Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 11 april 2004 om 22:00 |
Volg de meest wazige mensen op dat moment ,en ik denk dan wel dat je bij de NSDM uitkomt !
Best gekleed persoon? Shirtjes en kaarten uitdelen? Zweedse massages?
Kijk als het geluid nou goed was daar, dan kun je je aandacht verplaatsen naar dit soort nevenactiviteiten. Maar zolang het geluid in de NDSM kut is, wat niet altijd aan de gemeente ligt, zou ik als organisatie mij drukker maken om het geluid dan om het uitdelen van shirtjes en het geven van massages.
Kijk als het geluid nou goed was daar, dan kun je je aandacht verplaatsen naar dit soort nevenactiviteiten. Maar zolang het geluid in de NDSM kut is, wat niet altijd aan de gemeente ligt, zou ik als organisatie mij drukker maken om het geluid dan om het uitdelen van shirtjes en het geven van massages.
dat geluid weten we nou wel
als het niet aan de gemeente ligt dan is het wel het mengpaneel
je hebt iig nog de keus om een kaartje te kopen of niet
ze doen er iig alles aan om deze laaste x NSDM een beetje goed te maken
dat doen ze ondanks het geluid nog beter als de gemiddelde techno-organisatie..
dus ik ben aanwezig zondag!
en ik heb nog zin ook
als het niet aan de gemeente ligt dan is het wel het mengpaneel
je hebt iig nog de keus om een kaartje te kopen of niet
ze doen er iig alles aan om deze laaste x NSDM een beetje goed te maken
dat doen ze ondanks het geluid nog beter als de gemiddelde techno-organisatie..
dus ik ben aanwezig zondag!
en ik heb nog zin ook
1TechnoFriek 7 april 2004 20:38
Lars Klein -----> festival
WATCH HIM !!!
en vooral niet vergeten te luisteren..........laatste aanpassing: 7 april 2004 20:34
Lars Klein -----> festival
WATCH HIM !!!
en vooral niet vergeten te luisteren..........laatste aanpassing: 7 april 2004 20:34
Nou, vind zijn producties wel okee maar draaien is het toch vrij standaard hoor.. Verwacht er niet teveel van.. Als je van monotoon beuKen houdt is het wel lekker maar zeker niet bijzonder...
Adam Beyer
waar blijft dat voorproefje ?
Hangen de lampen al boven
Heb vannacht stiekem lopen snoepen van de xtc die eigenlijk voor morgen is,leuk begin voor 2e paasdag ik ga nu slapen,ik word heel laat wakker,en dan nog maar ff ...AWAKE !!!
laatste aanpassing