Partyflock

Forumonderwerp · 660596

Hey hey!
Weten jullie al welke bikini het dit jaar wordt??
Ik heb nu al helemaal de zomer in mn kop, dus ben al op zoek naar een leuke bikini.
Hebben jullie er al een voor deze zomer?

Wil een witte denk ik...:D

dit gaat nog moeilijk worden op die site zie ik ook geen 1 leuke :/

IK HEB HET!
het wonder is geschied

ik heb een leuke site gevonden met bikinis met cupmaten en kleine broekjes en cupmaten die tot en met E gaan dus misschien hebbe jullie hier wat aan....en er staan best leuke tussen en niet zo oudbollig...

gewoon bij de otto :D:D

www.otto.nl

Grote cupmaten probleem.
Heb ik ook altijd last van.

Tipje voor de dames met een grote cupmaat
Ga een keer bij Bonnie b langs daar verkopen ze grote cupmaten en echt coole bikini's.
Deze winkel zit jammer genoeg niet in iedere stad.

Ik weet wel dat er 1 in zoetermeer zit en 1 in Rijswijk.

Succes dames
poeheej... ik wil ook een mooie bikini hebben:(
Ik wil het liefste een triangel met string en niet van die brede randen. En dan ook nog een in mijn maat want als ik maatje 38 pak is me bovestukkie te klein:s En daarbij moeten ze niet 60 euro zijn..:p

Van Morgan is ook leuk, zag ik gister in de stad.
Zit een mooie string bij :)
heb een hele mooie bij O-neill ( ofzo) gekocht, hij loopt in je nek en is donkergroen met oranje :D heeel mooi :yes:

foto :D

Ik heb dees:

Int rose :)

Die vind ik niet zo.. Zit ie int echt ook zo strak? Bah kan je liplezen.. :S
tuurlijk en jij vindt da bah :S :vaag:

zoiets mag ik toch graag zien :jaja:

Ik zou t iig niet aantrekken.. Niet zoveel behoefte aan dat iedereen op mij loopt te geilen. Niet dat mijn bikini's niet sexy zijn, maar iig niet TE strak.. :S
ok maar waarschijnlijk is het op die foto ook wel een beetje aangedikt door een kleiner maatje te pakken ;p

show me wat je wel aan zou trekken dan ;)

Inderdaad een beetje TE strak, hoef echt niet te lip lezen, moet wel iets spannends over blijven!!

die wicked weasel dingen vind ik echt niets, ga dan gewoon naar het naaktstrand. En dat liplezen vind ik echt te lelijk voor woorden.
Koop op vakantie wel n een of ander bikini ding of string :yes:
Ik vind die meiden mooier dan die binkies :)
behalve dan dat ene gedrogd die dwars door haar naald hakken heen zakt :(
Hmm, kijk hier alleen voor de dames, die bikini's boeie me geen ruk :S

Dat komt omdat je een jongen bent Fuckface :)

Vind die dingen van Wicked Weasel ook niks.
Als het ietsje meer stof had misschien wel, en als het niet doorschijnend en dat je niet kan liplezen :)

Ik moet er ook nog één halen voor deze zomer.
Maar het wordt zowiezo een string bikini :k
:kwijl: das pas een bikini :9
Hee dames ik denk dat we de bikinifabrieken maar moeten aanspreken op het feit dat bijna iedereen wel moeite heeft om een leuke bikini te vinden:D Door de grotere borsten en smallere lichamen etc...
:p

:kwijl: Bikini's ruleren! :respect:

felle kleuren bikini's w0rden het denk ik.. net z0alS met de n0rmale kleding.. en bl0emetjeS en stipjes w0rden helemaal in.. van diej Hawai bl0emen..
maar ik wil niet z0ow ietS.. ik wil een r0ze bikini met glitterS.. :D:D:D
n0g ff z0eken duS..

heb een vel gekleurde bikini, groen met geel
Welke kleur, bikini, v i n d je 't mooist.
(hij is voor 'n vriendin)!

Triangelbikini
Beach Wave
Met verschuifbare cups en striksluiting in de nek, op de rug en aan de zijkanten van het broekje. Volledig gevoerd.

:kusje:&:hug:
Vriendin????? :) :) :) :) Bofkont! (ja zij dan he)

Ik zou voor de laatste roze gaan die met die witte stipjes erop, erg mooi!

Neuj, die blauwe met witte stipjes :-p (y)

Jeetje ik ben blij dat ik nooit moeite hoef te doen voor bikini's als ik dit lees.

Die egaal blauwe :)
Ben nooit zo van de stipjes :)

Maare je hebt wel veel aan onze hulp he, we zeggen allemaal iets anders :)
Die roze met witte stippen is inderdaad erg leuk (y)

Vind aleen die veschuifbare cups zo vervelend zitten :S Maar ja wel lekker simpel omdat iedereen ze past, heb nu ook een leuke bij de Elle gekregen! Met felgekleurde print en groen (y)

Laat is voorbeeld zien Linda :-p

deze ben ikke :jaja:

Hmmm, das ook een hele mooie bikini! :-)
ik heb een mooie witte en lila.
op startpagina van de lingerie moet je ff kijke bij lingerie uit italie!!! heel mooi bv la perla!!!

Ik koop dit jaar denk ik geen bikini, heb er al 15! maar ga misschien toch nog ff kijken voor een nieuwe...

Ik heb er eentje gehad bij de Elle, das meteen een goed excuus om een nieuwe bikini te kopen ;)

Hijs wel aardig :P
Die van 2 jaar geleden was leuker.. maarja :P

van protest ook leuk :jaja:
Artiest Ravebabe
Dat w0rd een pitbull bikini :jaja:

Die :jaja:

En Deze :jaja:
Vind deze wel Super Mooi :kwijl: :

En deze:

En deze:

oeiiii :kwijl: :

laatste aanpassing

Mooie bikini's sannie (Y)
nu nog kiezen hehe :9
Ik vind persoonlijk de blauwe bikinies het mooiste :D vraag niet waarom dat weet ik zelf niet maar dat is gewoon zo.. Blauw is mijn kleur:bounce:
Ik ken het probleem van niks kunnen vinden in een 'grote' maat..de meeste gaan maar tot cup c:S! of je komt bij maat 40/42..maar dan is de omvang veeels te groot en het broekje zakt dan ook af:(

Maar......ik was laatst bij de bijenkorf in utrecht..daar hadden ze weet ik het hoeveel verschillende soorten:D,kon cupmaat/omvang en broekje allemaal apart bij elkaar pakken..echt ideaal;)!

Dus heb eindelijk weer een leuke bikini gevonden!!:D:D:D

Laat de zomer nu maar echt doorbreken;)
laatste aanpassing

Ik ben op zoek naar een mooie, nieuwe, maar het schiet niet echt op. :S Het moet wel push-up zijn... :/
Ik heb ook echt nog geen idee.. wil ook een nieuwe :(

maar ik wil geen push up.. dan zit alles zo opgepropt..

het bovenstuk moet wel gevoerd zijn.. anders als je het water uitkomt en het waait krijg je van die tepels die zo doorschijnen..