Partyflock

Forumonderwerp · 658650
6 volgers · 585472x bekeken
Betreft: stad: Beuningen
Waarschuw beheerder
DE vorige werd gesloten, slaat nergens op,

Dus maar een nieuwe...
Waarschuw beheerder
donateur
Maare we hadden deze week nog wel een oefenpot in kunnen plannen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timoothy op dinsdag 23 augustus 2011 om 18:12:
En heb een bruine kop van de regen

Ja ik ook! Vieze regen was het, bah!

Uitspraak van Timoothy op dinsdag 23 augustus 2011 om 18:42:
Maare we hadden deze week nog wel een oefenpot in kunnen plannen!!!

Kunnen we wel gebruiken ja! Maar vanaf vanavond gaan we met eredivisie ballen trainen dus we worden toch wel kei goed!!!

Waarschuw beheerder
Klotemuggen, ben gister lek gestoken op de training! Jeuk aan de knieën :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2011 om 15:16:
Klotemuggen, ben gister lek gestoken op de training! Jeuk aan de knieën

Hoeveel weken uitgeschakeld?

Waarschuw beheerder
Ligt aan het herstelproces. Waarschijnlijk tussen de 14 en 18 minuten.
Waarschuw beheerder
Ja anders ik wel! Wat een kutmuggen, mijn hele knieholte dik, ken bijna niet lopen man! Kutbeesten!

Waarschuw beheerder
Die bult op m'n rechterknie is een keiharde grote schijf geworden :S
Net bij hardlopen gewoon pijn van! Maar toch weer effe wezen lopen. Goed bezig, al zeg ik t zelf ;)
Waarschuw beheerder
Zaterdag 16.30 uur uit tegen woezik.
Aanwezig 15.30 uur.
Waarschuw beheerder
appeltje eitje en muggenbultje
Waarschuw beheerder
heerlijk potje gebald boyssss :respect:
Waarschuw beheerder
ohwja goeie kont trouwens ;)

Waarschuw beheerder
Vandaag helaas is iets m'n knie geknapt. Voorlopig niet ballen ben ik bang. :(

Waarschuw beheerder
Klote man, succes en beterschap!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2011 om 23:26:
Klote man, succes en beterschap!

Waarschuw beheerder
Woensdag avond tv op Hart in Actie SBS6 20.30 uur met Rene en Joop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helaas, dan moet er kei hard getraind worden in het mooie Weurt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tommy nmgn op woensdag 31 augustus 2011 om 12:47:
Helaas, dan moet er kei hard getraind worden in het mooie Weurt!

Ik neem 'm op hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coach wvw 6 op dinsdag 30 augustus 2011 om 23:37:
Woensdag avond tv op Hart in Actie SBS6 20.30 uur met Rene en Joop

kben aan het kijken! met naast me een doos tissues...

Waarschuw beheerder
Nondejen, pijn in me kuit, pijn in me rug.. Kutschoenen met stalen pinnen!

Iemand een paar Nike voetbalschoenen kopen voor softground? Slechts 1,5 x gebruikt. Maat 42,5.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2011 om 12:18:
stalen pinnen

Haha je kan ook beter schoenen met noppen halen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2011 om 12:18:
Nike voetbalschoenen kopen

Kun je toch houden voor als het veld nat is?!

Ik ben naar Mexico! Winnen morgen he! Hajeee
Waarschuw beheerder
was weer gezellig gister :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nix
Waarschuw beheerder
stoertjeee

Waarschuw beheerder
Eerste avond rustig aan doe mislukt, hahagaga
Waarschuw beheerder
stoertjeee ;)

Waarschuw beheerder
2e avond ook trouwens! En clarence komt niet trainen..
Waarschuw beheerder
Heeft Joene afgelopen zaterdag geplayed ja?!

Groeten vanuit het werme Mexico!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tommy nmgn op donderdag 8 september 2011 om 03:55:
Heeft Joene en lange afgelopen zaterdag geplayed ja?!

JAZEKERSSSS
Waarschuw beheerder
Timothy kijk op www.tu-expo.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coach wvw 6 op maandag 12 september 2011 om 23:20:
Timothy kijk op www.tu-expo.nl

Ja maar er staat niet echt waar het over gaat of wat er te zien is.. En ik ben ook bang dat ik 17u niet red omdat ik die maand een project heb met 122 ketels en moeten we die in een maand weg hangen met 3 man en nog heel wat extra werk aan de rga dus weet eigenlijk pas in oktober hoe de dagen gaan lopen..
Waarschuw beheerder
voor de mensen van wvw die gister hebben gezeurd over het was geld van het voetballen en over het feit dat er is gezegd dat ik zo wel even makkelijk 500 euro verdien met wassen even voor de duidelijk heid ik heb 4 wasmachines was ben er de zaterdagavond mee bezig of de zondag in mijn vrijetijd en jullie hadden niemand die het deeddaarom heb ik gezegd jongens ik doe het wel niet voor die 20euro pp hoor want die heb ik van niemand nodig maar beetje jammer dat er nu naar 3jaar overgezeurd moet worden terwijl ik het deed voor het team echt niet voor mezelf of voor die dooie 20euro pp maar fijn dat dit je dank dan is dat mense nu zo moeten doen dit geld niet voor iedereeen hoor maar wilde dit wel ff kwijt groetjes tilly daarbij is dit dan ook gelijk me laatste jaar wassen want als het zo moet hoeft het voor mijn niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timoothy op zaterdag 17 september 2011 om 23:58:
project heb met 122 ketels

Zoveel familie heb ik ook weer nie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 12:23:
Zoveel familie heb ik ook weer nie

Haha ow nou dan ben ik eerder klaar ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroen24 op zondag 18 september 2011 om 11:20:
voor de mensen van wvw die gister hebben gezeurd over het was geld van het voetballen en over het feit dat er is gezegd dat ik zo wel even makkelijk 500 euro verdien met wassen even voor de duidelijk heid ik heb 4 wasmachines was ben er de zaterdagavond mee bezig of de zondag in mijn vrijetijd en jullie hadden niemand die het deeddaarom heb ik gezegd jongens ik doe het wel niet voor die 20euro pp hoor want die heb ik van niemand nodig maar beetje jammer dat er nu naar 3jaar overgezeurd moet worden terwijl ik het deed voor het team echt niet voor mezelf of voor die dooie 20euro pp maar fijn dat dit je dank dan is dat mense nu zo moeten doen dit geld niet voor iedereeen hoor maar wilde dit wel ff kwijt groetjes tilly daarbij is dit dan ook gelijk me laatste jaar wassen want als het zo moet hoeft het voor mijn niet

Hulde hiervoor. Het is makkelijk om te zeiken, maar als er iets geregeld of gedaan moet worden blijft het bij een hoop mensen stil.. Daar mag gerust een keer bij stil worden gestaan.
Waarschuw beheerder
Het is koud in Holland!!!

Vanuit Holland...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 19:34:
Daar mag gerust een keer bij stil worden gestaan

Waarschuw beheerder

Wij weten wat het is om de was te doen, wij hebben het 6 jaar gedaan. Zoek maar eens iemand die het wil doen. Alle was wordt zo in de tas gegooid en wie kan de vieze sokken, shirts en broeken omdraaien of uit elkaar halen, de wasvrouw natuurlijk.
Waarschuw beheerder
fijn dat er toch nog mensen zijn die het wel waarderen je hebt eraltijd van die centenneukers bij die nergens een euro aan uit willen geven en alles voor niks willen maar goed sta er niet om te springen deed het voor het team niet voor mezelf
Waarschuw beheerder
Ik heb ook maar een playstation 3 gekocht vandaag, geef me ff jullie namen kunnen we potje online spelen tegen elkaar!!..
Waarschuw beheerder
voor de mensen van wvw die gister hebben gezeurd over het was geld van het voetballen en over het feit dat er is gezegd dat ik zo wel even makkelijk 500 euro verdien met wassen even voor de duidelijk heid ik heb 4 wasmachines was ben er de zaterdagavond mee bezig of de zondag in mijn vrijetijd en jullie hadden niemand die het deeddaarom heb ik gezegd jongens ik doe het wel niet voor die 20euro pp hoor want die heb ik van niemand nodig maar beetje jammer dat er nu naar 3jaar overgezeurd moet worden terwijl ik het deed voor het team echt niet voor mezelf of voor die dooie 20euro pp maar fijn dat dit je dank dan is dat mense nu zo moeten doen dit geld niet voor iedereeen hoor maar wilde dit wel ff kwijt groetjes tilly daarbij is dit dan ook gelijk me laatste jaar wassen want als het zo moet hoeft het

kom net effe hier om te kijken of er nog iets gebeurd lees ik het stukje van Jeroen.

Laat ik er dit van zeggen, jullie mogen blij zijn dat Jeroen en Tilly de voetbal kleding uit wassen, zo als je hier boven al kan lezen dat is nie voor de lol of voor het geld maar voor het team.

Dus as. zaterdag als je nog nie betaald heb 20 euri aftikken voor de wedstrijd zal aan joost vragen om hier over nog een sms. er uit te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Old Angel op dinsdag 20 september 2011 om 20:54:
voor de mensen van wvw die gister hebben gezeurd over het was geld van het voetballen en over het feit dat er is gezegd dat ik zo wel even makkelijk 500 euro verdien met wassen even voor de duidelijk heid ik heb 4 wasmachines was ben er de zaterdagavond mee bezig of de zondag in mijn vrijetijd en jullie hadden niemand die het deeddaarom heb ik gezegd jongens ik doe het wel niet voor die 20euro pp hoor want die heb ik van niemand nodig maar beetje jammer dat er nu naar 3jaar overgezeurd moet worden terwijl ik het deed voor het team echt niet voor mezelf of voor die dooie 20euro pp maar fijn dat dit je dank dan is dat mense nu zo moeten doen dit geld niet voor iedereeen hoor maar wilde dit wel ff kwijt groetjes tilly daarbij is dit dan ook gelijk me laatste jaar wassen want als het zo moet hoeft het

kom net effe hier om te kijken of er nog iets gebeurd lees ik het stukje van Jeroen.

Laat ik er dit van zeggen, jullie mogen blij zijn dat Jeroen en Tilly de voetbal kleding uit wassen, zo als je hier boven al kan lezen dat is nie voor de lol of voor het geld maar voor het team.

Dus as. zaterdag als je nog nie betaald heb 20 euri aftikken voor de wedstrijd zal aan joost vragen om hier over nog een sms. er uit te doen.

Wat een gelul zeg. Gewoon betalen en anders volgend jaar zelf gaan wassen. Wees blij dat iemand,het in hem/haar vrije tijd nog wel, voor ons wil doen.
En als iemand een jackie of broek van een trainingspak vergeet mee te nemen dan wordt het ook netjes meegewassen. Dus stoppen met dat genuil en anders volgend jaar er zelf eens wat vrije tijd in steken!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 9,5 fingers op vrijdag 23 september 2011 om 12:26:
Dus stoppen met dat genuil

Helemaal mee eens! (al heb ik zelf nog niemand horen nuilen, maar dat is vast gebeurd toen ik op vakantie was...)
Waarschuw beheerder
donateur
gvd ik krijg spontaan zin in genuil...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timoothy op vrijdag 23 september 2011 om 19:44:
gvd ik krijg spontaan zin in genuil...

Ik PB het nummer van me moeder wel effe ;)