Scheveningen ben ik laatst ook geweest, dachten we dat het mooi weer zou worden, lioepen we in biokini + minirokje + topje + slippertjes.
Komen we daar aan, had iedereen een winterjas aan, een paraplu bij (het regende) en het waaide ook nog eenskei hard
Ja ze zeggen dat ut morgen en donderdag wat mider weer word, nouja als de rest van de week maar gewoon weer goed blijft vind ik ut best hoor
voor diegene die niet op de Green hills zijn....ff een mopje om toch een beetje de dag door te komen....vond hem zelf wel leuk eigelijk.
komt ie dan he:
Een belg en een nederlander komen elkaar tegen op straat. Na even gepraat te hebben zegt de nederlander tegen de belg: Oja! je kreeg ook nog de groetjes van Mayo!!! Huh welke mayo? antwoorde de belg. Mayonaise!!!
De volgende dag komen ze elkaar weer tegen, en zegt de nederlander weer. hee! je kreeg nog de groeten van mayo! Dus de belg weer, welke mayo??
MAYONAISE!! De dag daarop komen ze elkaar (hoe toevallig) weer tegen en exact hetzelfde verhaal..groeten van mayo, welke mayo, juist: mayonaise...
Na 3 dagen is de belg het spuugzat!! En hij denkt: als ik hem morgen weer tegenkom zeg ik: Je krijgt de groeten van An!! en als hij dan zegt welke an? dan zeg ik lekker ANDIJVIE!!
Dus zo gezegd zo gedaan, een dag later komen ze elkaar weer tegen en zegt de belg tegen de nederlander: Je krijgt btw de groetjes van An!!
Ohw, zegt de nederlander, das toch het nichtje van Mayo??
Welke Mayo?????
------------------
o ja ik heb er nog 1:
komt een gabber bij de slager, vraagt ie: Heb je nog gehakt???
Daar moet ook iets in, en als al je rekeningen dubbel zijn afgeschreven (lang leven het internetbankieren!!!) en vrijdag pas naar de bank kunt, kom je niet echt ver........