Partyflock

Forumonderwerp · 656166
1 volger · 1149x bekeken
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 30 januari 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik heb allemaal vrienden die afhaken dus zal misschien alleen gaan morgenavond...

Maarruh hebben jullie er wel zin in? Of zijn er meer mensen die niet gaan omdat het januari is ofzo

COME ON PARTY PEOPLE!!!

Nog maar 1 nachtje.....
Waarschuw beheerder
donateur
Idd Gilbert :P wij zijn er vanavond ook :D Montana :D

Waarschuw beheerder
Maar geen :bier: voor mij, hoor... :cry:

Ik heb gisteravond voor het eerst deze week weer wat kunnen eten, maar voel me nog steeds wat slapjes en zaterdag is ook weer een drukke dag.. ;P

Maar eh, Montana.... :jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem wel een :bier:

Zie je vanavond kom anders rond 21:30 :D

Waarschuw beheerder
Is goed, want na 22.00 mag ik daar eigenlijk niet komen..! ;P :D :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk maar uit voor Hilversum OOST :x

Waarschuw beheerder
klopt et dat je een lidmaatschapkaartje van 2,50 moet kopen nog extra bij de kassa??????
Waarschuw beheerder
donateur
Dat klopt (net als m'n hart)

Waarschuw beheerder
slaat dat nou weer op dan? :S

Waarschuw beheerder
Je kan tegen gereduceerd tarief naar een feest en redelijk goedkoop drinken omdat de Melkweg door de gemeente Amsterdam financieel wordt ondersteund. Om in ieder geval personeel en promotie-activiteiten te kunnen betalen wordt daar een vergoeding voor gevraagd in de vorm van een lidmaatschap die een maan geldig is. Helaas komen de meeste mensen ook maar maximaal één keer per maand in de Melkweg en lijkt het daardoor duur. Ooit kwam ik minimaal 4 keer per maand in de Melkweg of een Paradiso of Nighttown en haalde die € 2,50 er dan wat meer uit.. ;-)

Waarschuw beheerder
en als je nou op de gastenlijst staat?

Waarschuw beheerder
No lo sé...waarschijnlijk niet dan.. :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beter :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik ga ook maar 's iets vroeger heen (maar dat zeg ik altijd) nu nog ff een bob charteren zodat we niet met de trein hoeven.. Ik ben in ieder geval al in de stemming!!
donateur
Ik wil wel de Bob zijn, oh nee kan niet ik heb mijn rijbewijs niet :p

Dan zie ik jullie 2nite
Once again for a wicked HQ!!!

(full with englismen hopefully :p )

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
zit nu lekker aan een bacotjecocktail: :mixje
strakkies rijden en om 22.30 gelijk los met JP.
Kan niet wachten op de techno/hardhouse set van Jon Rundell.
bring it ONNNNNNNNNNNNNNNNNNN­!!!
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Ow jah, Vergeten zo'n riot sticker te vragen aan die kerel :$ :)

Anyway, Wist niet eens dat deze topic er was (voortaan toch verder kijken dan mijn volg lijst ;)).

Beetje 8er mijn rug om praten hier he.. tst tst ;P

Anyway. Een paar... Weet je dat-jes ...

Weet je dat...

- Daaan er erg goed uit zag deze avond (L)?
- Miech weer'ns ouderwets vaag was?
- Nawi er ook weer'ns was?
- Charel het goed maakt na een slecht begin van de avond?
- budha waarschijnlijk ligt te slapen en ik hem wil terrorisen maar dat niet doe omdat ik zo'n lief broertje ben?
- Daaan waarschijnlijk ook ligt te slapen maar die durf ik niet eens wakker te maken?
- Nijntje (x-field) heel erg blij was met zijn mp3-dvd?
- Kjell dat vast ook zal zijn?
- En coen / charel ook?
- Ow en niet te vergeten jarno en antje ook?
- Rundell erg goed was?
- Ed real ook?
- Tom harding zoog weer?
- De broodje die ik gegeten heb in het restaurant heerlijk was? (L)
- ik mc sean nu haat? ;P
- toch blij ben dat hij en marleentje er weer eens waren?
- budha wietzakjes probeerde te verkopen en daarna de mc na doen waarna heel de melkweg naar ons keek? :[
- ik zin heb in die talentnight in de 020 21 februari (ook al is het nog twijfelachtig of ik die avond mag draaien)?
- ik weer teveel rook nu terwijl ik zo goed bezig was met stoppen?
- ik daar geen in heb aangezien het duurder gaat worden?
- zin heb in hardhouse academy?
- nog twijfel voor de hq de dag ervoor?
- ik tijd teveel heb om dit te schrijven?
- ik nu maar ga slapen?

Dat was het weer :P ... :Z

Waarschuw beheerder
De broodje

Ga maar slapen :flower:
Waarschuw beheerder
:D ... Mjaw. Staan nog wel meer spelfouten in denk ik zo...

Anyway, nog steeds geen ene flikker geslapen (gedachte alleen al he? :X). Benen zijn moe, lichaam ook, maar geest wil niet slapen ofzo ieeeh

Waarschuw beheerder
donateur
kep welgeteld 2 hele uren "geslapen".
What da F#*^, was gewoon weer supergezellig gisteren.
Voordeel van HQ; je hep nog 2 dagen om weer bij te komen ;-)
Waarschuw beheerder
Ik heb nog steeds niet geslapen :S Ga om 12 uur weer een poging doen en dan om 2 uur er weer uit :X :|
Waarschuw beheerder
donateur
Het was echt een top feessie :D komt een leuke fotosessie op partyflock te staan :D

Zeker voor herhaling vatbaar!!! Was SUPER gezellig erg goede sfeer en o o o wat een mooie dames :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Was zeker erg gezellig, ben benieuwd naar onze mooie damesfoto Snackyman :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
KOmt helemaal goed (y) loeszie :jaja:
donateur
Reefje :lief: :bloos: (k)

Okay dan Daaan is blij dat iedereen blij is, ik vond het een heerlijk feestje, vond Jon Rundell en Ed Real errug goed ENNUH laten we onze JP en Danny niet vergeten, ik was er rond een uurtje of tien dus lekker lang feestje
EN heb nu alweer zin in de volgende!!!!
PROTEUS!!!! mwhuahahahahaha :devil:

Waarschuw beheerder
Het was echt té gaaf..!!! :jaja:

In de set van Ed Real, tegen het einde aan draaide hij op een gegeven moment een CD met een nummer waarin een LIVE stukje van één van mijn favoriete Metalbands Pantera was gebruikt;

'...You know what the experts are telling you..?? That heavy music is dead and gone, well you'all take a look around....you'all look around here and obviously someone's trying to tell you heavy music is gone..'

Geweldig..! :D

Foto's zijn inderdaad leuk geworden, ik heb ze onder het genot van een broodje pindakaas vannacht alvast kunnen inzien..! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Wie was trouwens de dj die jeff mills - the bells draaide?? damn die draaide echt echt een SUPER SET echt niet normaal gewoon toen ik binnen kwam knallen ipv opbouwen :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Zooooo wat was dit weer goed zeg... Ben blij dat ik toch mar gegaan ben. :D

Waarschuw beheerder
Bas, dat was dus JP... ;P
Waarschuw beheerder
Was weer ToP !!! :bounce:

Zucht nog 4 weken !!! tot de volgende waarschijnlijk nog betere HQ !!! ;)
Waarschuw beheerder
quote van cosmic gilbert dotf fan:
____________________­____________________­_________
Het was echt té gaaf..!!!

In de set van Ed Real, tegen het einde aan draaide hij op een gegeven moment een CD met een nummer waarin een LIVE stukje van één van mijn favoriete Metalbands Pantera was gebruikt;

'...You know what the experts are telling you..?? That heavy music is dead and gone, well you'all take a look around....you'all look around here and obviously someone's trying to tell you heavy music is gone..'

Geweldig..!
____________________­____________________­__________

Paul Glazby - Fucking Hostile
Waarschuw beheerder
donateur
Wie draaide er om 01:25???

Op dat moment wordt er echt een lekker technonummer gedraaid. Hij al oud heb het nummer ook al in de set van michel de hey gehoord op sensation 2001 en ook op awakeningsfestival van 2002

Weet iemand het heb hetook opgenomen met mijn camera maar kan het filmpje helaas niet online zetten :S

Waarschuw beheerder
Thanks..!!! :D

Maar eh, in het échte LIVE nummer op dat concert is die tekst een soort aanhef voor het nummer 'Suicide Note prt 2', Fuckin Hostile is ook een Pantera nummer dat door de Hardcore al járen geleden is gebruikt... ;-)

Ik ga eens kijken of ik het ergens kan downloaden.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Oh ik geloof je meteen, ik snap de ballen van metal-muziek.

Waarschuw beheerder
Haha, dat vergeef ik je.....ik hoor het vaker... ;P
Waarschuw beheerder
Oh ja, aangezien hq-januari al achter de rug is (en ik er niet was en dus niet over mee kan praten :P:-P) vroeg ik me af of er al een topic is over hq-februari?

Zo ja: zou iemand deze topic omhoog kunnen halen?

Zo nee: zou iemand er 1 kunnen openen (zelf geen zin in)?

bij voorbaat thanks

Waarschuw beheerder
Nou ja, dat topic komt er wel. Ik denk dat als je het nu al aanmaakt het na een paar dagen toch al is weggezakt aangezien er hier maar een beperkt aantal mensen met voorliefde voor dit feest zitten.. :-(

Ik weet de line-up van komende maand ook nog niet maar denk wel dat ik er sowieso wel weer bij zal zijn.. :D
Waarschuw beheerder
mental!!!! great night.
jon and ed were great. ed stole the show. proper bannging uk hardhouse, injected, lost in love. jp was extremly creative with his mixing again. the kata monda dark monks mix. brillant. i enjoyed my set as well. what a night!

the mix ed played of hostile was speacal bootleg edtion made by paul glazby him self,title: are you all hostlie!!! very rare!
it combation of are you ready from the late great tony de vit and paul glazbys fucking hostile.

Waarschuw beheerder
Hehe, yeah...that was a great moment in the show allthough I still have to say that the original Pantera Fuckin' Hostile remains best...! ;-) :jaja:
Waarschuw beheerder
jaja was weer top feestje. Helaas ed real gemist maar Montana draaide zooooo lekker!!! hij draaide echt een gruwelijk lekker techno nummer met vette salsa, latin break erin! Iemand toevallig een idee hoe dat nummer heet?

Tom Harding draaide weer lekker setje, ik heb hem beter horen draaien maar toch was het weer goed toeven!!!!

Montana als gezegd meesterlijk. Van wie zou die het hebben vraag je je af :)

Jon Rundell. Heerlijke plaatjes

Danny D. Lekker opbouwend zoals het hoort

Volgende maand ben ik er niet, Ten eerste omdat ik dan nog dood ben van carnaval. (ik kom uit het zuiden dus dan mag dat :) ) ten 2e vind ik die proteus niet zo. Op impulz vond ik het wel aardig meer niet. Totaal geen opbouw in zijn set.
Maar goed steve hill is daarentegen wel erg vet, maar jah carnaval gaat toch ff voor!

Waarschuw beheerder
:respect: ed real :respect:

Waarschuw beheerder
Ik ben ook naar Carnaval, maar dit feestje in de hoofdstad kan er wel achterna geplakt worden..! :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb over het merdeel van de avond meer engsle gesproken als nederlands:jaja:

Het grote minpunt was wel toen tom harding begon te draaien. Ik dacht ff dat ik op een rapconcert stond:s had echt de neiging om de microfoon af te pakken. mc zijn :kots:
laatste aanpassing