Partyflock
 
Forumonderwerp · 659240
Artiest Affix
Ikzelf vindt t echt meesterlijke films, maar ken geen enkele meid die dat leuke films vindt...
Aah ja wel leuke films.... lekker mannetje die Hayden Christensen :P (Anakin)
 
als je het niet mooi vind ok, maar vergelijken met Star Trek?, rot ff een eind op!!!

in kerst 2005 ofzo komt episode 3

Whahahahaahahahhh
laatste aanpassing
 
Star Wars!!! :respect:
Super gaaf gewoon!!!
Kan nie wachten tot deel 3 in de bios is...

Uitspraak van *Mii_Sonnie* :cheer: op vrijdag 13 mei 2005 om 21:58:
lekker mannetje die Hayden Christensen (Anakin)

:yes:
vind er nix aan,vind sowieso zulke films niet leuk.
In deel 3 komt echt de vetste lightsaber battle ooit, watch my words !
Star Trek vind ik echt een slap aftrekselel van Star Wars !
Uitspraak van Sjambilie op zondag 15 mei 2005 om 07:25:
Star Trek vind ik echt een slap aftrekselel van Star Wars !

Lijkt me sterk: Star Trek was er al in 1966, Star Wars pas dik 10 jaar later (1977)

T'is wel zo dat ST-fans vaak geen SW-fans zijn, en omgekeerd. Ik hoop wel dat deel 3 alles goedmaakt van het (in verhouding) slechte 1e en 2e deel.
Ohw k dacht dat Star Wars al eerder bestond, maar ok !
Uitspraak van Lizzy_1984 op maandag 16 februari 2004 om 14:00:
Nou zijn niet echt mijn soort films, maar moet ook bekennen dat ik er nog nooit 1 heb gezien dus misschien moet ik gewoon even kijken en valt het dan best wel meej

kheb het eigenlijk ook nog nooit echt gezien.
Is het eigenlijk net zoiets als STAR TREK?? :S
Egt te vet voor woorden.. ik moet episode 3 gewoon zien!! :P
 
echt geen reet aan :D :no:
Uitspraak van Cinderellaaaa op maandag 16 mei 2005 om 15:34:
Is het eigenlijk net zoiets als STAR TREK??

Nou, niet echt. Star Trek pretendeert toch wel een beetje hoe de wereld (en schijnbaar alle werelden om ons heen, waar we nu nog niets van weten :-) ) er over 200, 400 jaar uit zou zien (een alternatieve toekomst dus), waarbij er voor wat betreft technieken van de spaceships toch "wetenschappelijk zo realistisch en verantwoord mogelijk" te werk wordt gegaan. Immers, er zijn hele meutes fanatieke Trekkies (iets té ver doorgeschoten Star Trek fans, naar mijn mening) die alle (verzonnen) details van zo'n spaceship checken. Ziek!!

Star Wars is natuurlijk ook sci-fi, maar ik vind het meer dan Star Trek een sprookjesachtige bedoening, waarbij geen enkele relatie tot onze Aarde bestaat. Er gebeuren ook echt dingen die niet kunnen (en soms vergrijpt Star Trek zich ook daaraan) Star Wars is ook vrij zwart-wit in de opvattingen tussen goed (the Force) en kwaad (the Dark Side of the Force, duhhh), terwijl Star Trek goed, kwaad, en een hele grijze massa ertussenin heeft.

Ach, ik kan zowel Star Trek als Star Wars op waarde schatten en vind het leuk om zo eens met m'n domme kop en een bak popcorn naar dit soort dingen te kijken. :-D Soms moet je ook naar dit soort dingen kunnen kijken en de verbeelding kunnen laten spreken!
Met je domme kop ?! Je bedoeld dat dan even je verstand op nul gezet kan worden ?!
Leuk ja! Ben sinds deel I enthousiast geworden, gewoon omdat het een toffe wereld is, en je je in zo'n film geen moment verveelt. Moet deel V, VI en natuurlijk III nog zien...zaterdag!!
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Is het eigenlijk net zoiets als STAR TREK??

niet echt nee, startrek vind ik totaal geen ruk aan...starwars dus weer wel
 
meer sex scenes erin.
ik heb me zowaar laten overhalen om mee te gaan naar de Star Wars Premiere EPIII

kheb afgelopen woensdag EPI gekeken en die was eigenlijk best leuk :)
EPII vond ik stuk minder <_<

Maar al die oude rotzooi wil ik nooit meer zien!! beh ik hou helemaal niet van oude films, waar je dwars door alle effecten heen kan prikken :S

maar ik ben benieuwd, woensdag 21.00 scheveningen pathe...

ben al blij dat we niet naar de gala gaan -_- moet je nog verkleed ook <_<
 
zijn niet mijn soort films...
Uitspraak van Miss diamond op vrijdag 13 februari 2004 om 15:32:
Heb ze allemaal gezien....

maar wordt vond je er van?


ik vind het wereldfilms heb ze alle 5 al zo vaak gezien. maar ik ben niet zo'n fan die al het nieuws er over volgt enzo. als ie uitkomt ga ik naar de bios maar wel een paar weken later als de echte gekte voorbij is. en later koop ik ook uiteraard de dvd maar verder ga ik niet.
laatste aanpassing
 
ik ben erggggggg benieuwd naar de 3e :D (nieuwe dan)
ik ook. ik vond episode 2. de minste van de 5 tot nu toe. al vind ik ook die gewoon een goede film. maar als je de verhalen moet geloven gaan nu alle remmen los. al vind ik het jammer dat deel 7 t/m 9 nooit gemaakt zullen worden.
 
ik vond de tweede juist wel (Y)

misschien omdat het meer dan alleen actie betreft, maar ook een romantisch deel.
ja oke. ik zeg niet dat ie slecht is. maar ik vind dit de minst goede :d
 
ieder zijn mening toch :D

maar denk dat vrouwen dat deel eerder leuk vinden dan de anderen. moet ook weer even denken wat nou in welk deel gebeurde want is al ruime tijd geleden :O
moet je ze vaker kijken :d ik kijk ze toch wel minimaal 1 keer per half jaar. :d
 
zijn nou niet echt films die je 'even' gaat kijken :D

maargoed misschien maar doen voor ik de bios in duik :D
dat zou ik wel ff doen ja :d maar ik ga pas na de bios als de echte histerie voorbij is.
 
ik zie wel :P

ben benieuwd hoe en wat :)
heb de oude nooit gezien :$
heb je deel 4 t/m 6 nooit gezien. persoonlijk vind ik die beter dan de 1e delen. de special effects zijn minder mooi maar die films komen ook uit de jaren 70 en begin jaren 80. zou nu wachten met kijken tot je de nieuwe ook heb gezien maar daarna moet je die zeker ook kijken. vast wel ergens te downloaden of iemand die ze heeft in je omgeving.
Uitspraak van Sjambilie op maandag 16 mei 2005 om 23:08:
Je bedoeld dat dan even je verstand op nul gezet kan worden ?!

Yessir!
Ik vind Star Wars echt (Y), alleen zou ik ze allemaal nog een keer moeten kijken om het verhaal weer een beetje goed te snappen:P
hmm.. vind het ook niet egt super.. vind het btje nep uitzien maar kan er wel naar kijke:D
 
Uitspraak van . René . op maandag 16 mei 2005 om 13:34:
Lijkt me sterk: Star Trek was er al in 1966, Star Wars pas dik 10 jaar later (1977)

T'is wel zo dat ST-fans vaak geen SW-fans zijn, en omgekeerd. Ik hoop wel dat deel 3 alles goedmaakt van het (in verhouding) slechte 1e en 2e deel.

Ik vind ST en SW beide leuk. Zijn gewoon heel verschillend. Ik hou wel van SciFi :D

2de deel is juist vet gedaan joh :)
 
Nog nooit gezien. Star Trek overigens ook niet 8)
Maar al die oude rotzooi wil ik nooit meer zien!! beh ik hou helemaal niet van oude films, waar je dwars door alle effecten heen kan prikken

je moet door die effecten naar de charme van de films kijken...je vond de eerste best tof dus, maar het echte jedi gebeuren is tot stand gekomen door die oude films :D
 
Blèh :nee:
Nog een paar uurtjes kids en dan isset zover!!!! :D

Gisteren weer deel 4, 5 en 6 gekeken en als deel 3 minstens even goed als deel 6 wordt, ben ik al heeeeeeel tevreden!

Het mooie is dat we geen luizig LOTR III einde krijgen, gezien bijna alle Jedi's uitgemoord worden...

erg benieuwd naar dit einde!!!!
 
star wars = (Y)
 
Verschrikkelijk!
Ik vind het helemaal geweldig! Ga er ook zeker heen van de week :D Desnoods in mn eentje als er niemand mee wil :P
ik vind het echt helemaal niks :no:
star wars sucks.... word dr helemaal gek van... mn broer heeft alle films... en de computer spellen nou donders wat een lol...:S
 
heb gister de nieuwste gezien was wel leuk opzich
 
ik heb echt een hekel aan star wars:(
 
Verschrikkelijk!!!!!!!!!(n)
laatste aanpassing
 
star wars vind ik wel leuk.

Maar star trek komt me echt de keel uit