Voordeel van de twijfel weer geen beelden gezien nou waren ze in beslag genomen door de jusitie
maja ik mag voorlopig weer naar NEC toe vanaf 13 maart dus thuis tegen de joduh benk erbij. Nu gaan ze weer de beelden bekijken of ik daadwerkelijk die stoel gegooid heb. Het schijnt dat ze wel duidelijke foto's van mij hebbe maar zolang ik niks doe is er niks aan de hand lijkt mij.
Zoiets las ik net ja, maar ik dacht misschien dat ze henm nog wat fotos hadden laten zien.....
donateur
die hadde ze wel waar ik duidelijk opstond hij wist pcies te zegguh wat ik aanhad en dat klopte ook gewoon maar ik doe niks dus kenne ze me niks makuh lijkt mij..
ohja en nee, is nog niet zeker of het afgelast wordt. maar het gaat nog meer sneeuwen en vriezen vannacht dus lijkt me toch wel heel raar als het wel doorgaat.
Ik wacht gewoon op een telefoontje van Tom
beter voor je dat ie zo snel iets heeft kunnen regelen voor volgende week woensdag!
ik ben gvd vandaag voor de 3e keer gezakt voor theorie!
en tja eerder word er geen praktijk aangevraagd he...dus les nu nog maar om de 2 weken een uurtje.
oh das ook balen ja! heb je wel theorieweekend gehad? daar leer je echt super van. veel meer dingen ook dan die in het boek staan.
nou veel succes ermee