Ik zal je sterker vertellen, als het weer zo blijft, dan probeer ik mijn vakantie te verzetten ! Met dit kutweer ga ik niet thuiszitten. Daarnaast is het rommelig op het werk, qua personeel, dus misschien is het goed om aanweizg te zijn, om alles te volgen
ben benieuwd of we het een beetje droog houden met de 4daagse.de eerste dagen zien er niet goed uit volgens de weer berichten.rrrrrr.kutzomer dit jaar
ps:2 joost,was wel lachen toen in die straat ja,diesel die stondt te rammelen in die straat.overal lampen aan.en wij rustig sleutelen .hahahahaha
Ben met de zomerfeesten niet vrij is een beetje drukjes op t werk. Heb ook de eerste 3 weken van augustus vakantie (net als half Druten) ! Wel beters iedereen een beetje tegelijkertijd vrij , dat gaat nog gezellig worden op de Maaslanden (als t weer tenminste een beetje meezit )...
donateur
Ga ik mooi met jullie mee.. Volgens mij is Beuningen uitgestorven namelijk..
Is iedereen daar op vakantie dan??? Gelukkig blijft half Druten thuis . Dacht van de winter nog dat ik helemaal moederziel alleen bij de Maas zou zitten omdat iedereen vakantie zou gaan boeken maar uiteindelijk gaan r maar een paar
Maarre, volgend jaar Kreta he!
Asociaal bruine kop trouwens
Gelukkig is de foto van vorig jaar (als ik juist geïnformeerd ben) anders ziet iedereen er morgen ook zo witjes uit!
Al zin in morgenaaf?
laatste aanpassing
donateur
Nee, de meeste krijgen nu vakantie, en moeten weer gaan werken, als wij vrij krijgen..
Volgend jaar ga ik ook naar Kreta ja, of in ieder geval ergens heen, waar het 300 graden warmer is als hier.. !
Foto is trouwens van Feestje aan de Waal, afgelopen nazomer..