7 volgers · 567288x bekeken
| Betreft: | stad: Beuningen |
ja als je ook echt in de toiletten staat te pissen wel
Das ook weer echt iets voor kerels he
Offe... de kroeg uitlopen en dan 100 meter verderop tegen n muurtje gaan staan, terwijl jij t op moet houden tot je thuis bent
laatste aanpassing
Offe... de kroeg uitlopen en dan 100 meter verderop tegen n muurtje gaan staan, terwijl jij t op moet houden tot je thuis bent
heb ik ook kei vaak als ik zat naar huis loop dan net voordat ik thuis ben ff een paar meter voor me huis tegen de muur aan staan pissen haha
wat had je gedaan dan??
ik ben n sensatiezoeker, wil precies weten in welke setting t gebeurd is
koninginnendag bij de toiletten
die verrekte snor met z'n pet uitgescholden omdat ik het niet eerlijk vond dat rene aangehouden werd.
toen ik een peuk op wilde steken sloeg die me in de boeien en mocht ik mee....
week later 220 euro thuisgestuurd gekregen
zo dat was het in details
Maak daar maar meer dan n halve dag van 
echt superveel zin in morgen........denk dat het met het weer ook wel redelijk goed zit....
Heb net pas de kaartjes gehaald, en er schijnen er nog 1000en te koop te zijn, of iedereen wacht tot het laatste moment, of het word beslist geen volle bak......
Aangezien het vorig jaar gruwlijk lang duurde allemaal bij de ingang, denk ik dat 15000 mensen ook wel ruim genoeg is.......
Heb net pas de kaartjes gehaald, en er schijnen er nog 1000en te koop te zijn, of iedereen wacht tot het laatste moment, of het word beslist geen volle bak......
Aangezien het vorig jaar gruwlijk lang duurde allemaal bij de ingang, denk ik dat 15000 mensen ook wel ruim genoeg is.......
laatste aanpassing
maar toen gingen ze een half uur later (als het geen 3 kwartier was) open. dan duurt het wel ff die rij was wel lang toen
Offe... de kroeg uitlopen en dan 100 meter verderop tegen n muurtje gaan staan, terwijl jij t op moet houden tot je thuis bent laatste aanpassing 24 mei
niks ophouden gewoon bij dat muurtje gaan staan!
Ik zie jullie morgen; neem je happy face mee
En geen regen aub! (das Sammies verzoek en stiekem ook van mij)
Is allemaal veranderd dit jaar, volgens horen..
Zit nog te wachten op me perskaartje, anders moet ik vanavond ook een normaal kaartje halen..
niks ophouden gewoon bij dat muurtje gaan staan!
En over mn broek heen zeiken
Ik zie jullie morgen; neem je happy face mee
Ik heb m al op
En geen regen aub! (das Sammies verzoek en stiekem ook van mij)
Ik ben al druk bezig met de zonnedans
Zit nog te wachten op me perskaartje, anders moet ik vanavond ook een normaal kaartje halen..
filmpje van de opbouw van emporium
http://www.gelderlander.nl/dgflits/
http://www.gelderlander.nl/dgflits/
ik ben de hele week al vrij das ook balen hoor