Partyflock

Forumonderwerp · 658142
1488x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben een grote trance liefhebster en vind het dan ook zeer jammer dat deze stroming steeds meer naar de achtergrond word gedrukt! Er komen steeds meer grote events maar helaas allemaal gericht op de hardere stromingen! Erg jammer!

Ben ik de enige die dat vind?

Waarschuw beheerder
nou, ik hou persoonlijk meer van hardstyle...maar ik vind de trance feestjes altijd qua sfeer veel leuker!!!

maar er mogen idd meer trance feestjes komen :)
Waarschuw beheerder
Ik hou van allebei :)

Maar vind het wel meevallen hoor, heb in 2003 toch wel goeie trance feesten gehad: sensation white, TIC, Trance Energy, enz :)

Waarschuw beheerder
Misschien n idee toch voor de grote orgaisatoren om er een bij te ontwerpen!

Waarschuw beheerder
Ze moeten trance verbieden en tiesto doodschieten:[

Waarschuw beheerder
neej bins dat doen we niet :[

Waarschuw beheerder
donateur
trance sucks maar wel altijd mooie vrouwen..

Waarschuw beheerder
Voor mooie vrouwen ga ik wel naar de kroeg
Niet naar een trance feest:[

Verbieden die shit:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Verbieden, precies jah :[

Trance muziek maakt jongeren kapot.

Waarschuw beheerder
sjeeh, jammer dat hier weer zo op in gegaan word!
Waarschuw beheerder
@ Sajhen> Ja, eentje erby is goed:P (hopelijk is Pleasure Dome er een van:D)

@ Bins> :@ afblijven van TIESTO! En het vrouwelijk publiek by een trance feest is over het algemeen erg mooi! :) kijk maar naar sajhen ;)

Waarschuw beheerder
ik vind trance wel (Y)

:)

Waarschuw beheerder
Trance muziek maakt jongeren kapot.

En tiesto verdient de stoel:yes:
De elektrische stoel:[
Waarschuw beheerder
Hoezo kapot?!

TIESTO blijft me nr.1 DJ, dus :@ STFU!

Meningen verschillen, maar je hoeft em dan niet dat toe te wensen jah :@

Waarschuw beheerder
Oke dan mag ie van mij opgehangen worden:[

Omdat het KUT muziek is:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

ik wil meer trance feesten, maar dan wel trance van niveau. en niet a la trance energy en Qontact. niet dat dat niet leuk is, maar dat is het toch net niet.
tiesto in concert :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij komt trance juist weer een beetje terug :)

Je ziet weer her en de kleine feesten!

Probleem bij het boeken van een trance dj is voor veel organisaties dat het niet te betalen is :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jah hooooooooooooooooooo­oooooooooooooooor

Ik snap niet wat mensen in trance zien :bah:

Kan je toch helemaal niet op los gaan of iets :/

Waarschuw beheerder
donateur
*kuch* kortzichtige sukkel *kuch*
Waarschuw beheerder
gbr en bins
daar ben ik het helemaal mee eens....
Waarschuw beheerder
gewoon verbieden tering herrie :bah:

maar de vrouwen zijn daarintegen die er komen wel leuk :D
Waarschuw beheerder
Sajhen, ik ben het wel met je eens, vind vooral trance ála Rank 1, armin van buuren, kai tracid, 4-strings en vóóral ATB geweldig.
De sfeer is dan echt goed op dat soort feesten. Wanneer je een break in een trancenummer hebt wordt dat opgevuld met een bepaalde melodie waarbij je helemaal in kan opgaan.

Gbr, je kan prima los gaan op trance, net als op hardcore, club, techno of whatever.

Mooie aan trance-liefhebbers is dat de meeste wel openstaan voor hardstyle, jammer aan de meeste hardstyle-liefhebbers is dat ze niet openstaan voor trance ;)

Dat verklaart misschien ook een beetje een reden waarom er steeds meer feesten opdagen voor de wat hardere kant, gezien ook trance-liefhebbers daar wel heengaan om te zien hoe huppelen in zn werk gaat ;P

Waarschuw beheerder
Zit toch geen tempo in die muziek joh:s
Waarschuw beheerder
er zit geen snelheid in
ik snap niet dat mensen die muziek mooi vinden
maar ik vind het wel goed
dan komen ze niet op de hardere feestem

Waarschuw beheerder
Maar die trance lui snappen denk ik weer niet waarom wij hardcore goed vinden..

Waarschuw beheerder
Haha, die reacties altijd van de hardcoremensjes. :D

Stereotypering weer duidelijk in de praktijk gebracht :P

Trance is relaxed. Voor mij hoeft het niet altijd hard te zijn om goed te zijn...

Waarschuw beheerder
IK ben het met je eens, ik hou persoonlijk ook erg van trance, lekker rustig niet te hard, niet te zacht.....

maar jah ieder zijn eigen, maar vind het idd fout om het weg te stoppen!

Waarschuw beheerder
IK ben het niet met je eens, ik hou persoonlijk niet erg van trance, lekker rustig zonder trance niet te zacht, niet te zacht.....

maar jah ieder zijn eigen, maar vind het idd goed om het weg te stoppen!

Trance, kraakt niet....nog niet...

alhoewel...J. Gielen's vinyl kraakt wel, daarna kra(a)k !
Waarschuw beheerder
Ik hou er op zich niet zo van, maar dat is nog geen reden om gelijk te gaan bleren "trance sucks". Het is gewoon een kwestie van smaak, of gewoon niet open staan voor andere dingen.
Ik hou persoonlijk veel meer van progressive of goa.

Waarschuw beheerder
Ik hou persoonlijk veel meer van progressive of goa.

GoA ....GOOOAAAANNN
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het allebei wel gaaf!!!! Vind Armin van Buuren namelijk helemaal geweldig!!!!!!! We gaan ooit speciaal voor hem naar een feestje!!!!
Maar harde stamp is ook helemaal geweldig!!!!
Beetje variatie is wel lekker!!!!
Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met je eens Sajhen, ik ben ook een grote trance liefhebster. Vorige week nog helemaal uit m'n dak gegaan bij Trance Energy, wat een topfeest. Nu weer een hele tijd wachten tot het volgende trance feest.

Waarschuw beheerder
ik hou absoluut van trance.
vind het heerlijk om bij mijn dagelijkse bezigheden een mooie trance cd op tezetten, of in het weekend heerlijk spacen op trance.
maar als ik naar een feest ga, dan wil ik harder en luister ik liever naar hardstyle!
Waarschuw beheerder
Trance Energy was niet eens me eerste feestje, Die naam al :bah: , nee trance is niks voor mij :D minder trance feestje graag, dan komen die mooie meiden wel naar de hardstyle feestjes o:)

Waarschuw beheerder
trance, wat moet je er nou mee, je kan er egt absoluut nix op, het zijn een paar hoge toontjes bij elkaar geflikkert, absoluut geen muziek waar je egt op kan feesten en los gaan

verder maak ik me niet druk om trancefeesten, doe mij maar gewoon wat meer hardcore feesten

de groeten
:bier:
Schizo
Waarschuw beheerder
PSies SChizo!
van die zweverige beatloze toontjes, ik kan er voor geeen meeter op los of op beuken!!
Waarschuw beheerder
Sorry maar vind trance echt niet om aan te horen, wat mij betreft worden trancefeetsen verboden :bah:

Artiest Odd
Waarschuw beheerder
Zeg, weet iemand een leuk trance-feestje vanavond? Of een tent waar veel trance gedraaid wordt (y). En dan bedoel ik kwaliteitstrance en dus geen Jean of Boozywoozy
Waarschuw beheerder
op dit tijstip weet ik helemaal niks meer:/
Waarschuw beheerder
ik zit nu Luna via ID&T te luisteren rollie
Waarschuw beheerder
ik zit nu DNA te luisteren :d ragragrag :D
Waarschuw beheerder
Sorry maar vind trance echt niet om aan te horen, wat mij betreft worden trancefeetsen verboden :D

vind ik ook!!

Waarschuw beheerder
donateur
trance is gewoon een andere manier van losgaan.
je hoeft niet te raggen en te beuken om jezelf toch helemaal te verliezen.

trance :lief:

Waarschuw beheerder
Ik kan op allebij los gaan!
Ik kan net zo goed op Tiesto in concert uit mijn dak gaan, als op MoH of MindController.

Gewoon lekker genieten van goeie muziek :-)
Waarschuw beheerder
Wat maakt het nou uit of iets hard of zacht, snel of langzaam is. Ik check gewoon of ik t goed of slecht vind. En de meeste trance-muziek vind ik goed!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben het wel eens met de topic opener,'t is idd zo dat er heel weinig goede grote trance feesten zijn...met een goede trance line-up iig.
Ik vind dat er iets aan gedaan mag worden,want zo weinig trance liefhebbers zijn er niet..
Waarschuw beheerder
Zeker wel jammer dat er geen goede Trance feesten meer zijn:(Hoop dat er snel verandering in komt

Waarschuw beheerder
donateur
meen me te herinneren dat er laatst een (inmiddels gesloten) topic was over het gebrek aan tolerantie van (vooral) hardcoremensen als ze het woord trance horen en meteen fuck dit en dat roepen. zijn jullie nou echt zo hersenloos, of vind je het leuk dom over te komen?
Waarschuw beheerder
zijn jullie nou echt zo hersenloos, of vind je het leuk dom over te komen?

Je weet toch dat koters allerlei dingen zeggen waarvan ze denken dat het stoer is :)

Waarschuw beheerder
donateur
Denken ze dat nou echt? de jeugd van tegenwoordig, fascinerende studieobjecten

Waarschuw beheerder
Gelukkig zijn heel wat mensen het nog met me eens, doet me echt goed! Ik hoop dat de grote organisaties hier eens booschap aan geven!!!
Waarschuw beheerder
Yep!!! :)

(stiekem hoop ik dat die 'pleasure dome' er een van is!)

En jammer dat die hard-core gabbertjes zo zielig erop reageren! Maarja, laat die maar tuut tuut boing boing hakkuh en zaguhhhh

Waarschuw beheerder
Precies Qleedjuh!!! Dat hoop ik nou ook, maar ja, het hangt af de grote organisatoren en het gaat ze toch om geld, dus hardstyle....!!!
Waarschuw beheerder
ja ik vind het tegenwoordig ook aan de magere kant, helemaal jammer dat er geen goeie trance/progressive feesten meer zijn op de hele grote events na, daarom ga ik een aantal keer per jaar naar Zweden om daar flink te genieten van de parties die ze daar hebben :)
Waarschuw beheerder
komt dat trance veel te commercieel was dat was ook zo met hardcore (rulezzzzzzzzzzzz)
ik hoop dat dat niet meer gebeurt met hardcore

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn mening:
Iedereen mag zelf weten naar wat voor soort muziek hij/zij luistert
(er zijn natuurlijk uitzonderingen maar dat is trance duidelijk niet).

Mensen:als je een mening geeft onderbou t dan, laat iedereen in zijn waard en geef bloos geen stomme antwoorden om al1 stoer overtekomen man!!!
zo das mijn mening:)
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens Harcore-schitz!!!
en dan laat ik ff zien hoe het moet :P

Trance is ZEER goede muziek dat al jaren mee draait maar helaas vinden somige de muziek soor te softy of te zacht en daarom meteen mietjes muziek ofzo. hier ben ik het dus helemaal nie mee eens en dan ook nog gaan lullen van geef tiesto de stoel enzo...kom op zeg waar ben je mee bezig!!!!! die gast kan gewoon goed draaien (anders kom je ook nie op nummer 1 van de wereld) en als ik die muziek van het album Nyana hoor denk ik echt: dit is pas muziek. maar naruurlijk nie voor elk moment. maar goed daar gaat het nie over. trance is gewoon goed heerlijke muziek en niet mietjes muziek of zoiets!!!gewoon klasse muziek!!
zo dat was mijn menig! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ieder zijn/haar eigen smaak ....
mijn opinie over trance :bah:.... haha :D

Waarschuw beheerder
Ik kan er niet mee zitten dat trance nar achteren word gedrukt door hardcore.
Maar ieder zn mening natuurlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Als het hardcore-publiek nou eens gewoon wegblijft uit dit topic? [img]http://www.confuzed.nl/images/zwaai.gif[/img]
Waarschuw beheerder
trance feesten moeten verboden worden.... all1 maar hardcore!!
Waarschuw beheerder
donateur
ja daar heb je echt lang over moeten nadenken he KRO?Jeetje..dat niemand daar eerder opkwam

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
lezen is moeilijk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
blijkbaar wel he nook..
Zucht..het houdt ook nie op met die mensen

Waarschuw beheerder
donateur
precies.. de volgende die z'n bek opentrekt over hardcore die mag een paar daagjes afkoelen :)
Waarschuw beheerder
Trance (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
lol..nook jij bent top!!:D :D
Waarschuw beheerder
gelukkig lijk ik nie de enigste te zijn...

alle feesten worden harder, het is hartstikke zonde!
is er dan eindelijk een trancefeest, worden er mensen geprogrammeerd die of al uitgekauwd zijn (bijv. jean..) of dan draait onze TIESTO er weer, die draait wat het publiek wil horen...
dat betekent dus dat ook hij hard gaat draaien.

de lichtere stylen zoals progressive , trance worden gewoon te kort gedaan. op id-t wordt wel een groot gedeelte trance / progressive gedraaid, maar knappe feesten met een mooie line up in die stroming heb ik de laatste tijden niet gezien!!

antw van id-t op mijn mailtje met klaag, klaag en nog eens klaag:
"Beste Stefan,

wij proberen juist op onze evenementen zo veel mogelijk dance stromingen aan bod te laten komen , kijk maar naar Innercity, daar was zelfs een Urban zaal te vinden.

Op Trance Energy is de Main stage volledig op trance gericht.
Groetjes,
Alejandra Alarcon Gutierrez
ID&T B.V."

Innercity: voor het eerst sinds 2000 niet gegaan, te veel standaard namen, niet nieuws
TE: ik hou er niet van dat er mensen harder willen en heeehoo gaan roepen, dan ben ik weg.

zaterdag mooi naar Remy vs Sander Kleinenberg!
en 19 juni INDIAN SUMMER FESTIVAL (afgelopen jaar was het super!)

Waarschuw beheerder
Helaas helpt het klagen ook niet, maar ze denken alleen maar aan het grote geld die jongens, helaas helaas!! Ooit zullen ze er wel van terugkomen, misschien gaat het helpen, als we massaal gaan mailen! Ik hoor steeds meer mensen klagen over het terug dringen van trance en progressive voor het zwwardere werk en das gewoon jammer!!!

Trouwens TE was wel een heel mooi feestje hoor, moet ik zeggen!!!
Waarschuw beheerder
TE was zeker goed! :)

TIC blijft me nr.1 trance feest waar ik ben geweest, krijg nog steeds kippevel als ik Traffic zie op tv, of naar me mooie TIC-dvd-tje kijk/luister :P
Waarschuw beheerder
donateur
trance is supermuziek (vooral om thuis naar te luisteren), maar n hardcorefeest geeft me toch meer voldoening omdat je dan echt lekker uit je pan kan gaan. trance is meer luistermuziek. hardcore meer losgaan!! :bounce:

Waarschuw beheerder
juist beter toch....:jaja: trance is skraal
Waarschuw beheerder
donateur
Frequence is ook in principe een festival met als hoofdstroming trance. Het hoofdpodium is hier altijd trance...... Dus hou de site van www.pure-events.nl in de gaten en dan komt het met die trance wel goed :d

Waarschuw beheerder
donateur
mja.. zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd had.. Belofte maakt schuld

Waarschuw beheerder
donateur
Juist! Trance moet blijven! En meer feestjes aub! Nix met die shit van...Tiesto zuigt...hij ruled!
Er zijn jammer genoeg te veel hardere feestjes...en dat groeit de laatste tijd maar....beetje jammer om te zien

Waarschuw beheerder
Qontact komt er gelukkig weer aan, eind april, weer een heerlijk trancefeestje!!! Kijk er nu alweer naar uit en verder hebben we gelukkig clubs zoals XL en Lexion die gelukkig wel aan tranceliefhebbers denken!
Waarschuw beheerder
donateur
vind die line up echt minder dit jaar van qontact :(
wel jammer hoor
dus dan maar profiles

ik zou ook naar megastatic gaan a.s zaterdag..wat een line up..
of naar Club XL...markus schulz :kwijl:
Maar helaas..vervoer :( :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zijn op dit moment zeker wel hele leuke dingen!!! Gelukkig dat clubs zoals de Xl, nog wel heerlijke avonden hebben!!

De line-up van vorig jaar was zeker een stuk beter, maar vind dit ook niet verkeerd!!!
Waarschuw beheerder
Ow, ik vind de Line-up wel OKE hoor!

Marco V & Ferry C, daar ben ik heel tevreden mee ;)

(dat rijmt)
Waarschuw beheerder
Goede trance wil ik nog weleens luisteren , maar voorkeur gaat uit naar hardstyle (soms hardcore)

Maar op een feest moet ik echt hardstyle/hardcore horen :)

Artiest Fred Kruger
Waarschuw beheerder
het is inderdaad jammer dat er niet meer van die goede trance feesten zijn, maar de mensen gaan er ook alleen nog maar heen als er van die grote namen op de flyers staan. het is voor de kleinere organisaties echter niet haalbaar om die lui te boeken. deze proberen het met de mindere goden die zekers niet slechter zijn maar gewoonweg niet de bezoekers aantallen trekken.
dit in tegenstelling tot de techno en de hardhouse feesten, hier komen de mensen echt nog voor de muziek en niet voor de dj's. natuurlijk helpt ook een topper hier je tent vol te trekken maar met de locale helden heb je ook niet te klagen.tevens zijn deze dj's een stuk makkelijker te boeken voor allerlei soort feesten van groot tot klein. het wordt gewoon eens tijd dat het stopt met het betalen van die absurde bedragen voor dj's en dat zij ook eens "back to the roots"gaan.
dan zijn er ook weer leuke trance feesten mogelijk

Waarschuw beheerder
TE vond ik niet zo indrukwekkend, zeflfs niet de main.
Hoewel Misja Helsloot middels die avond veel respect bij me heeft verdiend. En ook Rank1 draaide verrektes lekker. Maar Johan was te blij, Ferry te eentonig (had ik nooit verwacht) en Marcel te hard/techno... maar dan kan ook omdat ik toen al moe begon te worden en m'n benen teveel pijn deden om nog te kunnen flippen :)

Maar is idd heel erg jammer dat er steeds minder trance geregeld wordt overal... ochja, hardstyle wordt weer lekker gehyped totdat het straks weer over de kop gaat en dan is het weer trance dat de klok slaat ... het is toch altijd een golfbeweging
Waarschuw beheerder
donateur
Ze moeten trance verbieden en tiesto doodschieten

neej bins dat doen we niet

(y)bins:[

Waarschuw beheerder
Ik vind trance ook okay, maar helaas wordt het idd een beetje op de achtergrond gedrukt.
Trance= gewoon te soft om de hele avond te horen.
Ik zou echt in slaap vallen. Niemand gaat daar echt uit z'n dak. Het is gewoon saai.
Respect voor de mensen die dat wel leuk vinden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan ben je duidelijk niet op Tiesto in Concert geweest..of toevallig afgelopen zaterdag in de Asta met Armin van Buuren. Iedereen gaat echt wel uit zijn dak...
Waarschuw beheerder
Zo gaat het met alles. Eerst werd hardcore op de achtergrond gezet en kwam de trance weer naar voren. En zo zal het wel blijven gaan denk ik!!

Ieder zijn ding, maar doe mij maar de Hardcore!
Waarschuw beheerder
trance is softy :bah:
probeer is de hardcore feesten die zijn echt :kwijl:

:jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Waarschuw beheerder
En weer het bewijs dat Gabbers dom en Kortzichtig zijn! :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En weer het bewijs dat Gabbers dom en Kortzichtig zijn!

Klopt als pipo denkt dat Lonsdale waussie de enige gabber is! En ik dat zij maar een zwabber is!

Waarschuw beheerder
donateur
Ga AUB niet zeuren welke muziek BETER is want dat is gewoon ieder zijn eigen MENING.

Persoonlijk houd ik van hard :P
Waarschuw beheerder
helemaal gelijk heb je HardNipple :yes:

Waarschuw beheerder
he niet alle gabbers zijn dom..

Hardnipple heeft gelijk,
No one style is truer than they other it's all music...

p.s. Lonsdale woussie , de naam zegt al genoeg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik hou van hard..
op zijn tijd ook van zacht...
zo af en toe zelfs techno..
en ook wel house....

dus ik ben lekker makkelijk, ik vind alles wel leuk!

:bounce:
Waarschuw beheerder
Je hebt helemaal gelijk Meneer Harde Tepel!

Maar ik lees hier alleen maar Trance is kut
Tiesto moet dood!

Domme opmerkingen!!!
Waarschuw beheerder
Trance is echt een van de weinige house stromingen waar ik echt nog kippevel van kan krijgen. Helaas dat er inderdaad zo weinig feesten meer voor zijn. Kunnen we niet met zijn allen een goed trance feest organiseren voor de liefhebbers?? :)

Waarschuw beheerder
Misschien voor de hand liggend...
Maar toch wel de drie grote in de trance-scene:
Een avond HMH met Armin van Buuren, Ferry Corsten en Tiesto...Paul van Dyck mag er ook wel bij.
Grote namen in een niet zo'n hele grote locatie.
Als er zoiets komt zou ik er denk ik wel bij zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 Waltie...

Als dat toch ns zou kunnen vriend (y) !

die 4 namen...oeffff

ik krijg er nu al bijna kippevel van , mocht dat er van komen!

Ik zou gelijk n kaartje halen!!

:D

Waarschuw beheerder
al zou ik maar 1 van die namen kunnen halen...... dan teken ik ervoor . maarja voor zalen kleiner dan 500 bezoekers komen ze niet. daarbij zal een entree van 15 euro of meer ook niet echt aanspreken dan. althans voor de avonden en vergunningen waar ik het mee moet doen.

Waarschuw beheerder
Ze moeten trance verbieden en tiesto doodschieten

Whahahaha (y)

Trance is gewoon niet mijn muziek maar ieder zijn mening...

Waarschuw beheerder
donateur
Ben 1 1/2 jaar gelden nog naar Capital geweest, Statenhal Den Haag..Ik dacht heheh...eindelijk ns Paul van dyk hier in Nederland, nog n redelijk feestje, Tiesto en Sander Kleinenberg waren er ook. Is die Van Dyk opeens ziek! WTF?!! Balen man. Maar...Tiesto draaide toen gewoon lekker door. Vond t n waardeloze set toen trouwens man, zn slechtste tot nu toe gehoord.
Anywayz...het is die lui van capital toen ook gelukt om 3 van de "top 5" dat jaar te fixen. En nog allemaal van DAT ENE genre..hopelijk komt r binnenkort ook weer ns zoiets!

Waarschuw beheerder
donateur
With all due respect -DIK-

maar meng je dan lekker niet in zo'n topic

:[

Waarschuw beheerder
Waarojm niet pik?

Mijn mening mag ik toch wel geven.. En der zijn nog vele anderen die dat ook zeggen in dit topic...

Maar ehh ben je nu boos nu ik dit heb gezegd??
Waarschuw beheerder
Paul Oakenfold niet te vergeten

Waarschuw beheerder
judge jules!!
Waarschuw beheerder
Judge Jules is ook een hele goede ja...Heb hem een keer op Homelands gezien daar ging het dak eraf bij hem...

Waarschuw beheerder
donateur
Nog nooit mogen aanschouwen :s
Waarschuw beheerder
K@@r-tje is binnen :yes: :P

Waarschuw beheerder
donateur
wie? wat?
Waarschuw beheerder
Kaartje voor Qontact ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyle en hardcore zijn de bom

en hoe gaat een trance dansje?
doe dat es voor

Waarschuw beheerder
donateur
tss GEEK :[

QonstructQon: Vette line up man, Qontact! Lekker trance-feessie ;)
Waarschuw beheerder
Op Qontact zijn alleen Ferry & Misjah Trance namen!
De rest kan me echt niet boeien! :/
En ze hadden vorig jaar zo'n strakke Line up!

Waarschuw beheerder
Mwahahahaha ik lach echt iedereen uit die zegt dat je op trance niet uit je dak kan gaan en op de hardere stijlen wel. Op afgelopen Hardbass stond gewoon constant driekwart van de zaal helemaal stil, terwijl er echt snoeiharde hardstyle en jumpstyle gedraaid werd. De mensen die wel aan het dansen waren gingen ook niet bepaald uit hun dak. Op Trance Energy daarentegen was het publiek super enthousiast en stond iedereen op Misja Helsloot nog harder uit hun dak te gaan dan bij Hardbass met Pavo.

I rest my case :)

Waarschuw beheerder
donateur
GO 2 Strike One 5 juni :D :respect: Nice Line uppieeeeee:D
Waarschuw beheerder
Strike one? :S Is dat dat geplande feest in de badkuip( :bah: )
Waarschuw beheerder
Gaan er nog mensen naar Armins Solo set @ Ocean Diva 17 April?? Ik heb er al zin in! (Y)
Waarschuw beheerder
ik vind trance ook niet om aan te horen.
maar als die mensen er naar willen luisteren en naar zulke feesten gaan zit ik er niet mee.
zolang ik er maar niet naar hoef te luisteren!
Waarschuw beheerder
ben het helemaal met de gene hier boven mij eens :yes: !!

Waarschuw beheerder
Pipo, ik ga er waarschijnlijk wel heen en anders lekker nar de XL
Waarschuw beheerder
uhmz ik vin het eg behoorlijk te langzaam mja zown feest keertje meejmake lijkt me tog wel wel vetjes mja ieder heb tog ze eige smaak:)
Waarschuw beheerder
Hoi Sajhen!

Als tranceliefhebber vind ik ook dat er steeds minder vaak trance wordt gedraaid op feestjes. Zelfs op Trance Energy wat toch bekent staat om de trance! Als Armin,Ferry en Tiesto nou eens wat vaker in eigen land zouden draaien!!!! Nu wil ik dus zaterdag naar een trancefeest, maar heb er tot nu toe nog geen een gevonden....Dat is toch niet normaal meer. Wil wel naar Crazyland maar dat is uitverkocht. Wie weet naar de Matrixx, maar volgens mij draait Miss Monica ook niet echt trance.

Waarschuw beheerder
2 Suusje: Als je nu nog een week geduld kan opbrengen voor een trance-feestje...
27 maart draait nl Ferry Corsten in de Asta Den Haag.
Misschien is dat wat?
Waarschuw beheerder
ik vind het niet erg dat het maar op de achtergrond wordt geplaatst :)
Waarschuw beheerder
trance is niks :S:S
blije muziek
Waarschuw beheerder
tis gewoon kloote herry fuck tiesto herry

Waarschuw beheerder
zitten af en toe wel is paar geile nummers bij maar niet echt mijn stijl :D :)
Waarschuw beheerder
ook al luister ik naar heel veel verschillende house stijlen, trance blijft nummer 1! Qontact zal ook wel een heerlijk feessie worden :kwijl:

Waarschuw beheerder
FUCK TRANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe neukt dat? ;)

Waarschuw beheerder
"Er komen steeds meer grote events maar helaas allemaal gericht op de hardere stromingen! Erg jammer!"

Ik vind die grote feesten maar niks, pak liever een wat kleiner feestje, veel gezelliger en de sfeer is ook beter meestal!
Waarschuw beheerder
trance is op ze tijd best lekker... zet af en toe een lekker trance cdtje op, maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de hardere stijlen :yes:

Waarschuw beheerder
Is nogal logisch.. Trance is gewoon KLOTE muziek :S
Waarschuw beheerder
Wat een mensen! :D:D:D
Whahahahaha zo dom!
Waarschuw beheerder
heerlijk trance feestje. je wordt zo blij van de muziek. week na week hardstyle gaat ook vervelen, ik vindt het leuk om af te wisselen

Waarschuw beheerder
Altijd heerlijk die 1 D|mentionale gabbers met hun opmerkingen die kant nog wal raken.

Maar voor goede trance moet je inderdaad naar erg grote feesten gaan als Dance-Valley, Mysteryland, Trance Energy, Impulz, etc. Verder houdt het inderdaad op. Kleine Trancefeesten zijn er niet echt nee. Misschien moet je UK hardhouse proberen:) elke maand HQ, is ook heerlijke muziek;) Maar geen trance.
Waarschuw beheerder
Pipo ik dach dat je een lekker wijf was :(

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor elke soort van house wel warm te krijgen ben.
Ik vermaak me op een Trance Energy tijdens een setje van Ferry Corsten net zo goed als op Nightmare tijdens een setje van RTC. Het is gewoon anders, en hardere muziek stijlen zijn wat makkelijker. Dat is het gewoon, je hebt lekker makkelijk het ritme te pakken en het gevoel van DAMN WAT LEKKER overkomt je gewoon wat vaker omdat het je zo overdondert.
Bij Trance heb je dat gevoel wat minder omdat het je maar net moet raken. Maar dat harde zijn mensen over een paar jaar toch wel weer zat, en dan komen er weer wat meer zweverige stijlen "in". Don't Worry.

Waarschuw beheerder
Ik snap zowiezo niet waarom mensen op andere muziekstylen zitten te zeiken :kots: get a life
Ieder zn eigen smaak

Waarschuw beheerder
donateur
sneu dat de 'stoere' liefhebbers van muzieksoorten weer geen respect hebben voor andere muziek.......
Waarschuw beheerder
hm... Trance is niet mijn favoriete stroming.. Ik hou van het wilde en harde omdat ik daar lekker op uit me dak kan gaan en krijg ik kippevel van..

Trance is misschien wel iets wat ik op zou zetten als ik thuis ben voor op de achtergrond.. Heb dit jaar ook wel wat feesten bezocht waarvan ik ook even een kijkje ging nemen bij de Trance djs, maar vind het gewoon niet fantastisch.

Snap echter wel dat je Trance mooi kan vinden en eigenlijk is het dat ook. Het klinkt heel harmonieus, maar Trance doet niet met mij wat ik van muziek verwacht dat het met me doet voordat ik het betreffende genre 'favoriet' noem..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind trance maar niks.. Maar iedereen z'n eigen smaak.. maar ik ben het er totaal NIET mee EENS..!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb laatst trance geluisterd omdat er nix anders was en ik werdt helemaal gek (mede door de 6 red bulltjes)

Waarschuw beheerder
(mede door de 6 red bulltjes)

WTF:| neem dan een herbal ofzo! Morgen naar de tandarts?
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Trance is ook mijn favoriete stijl. Helaas komen er steeds meer 'hardere' feesten, omdat dat op het moment commercieel heel interessant is...
Dit betekent wel weer dat de weinige trance feestjes die er zijn, wel van hoge kwaliteit zijn :)

Trance overleeft t wel, de muziek blijft zich continu ontwikkelen :yes:

Waarschuw beheerder
Jah kijk maar naar Duitsland, het trance-land bij uitstek, Nederlanders kennen meestal alleen Tiësto, AvB en Ferry, en dan de commerciële producties uit het buitenland.

Dat is pure onwetendheid van een publiek dat zich niet verder in de muziek verdiept dan wat er op Rhythmnation bij The Box komt.
CJ Stone, SHOKK, Flutlicht, Russenmafia, DJ Wag, Megara vs. DJ Lee, dás pas goeie trance, want laten we wel wezen, hardtrance is tenslotte ook trance......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 pq-online; die duitse trance klinkt mij soms iets TE happy in de oren; blije melodietjes & goedkope vocals. ik doel nu op cj stone, voodoo&serano etc..
Waarschuw beheerder
hmz en nog hebk steeds wel :respect: voor wat iedereen luisterd ma al die name enzo zegt me totaal nix... tog ma ni zown goed idee om na zo'n feest te gaan denk dak daar alleen ma depri van wordt omdat IK het te langzaam vind....
Waarschuw beheerder
Pfff ik kan het alleen maar eens zijn met Warezguy! Die duitse Trance die jij noemt is zo kazig als wat!

Waarschuw beheerder
Vind het ook jammer dat er maar weinig Trance feesten zijn. De sfeer is gewoon beter, niet zo opgefokt als op hardere feesten.
Waarschuw beheerder
CJ Stone, SHOKK, Flutlicht, Russenmafia, DJ Wag, Megara vs. DJ Lee

Die ga je toch niet vergelijken met mensen als armin, ferry, tiesto, paul van dyk, paul oakenfold, john "00" Flemming enzo... Cheap trance, op ze tyd best leuk amar toch heel verschillend dan de door mij bovengenoemde namen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat ook leuk is als je naar niet zo'n groot feest wil is om naar Xl te gaan in Amsterdam!!!

Kuss

Ps: namen zoals Mike S, The Freak zijn erg lekker
Waarschuw beheerder
trance is op z'n tijd zeeeeer lekker! regel maar een klein feesje (max 5000) dan is de sfeer echt wel tof
Artiest Yuri
Waarschuw beheerder
(hard)trance is echt super muziek...Tis gewoon een ander soort feest. Ik ga naar Hardcore feest, beetje stampen enzo, en trance feesten om te spacen...

Ik draai zelf meer hardtrance, omdat de kwaliteit van deze muziek beter is als hardcore (waar ik ook wat plaatjes van heb)
hardcore mixen ken best saai zijn vind ik.
laatste aanpassing