| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 11 april 2004 om 22:00 |
Wat een oninteressante line up dit x (weer)
Op namen als Adam Beyer, Cari LekeBusch en Henrik B zit ik persoonlijk echt NIET op te wachten. Grindvik & Hardcell is gelukkig nog goed te doen, de andere....tja geen idee
Op namen als Adam Beyer, Cari LekeBusch en Henrik B zit ik persoonlijk echt NIET op te wachten. Grindvik & Hardcell is gelukkig nog goed te doen, de andere....tja geen idee
paprikoe 3 februari 2004 13:24
Line up ziet er idd heel netjes uit. Zou deze line up heel graag ergens anders willen zien, maar kheb echt geen zin om weer het risico te lopen heel de n8 het gekraak van boxen aan te horen. Eens kijken wat monumental nu weer voor beloftes gaat maken voor verbetering van het geluid
Line up ziet er idd heel netjes uit. Zou deze line up heel graag ergens anders willen zien, maar kheb echt geen zin om weer het risico te lopen heel de n8 het gekraak van boxen aan te horen. Eens kijken wat monumental nu weer voor beloftes gaat maken voor verbetering van het geluid
Gekke Gijs 3 februari 2004 13:56
was een overstuurd mengpaneel nerd
Heb ik jou soms wat gevraagt kale Gijs. Ik heb toch nix over de oorzaak vermeld, alleen dat er een krakend geluid uit de box kwam. Sinds wanneer komt er geluid uit een mengpaneel???
Blijkbaar zijn er nogal wat hersens mee geschoren met de kale kop van je. Eerst nadenken voordat je wat zegt. NERD!!!
laatste aanpassing
>> PAPRIKOE
"Gekke Gijs" heeft gelijk. OORZAAK -> GEVOLG. Zie deze link naar het forum over het geluid tijdens Awake. Wordt het je hopelijk allemaal duidelijk.
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/650838.html
"Gekke Gijs" heeft gelijk. OORZAAK -> GEVOLG. Zie deze link naar het forum over het geluid tijdens Awake. Wordt het je hopelijk allemaal duidelijk.
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/650838.html
laatste aanpassing
>> T->MvA<-T
Ik weet ook wel dat de oorzaak bij het mengpaneel lag, ik had het gelijk na afloop nagevraagt aan een crewmember die een kennis van me is. Ik heb ook niet gezegt dat Gijs ongelijk heeft, maar hij geeft commentaar op een onderwerp wat ik helemaal niet in behandeling heb genomen. Mijn veronderstelling lag bij het feit dat er een krakend geluid uit de box kwam. Of het nou aan het mengpaneel lag, of aan iets anders, het gekraak was er en stoorde bijna elke x als de bas vol werd gezet.
Als jullie nu nog zouden komen met argumenten die het tegendeel bewijzen van mijn veronderstelling zou er nog een redelijke discussie uit kunnen vloeien, maar jullie geven antwoord op de verkeerde vraag, wat nog geen eens een vraag was.
Dus nogmaals: Eerst denken voordat je wat zegt!!!
pfff, eigelijk nog te zielig dat ik op dit soort infantiele mannetjes die met een hoop irrelevante informatie proberen indruk te maken reageer.
Ik weet ook wel dat de oorzaak bij het mengpaneel lag, ik had het gelijk na afloop nagevraagt aan een crewmember die een kennis van me is. Ik heb ook niet gezegt dat Gijs ongelijk heeft, maar hij geeft commentaar op een onderwerp wat ik helemaal niet in behandeling heb genomen. Mijn veronderstelling lag bij het feit dat er een krakend geluid uit de box kwam. Of het nou aan het mengpaneel lag, of aan iets anders, het gekraak was er en stoorde bijna elke x als de bas vol werd gezet.
Als jullie nu nog zouden komen met argumenten die het tegendeel bewijzen van mijn veronderstelling zou er nog een redelijke discussie uit kunnen vloeien, maar jullie geven antwoord op de verkeerde vraag, wat nog geen eens een vraag was.
Dus nogmaals: Eerst denken voordat je wat zegt!!!
pfff, eigelijk nog te zielig dat ik op dit soort infantiele mannetjes die met een hoop irrelevante informatie proberen indruk te maken reageer.
Sinds wanneer komt Rush op teqnology dan? Met "infantiele mannetjes" bedoel ik geen mensen die een andere mening hebben, maar mensen die je perse onderuit proberen te halen met feiten die totaal niet van toepassing zijn. Verder vond ik afgelopen editie absoluut niet slecht, ik had me zelf prima vermaakt. Maar gezien de volgende editie met zoveel concurrenten moet concurreren die wel over goed geluid beschikken weet ik nog niet zeker of mijn geld naar awake gaat. Lijkt me een logische beredenering toch?
Nah ik ben het met paprikoe eens hoor. Hij zei alleen dat tie het gekraak van de boxen storend vond. Of het nou wel of niet aan het mengpaneel lag maakt geen reet uit, het kraakte gewoon. Maar er moeten altijd wel van die apen bij zijn die het allemaal zo goed weten, maar Paprikoe had idd nix verkeerds vermeld, hij heeft het nog geen eens over de oorzaak gehad. Dus ik sluit me bij hem aan:
Eerst goed lezen voordat je iets nuttigs denk op te schrijven!!!
Eerst goed lezen voordat je iets nuttigs denk op te schrijven!!!
Leander_Techno 4 februari 2004 21:42
Wat is je punt eigenlijk? Vertel eens wat je van de lineup vindt... Daar is dit topic namelijk voor, of ken je de namen niet zo? Die "apen" en "infantiele mannetjes" hebben wel "ietsie" meer verstand van techno dan jullie bij elkaar..laatste aanpassing: 4 februari 2004 21:43
Wat is je punt eigenlijk? Vertel eens wat je van de lineup vindt... Daar is dit topic namelijk voor, of ken je de namen niet zo? Die "apen" en "infantiele mannetjes" hebben wel "ietsie" meer verstand van techno dan jullie bij elkaar..laatste aanpassing: 4 februari 2004 21:43
Als je iets naar boven scrolled kan je mijn antwoord zien op jou vraag. Het was niet mijn punt, maar ene kale Gijs moest er zo nodig een punt van maken en blijkbaar moest jij daar verder op in gaan.
Maar line-up is top, Beyer vind ik echt zo slecht niet zoals veel mensen hier vinden en Lekebush is ook zeer welkom als tie net zo presteerd als de vorige keren dat ik hem heb gehoord. Hardcell & Grindvik wil ik zeker meemaken en Henrik B heb ik nog nooit zien draaien, maar als zijn plaatjes van het niveau van zijn nummer Avalon zijn, zal hij wel voor een snoeiharde afsluiting zorgen. Kortom Drumcode rules!
Zullen we nu maar kappen met dit onderwerp Leander_Techno? We houden allemaal van techno en dat is het belangrijkst!
Achmed: Beetje jammer dat je het verkeerd begrijpt.. ik weet ook wel dat rush niet op teqnology staat.. lees me stukkie nogeens, misschien interpeteer je het dan wel goed
"veel plezier daar, zal wel lukken, als je rush tot je favorieten rekent"
@paprikoe: idd kappen met dit onderwerp, we hebben onze mening over de lineup gegeven, en daar ging het in dit topic over, en we houden idd allemaal van techno
@paprikoe: idd kappen met dit onderwerp, we hebben onze mening over de lineup gegeven, en daar ging het in dit topic over, en we houden idd allemaal van techno
laatste aanpassing
2 Leander
Ik snap je citaat nogsteeds niet eigelijk. Je wekt toch de indruk dat Rush op teqnology komt hiermee. Maar wat vind je eigelijk verkeerd aan de line-up van Teqnology dan? Alleen Gayle San, Sven Wittekind en Miss Djax lijken me al meer dan de moeite waard.
En over die discussie. We kunnen beter met hardstylers ruzie gaan maken
Ik snap je citaat nogsteeds niet eigelijk. Je wekt toch de indruk dat Rush op teqnology komt hiermee. Maar wat vind je eigelijk verkeerd aan de line-up van Teqnology dan? Alleen Gayle San, Sven Wittekind en Miss Djax lijken me al meer dan de moeite waard.
En over die discussie. We kunnen beter met hardstylers ruzie gaan maken
Line up Teqnology
Area 1 1
Billy Nasty
Gayle San
Jay Denham
Miss Djax
Monika Kruse
Viper XXL
Michael Burkat
Sven Wittekind
Area 2 2
D-jay Alias
Juan Sanchez
Xanno Gallois
Chris King
DPI
Area 1 1
Billy Nasty
Gayle San
Jay Denham
Miss Djax
Monika Kruse
Viper XXL
Michael Burkat
Sven Wittekind
Area 2 2
D-jay Alias
Juan Sanchez
Xanno Gallois
Chris King
DPI
laatste aanpassing
@ Paprikoe
Ik bedoelde dat er (naar mijn smaak) teveel inhoudsloze, lompe techno gedraaid gaat worden op Teqnology (Wittekind, Viper XXL enz).. en diezelfde mening heb ik over Rush, vandaar.
Maar goed, er zijn genoeg mensen die zich er prima zullen vermaken, dat is ze dan ook gegund
Het blijft toch allemaal een kwestie van smaak, jij vraagt me waarom ik wittekind, gayle san, miss djax niet de moeite waard vindt? Ik zou veel liever heren als Aril Brikha, Shawn Rudiman, Arne Weinberg, Gabriel Ananda enz zien..
Ik bedoelde dat er (naar mijn smaak) teveel inhoudsloze, lompe techno gedraaid gaat worden op Teqnology (Wittekind, Viper XXL enz).. en diezelfde mening heb ik over Rush, vandaar.
Maar goed, er zijn genoeg mensen die zich er prima zullen vermaken, dat is ze dan ook gegund
Het blijft toch allemaal een kwestie van smaak, jij vraagt me waarom ik wittekind, gayle san, miss djax niet de moeite waard vindt? Ik zou veel liever heren als Aril Brikha, Shawn Rudiman, Arne Weinberg, Gabriel Ananda enz zien..
laatste aanpassing
Tja idd, het blijft een kwestie van smaak. Wat je over Rush bedoeld begrijp ik wel hoor. Tis simpel gewoon toegankelijk beukwerk en op den duur ben je wel door gefunked. Wittekind, Djax en San zullen ook wel flink gaan beuken op Teq, misschien is het minder experimenteel dan de dj's die je beschrijft, maar ik vind ze zeker de moeite waard.
Line up Teqnology
Area 1 1
Billy Nasty
Gayle San
Jay Denham
Miss Djax
Monika Kruse
Viper XXL
Michael Burkat
Sven Wittekind
Area 2 2
D-jay Alias
Juan Sanchez
Xanno Gallois
Chris King
DPI
Area 1 1
Billy Nasty
Gayle San
Jay Denham
Miss Djax
Monika Kruse
Viper XXL
Michael Burkat
Sven Wittekind
Area 2 2
D-jay Alias
Juan Sanchez
Xanno Gallois
Chris King
DPI
Wat hier mis aan is.
De talentroom is boeiender dan de mainstage,dat is er mis aan.Echt een niet boeiende(saaie)lijn.
laatste aanpassing
Jezus tijn!!! Althans ik geloof dat dat je vorige naam is. Na 2 jaar alweer van de techno afgestapt?? Toch maar weer richting de progressive??
Maarruh khad al besloten om naar teq te gaan en ga ook naar mayday. De line-up vind ik niet echt super verrassend eerlijk gezegd. Beetje swedish connection. Wanneer komt er gvd es een "minimale" editie of zijn ze bang dat iedereen dan op de tribunes blijft zitten?? En ik hoorde alweer op de radio dat Villalobos de nieuwe frontman wordt van cocoon. Boek die man is!!
Maarruh khad al besloten om naar teq te gaan en ga ook naar mayday. De line-up vind ik niet echt super verrassend eerlijk gezegd. Beetje swedish connection. Wanneer komt er gvd es een "minimale" editie of zijn ze bang dat iedereen dan op de tribunes blijft zitten?? En ik hoorde alweer op de radio dat Villalobos de nieuwe frontman wordt van cocoon. Boek die man is!!
Nee hoor, maar dit soort line ups doen me gewoon niets...
En minimaal werkt niet in een grote hal, kun je beter in een club doen...
Dan nog eerder een Detroit editie, maar AWK is sowieso not done, ben de laate 3 of 4 keer in de NDSM ook niet geweest en heb nog geen 1 keer het gevoel gehad, wat gemist te hebben...
Over de Gashouder kan ik niet meelullen, dus dat zal ook allemaal wel, maar ik wordt gewoon een beetje depri van dat quasi analitische techno geouwehoer... Het is maar muziek hoor

En minimaal werkt niet in een grote hal, kun je beter in een club doen...
Dan nog eerder een Detroit editie, maar AWK is sowieso not done, ben de laate 3 of 4 keer in de NDSM ook niet geweest en heb nog geen 1 keer het gevoel gehad, wat gemist te hebben...
Over de Gashouder kan ik niet meelullen, dus dat zal ook allemaal wel, maar ik wordt gewoon een beetje depri van dat quasi analitische techno geouwehoer... Het is maar muziek hoor
Ik ben een awake ganger van het eerste uur. Maar je kan van Teqnology zeggen wat je wilt, het geluid is Da Bomb daar, en dat vind "ik" gewoon heel erg belangrijk van een feest. Het feest maak je zelf en zo saai vind ik de HMH nou ook weer niet.
Ik hoop dat het gezelig gaat worden met Awakenings in het grootste Technocafe[NDSM] van Nederland, de line-up is goed !!!!
Ik hoop dat het gezelig gaat worden met Awakenings in het grootste Technocafe[NDSM] van Nederland, de line-up is goed !!!!
Maar je kan van Teqnology zeggen wat je wilt, het geluid is Da Bomb daar
Okee als het geluid van Teqnology nu te combineren is met de lijn van Awakenings
AWK is sowieso not done
Als je op de locatie doelt heb je gelijk.
Maar als je het hebt over artiesten afgezien van 11oktober ben ik het niet met je eens.
Ze hebben een wishlist,nodigen daarnaast goeie artiesten uit en talent.
Deze lijn die er nu staat vind ik prima.
Minimaal werkt niet in zo'n grote hal,zoals je zelf ook al terrecht opmerkt.
De offbeat wordt momenteel overal gedraaid dus dat is ook een beetje achterhaald.
De Zweedse Techno is tijdloos en ligt altijd lekker in het gehoor.
Het enige minpunt blijft voor mij de locatie,onbegrijpelijk dat ze nog een keer de NDSM nemen
laatste aanpassing
Ik vind die Zweedse techno dus verre van tijdsloos. Dat is het hele probleem met de huidige techno, het is niet tijdsloos meer. Het is allemaal geproduceerd met het idee van een hype in het achterhoofd. Net zoals dat off beat, ook niet gemaakt om een lang leven te leiden, het brengt slechts een tijdelijke verandering.
Tijdsloos zijn de oude detroit producties, de meeste Rachmad producties (sterac, ignacio), Oude Johannes Heil dingen, oude Dave Angel shit, alles van plastikman, vrijwel alles van mills.. etc. etc.
Tijdsloos zijn de oude detroit producties, de meeste Rachmad producties (sterac, ignacio), Oude Johannes Heil dingen, oude Dave Angel shit, alles van plastikman, vrijwel alles van mills.. etc. etc.
laatste aanpassing