Ze moeten zo ie zo winen morgen, en met duidelijke cijfers!!! Dat zijn ze het volk wel verplicht!!
En al winnen ze, zijn we nog afhankelijk van anderen, het is jammer dat we het niet zelf meer in de hand hebben.
Maar dat de duitsers zouden doorgaan ten koste van ons.. zal nog wel lang een vieze nasmaak geven...
Ik heb in m'n achterhoofd dat NEDERLAND-TJECHIE in de finale tegen elkaar spelen!
Dus Nederland gaat gewoon door!!!
donateur
Het is wel zo dat dat B-elftal van Tjechië extra gedreven is, om zichzelf te bewijzen. Dat zou wel eens positief uit kunnen pakken.
Ik bedoel, wie had verwacht dat Italië eruit zou vliegen gister. Ik had Italië op een top-4 plaats geschat eigenlijk, samen met Frankrijk, Nederland en Portugal.
Ik las vanmorgen in de krant dat nederlandse zakenlui in tjechie een bonus van 1 miljoen euro geven voor degene die het doelpunt maakt.... Ze betalen maximaal 4x een bonus
jip heb ik idd ook gehoord op de radio bij het nieuws
donateur
En later op de middag was ook weer op het nieuws dat dit absolute onzin is Een of andere grapjas heeft het naar buiten gebracht, maar er is niets van waar..
Eej Yvonne, hoe is t? Was wel lachen he vrijdag! Naar Turkije op vakantie, lekker zeg, ben der 2 jaar geleden geweest (Marmaris)! Maarre, ga je X-Factor 27 augustus daardoor niet missen?
Ja helaas wel, we komen pas de 28e terug, wel jammer..
Maar ja op vakantie met mn schatje is ook niet mis