Partyflock

Forumonderwerp · 656208

Waarschuw beheerder
zie hier de nieuwe shirts van Feyenoord voor het volgende seizoen!!!

[img]http://www.feyenoord.nl/img.db?99961+f(jpg)+s(350x375)[/img]

[img]http://www.feyenoord.nl/img.db?99964+f(jpg)+s(350x375)[/img]

[img]http://www.feyenoord.nl/img.db?99966+f(jpg)+s(350x375)[/img]

daarmee word dus ook gelijk duidelijk dat Fortis de sponsor voor het volgende seizoen is, en de daarop volgende 2 jaar!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wezel.. er is hier al een club met een (iets minder grote) bank met een (iets) grote(re) naam op hun shirt.

ben bang dat het met feyenoord ook die kant opgaat :s

ik wil niet met Kuip's gaan betalen als het eventjes kan

Waarschuw beheerder
lekker, 'het legioen' zet zichzelf weer lekker voor schut in die babyblauwe gay-shirts met mega-sponsor... hehehe

Nee een roze overhemd bij het clubkostuum!!!!! Dat staat pas mannelijk!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Plons....hoe je het wend of keert er moet geld bij en zeker bij "ons", je ziet toch wat er dit seizoen gaande is. :S

En dat van die "kuips" dat zie ik idd ook niet zitten
laatste aanpassing

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
stijl heet dat.. en bij Ajax lopen ze daar niet mee te koop, in tegenstelling tot opperkakkerlak Zoetebier met zijn roze keeperspak!

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk jij nu maar uit dat je je "NEUS" niet stoot!!!
Waarschuw beheerder
donateur
zoetbier is dan ook 3e keep volgend jaar
Waarschuw beheerder
R-K... Stijl? Roze overhemden met witte bords??? Dat is ongeveer al 6 jaar uit de mode, pannenkoek!!

Ik vond de vroegere gele uitshirts van Feyenoord wel mooi!! Deze gaan wel.

Waarschuw beheerder
fortis zal minder groot gedrukt worden op de wedstrijdshirts van volgend jaar...!!!Zojuist gelezen op www.feyenoord.netwerk.to

Waarschuw beheerder
[img width=550]http://members.lycos.nl/kopspijkert/pics/fey.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mischien gebruiken ze deze homo uitstraling om de tegenstander af te schrikken! ik zou ieder geval geen duel aan gaan met zo'n iemand..
Waarschuw beheerder
donateur
Lelijk (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm.. Ik vind ze niet zo mooi, sowieso het
model niet. Heb vorige week het groen/ witte uitshirt
van Feyenoord voor m'n vriendje gehaald en ik vond
ze al zo klein :-D. De kleuren van het nieuwe uitshirt zijn mooi, maar het model toch echt niet, het lijkt me niet eens fijn voetballen!

Waarschuw beheerder
ik vindt ze wel gaaf (y)

maar waarom nou fortis

Waarschuw beheerder
omdat fortis wat meer betaald als stad rotterdam...!!!Er ging ook een gerucht dat siemens de sponsor zou worden!!
Waarschuw beheerder
Pfff, vreemd weer dat een kakkerlak er minder van weet dan ik zelfs. :S Fortis is onderdeel van verzekeringsmaatscha­ppij "kakkerlak-city" en die naamvoering verdwijnt. Zelfde geldt voor Amev wat kutrecht sponsert.
Waarschuw beheerder
beetje goeiekoop ziet t eruit!!
Waarschuw beheerder
pfffffffff ziet er niet uit zo strak :S:S lelijk ik zou ze verbranden :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn hemel topicstarter, een duidelijk geval van forumspam zeg, I SAY:

[img]http://home.zonnet.nl/forum_spam2/user_related/fuckoff/images/0114.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Jaja..gehe maar het oog wil ook wat.. Doet u mijn die blauwe maar :D
Waarschuw beheerder
donateur
volges mij is dat shirt van die pauw alweer gekrompen in de was :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en wie niet springt die is een jood!!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
origineel ben je ook niet!

:z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee en jij ook niet !!!sukkel!!!!
Waarschuw beheerder
Arrogant ja, dat dan weer wel!

Pfff, vreemd weer dat een kakkerlak er minder van weet dan ik zelfs. Fortis is onderdeel van verzekeringsmaatscha­­ppij "kakkerlak-city" en die naamvoering verdwijnt. Zelfde geldt voor Amev wat kutrecht sponsert.

Je weet er erg veel van dan joh hoe het zit want volgens mij was Fortis geen onderdeel van Stad Rotterdam maar is nu Stad Rotterdam onderdeel geworden van de Fortis holding.........dus doe je huiswerk eens goed joh engnek !
Waarschuw beheerder
Fortis op Feyenoord-shirt

AMSTERDAM (Dow Jones) - Bank-verzekeraar Fortis heeft zich voor drie seizoenen als hoofdsponsor verbonden aan voetbalclub Feyenoord. Het contract gaat in per 1 juli 2004. Financiele details zijn niet bekendgemaakt.
In de afgelopen dertien seizoenen was Fortis-dochter Stad Rotterdam Verzekeringen al hoofdsponsor van de Rotterdamse club.

aldus...... www.dft.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mooi, vooral het uitshirt!!!

:respect: feyenoord :respect:

Waarschuw beheerder
torricelli en mede kompanen uit amsterdom: schijnbaar valt hier geen topic te openen wat tegen jullie haren in strijkt of jullie staan hier als een stelletje puberale jongetjes al weer klaar om te rellen....bij deze drop death :P
Waarschuw beheerder
donateur
Niet omdat het shirts van feyenerd zijn, maar ik vind ze dus niet mooi.
Er zijn maar weinig shirtjes die ik mooi vind overigens.

Waarschuw beheerder
hehe eindelijk eens een jood met een normale reactie...!!! Maar goed vind ze ook niet echt alles!!! Celtic en Real Madrid....:kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik vind ze vreselijk...
Hadden we eindelijk groen, wordt het zo'n kinderkamerkleurtje.­...
Bah...

Fortis is idd erg lelijk, maar daar doe je niets aan.

Waarschuw beheerder
zoals eerder gezegd het logo word veel kleiner dan op bovengetoonde shirts!!! Fortis zal zo'n 50% kleiner op de borst verschijnen dan stad rotterdam verzekeringen!!!

Waarschuw beheerder
Uitshirt lelijk blauw :S
Waarschuw beheerder
donateur
bij deze drop death

wis en waarachtig! leer engels, stupid!
Waarschuw beheerder
Homegrow, bedoelde het ook precies andersom.. anders had ik amev niet aangehaald natuurlijk.
Waarschuw beheerder
zoals eerder gezegd het logo word veel kleiner dan op bovengetoonde shirts!!! Fortis zal zo'n 50% kleiner op de borst verschijnen dan stad rotterdam verzekeringen!!!

Jaja, maar heb gewoon een hekel aan veranderingen :P Dit staat vreemd.

Blijf de kleur van het uitshirt lelijk vinden en ook het thuisshirt straalt niets speciaals uit.
Dus! En vind dat er weer kraagjes aan de shirts moeten komen, al is het alleen maar voor mezelf ;)

CURVA NORD, meen je dat? Heb je ook niet veel liever groen dan? Ken me er weinig bij voorstellen dat er iemand is die dit mooi vind, behalve de muppets die het verzinnen...
Ga voor volgend seizoen maar weer zelf shirtjes tekenen en massaal insturen :@

Waarschuw beheerder
Feyenoord heb wel het mooiste uitshirt in de nederlandse competitie gehad, dat was dat groene uitshirt in het seizoen volgens mij 98... als ik het goed heb.

Waarschuw beheerder
ach jee Az wil een bruine arm halen bij de kakkerlakken :D
Waarschuw beheerder
Ze doen niet anders man.. geloof me! Denk dat ik daar genoeg van meegemaakt heb. :D

Waarschuw beheerder
zal ik een keer met je meegaan rob 8)
want ramon is ook een keer bedreigd door zulke mensen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gezellie...

maar niet te hard roepen anders ishet weer zo druk daar hehe
Waarschuw beheerder
volgs mij krijgen we az-A.F.C.A nog:D

en mogen we zonder combi :yes:
Waarschuw beheerder
Arrogant ja, dat dan weer wel!

Homegrow, bedoelde het ook precies andersom.. anders had ik amev niet aangehaald natuurlijk.

Wel erg stoer dan van je om te schrijven dat je het beter weet dan een kakkerlak en vervolgens er gewoon naast te zitten :-)
Maar goed....zo doe je je naam wel echt eer aan !
Waarschuw beheerder
Maar goed, ik zie tenminste wel dat ik er, ondanks dat ik het per ongeluk verkeerd-om opschrijf, alsnog een stuk dichterbij zit dan kakkerlak Bjorn.

Daarnaast weet iedereen dat amev geen onderdeel is van stad kakkerlak verzekeringen.
Waarschuw beheerder
Stiekem is ie ook een liefhebber van feynoord, Arrogant :)
Waarschuw beheerder
Het gaat hier over een shirt;) de kleuren zijn mooi de vorm iets aan de strakke kant:d sponser staat veel en veel te groot op dat shirt en er zit een vlek aan 2 kanten ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helaas voor Hans gaat zijn verzekringsmaatschap­pij van het shirt...