Partyflock

Forumonderwerp · 660596
7709x bekeken

Waarschuw beheerder
Hey hey!
Weten jullie al welke bikini het dit jaar wordt??
Ik heb nu al helemaal de zomer in mn kop, dus ben al op zoek naar een leuke bikini.
Hebben jullie er al een voor deze zomer?
Waarschuw beheerder
chilla 2de plaatje van boven

Waarschuw beheerder
loopt iedereen volgende zomer in die bikini :p

Waarschuw beheerder
2e plaatje van boven is die van de pabo...of is die niet van de pabo ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hMmmm:/ das ook niet de bedoeling..

heb ik zelf ook een gigantische hekel aan als iemand met hetzelfde shirtje loopt..

Waarschuw beheerder
Ja dat moeten we niet hebben.
Maar welke bedoel je nou precies van chilla, die push up of die triangel achtige?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oeps derde..
;)

Waarschuw beheerder
ik ga voor n andere :9
weet nog niet wat,maar vind felle kleuren wel mooi als je bruin bent....

Waarschuw beheerder
donateur
Prada heeft leuke bikini's!

Waarschuw beheerder
maar prada is wel heel duur denk ik.. heb je plaatjes of een site?

bij prada.com zie je alleen deze:
[img]http://www.prada.com/fr_bot_file/prada.jpeg[/img]
en die vind ik niet zo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
restless..
mee eens!

kleedt mooi af , felle kleuren dan.
:j
Waarschuw beheerder
mijn bikini van afgelopen 2 jaar was zondoorlaten, heb ik bij een lingeriezaak gekocht. Wist ik van te voren niet :D kwam ik pas op vakantie achter, vond het wel leuke bijkomstigheid.

Wat ik altijd het probleem vind van bikinibovenstukje, dat leuke bikini's vaak niet verder gaan als C :s En dat ze nul support geven, die triangel dingen zijn leuk om te zien hoor. Maar me bovenstukje draag ik toch alleen maar als ik ga lopen of iets, want zonnen doe ik toch wel top less. En dan heb ik graag wel wat steun.

Waarschuw beheerder
Misschien bij een wat duurdere lingeriezaak??
Dan betaal je wat meer, maar heb je ook wat.
En bij wehkamp had je wel bikini's die tot een d cup gingen maar die ware neen beetje saai vond ik...
Waarschuw beheerder
ja daar had ik me bikini van afgelopen 2 jaar ook vandaan, maar ja die was wel gelijk 150 euro :s

Waarschuw beheerder
Wow dat is wel heel veel!

Maar misschien was die ook extra duur omdat die zon doorlatend is?

Waarschuw beheerder
lijkt me wel handig,ik vind die witte driehoekjes op mijn tietjuhs niet zo charmant,en om nou gelijk bij het lokale zwembag top-less te gaan vind ik n beetje te...:/

Waarschuw beheerder
wat er zo hier op de site is geplaatst ziet er wel leuk uit, ik vind alleen dat die broekjes zo hoog vallen, tot je navel..beetje urkelachtig ;)
Waarschuw beheerder
Ja, achteraf denk ik dat ook :)
het is wel heel mooi, want je ziet dus echt praktische geen afscheidingen. Maar heel licht, terwijl ik echt behoorlijk bruin was.

En ja 150 euro vind ik eik ook teveel, maar op een gegeven moment was ik gewoon wanhopig.

Want grotere cupmaten worden vaak van die degelijke, saaie bikini's :s

Ik pas hem alleen niet meer :( anders had ik hem gewoon fijn voor 3e jaar op rij aangetrokken. Want de kwaliteit is wel supergoed, dus in dat opzicht is het het geld wel waard.

Maar nu heb ik dat geld gewoon niet voor nieuwe bikini.

Waarschuw beheerder
urkel-achtig

Hahaha !!
Maar te laag is ook niet mooi vind ik!

Een zon doorlatende bikini lijkt me wel iets ja!
Toch maar gaan sparen.

www.merkleding.nl
Misschien dat hier nog iets bij zit mixie?
Wel lastig zoeken ja.
Misschien hebben ze bij diezelfde winkel nu weer iets maar dan goedkoper? Welke winkel was het trouwens?

Waarschuw beheerder
Skizzi, badkleding op maat gemaakt.
Jan van Scorelstraat 30
3583 CP - Utrecht
030 2422091

Of zoiets misschien??
Dan ben je echt de enige met die bikini!!
Waarschuw beheerder
Jemig die victoria's secret site...jummie!!! Ben nu al verslaafd!!! Alleen nog even een creditcard aanschaffen ;)

thnx voor de tip :)
Waarschuw beheerder
victoria secret is echt super, super snelle service daar ook. Ik had daar iets vrijdagavond besteld, volgende vrijdag had ik het in huis.
Als je catalogus aanvraagt op de site, krijg je om de paar weken eentje binnen, echt kwijlmateriaal. Alleen niet zo goed voor je creditcard :D

YVONNUH, thnx for the tips zal is kijken. Op maat gemaakt is altijd relaxed natuurlijk. Bikini die ik eerst had, had ik bij lingeriezaak op de dam in Amsterdam gekocht. Koop ik bijna al me lingerie, hele fijne winkel.
Waarschuw beheerder
1 tip: koop noooooit een peperdure bikini....ik heb 2 jaar geleden een hele mooie zwarte bikini gekocht die had aan de zijkanten van het broekje donkergroene rechthoekige stenen (net als een armband) en bij het bovenstukje zaten er tussen mijn borsten ook 2 van die stenen...ding kostte 350 gulden destijds...eenmaal op vakantie bleek dat ding voor geen meter te zitten, het broekje ging kapot omdat er geen rek in zat, hele zoom eruit. En de stenen verkleurde helemaal :(

Heb hem dus 2 weken aan gehad tijdens mijn vakantie, ben daarna terug gegaan naar de winkel (Palazzina in Amsterdam) kreeg helemaal een domper: kreeg niet eens een tegoedbon of mijn geld terug!!!

Nu koop ik lekker veel bikini's die gewoon goed betaalbaar zijn, zo heb ik en meer keus en als ik ze beu ben koop ik gewoon weer een nieuwe :)

Waarschuw beheerder
Graag gedaan hoor :) :)

Wow das wel heel erg zonde ja Bridget.
Daar heb je helemaal gelijk in!!!
En sowieso is het wel leuk om meerder bikini's te hebben die je kunt afwisselen, of 1 peperdure :)

Waarschuw beheerder
donateur
1 (!) bikini?!?

Hm, ik koop er ieder jaar een stuk of 5.. (vraag me niet waarom,want op vakantie draag ik uiteindelijk alsnog maar 2 verschillende :S)

Meestal koop ik 1 'dure' dus rond de 60 euro.. En 4 (of meer) 'goedkope'..

H&M en Hunkemoller hebben vaak hele leuke.. En absoluut niet duur.. Alleen loop je dan het risico dat er nog 30 andere dames in dezelfde bikini rondlopen..

En in het buitenland hebben ze vaak hele leuke bikini's :jaja:
Mijn vriendinnetje woont in Londen, en van haar heb ik vorig jaar voor m'n verjaardag een heeeeele mooie gekregen.. Zo'n roze strikjesbikini met op iedere tiet en op het broekje een bloem van ienieminie pailletjes..

Waarschuw beheerder
Alleen loop je dan het risico dat er nog 30 andere dames in dezelfde bikini rondlopen.

......ik ken het :p

Waarschuw beheerder
1 bikini bedoelde ik omdat je niet veel geld over hebt om er nog meer te kopen, als je er al 1 hebt die 350 gulden kost ;)

Bij h&m hebben ze ook leuke ja, alleen jamemr dat je niet de enige bent.

Waarschuw beheerder
mjah ik kan ook echt niet zo'n dure betalen,maar de leukste bikini's krijg je nog op vakantie...die zijn echt cool...meestal zijn ze dezelfde vakantie ook weer kapot, maja ze kosten toch niks....

Waarschuw beheerder
Dus eigenlijk kan ik beter de bikini's die ik nu heb meenemen, en niks kopen nu..
en in turkije de hele handel leegkopen :yes:

Of niet? :p

Waarschuw beheerder
donateur
350 gulden voor een bikini?! :vaag:

Damn, mijn duurste was eurootje of 60 en dat vond ik asociaal veel voor zo'n klein stukje stof :o

Weet je welke bikini's vaak ook heel leuk zijn? Van bijenkork eigen merk.. Zijn rond de 40 euro.. Heb er een van vorig jaar die is heel leuk, wit met bruine strikjes, en blauw met bruin printje (beetje pocahontas-achtig) met blauwe strassteentjes erop.. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon op vakantie een bikini kopen
9 van de 10 keer goedkoper (in turkije dan)

Waarschuw beheerder
ja duur he!
Mijn duurste is 75 euro!!
Maar die is ook heel mooi.

Oh dan ga ik ook eens bij Bijenkorf kijken.
Ik weet niet of jullie de winkel Sports World kennen?
Hij zit hier in Beuningen, maar ook nog in Rotterdam en Leerdam..

Daar hebben ze ook hele mooie!! Maar sommigen zijn ook echt mega duur!!

De Sports World Megastores badkleding collectie voor dames bestaat onder andere uit de volgende merken:

Adidas
Anita
Aquasuit
Brunotti
B-Watch
Kleim
La Perla
La Perla Studio
Malizia Mare
Meeting
Mexx Sport
Nicole Olivier
Occhi Verdi
O'Neill
Protest
Oxbow
Reyberg
Roxy
Sunny Girl
Speedo
Tommy Hilfiger
Zeki
Zembla

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
haha ja 'la perla' tjiiiitjiiiing!! $$$ maar wel waaaaauw :kwijl:

hm ik moet van mezelf eerst een paar kilootjes d'r af werken voordat ik een nieuwe mag kopen.. (alhoewel ik er vanmorgen al eentje heb gekocht bij hunkemoller.. hm lekker consequent maar niet heus)
Waarschuw beheerder
donateur
bikini :p
Waarschuw beheerder
donateur
De mijne is al binnen!! :D

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00058b01000e75b7d1616f921a003d5f77]http://www.lesbian-cards.com/cards/card22.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
:frusty:
Niet mooi...

Welke heb jij dan kizzzme?
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja die paskamers in de hunkemoller krijg je echt een minderwaardigheids complex van

en die maten, och ik mix ze
t bovenstukje van de ene, en het broekje van de ander
werkt perfect :D

ik wil trouwens ook wel een nieuwe bikini
heb er al 3 maar dat geeft niet

Waarschuw beheerder
Moet ook hoognodig een nieuwe bikinie hebben. Vind zo'n badpak die zo heel laag zijn uitgesneden tot je navel ook gaaf! Maar schiet niet echt op met bruin worden...

Waarschuw beheerder
donateur
ik zag net deze op de site van wehkamp, vind ik ook een leuke (y) Niet zo duur ook..

[img]http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/1/2/124436.jpg[/img]

En die van Morgan zijn ook (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga binnenkort even voor een leuke/mooi bikiny kijken, een lekker fel kleurtje lijkt me wel leuk:D

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00058c69000e79b56ba8db831a003d5ff9]http://www.ezdiscountstore.com/images/bikini.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
deze heb ik vanochtend gekocht, alleen vind ik hem hier op het plaatje niet zo mooi.. Lijkt wel te groot voor het model.. Ik draag er gewoon een effenkleurig broekje bij, want dat broekje wat erbij hoort is een tent..

[img]http://www.hunkemoller.nl/shop/images/000000-76909-200x200.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Heb nog twee mooie liggen, maar eh, hoe voeg je hier een plaatje bij???????????

Waarschuw beheerder
bah die foto van prada is echt lelijk :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
haha ja idd..lekker lomp..

Waarschuw beheerder
het zal vast ook nog een fortuin kosten! en is dat middelste model geen pop??? ze zijn echt TE bewerk met photoshop....

ik had vorig jaar een mooie bikini,en felroze met slangenprint uit griekenland. helaas zat ie vorig jaar in de tas die ik in de trein had laten liggen :/ :vaag: :frusty:

Waarschuw beheerder
hahah die coupe van die linker dan..
lijken idd beetje op poppen, voor die prijs mag je wel betere reclamecampagne voeren ;)

Waarschuw beheerder
[img]http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V235021.jpg[/img][img]http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V236707.jpg[/img]
Leuke broekjes!
Alleen die push up vind ik niet mooi aan de rechterkant.. :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er vorig jaar na de zomer 2 (roze en mintgroene) in de uitverkoop gehaald bij Intersport, dus ik kan nog wel even vooruit...!