of 4 binnen mogen zitten wachten tot we naar buiten mochten...
Werd opgehaald daar want met openbaar vervoer was t niet te doen en mocht vervolgens nog paar uur wachten tot ik dus opgepikt werd...
Nog nooit gehoord dat het in NL gebeurd is...maar is hier iig vriendelijker verlopen als daar in Belgie denk ik...dus het kan nog erger ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Tering :vaag: Fucked up :S dan is je feestje dus idd echt GOED verneukt :S na de inval iedereen de deur uit zeker?:S lekker dan en daar gaat je geld hoor :S :bah:

Waarschuw beheerder
Anne007 25 februari 2004 22:21
Lieve schat...

wat lul je nou!

wat ik nou lul??? blijkbaar net zo dom als jou

overal word drugs gebruikt OOK in de efteling...
en in een efteling lopen echt niet alleen kinderen rond hoor!!! misschien in dat ballenbad bij jou in je achtertuin...

. maar als je het 100% zeker weten niet wilt meemaken: Ga dan niet!
Zo is het gewoon nu eenmaal dus niet zo zeiken

dus ook iedereen die geen drugs gebruikt moet dat maar thuisblijven volgens jou??? t is voor beide partijen niet leuk voor de gebruikers maar ook voor de nietgebruikers!!laatste aanpassing: 25 februari 2004 22:22

Ga ff lekker door gaan met deze opstelling. Ik ben niet achterlijk, er wordt overal wel OOIT gebruikt. Maar op een hardcore party *voor bijna 100% zeker* ALTIJD! Logisch dat ze dan daar een inval doen (en terecht) en niet in de efteling! Zo tevreden missie?

Ik zeg niet dat niet gebruikers NIET moeten gaan, maar ze weten dat er mensen zijn die shit mee naar binnen nemen en ze weten dat het niet hoort. Je weet dus ook dat er controle op kan zijn (mild of extreem) dus zeik niet als je toevallig 1 keertje bij een extreme controle aanwezig bent geweest, ga dan gewoon niet! Je weet dat het kan gebeuren. En al helemaal als je het zo kut vind als persoontje die het wel mee naar binnen neemt... Als je je genaait voelt... Neem het dan niet mee naar binnen! Makkelijk gezegt en makkelijk gedaan.

Als ze totaal 0,0% reden hadden, geen aanleiding, geen vermoedens die rond de 99% zouden kloppen... ja dan was het onterecht. Nu was het minder plesant, maar zeker op deze lokatie terecht!
Waarschuw beheerder
nou het gaat me niet om die extreme controle het gaat om de mannier waarop deze inval heeft plaats gevonden.
als ze ons een beetje menselijk hadden behandeld dan had je er niemand over gehoord want 4 arrestaties voor drugs bezit waar van niemand hoefd voor te komen.
dan voel je je wel klote hoor je zo laten behandelen, sommige mishandelen, en je zo laten vernederen.
er zijn al zat officiele klachten hun kant op gegaan maar als dat ze niet wakker schud dan moet er toch maar eens gedacht worden over een andere mannier van controleren
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
beetje overdreven
Waarschuw beheerder
zeker een klote zooitje..
ga je ff gezellig ergens heen...
heb lekker veel nut gehad NIET DUS...
en ze waren lekker vriendelijk :S NIET DUS...
:kots:
Waarschuw beheerder
tja en dan te bedenken dat je die gasten eigenlijk zelf betaald.
weg gegooid geld deze actie

Waarschuw beheerder
zooooow, was jaren geleje in Dortmund op Hellraiser en daar was het dik rotzooi, echt gasten met staven enzo, kwam de kit eraan maar die agsten bleven gewaun buiten staan en door de ramen yoe kijken, das pas vet