BeuningenLandNederlandProvincieGelderland Uitgaansagenda Beuningen · zie ook: nu en straksarchiefLaatste feest was op zaterdag 4 juli 2015: Fresh, Vrijboom, BeuningenStatistieken1467·leden5·locaties9·feesten9·in het verleden174·bezoekers162·unieke bezoekers2·organisaties18 opmerkingen>>Freak Booster<<19 december 2007 00:27heer is het beeterx_Maureen!14 februari 2008 11:12neee hoor!kaylee16 februari 2008 16:53zekerr is het hier beter>>Freak Booster<<13 maart 2008 15:33dat kan tog niet(F)Nancy24 april 2008 12:19beuningen is een saaikut dorpje ja ga niet voor niks verhuizen NickyLesly26 mei 2008 19:30nancy bngn is indordaaaaaat doowd Party Roy2 augustus 2008 21:50Beuningen is freaking freakenROYINHO | RAW EDUCATION Artiest {SHOWLIST artist 53285, 74943, 77860, 49931}14 september 2008 13:29Yeuwwwwww party flokkersz uit beuninge eindelijk us wa te doen 20 dec hierow t is me muziekstijl nie ma whatever-Rutger..1 oktober 2008 14:19lekker togParty Roy7 oktober 2008 23:35LEKKKER ZEKER LEKKER RUTGER!!! COOL!! 22 december 2008 21:18BEUNINGENT-amaar24 december 2008 14:29beuningen is saai jaa idd maar met de juiste mensen komt t goed Mr.02428 maart 2009 04:17ja dat is het zekker ze moetten iets meer voor de jeugd doen whahaMr.0244 april 2009 18:06was er maar een vette discotheek hier in beuningen dan was het nej zo saai whahaRandy0244 april 2010 11:20het gaat lekker goed in beuningen,met al die overvallen,en vernielingen,en autodiefstallen (n)ROYINHO | RAW EDUCATION 7 april 2010 23:43Uitspraak van Randy024 op zondag 4 april 2010 om 11:20:het gaat lekker goed in beuningen,met al die overvallen,en vernielingen,en autodiefstallen ofniet dan..... flikkers 9 juli 2010 15:00saai dorpie, niks te doen voor jongeren e.d. precies de reden waarom ik opmezelf ben gaan wonen.. lkkr in de buurt van arnhem.. hardcore feesies hier en daar... ik zit goed nu 1 mei 2012 15:02das mooi klote dan, k woon dr net een paar dagen...
ROYINHO | RAW EDUCATION Artiest {SHOWLIST artist 53285, 74943, 77860, 49931}14 september 2008 13:29Yeuwwwwww party flokkersz uit beuninge eindelijk us wa te doen 20 dec hierow t is me muziekstijl nie ma whatever
Mr.0244 april 2009 18:06was er maar een vette discotheek hier in beuningen dan was het nej zo saai whaha
Randy0244 april 2010 11:20het gaat lekker goed in beuningen,met al die overvallen,en vernielingen,en autodiefstallen (n)
ROYINHO | RAW EDUCATION 7 april 2010 23:43Uitspraak van Randy024 op zondag 4 april 2010 om 11:20:het gaat lekker goed in beuningen,met al die overvallen,en vernielingen,en autodiefstallen ofniet dan..... flikkers
9 juli 2010 15:00saai dorpie, niks te doen voor jongeren e.d. precies de reden waarom ik opmezelf ben gaan wonen.. lkkr in de buurt van arnhem.. hardcore feesies hier en daar... ik zit goed nu