Partyflock

Forumonderwerp · 660596

Hey hey!
Weten jullie al welke bikini het dit jaar wordt??
Ik heb nu al helemaal de zomer in mn kop, dus ben al op zoek naar een leuke bikini.
Hebben jullie er al een voor deze zomer?
Helemaal geen bikini aan is veel leuker hoor dames (Y)

hehe ik heb de mijne al binnen!
een paars/roze met allemaal kraaltes en glitters.
ff bij de wehkamp besteld!
ideaal...
voor STAMPERTJE --> hoeveel kost die zwarte met geel bikini van M. Dekkers???
die is echt fucking mooi
Ja die gele is zooooooo vet :jaja:

119,95 :o best prijzig, maar ik ga hem zeker binnekort scoren (y)

Het model van de gele is van vorig jaar...toen hadden ze hem ook al in het rood en zwart! maar ja geeft niet...hij blijft heel gaaf!!
GVD dat is wel superduur die bikini
misschien dat ik 'm ga kopen maar alleen als ik nergens anders een leuke kan vinden ;)
ach, je hebt maar 1 keer per jaar de kans om lekker op het strand te paraderen he?

ga ik niet zuinig om doen!
ik vind een bikini van over de honderd euro wel extreem duur... voor een lappie stof notabene! :)
een mooie felle kleur roze of blauw dan lijk je bruiner hihi
ik hou het dit jaar gewoon weer lkkr op me baby blauwe bikini ;)

Deze drie zijn de enigste leuke bikini's die ik zo snel online heb kunnen vinden. Als het maar leuke kleurtjes/printjes zijn en triangel/haltermodel!

Goeie smaak, klein beesje :)

En Kimmetje ook trouwens. Babyblauw is altijd (y)
laatste aanpassing

ik heb twee hele leuke besteld uit de wekhamp

Leuk topic :D
Wat volgens mij helemaal hot wordt is het halter model waarbij die stukjes aan de voorkant niet aan elkaar vast zitten.
Of een bikinibroekje waar een riempje op zit, ook errug leuk :D

Die ena laatste.. die MOET ik echt hebben... Hahaha!

Oowja meiden hoeveel bikini's hebben jullie al in de kast?

Ik geloof ik al 6 ofzo..
Die tweede is ook mooi!!
:kwijl:

En die 1na laatste idd :D

(K)
Er liggen 5 bikini's in mijn kast. Diesel, La Perla, Miss Selfridge en 2 H&M.
Heb net toevallig nog bij de Bijenkorf lopen kijken :kwijl: Heb weer genoeg leuks gezien!

Die van marlies dekkers (die gele) heb ik vandaag gepast! Alleen het bovenstukje was alleen al bijna 80 euro, en de string rond de 40. beetje duur dat wel...

Maar wel superrrr mooi!!
jesus christ die van wickedweasel.com zijn echt superkinky... hoe klein zijn die slipjes?!! en je betaald je blauw aan dat lappie stof ;)

Die van wickedweasel vallen wel mee kwa prijs zo te zien, als ik me tenminste niet vergis! :-p
ow als je de prijs toch wel mee vind vallen koop je d'r dan 1 voor mij ;)
prijs valt wel mee, maar als ik wil dat iedereen m'n tepels en schaamhaar ziet, ga ik wel naar een naaktstrand hoor!

spike, jij heb al een vriend, dus zal dan niet zo snel zoiets voor je kopen :devil:

Mja die bikini's zijn wel erg doorschijnend haha:S

Op zoek gaan naar andere bikini;s dus :-p
S-uzi....schaamhaar ??? SCHEREN !!!

Ik heb er alweer 7 voor dit jaar :d
Maar ik wil meer !!!!!!!!

zie het alweer word weer genieten geblazen,met me pens en me bier op bloemendaal :D

Ej Bassie, hou voor mij en me pens ook een plekkie vrij ;)
S-uzi....schaamhaar ??? SCHEREN !!!

heb een heel net streepje hoor, maar voor die bikini's daarzo is het streepje alles wat ze bedekken!

http://images.wickedweasel.com/categories_big/45701002210-312.jpg
Hm, tja, ik weet het nog niet zeker, maar ik zit eraan te denken om een stringbikini te nemen. Weet alleen niet zo goed of ik dat aandurf om zo over 't strand en zwembad te lopen... :S
Iemand ervaring hierin?
Doen doen doen, hoe meer medestanders hoe liever. Als je ervaringen wil, moet je even op het stringbikinitopic kijken, maar ik kan je al wel vertellen dat dezelfde jongetjes die nu naar je kijken dan nog naar je zullen kijken en dezelfde dames die nu afgunstig zijn dan nog afgunstiger zullen zijn... en dan meestal omdat jij wel durft en zij niet... Gewoon doen dus, het is een onwijs machtig gevoel, alsof je bijna boven de rest uitstijgt (in mijn meer megalomane fases dan... whoehaa)
Kheb nog niet naar de bikini's gekeken!!!
maar dat komt wel weer!!
jaaah heel mooi al die bikini's maarre probeer maar is iets leuks met cup E te vinden.. en dan zo dat het broekje ook nog past.. :|
Grmbll..
dr word vaak vanuit gegaan dat je een of ander oud wijf bent met hangtieten.. zodat alles verstevigd is.. en die broekjes tot over je navel komen..

maar jah dus dat word nog ff goed zoeken voor mij :P
Heb er 2 gekocht vorige week...En heb er ook nog 2 besteld... heerlijk.. laat het maar weer heeeel snel zomer worden!!! :jaja:

Teensokkuh : Je moet het gewoon doen hor. Ik vind het zelf in het begin ook altijd een btje eng, maar daar moet je gewoon scheit aan hebben. Het went vanzelf. Iedereen heeft een kont toch. De een is alleen wat dikker dan de ander.

Ik ga hiwer in nl echt niet in een string bikini rondlopen, maar in turkije wel.
Ghehehe loop je hier in nl zo over het strand, kom je een leraar van school tegen ofzo.. nee bedankt :P :)
Ja, da's waar, leerkrachten gaan op last van Balkenende nooit verder dan Texel op vakantie... Duh

Nee zo bedoel ik het niet..
Ik bedoel dat ik er niet zo bij zo lopen op het strandje bij ons in de buurt.
Omdat je daar zoveel bekenden tegen komt (bijv. je leraar)
en dan voel ik me niet fijn met zo weinig stof. :)
In een ander land maakt het niet uit, want daar ken ik toch niemand behalve mn eigen vriend.. snappie :)
laatste aanpassing
Jah ik snap het wel, ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat de kans dat je iemand bekend tegenkomt in het buitenland ook niet zo heel klein is hoor... Ben al lerkrachten van me tegengekomen op naturistencampings en zelfs een keer een hele vakantie opgetrokken met best wel een lekker ventje die dan na de vakantie plotseling bij me in de klas bleek te zitten (was verhuist enzo) en er zeer hoog over op gaf tegen alle andere mannetjes dat ie mij al in mijn blootje had gezien...

Hahaha dan sta je ook wel raar te kijken als ie opeeens in je klas zit!!
Maar daar heb je wel gelijk in, hoop ze alleen niet tegen te komen, haha ;)

Ik heb die gele van Marlies Dekkers van mn vriend gekregen :D :D
Hij is super mooi!!

Ik vond deze erg leuk, maar ik heb te grote borsten voor een triangel :(
De bikini die ik heb gekocht staat er niet meer op :(

LIGT HET NOU AAN MIJ OF HEB IK GEWOON NOG STEEDS GEEN IDEE HOE DIE FUCKING PLAATJES WERKEN
laatste aanpassing

:yes: :p
of de verkeerde link erin geplaatst

Ik vind bikini's kopen echt een ramp.... Idd bovenstukje moet een wat grotere maat zijn maar om er dan ook nog eens een broekje bij te vinden :S
Ik weet wel een winkel waar je broekjes en topjes apart kunt kopen maar is gewoon zo stervens duur dat ik het niet echt over heb voor een bikini...

dan heb je de h&m enzo,die zijn ook leuk,maar loopt half vrouwelijk nederland in :/

Lastig... ik kan kiezen uit ongeveer 22 bikini's :S

Ik blijf ze maar kopen!

Ik heb blauwe slippers... Dus daar moet een blauwe bikini bij...

Hmm ik weet het gewoon nog niet