Partyflock

Forumonderwerp · 658142

Ik ben een grote trance liefhebster en vind het dan ook zeer jammer dat deze stroming steeds meer naar de achtergrond word gedrukt! Er komen steeds meer grote events maar helaas allemaal gericht op de hardere stromingen! Erg jammer!

Ben ik de enige die dat vind?
2 pq-online; die duitse trance klinkt mij soms iets TE happy in de oren; blije melodietjes & goedkope vocals. ik doel nu op cj stone, voodoo&serano etc..
hmz en nog hebk steeds wel :respect: voor wat iedereen luisterd ma al die name enzo zegt me totaal nix... tog ma ni zown goed idee om na zo'n feest te gaan denk dak daar alleen ma depri van wordt omdat IK het te langzaam vind....
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Pfff ik kan het alleen maar eens zijn met Warezguy! Die duitse Trance die jij noemt is zo kazig als wat!

Vind het ook jammer dat er maar weinig Trance feesten zijn. De sfeer is gewoon beter, niet zo opgefokt als op hardere feesten.
CJ Stone, SHOKK, Flutlicht, Russenmafia, DJ Wag, Megara vs. DJ Lee

Die ga je toch niet vergelijken met mensen als armin, ferry, tiesto, paul van dyk, paul oakenfold, john "00" Flemming enzo... Cheap trance, op ze tyd best leuk amar toch heel verschillend dan de door mij bovengenoemde namen...
laatste aanpassing

wat ook leuk is als je naar niet zo'n groot feest wil is om naar Xl te gaan in Amsterdam!!!

Kuss

Ps: namen zoals Mike S, The Freak zijn erg lekker
trance is op z'n tijd zeeeeer lekker! regel maar een klein feesje (max 5000) dan is de sfeer echt wel tof
Artiest Yuri
(hard)trance is echt super muziek...Tis gewoon een ander soort feest. Ik ga naar Hardcore feest, beetje stampen enzo, en trance feesten om te spacen...

Ik draai zelf meer hardtrance, omdat de kwaliteit van deze muziek beter is als hardcore (waar ik ook wat plaatjes van heb)
hardcore mixen ken best saai zijn vind ik.
laatste aanpassing