Partyflock

Forumonderwerp · 658650
7 volgers · 577481x bekeken
Betreft: stad: Beuningen
Waarschuw beheerder
DE vorige werd gesloten, slaat nergens op,

Dus maar een nieuwe...
Waarschuw beheerder
Ja, kom maar op met al die Q-base verhalen......
Waarschuw beheerder
Volgens mij viel t best tegen...

Waarschuw beheerder
nou als ik die verhalen allemaal lees ben ik blij dak nie geweest ben
Waarschuw beheerder
Ja ze liggen nog bij te komen
volgens mij

Waarschuw beheerder
Nope, weer wakker

ff 4 uurtjes slaap ingehaald

Maar ut was druk in de zalen, ja die regen was dan nie zo erg, iedereen weer us kwijt, veel gelopen, speedy j was HEFTIG!, miss jax ook, ennuh ja had ik al gezegt dat het veel te druk was, sfeertje was dan weer wel goed, buize duitsers in de pendelbus naar de pakeerplaats was dan weer minder (stom geschreeuw van die lui), eten was ook nie alles, alleen ut fruit was lekker, tap bier was kut, fles bier van heineken dna weer niet, euh... verder tja wel geslaagt maar te veel gelopen dus en te weinig ruimte, dan heb ik ut wel snel gehad opzich
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Al met al, goed dat ik nie gegaan ben...?
Waarschuw beheerder
donateur
Het feest op zich was wel vet. maar om er te komen was een gekkehuis. wij kwamen vanuit beuningen met de bus (die trouwens 3 kwartier te laat was) in nijmegen aan. Totale gekte op het station! Ik denk dat er wel 1000 man op onze bus af kwamen (nee, ik heb ze niet geteld :) ).
daarna richting q-base. 1,5 uur in de file gestaan in duitsland :S.
Uiteindelijk waren we om 1.00 binnen. zo een zachte controle heb ik nog nooit meegemaakt trouwens. even aaien en dat was het:S.
Meteen de hele groep uit elkaar (was wel te verwachten natuurlijk:) ). maar na 2 urtjes balen begon het toch wel heel vet te worden:).
alle areas stampes druk natuurlijk, maar als je je er een beetje doorheen wring dan ging het wel weer. kai tracid was wel vet. veel tracid traxx gehoord:). dana was een beetje soft, dus zijn we maar naar netherlands 1 gegaan. luna gehoord, beetje standaard set maar nog steeds lekker. deepack, tja de raggende mannen he. altijd lekker:)
Al met al toch nog een leuk feesie. als dit gewoon in nederland was geweest dan was het top geweest! (best kut als je de hele nacht niemand kan bereiken:()
Waarschuw beheerder
misschien +31 voort nummer?
wil wel helpen als je in t 'buitenland'zit en moet bellen...
Waarschuw beheerder
donateur
misschien +31 voort nummer?

ja kwamen we na het feest ook achter haha. kleinigheidje:)
maar het kwam ook door de drukte. netwerk overbelast:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zowat de hele avond in het kleine hardcore bunkertje gestaan.. die stond trouwens niet op de planning, die hebben ze op het laatste moment ingeplanned. daarom was het daar ook lekker rustig.

voor de rest een kut feest. elke keer naar buiten om bier te halen .. en je kan me veel wijs maken maar dat was echt geen heineken

22.00 vertrokken thuis. en was om 01.00 daar.
terug weg ook .. was om 06.00 bij de auto en was om 10.45 pas thuis. de hele parkeer plaats stond vast
Waarschuw beheerder
+31 deed die het nog niet .. ik heb met orange de hele nacht en met +31 niemand kunnen bereiken.
Waarschuw beheerder
mooi kutfeest hoor ik wel weer, blij dat k tog nie gegaan ben
Waarschuw beheerder
donateur
idd blij dak voor houseqlassics gekozen had want dat was echt super..

Waarschuw beheerder
donateur
Beter dat je voortaan in Newcastle gaat stappen. Echt, NL en DLD samen kunnen nog niet tippen aan één discotheek daar.

Mensen mensen, wat een festijn daar... :jaja:
Waarschuw beheerder
dus wel naar je zin gehad joost?

Waarschuw beheerder
Op masters was het wel leuk :D
Niet veel bekenden maar toch heel gezellig!

Alleen het geluid was slecht dat was wel jamemr.
Vooraan in de zaal kon je het wel goed horen, en in het midden ook wel goed, maar verder in de zaal was het matig.
De vip zaal was ook best leuk, beetje oud hakken en wel gezellig sfeertje daar! :)
Heb me best vermaakt daar, alleen jammer dat ze het geluid niet hadden opgeschroeft daar!

De zaal was ook wel leuk versierd, achterin stond een podium met de dj, en links en rechts van de dj hadden ze zo'n boksring gemaakt, en daar stonden ook wel eens mensen in te vechten met zo'n maskertje op en bokshandschoenen, was wel grappig! :D
Alleen ik schrok iedere keer van een of andere harde knal die vaak voorbij kwam, was vuurwerk heb ik me laten vertellen maar heb niet echt iets gezien ofzo :)
Waarschuw beheerder
Blij dat ik niet geweest ben zo te lezen.
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen het geluid was slecht dat was wel jammer.

Ja dat is thialf he
Waarschuw beheerder
niet meer normaal he, zo druk

Waarschuw beheerder
donateur
Ej Jarige job, van harte jongen !!

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XgAFA3kdMogLKXoCSNGf36dbOVS*AJem2NqX45kOY422Pnd7z87u6yPA11!hfZEILa0!34lvgbBR6J85*gsd*NvOiEqWbc0sVq5j5OIw1Y76kPW2*RB!0QwJOOunqcWDNmW65eFpsEE/q_base_18_9_2004_098_edited.jpg[/img]

Anders zijn we geloof ik allemaal moe ofzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
he nooz waar blijft die link naar die site met foto's waaronder een foto van ons..

Waarschuw beheerder
ja youri gefeliciteerd man
Waarschuw beheerder
Yo gefeliciteerd...

He lange ben er nog niet echt uit hoe ik die foto hier krijg
Waarschuw beheerder
donateur
stuur de pic nog is via msn nooz..

Waarschuw beheerder
donateur
Welke feuteu ? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Welke feuteu ?

een foto van HQ met mij maarten lu en tasja van een of andere site die ik nog nie kende..

Waarschuw beheerder
donateur
Euw :)
Waarschuw beheerder
moet ze ook nog weg brengen

Waarschuw beheerder
donateur
Doe dan :)

Waarschuw beheerder
zal tijd worde :yes:
Waarschuw beheerder
Ja echt, volgens mij nog meerdere...

Ik heb trouwens ff gekeken hoe je fotos op forum zet maar snap t nie echt...
Waarschuw beheerder
ja wat
Waarschuw beheerder
POING staat voor de deur! tis maar dat je het weet!
Waarschuw beheerder
Kijk die Kachi ook lid zijn en t forum hebben gevonden..
Waarschuw beheerder
POING staat voor de deur! tis maar dat je het weet!

moet nog ff kijken of ik nog wel ga...
Waarschuw beheerder
gewoon doen ! .. het gaat zeker knallen daar! (qwa geluid) maar daar kan ik verder nog niks over zeggen
Waarschuw beheerder
het staat wel in de planning...
Waarschuw beheerder
het gaat zeker knallen daar! (qwa geluid)
Beters :yes:...
Waarschuw beheerder
dalijk maar ff kijken of N.E.C verder gaat in de beker...
Waarschuw beheerder
donateur
op zich niet echt moeilijk een foto erop zetten hoor.. [img]https://partyflock.nl/SECTION/gallery/ACTION/one/IMGID/106677.html[/img]{non-image link}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k zie m niet hoor
Waarschuw beheerder
maak dan allemaal zelf fotos de volgende keer!!!
nooz er zijn ook nog mensen die moeten werken.
van dat woord heb jij nog nooit gehoord
Waarschuw beheerder
ojawel hoor,
en hoor je mij klagen??
Waarschuw beheerder
helemaal met buffel eens nooz de lamzak!!!!