Leuk topic 
Wat volgens mij helemaal hot wordt is het halter model waarbij die stukjes aan de voorkant niet aan elkaar vast zitten.
Of een bikinibroekje waar een riempje op zit, ook errug leuk

Die ena laatste.. die MOET ik echt hebben... Hahaha!
Oowja meiden hoeveel bikini's hebben jullie al in de kast?
Ik geloof ik al 6 ofzo..
Wat volgens mij helemaal hot wordt is het halter model waarbij die stukjes aan de voorkant niet aan elkaar vast zitten.
Of een bikinibroekje waar een riempje op zit, ook errug leuk

Die ena laatste.. die MOET ik echt hebben... Hahaha!
Oowja meiden hoeveel bikini's hebben jullie al in de kast?
Ik geloof ik al 6 ofzo..
Doen doen doen, hoe meer medestanders hoe liever. Als je ervaringen wil, moet je even op het stringbikinitopic kijken, maar ik kan je al wel vertellen dat dezelfde jongetjes die nu naar je kijken dan nog naar je zullen kijken en dezelfde dames die nu afgunstig zijn dan nog afgunstiger zullen zijn... en dan meestal omdat jij wel durft en zij niet... Gewoon doen dus, het is een onwijs machtig gevoel, alsof je bijna boven de rest uitstijgt (in mijn meer megalomane fases dan... whoehaa)
jaaah heel mooi al die bikini's maarre probeer maar is iets leuks met cup E te vinden.. en dan zo dat het broekje ook nog past.. 
Grmbll..
Grmbll..
dr word vaak vanuit gegaan dat je een of ander oud wijf bent met hangtieten.. zodat alles verstevigd is.. en die broekjes tot over je navel komen..
maar jah dus dat word nog ff goed zoeken voor mij
maar jah dus dat word nog ff goed zoeken voor mij
Nee zo bedoel ik het niet..
Ik bedoel dat ik er niet zo bij zo lopen op het strandje bij ons in de buurt.
Omdat je daar zoveel bekenden tegen komt (bijv. je leraar)
en dan voel ik me niet fijn met zo weinig stof.
In een ander land maakt het niet uit, want daar ken ik toch niemand behalve mn eigen vriend.. snappie
Ik bedoel dat ik er niet zo bij zo lopen op het strandje bij ons in de buurt.
Omdat je daar zoveel bekenden tegen komt (bijv. je leraar)
en dan voel ik me niet fijn met zo weinig stof.
In een ander land maakt het niet uit, want daar ken ik toch niemand behalve mn eigen vriend.. snappie
laatste aanpassing
Jah ik snap het wel, ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat de kans dat je iemand bekend tegenkomt in het buitenland ook niet zo heel klein is hoor... Ben al lerkrachten van me tegengekomen op naturistencampings en zelfs een keer een hele vakantie opgetrokken met best wel een lekker ventje die dan na de vakantie plotseling bij me in de klas bleek te zitten (was verhuist enzo) en er zeer hoog over op gaf tegen alle andere mannetjes dat ie mij al in mijn blootje had gezien...
LIGT HET NOU AAN MIJ OF HEB IK GEWOON NOG STEEDS GEEN IDEE HOE DIE FUCKING PLAATJES WERKEN
laatste aanpassing

![Maurice [SoE]](/images/user/2637_375206.jpg)

Ik vond deze erg leuk, maar ik heb te grote borsten voor een triangel