Partyflock

Forumonderwerp · 658650
7 volgers · 568647x bekeken
Betreft: stad: Beuningen
Waarschuw beheerder
DE vorige werd gesloten, slaat nergens op,

Dus maar een nieuwe...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou echt dat ik mee kon maar ik ga het echt niet redden. maar iig veel plezier..

Waarschuw beheerder
wvw 5 wordt kampioen
vet actie van ons he lange geile vent

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha shaslieck.. !
Mogen wij wel komen pilsen op de platte kar ?
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker een vette actie ja rene..

'en dan ben jij vast zijn grootste fan'

ik heb lekker fans ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jazekers, jij niet dan?
Waarschuw beheerder
heb hem nooit zien voetballen. Als ie net zo voetbalt als dat ie :bounce: zal het wel goedkomen :P
Waarschuw beheerder
Hij kan inderdaad "grappig" ballen......

Waarschuw beheerder
donateur
Ballen ja :D

"Olééééé !" á la Roberto Carlos in de nieuwe Nike reclame .. :D
Waarschuw beheerder
donderdag om 19:30u moeten we weer aan de bak, dus voor de gene die willen komen kijken hoe tim balt...
thuis tegen eendracht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij uit tegen rodiapost wijchen.
vrijdag avond.
olympia hal.20.00 of 20.30 uur meen ik.
Waarschuw beheerder
Dennis, doe jij dan weer vlaggen?
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop het want ik vlag niet.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Voordat iemand op het idee komt...

Dikke lul, ik ook niet :)
Waarschuw beheerder
ik doe weer mee morgen dus, maar denk maar 1 helf dus ik vlag wel weer.

stelletje lamballen!!:p
Waarschuw beheerder
donateur
Kom je kijken dan uk naar dat hoog staande voetbal van ons.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hallo, het was maar 1x hoogstaand, en dat was toen ik meedeed, hahaha :(

Misschien kom ik wel effe buurten ja, eerst even kijken of ik nogiets in me huisje moet doen..
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo toen verloren we met 10-2 ofzo dus zo hoogstaand was dat toen niet

Waarschuw beheerder
donateur
Sssssssst :)
Waarschuw beheerder
donateur
WVW ole ole
Waarschuw beheerder
donateur
9-1 ole ole
Waarschuw beheerder
donateur
Yo iedereen ik heb effe een topicje geopend bij sport en spel o ver ons kampioenen elftal dus laat effe wat achter .. ;p
Waarschuw beheerder
Ja 9-1 , hoeveel had je er nu lange? 4?
Waarschuw beheerder
Goeie morgen...

Lui nog plannen voort weekend?

Waarschuw beheerder
donateur
Ghosttown :bounce:

Waarschuw beheerder
Niks :( ...
Waarschuw beheerder
kut man! hebben jullie dit gelezen????

bron: gelderlander

NIJMEGEN - Met een kort geding bij de bestuursrechter hoopt het Nijmeegse openluchttheater De Goffert een verbod op een housepartyfeest op Koninginnedag alsnog ongedaan te krijgen. Het zogenoemde Queen Size Festival is verboden door het college van B en W.

Gisteren kwam het conflict al aan de orde bij de gemeentelijke commissie van bezwaarschriften.

Het dancefeest met bekende dj's uit het clubcircuit is in dezelfde vorm al twee keer eerder gehouden in het openluchttheater. Ook vorig jaar werd het festival georganiseerd op Koninginnedag.

Het college van B en W beroept zich nu op een artikel in de algemeen plaatselijke verordening (apv) waarin staat dat houseparty's niet in de open lucht gehouden mogen worden. Vanwege de te verwachten geluidsoverlast wil het stadsbestuur het evenement verbieden.

"Vreemd", noemt Jos Tittse van het openluchttheater dat. "Het artikel waarop het college zich beroept, bestaat al sinds 1999. Wij doen nu niets anders dan vorig jaar. Ik wil weten waarom het festival dan ineens niet meer mag doorgaan."

Volgens hem is de gemeente veel te laat met het verbod: "Het organiserende Megahertz heeft 35.000 euro geïnvesteerd om discjockeys te strikken. Er is al een reclame- en postercampagne in gang gezet. Dat geld is weg wanneer we het feest moeten afgelasten." Hij vreest een schadeclaim van Megahertz indien de gemeente volhardt in de afwijzing.

Volgens hem is geen sprake van een houseparty, zoals het college meent, maar van een 'presentatie' waar dansmuziek op de voorgrond staat: "We willen laten zien wat de clubs in huis hebben. De sfeer eromheen is zeker zo belangrijk. Daarom besteden we veel aandacht aan de lichtshows." Megahertz weet volgens Tittse dat het zich aan de geluidsvoorschriften moet houden.

Het openluchttheater rekent voor Koninginnedag op 700 tot 1000 betalende bezoekers.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar wanneer krijgen ze dan te horen of het doorgaat of niet?
Waarschuw beheerder
Ik heb geen idee??????
Ze MOETEN het gewoon door laten gaan

Waarschuw beheerder
Best wel verrot dan om een paar dagen voor het feest pas bekend te maken of het nou doorgaat of niet.
Iedereen heeft al kaartjes enz.
Sta je mooi te kijken als het niet doorgaat :/

Volgens hem is geen sprake van een houseparty, zoals het college meent, maar van een 'presentatie' waar dansmuziek op de voorgrond staat:

Denk eerlijk gezegd niet dat ze hier in trappen :no:
Waarschuw beheerder
nee dat denk ik ook niet, maar ik vond het wel goed verzonnen ;p Nou ja mocht het niet door gaan dan bestaat er ook nog zoiets als de matrixx, maarja ik weet niet of daar nog kaartjes voor zijn.

Waarschuw beheerder
Met een kort geding bij de bestuursrechter hoopt het Nijmeegse openluchttheater De Goffert een verbod op een housepartyfeest op Koninginnedag alsnog ongedaan te krijgen

Hier staat dus gewoon al letterlijk dat het niet doorgaat, denk niet dat ze nu zo kort dag alsnog een vergunning krijgen.
en dat gedoe met die posters enz die ze al betaald hebben, dan zal de gemeente alleen maar zoeits zeggen als "jammer dan, dan had je maar moeten wachten totdat je een vergunning had"
Dus zelf denk ik dat het niet doorgaat...

We zullen zien :/

Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat er vandaag massaal kaartjes voor de matrixx worden gehaald !!!

Waarschuw beheerder
Ja zou kunnen, vond die line up alleen niet zo.
Vond deze beter dan, van Queensize festival.

Maar ja effe afwachten dan
Waarschuw beheerder
hmmm...... ben nog ff aan het denken wat te gaan doen nu??? misschien toch wel trixx, maar ja koop je daar een kaartje voor dan zal queensize wel weer doorgaan

Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies Martijn, ik zie het lijk ook al drijven :S

Ik geloof dat ik maar gewoon een extra krat bier ga halen, en lekker op me balkonnetje dronken ga worden :D

Waarschuw beheerder
Ik ga gewoon naar x-factor dag ervor, lekker uitslapen, en als het toch nog doorgaat die dag zelf proberen nog en kaartje te halen.
Waarschuw beheerder
Das ook nog een idee ja.....x-factor das altijd wel leuk. Moet je daar ook nog kaartjes voor halen??

Waarschuw beheerder
nee, dat kan gewoon aan de deur.
Waarschuw beheerder
hoop dat het mooi weer word.
mooi met Koninginnedag op het teras zitten.
Waarschuw beheerder
Weer een lekker verhaal zeg

Waarschuw beheerder
donateur
Zie topic.

Multi zegt dat het doorgaat, en dat er morgen een rectificatie in de Gelderlander komt...
Waarschuw beheerder
donateur
ja boeije kaartje matrixx is toch al binnen en de dag ervoor naar curse of darknes dat duurt ook tot 5 uur dus als het niet doorgaat kan ik lekker uitslapen..

Ps heb natuurlijk wel liever dat het door gaat..
2e ps. 700 tot 1000 bezoekers?????? zo weinig

Waarschuw beheerder
Net terug van het werk :Z

ff het bericht morgen lezen in de gelderlander.. zou wel mooi zijn :)
Waarschuw beheerder
Noor.......
Waarschuw beheerder
donateur
Ben net thuus ga lekker slapen. het word dit weekend niet veel doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schokkend nieuws inderdaad...

Het feest zal heus wel doorgaan, er is gewoon zo'n jehova gerelateerde ambtenaar die tegen houseparty's is en roet in het eten wilt gooien..

De deejays zijn al geboekt, mocht de gemeente de party écht afblazen dan gaat ze dat veel meer geld kosten en dat hebben ze niet :-)

Vanavond ga ik weer los, ik draai van 1 tot 3, zal een stevige set early rave gevolgd door melodieuze hardstyle neerzetten...

Greetz,

NeRo
Waarschuw beheerder
donateur
Waar moet je draaien Ivo? heb je die Live @ Londen versie trouwens al gevonden?
Succes vanavond.:)