Partyflock

Forumonderwerp · 656208

Waarschuw beheerder
zie hier de nieuwe shirts van Feyenoord voor het volgende seizoen!!!

[img]http://www.feyenoord.nl/img.db?99961+f(jpg)+s(350x375)[/img]

[img]http://www.feyenoord.nl/img.db?99964+f(jpg)+s(350x375)[/img]

[img]http://www.feyenoord.nl/img.db?99966+f(jpg)+s(350x375)[/img]

daarmee word dus ook gelijk duidelijk dat Fortis de sponsor voor het volgende seizoen is, en de daarop volgende 2 jaar!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die blauwe is (Y) :yes:

Waarschuw beheerder
persoonlijk vind de tekst fortis te prominent aanwezig maar goed...!!!
Waarschuw beheerder
Ik vind ze mooi! Vooral die blauwe :yes:

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Fortis??? Waarom geen lenen.nl :)
Waarschuw beheerder
ik vind ze (Y)
Waarschuw beheerder
Ze zien er echt goedkoop uit. :D Wat dat betreft past het wel bij die club. :)

Waarschuw beheerder
die opmerking had ik van bovenstaande persoon wel verwacht!!!
Waarschuw beheerder
Precies, zelfs jij weet dat ik derhalve te alle tijden de realiteit niet uit het oog verlies.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind ze wel mooi :jaja:
sluit nauw om de hals aan en de mouwen zitten strak zo te zien.
Dat uitshirt is wel :kwijl: erg mooi
Waarschuw beheerder
Zal al die dikke en fatsige kakkerlak-supporters inderdaad prachtig staan! :yes:
Waarschuw beheerder
hahahahah

Geen pan toch

Waarschuw beheerder
als je wil rellen ga je dan in een ander topic rondwalen!!!
Waarschuw beheerder
Voor rellen moet je in een andere topic zijn? Is dat kakkerlakistisch-denken?
Waarschuw beheerder
geen rellen
is de waarheid :yes:
Waarschuw beheerder
Sluit me aan bij Herror, hals zit lekker strak en de mouwen ook, zoals het echte nichtenkleding betaamd. Alleen had ik graag de hals nog wat strakker gezien zodat die smerige kakkerlakken stikken in hun eigen speeksel....
Waarschuw beheerder
Ze dachten natuurlijk "nou vorige keer zoveel ophef over dat roze tenue",wat ik overigens zeer passend vind voor betreffende club en dorp,"laten we nu maar een lekker strak tenue produceren waar de spelerskontjes lekker naar buiten springen".
Hand in hand homofielen

Waarschuw beheerder
jongens jongens toch bespeur ik hier enige mate van jaloezie...!!:P Er zitten toch wel een hoop frustaties bij jullie dwars!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mate van jaloezie? :D We supporteren de club met het mooiste shirt dat er bestaat. :D

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
whahaha dat shirt!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kampioen Worden Ze Er Toch Niet MEE :D

Waarschuw beheerder
Joehooeeeee

11 rimridders overhet veld.

Waarschuw beheerder
maar daar werd in dit topic niet naar gevraagd arrogant...!!!

Waarschuw beheerder
Ze zien er echt super goedkoop uit... die hals... haha
Waarschuw beheerder
ziet er best oke uit zeker het uitshirt alleen zonde van de reklame

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012ea8a0009735fd2f5431e1a003a2463]http://www.deajaxster.nl/mm/wp_shirts800.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
feyenooord heeft altijd mooie shirts het is gewoon een mooie club en laat gullit maar komen voor mij mag het nieuwe seizoen nu al van start gaan want feyenoord word volgend jaar landskampioen wheeeohhhhhh hand in hand kameraden hand in hand voor feyenoord 1!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
lady killah he
Word wakker je praat in je slaap

Waarschuw beheerder
hahaha ik dacht al wat blijft het lang donker :(
Waarschuw beheerder
R-K er wordt gevraagd naar het shirt van Feyenoord en niet naar het shirt van ....

Waarschuw beheerder
HE R-K JE ZIT IN HET VERKEERDE FORUM HAHAHA amsterdam is een mooie stad maar>>>>>>>>>>>>>:D ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gewoon even een voorbeeldje van shirts die wel mooi zijn...

Waarschuw beheerder
hahaha smaken verschillen ik vind die blauwe van jullie wel mooi hoor maar die groen met donker groen weer niet :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
R-K vindt wel mee vallen hoor
Waarschuw beheerder
RK snapt tenminste wat ECHTE shirts zijn!

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Zo wat een zeeman look :bah:
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
ik vind t mooie shirts!
Waarschuw beheerder
netjes hoor :),

wel ff wennen die nieuwe sponsor

Waarschuw beheerder
hahaha al die mensen die voor feyenoord zijn vonden het dit seizoen zo geweldig dat het uit shirt groen-wit was.. in de kleuren van rotterdam dus.. hebben ze dat ook nie meer

die lichtblauwe is echt geen gezicht, maja vind ze wel (Y) dus :P
Waarschuw beheerder
fortis :kots:

voor de rest zijn ze wel mooi
dus puma wordt niet de nieuwe kleding sponser ?!
puma had ook intresse maar blijkbaar blijft het kappa

Waarschuw beheerder
donateur
gatver.. dat fortis erop is zondeeeee
Waarschuw beheerder
haahahahahaa, ziet er echt niet uit!!
the fortis gay boyzzz! :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zie die bier buik dragende harige havenarbeiders alweer in die veels te strakke shirtjes op de tribune staan :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind op het thuisshirt de reclame niet mooi. Uitshirt heeft mooie kleuren, maar doet mij teveel aan Lazio denken en laten we Jaap Stam nu maar niet halen, want we hebben gezien wat vd berg brengt (ok, iets ander niveau).

verder zijn die blauwe wel apart (y)

Waarschuw beheerder
lekker, 'het legioen' zet zichzelf weer lekker voor schut in die babyblauwe gay-shirts met mega-sponsor... hehehe
Waarschuw beheerder
waarvoor niet lekker groen/wit gehouden met uit shirt, die kleuren hebben toch meer met R'dam dan blauw /wit?

maar verder wel relaxte shirt maar idd sponsernaam te groot
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:x
Waarschuw beheerder
:X

bas ga is werken ofzo :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan me nog herinneren dat er al n keer Fortis op het shirt heeft gestaan. Ik vind het niet erg hoor, zolang ze maar veel geld meebrengen... :D
Waarschuw beheerder
donateur
wezel.. er is hier al een club met een (iets minder grote) bank met een (iets) grote(re) naam op hun shirt.

ben bang dat het met feyenoord ook die kant opgaat :s

ik wil niet met Kuip's gaan betalen als het eventjes kan

Waarschuw beheerder
lekker, 'het legioen' zet zichzelf weer lekker voor schut in die babyblauwe gay-shirts met mega-sponsor... hehehe

Nee een roze overhemd bij het clubkostuum!!!!! Dat staat pas mannelijk!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Plons....hoe je het wend of keert er moet geld bij en zeker bij "ons", je ziet toch wat er dit seizoen gaande is. :S

En dat van die "kuips" dat zie ik idd ook niet zitten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stijl heet dat.. en bij Ajax lopen ze daar niet mee te koop, in tegenstelling tot opperkakkerlak Zoetebier met zijn roze keeperspak!

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk jij nu maar uit dat je je "NEUS" niet stoot!!!
Waarschuw beheerder
donateur
zoetbier is dan ook 3e keep volgend jaar
Waarschuw beheerder
R-K... Stijl? Roze overhemden met witte bords??? Dat is ongeveer al 6 jaar uit de mode, pannenkoek!!

Ik vond de vroegere gele uitshirts van Feyenoord wel mooi!! Deze gaan wel.

Waarschuw beheerder
fortis zal minder groot gedrukt worden op de wedstrijdshirts van volgend jaar...!!!Zojuist gelezen op www.feyenoord.netwerk.to

Waarschuw beheerder
[img width=550]http://members.lycos.nl/kopspijkert/pics/fey.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mischien gebruiken ze deze homo uitstraling om de tegenstander af te schrikken! ik zou ieder geval geen duel aan gaan met zo'n iemand..
Waarschuw beheerder
donateur
Lelijk (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm.. Ik vind ze niet zo mooi, sowieso het
model niet. Heb vorige week het groen/ witte uitshirt
van Feyenoord voor m'n vriendje gehaald en ik vond
ze al zo klein :-D. De kleuren van het nieuwe uitshirt zijn mooi, maar het model toch echt niet, het lijkt me niet eens fijn voetballen!

Waarschuw beheerder
ik vindt ze wel gaaf (y)

maar waarom nou fortis

Waarschuw beheerder
omdat fortis wat meer betaald als stad rotterdam...!!!Er ging ook een gerucht dat siemens de sponsor zou worden!!
Waarschuw beheerder
Pfff, vreemd weer dat een kakkerlak er minder van weet dan ik zelfs. :S Fortis is onderdeel van verzekeringsmaatscha­ppij "kakkerlak-city" en die naamvoering verdwijnt. Zelfde geldt voor Amev wat kutrecht sponsert.
Waarschuw beheerder
beetje goeiekoop ziet t eruit!!
Waarschuw beheerder
pfffffffff ziet er niet uit zo strak :S:S lelijk ik zou ze verbranden :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn hemel topicstarter, een duidelijk geval van forumspam zeg, I SAY:

[img]http://home.zonnet.nl/forum_spam2/user_related/fuckoff/images/0114.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Jaja..gehe maar het oog wil ook wat.. Doet u mijn die blauwe maar :D
Waarschuw beheerder
donateur
volges mij is dat shirt van die pauw alweer gekrompen in de was :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en wie niet springt die is een jood!!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
origineel ben je ook niet!

:z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee en jij ook niet !!!sukkel!!!!
Waarschuw beheerder
Arrogant ja, dat dan weer wel!

Pfff, vreemd weer dat een kakkerlak er minder van weet dan ik zelfs. Fortis is onderdeel van verzekeringsmaatscha­­ppij "kakkerlak-city" en die naamvoering verdwijnt. Zelfde geldt voor Amev wat kutrecht sponsert.

Je weet er erg veel van dan joh hoe het zit want volgens mij was Fortis geen onderdeel van Stad Rotterdam maar is nu Stad Rotterdam onderdeel geworden van de Fortis holding.........dus doe je huiswerk eens goed joh engnek !
Waarschuw beheerder
Fortis op Feyenoord-shirt

AMSTERDAM (Dow Jones) - Bank-verzekeraar Fortis heeft zich voor drie seizoenen als hoofdsponsor verbonden aan voetbalclub Feyenoord. Het contract gaat in per 1 juli 2004. Financiele details zijn niet bekendgemaakt.
In de afgelopen dertien seizoenen was Fortis-dochter Stad Rotterdam Verzekeringen al hoofdsponsor van de Rotterdamse club.

aldus...... www.dft.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mooi, vooral het uitshirt!!!

:respect: feyenoord :respect:

Waarschuw beheerder
torricelli en mede kompanen uit amsterdom: schijnbaar valt hier geen topic te openen wat tegen jullie haren in strijkt of jullie staan hier als een stelletje puberale jongetjes al weer klaar om te rellen....bij deze drop death :P
Waarschuw beheerder
donateur
Niet omdat het shirts van feyenerd zijn, maar ik vind ze dus niet mooi.
Er zijn maar weinig shirtjes die ik mooi vind overigens.

Waarschuw beheerder
hehe eindelijk eens een jood met een normale reactie...!!! Maar goed vind ze ook niet echt alles!!! Celtic en Real Madrid....:kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik vind ze vreselijk...
Hadden we eindelijk groen, wordt het zo'n kinderkamerkleurtje.­...
Bah...

Fortis is idd erg lelijk, maar daar doe je niets aan.

Waarschuw beheerder
zoals eerder gezegd het logo word veel kleiner dan op bovengetoonde shirts!!! Fortis zal zo'n 50% kleiner op de borst verschijnen dan stad rotterdam verzekeringen!!!

Waarschuw beheerder
Uitshirt lelijk blauw :S
Waarschuw beheerder
donateur
bij deze drop death

wis en waarachtig! leer engels, stupid!
Waarschuw beheerder
Homegrow, bedoelde het ook precies andersom.. anders had ik amev niet aangehaald natuurlijk.
Waarschuw beheerder
zoals eerder gezegd het logo word veel kleiner dan op bovengetoonde shirts!!! Fortis zal zo'n 50% kleiner op de borst verschijnen dan stad rotterdam verzekeringen!!!

Jaja, maar heb gewoon een hekel aan veranderingen :P Dit staat vreemd.

Blijf de kleur van het uitshirt lelijk vinden en ook het thuisshirt straalt niets speciaals uit.
Dus! En vind dat er weer kraagjes aan de shirts moeten komen, al is het alleen maar voor mezelf ;)

CURVA NORD, meen je dat? Heb je ook niet veel liever groen dan? Ken me er weinig bij voorstellen dat er iemand is die dit mooi vind, behalve de muppets die het verzinnen...
Ga voor volgend seizoen maar weer zelf shirtjes tekenen en massaal insturen :@

Waarschuw beheerder
Feyenoord heb wel het mooiste uitshirt in de nederlandse competitie gehad, dat was dat groene uitshirt in het seizoen volgens mij 98... als ik het goed heb.

Waarschuw beheerder
ach jee Az wil een bruine arm halen bij de kakkerlakken :D
Waarschuw beheerder
Ze doen niet anders man.. geloof me! Denk dat ik daar genoeg van meegemaakt heb. :D

Waarschuw beheerder
zal ik een keer met je meegaan rob 8)
want ramon is ook een keer bedreigd door zulke mensen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gezellie...

maar niet te hard roepen anders ishet weer zo druk daar hehe
Waarschuw beheerder
volgs mij krijgen we az-A.F.C.A nog:D

en mogen we zonder combi :yes:
Waarschuw beheerder

Homegrow, bedoelde het ook precies andersom.. anders had ik amev niet aangehaald natuurlijk.

Wel erg stoer dan van je om te schrijven dat je het beter weet dan een kakkerlak en vervolgens er gewoon naast te zitten :-)
Maar goed....zo doe je je naam wel echt eer aan !
Waarschuw beheerder
Maar goed, ik zie tenminste wel dat ik er, ondanks dat ik het per ongeluk verkeerd-om opschrijf, alsnog een stuk dichterbij zit dan kakkerlak Bjorn.

Daarnaast weet iedereen dat amev geen onderdeel is van stad kakkerlak verzekeringen.
Waarschuw beheerder
Stiekem is ie ook een liefhebber van feynoord, Arrogant :)
Waarschuw beheerder
Het gaat hier over een shirt;) de kleuren zijn mooi de vorm iets aan de strakke kant:d sponser staat veel en veel te groot op dat shirt en er zit een vlek aan 2 kanten ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helaas voor Hans gaat zijn verzekringsmaatschap­pij van het shirt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wist wel dat het elftal (en hun supporters) homo's waren..maar moet hun sexuele voorkeur op zo'n expliciete wijze getoond worden??
Waarschuw beheerder

dichterbij dan kakkerlak Bjorn?
Weet je wat het nou is?
Iemand afzeiken is wel leuk ja.
Afzeiken met feiten is idd erg leuk !
Maar om iemand af te zeiken met foute woorden blijft gewoon in en in triest ventje :-)
Waarschuw beheerder
Het feit dat jij niet eens normaal kan ontdekken dat jouw mede-kakkerlakje lekker praat maar niet weet, is desalniettemin 10 keer triester, clown!
Waarschuw beheerder
de woorden zijn niet fout....

wel bij de feiten blijven..pipo :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Echt een toffe reaktie op het feit wat net duidelijk werd gemaakt kneusje !
Waarschuw beheerder
Nee, jij hebt het over feiten. Een het simpele feit wat ik stel verwaarloos jij en stuur je compleet uit de context. Maar goed, blijf het lekker opnemen voor björn. Je moet immers nog een afspraakje regelen voor morgenavond, toch?
Waarschuw beheerder
Een het simpele feit wat ik stel verwaarloos jij

??

Jij niet goed intergreer?
Waarschuw beheerder

Weet je wat het nou is?
Ik zou haast nog medelijden krijgen met kneusjes als jou joh !
Probeer eerst eens te begrijpen wat je hier zelf schrijft kneusje ! :-)
Waarschuw beheerder
Nee, ik typ wat sneller dat de gemiddelde forumbezoeker. Zodoende kan het zijn dat je dubbele letter weleens enkel ziet en/of andersom. Maar goed, hoef dat niet uit te leggen natuurlijk; zeker niet aan iemand die zelfs in die 4 woorden fouten maakt.
Waarschuw beheerder
Ach.. heb je het nog makkelijk. Ik moet reeds mijn hele leven medelijden hebben met jou en je voltallige omgeving. En ik denk dat het nog wel even doorgaat.
Waarschuw beheerder
donateur
REVALITEIT >>>altijd goed..

maar der is maar 1 kampioen!

en qua shirts en sponsors betreft...

daar heeft fortis helaas te weinig geld voor :yes:
Waarschuw beheerder
Feyenoord heb wel het mooiste uitshirt in de nederlandse competitie gehad, dat was dat groene uitshirt in het seizoen volgens mij 98... als ik het goed heb.

:jaja: :kwijl:

Dat donkerblauwe vond ik ook nog wel super.

Mooiste thuisshirt 2 jaartjes daarvoor ook, ook met die ingeweven logootjes! Letters vallen er alleen allemaal af :S

Maar zal zo'n strak ding om je nek nou lekker voetballen? Schijnen die dingen namelijk ook nog op ontworpen te worden ;) en behalve dat dit er niet uit ziet, ziet 't er ook echt ongemakkelijk uit... Zo'n strak shirt zal vast wel beter sporten, maar 't zijn bijna van die wielrengevalletjes ondertussen :S
Waarschuw beheerder
super mooie shirtjes die blauwe koop ik voor volgend jaar , voor inde kuip seizoenskaartje :)
Waarschuw beheerder
Ckers hele mooie shirtjes :yes:
Waarschuw beheerder
aaaaahhhhhh baby blauw.... Geeft maar weer aan hoe men bij Kappa over de club denkt ;)

Waarschuw beheerder
ziet er italiaans uit :p

Waarschuw beheerder
valt me op dat iedereen die niet vvor feyenoord is ..bij voorbaat al zegt dat de shirts leijk zijn..alleen omdat ze niet voor feyenoord zijn...ze kindjes hoe oud zijn jullie nu eigenlijk???
ze zijn gewoon jarlours dat ze zelf niet van die mooie shirts hebben ,en dan een beetjuh die van ons afzeiken ...(triest hoor)

alleen jammer dat stad rotterdam verzekeringen er niet opstaan.

Waarschuw beheerder
blijkbaar ouder dan jou want ik heb duidelijk de nederlandse taal beter onder de knie,terwijl ik nog bezopen ben ook :D
dus niet zo mans hé :)
Waarschuw beheerder
Zelf niets te vertellen hebben en dan maar een ander gaan aanspreken op eventueel goed of fout taalgebruik is ook een manier van berichtjes plaatsen hier :-)
Het siert je echt joh - Ceb@s - !

Waarschuw beheerder
arrogant dat dan weer wel je bent :gaap:
je plaats hier opmerkingen die totaal niet relevant zijn....!! Maar ga vooral zo door...!!(y)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ze t uitshirt niet helemaal wit hebben gemaakt, zoals kappa heeft gedaan met de voormalige uitshirts van AS Roma. Die waren echt vet. Of helemaal zwart zoals Adidas in het seizoen 96/97 voor Feyenoord heeft gemaakt. Ziet er iig wel leuker uit dan die 1e Kappa shirts van 3 jaar terug, die waren LELIJK! Met dat vieze bruin/blauwe uitshirt :bah:
Waarschuw beheerder
Lelijk shirt! :jaja: :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat uitshirt wel mooi...
Die blauw- witte kleuren zijn bijna precies hetzelfde als in de Israelische vlag :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat dacht je dat ik was dan cebas op zaterdag nacht?? maar of er nou taalfouten in zitten of niet..je begrijpt precies wat ik bedoel!!!!!....en geef dan een fatsoenlijke opmerking terug
ipv iets over taalfouten...niet iedereen is zon hoog begaafde als jou he:kots:
Waarschuw beheerder
ajax 4 ever met hun mooie shirt rood wit

Waarschuw beheerder
:lief:
kakkerlakjes happen altijd zo lekker meteen de verdediging in
:knuffel:
Waarschuw beheerder
dat zgn groen witte rotterdam logo wordt ook elke keer anders, zijn ze ff vergeten hoe jullie vlaggie der uit ziet bij feye, of mag feye het wapen van rotterdam niet meer gebruiken op de shirts :P
Waarschuw beheerder
knap shirt :S
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer trekt fe#noord nou eens die gele 2003- 2004 shirts aan?!?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
teplice uit :D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
<P@radox 10 februari 2004 00:42

Wanneer trekt fe#noord nou eens die gele 2003- 2004 shirts aan?!?!
----------------------------------------------------------------------

als ze kampioen worden!! feyenooit, whahaha kennen ze lang wachten :vaag: !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind het zeker mooie shirts, maar idd die gele van dit jaar zijn ook erg leuk, maar hebben ze nooit aan

Waarschuw beheerder
Exhale 5 februari 2004 22:59
Ik wist wel dat het elftal (en hun supporters) homo's waren..maar moet hun sexuele voorkeur op zo'n expliciete wijze getoond worden??

nee dat roze overhemd van Ronald Koeman :vaag:

zak hooi

Stad Rotterdam verzekeringen is onderdeel van Fortis , vind wel jammer dat de tekst stad ROTTERDAM verzekeringen weg zal gaan , maar ech van wakker liggen , doe ik er niet van .

maar vond groen wit groene uits hirt wel mooier :yes:
Waarschuw beheerder
Ja idd,vindt ze dit jaar ook veel mooier.
Dit ziet er toch niet uit :bah:
Waarschuw beheerder
Vindt ze niet mooi :S
Ze kunnen beter weer groen wit groen gaan nemen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Is maar wat je mooi vind,

Waarschuw beheerder
Ik vind ze ook zekers wel mooi allen is dat fortis ff wennen maarja dat komt wel goed.:D
Waarschuw beheerder
JpE2o04 10 februari 2004 01:49
teplice uit

Damn triest als ze dat bliven herhalen Maar hoe zat het ook alweer met brugge? Oh nee! Daar mogen we het NIET over hebben :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind ze wel kick, maar ja dat Fortis...
Maar die blauwe in maatje mini en je hebt een vet cool dames-shirt!! :D

En Ajaxshirts de mooiste...nounou...doet pijn aan me ogen, Stumperts!!

(K) *FLR*

Waarschuw beheerder
ik vind het uittenue erg leuk (Y) :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mooie shirts maar liefst zie ik naakte dame

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind ze net zo lelijk als al die vorigen! het uitshirt van ajax seizoen 94/95 roeleerd!!!!
Waarschuw beheerder
Lekker strak in het pak. Toch vind ik het uitshirt van dit jaar mooier ( thanx marjon!! )