7 volgers · 566250x bekeken
| Betreft: | stad: Beuningen |
Zeker, dramaandag.. En het ziet er naar uit dat deze dramadag op het werk tot een uurtje of 9 gaat duren vanavond
Das oek balen jah.
Kenk er nog ene.
Vandaag van 9 tot 4 op school gezeten, ff bikken en dan
om 10 uur vanavond weer werken tot 2 uur s'nachts
laatste aanpassing
hahahaha hij probeert het te jatten..
https://vip.partyflock.nl/topic/948340:Bier_en_tieten_jalalalalaalalalla
https://vip.partyflock.nl/topic/948340:Bier_en_tieten_jalalalalaalalalla
zeker 100 stuks kei leuk. Allen weet ik niet hoe en waar ik ze op moet zetten
kun je ze op cd branden of op geheugenstick zetten, dan kan joost ze misschien op dipstick zetten???
kun je ze op cd branden of op geheugenstick zetten, dan kan joost ze misschien op dipstick zetten???
Jip, had ik zaterdag al gezegd, maar dat bier heeft Joop z'n hersenen een beetje aangetast denk ik
Joop, als je een CD kan branden gooi ik ze wel op Dipstick
Geldt ook voor de andere mensen die foto's hebben gemaakt trouwens
laatste aanpassing
Heb de bus al geladen voor het vissen, woensdag tot zaterdag op de karper.
heb geen druppel bier gedronken. alleen apeltjes
Hehe
Het is gelukt foto's staan op cd. Geef ze morgen aan rik mee die zie ik toch in het clubhuis,
Vlek staat er weer mooi op!!!!!!
Wie is het?
een jongen hier uit de flat..denk dat hans m wel kent...ken m al sinds 30 jaar.net zo oud als ik sprak m vrijdag nog..was niet gelukkig..krijg t niet uit me kop..weet ook echt niet hoe ik me moet voelen nu...je ziet t steeds aankomen maar kan er nix aan veranderen...t blijft toch hun keuze..je schermt jezelf af of zo als je het vaker mee hebt gemaakt..tis nu al de derde die ik mee maak zo.word er kwaad om.......
een jongen hier uit de flat..denk dat hans m wel kent...ken m al sinds 30 jaar.net zo oud als ik sprak m vrijdag nog..was niet gelukkig..krijg t niet uit me kop..weet ook echt niet hoe ik me moet voelen nu...je ziet t steeds aankomen maar kan er nix aan veranderen...t blijft toch hun keuze..je schermt jezelf af of zo als je het vaker mee hebt gemaakt..tis nu al de derde die ik mee maak zo.word er kwaad om.......
sterkte fungus!
Zaterdag 5-5 toernooi, Aanvang 11.30 uur
Zaterdag 5-5 toernooi
waar? wat voor een tournooi? welke zaterdag?
ik kom wel bier zuipen