4478x bekeken
| Betreft: | evenement: Speed Razor, zondag 11 april 2004 om 20:00 |
als er terror en speedcore is kom ik sowiesowww!
Bronco (YUP!) 31 januari 2004 12:11
Dus ondanks dat de organisatie vorige zo erg heeft teleurgesteld, overwegens sommigen toch om weer te gaan?
Ik zeg: boycotten
Dus ondanks dat de organisatie vorige zo erg heeft teleurgesteld, overwegens sommigen toch om weer te gaan?
Ik zeg: boycotten
Maak je ook zulke uitspraken als B2S slechte feesten geeft ?
Ik zeg: met onnodig onrust verspreiden, verpest je alleen de hele scene mee (zeker als er maar 2 "negatieve" uitlatingen zijn).
Speed Razor zoals in Nijmegen krijg je toch niet terug... Maargoed...zo worden veel namen nu gebruikt.. Ben ook al eens toen in club Nox bij speed razor geweest..en daar in emmerich..was opzich wel lachen.. Maar die locatie "Matrixx" daar gaat het geluid knetterhard 
En als 19 juni Defqon is..ga ik daar lekker heen...echt super feessie
Adiossssssss
En als 19 juni Defqon is..ga ik daar lekker heen...echt super feessie
Adiossssssss
Raver> Ik bedoel het alleen tegen mensen die zeggen dat ze het niet naar zin hebben gehad tot nu toe op die feestjes, maar dan toch weer overwegen om te gaan 
En onrust zaaien, hoe dan??
Als iemand b2s feesten niet waardeert, moet ie vooral niet meer gaan, lijkt me logisch
Maar ik dacht dat deze organisatie ook van dat laatste superdramatische feest in Duitsland was. Met superslecht geluid, verplicht 20 euro betalen bij weggaan enz.
Als dat niet zo is: excusez moi
En onrust zaaien, hoe dan??
Als iemand b2s feesten niet waardeert, moet ie vooral niet meer gaan, lijkt me logisch
Maar ik dacht dat deze organisatie ook van dat laatste superdramatische feest in Duitsland was. Met superslecht geluid, verplicht 20 euro betalen bij weggaan enz.
Als dat niet zo is: excusez moi
Mijn vertrouwen is in ieder geval weg na Hardcore Champions in Essen 
Ik ga hier dus nou niet meer heen, wacht de reacties wel af of dit wel een goed feest is geweest, en overweeg dan wel weer na feesten van Kingsize te gaan, Bronco dit is inderdaad die organisatie, het was trouwens verplicht 9 euro betalen voor een leeg drankkaartje, nog belachelijk
Ik ga hier dus nou niet meer heen, wacht de reacties wel af of dit wel een goed feest is geweest, en overweeg dan wel weer na feesten van Kingsize te gaan, Bronco dit is inderdaad die organisatie, het was trouwens verplicht 9 euro betalen voor een leeg drankkaartje, nog belachelijk
donateur
vet hoor!!!!
Affix, dus je X-factor-maatjes Teaser & Sagem hoeven niet te draaien zeg je ?
Die staan ook op deze "nep" Speedrazor van die "moffen"...
Deze Speedrazor feesten worden al 3/4 jaar in Duitsland gehouden, beetje laat om nu pas erover te gaan klagen.
Deze feesten worden al voor de "hype van nu" gegeven.
Line up en geluid is goed...dus...
Die staan ook op deze "nep" Speedrazor van die "moffen"...
Deze Speedrazor feesten worden al 3/4 jaar in Duitsland gehouden, beetje laat om nu pas erover te gaan klagen.
Deze feesten worden al voor de "hype van nu" gegeven.
Line up en geluid is goed...dus...
Masterxess, natuurlijk mag dat...prima...
Alleen wel vaag dat er iemand van "zijn/jullie" organisatie op dat feest draait...
Je zou toch ook niet relaxt vinden als een DJ (en/of bijbehoren organisatie) over jouw feest op een forum zegt "X-Factor, wat zijn dat voor kinderfeestjes die tot 3 uur duren...stink Nijmegenaren"
[typo edit]
Alleen wel vaag dat er iemand van "zijn/jullie" organisatie op dat feest draait...
Je zou toch ook niet relaxt vinden als een DJ (en/of bijbehoren organisatie) over jouw feest op een forum zegt "X-Factor, wat zijn dat voor kinderfeestjes die tot 3 uur duren...stink Nijmegenaren"
[typo edit]
laatste aanpassing
R@VER>> dat is zeker niet rielekst..maar je wilde het wel effe zeggen volgens mij 
Nee maar affix weet wel wat een speed razor in houdt...en ik ben daar ook weleens geweest.. En vind het gewoon jammer dat ze die oude namen gebruiken voor die feesten..zelfde verhaal geldt voor aankomende zaterdag.. je krijgt toch nooit meer zo'n feest..
Zie je wel weer een keer Adiosssssss
Nee maar affix weet wel wat een speed razor in houdt...en ik ben daar ook weleens geweest.. En vind het gewoon jammer dat ze die oude namen gebruiken voor die feesten..zelfde verhaal geldt voor aankomende zaterdag.. je krijgt toch nooit meer zo'n feest..
Zie je wel weer een keer Adiosssssss
Masterxess, ...euh...vooral dat stink Nijmegenaren 
Daar heb je een punt mee...het is nooit hetzelfde feest...het is nooit zoals vroeger (helaas).
Maar het is zo opvallend dat iedereen zo ineens over Speedrazor valt qua naam, terwijl het al 3 jaar zonder enige "problemen" wordt gegeven zeg maar...
En het is jammer dat Affix niet z`n DJ`s steunt...
Zie je misschien zaterdag en anders een keer op X-factor (kom zeker een keer kijken
) of een ander feessie
Daar heb je een punt mee...het is nooit hetzelfde feest...het is nooit zoals vroeger (helaas).
Maar het is zo opvallend dat iedereen zo ineens over Speedrazor valt qua naam, terwijl het al 3 jaar zonder enige "problemen" wordt gegeven zeg maar...
En het is jammer dat Affix niet z`n DJ`s steunt...
Zie je misschien zaterdag en anders een keer op X-factor (kom zeker een keer kijken
affix is nog een partyflock rookie .. en heeft net internet ondekt .. dus die heeft zijn mening nog nooit kunnen laten ventileren .. maar ja ik vind het ook een beetje jammer, ik vind het eeen beetje het zelfde als een voetbal club in apeldoorn ADO den haag te gaan noemen ....
maar ja dat neemt niet weg natuurlijk dat ik heel benieuwd ben hoe het gaat worden en dat ik zeker zin heb om te draaien .. ben nog nooit in een speedrazor in duitsland geweest
en PIN trg> welke speedrazors in nijmegen ben jij dan geweest? ik ben bij de laatste 3 geweest (1e was ik nog te jong) en daar stonden de mensen echt niet stil
maar ja dat neemt niet weg natuurlijk dat ik heel benieuwd ben hoe het gaat worden en dat ik zeker zin heb om te draaien .. ben nog nooit in een speedrazor in duitsland geweest
en PIN trg> welke speedrazors in nijmegen ben jij dan geweest? ik ben bij de laatste 3 geweest (1e was ik nog te jong) en daar stonden de mensen echt niet stil
Youri, als ik voetballer zou zijn zou ik never nooit bij een Ado Den Haag in Apeldoorn gaan spelen...
Als je niet achter het concept staat, vraag ik me lichtelijk af wat je dan doet...
Ben benieuwd naar je/jullie set
Hoop dat het lekker gaat.
Buttmaster, that are german grades...aight ?
In Dutch that will be around the 8 (2 are pretty bad...it reminds me to my time at school
hehe
Buttmaster bedoelt dus allemaal cijfers rond de 8
Simon had vroeger al z`n kettingzaag bij zich op Speedrazor
Als je niet achter het concept staat, vraag ik me lichtelijk af wat je dan doet...
Ben benieuwd naar je/jullie set
Hoop dat het lekker gaat.
Buttmaster, that are german grades...aight ?
In Dutch that will be around the 8 (2 are pretty bad...it reminds me to my time at school
Buttmaster bedoelt dus allemaal cijfers rond de 8
Simon had vroeger al z`n kettingzaag bij zich op Speedrazor
TRAP ER NIET IN MENSEN! Deze organisatie probeert je gewoon te laten denken dat dit echt speedrazor is!
Logo gewoon gejat en de naam... Deze mensen hebben in de verst verte niks met de echte speedrazor te maken!!!
Als ze die moeite niet eens nemen om zelf iets te verzinnen kan je de rest wel erbij bedenken....
Logo gewoon gejat en de naam... Deze mensen hebben in de verst verte niks met de echte speedrazor te maken!!!
Als ze die moeite niet eens nemen om zelf iets te verzinnen kan je de rest wel erbij bedenken....
Re-Quez, zie wat AppieApeldoorn geschreven heeft.
Speedrazor wordt al 3 jaar gegeven op verscheidene locaties.
Hetzelfde doet Kingsize (dat is de organisatie van dit feest) ook met Hellraiser Duitsland (dat sinds 99 al geloof ik).
Beetje para reaktie van je...
Buttmaster, Re-Quez says that Speedrazor is fake...That the promoter ripped the logo & name.
Maybe he lived in a cave the last 3 years
Speedrazor wordt al 3 jaar gegeven op verscheidene locaties.
Hetzelfde doet Kingsize (dat is de organisatie van dit feest) ook met Hellraiser Duitsland (dat sinds 99 al geloof ik).
Beetje para reaktie van je...
Buttmaster, Re-Quez says that Speedrazor is fake...That the promoter ripped the logo & name.
Maybe he lived in a cave the last 3 years
WtF ! Re-quez 
Zo te zien weet je niets, maar dan ook helemaal niets van de Speedrazors in DL !
Idd R@ver... Mensen die "waarschijnlijk" de Gabbertijd hebben meegemaakt, toen hebben ze het gedumpt, (want het was zgn dood) en nu willen ze de draad weer oppakken (want HC is HOT)en overal stoer over meelullen alsof ze alles weten

LMAO ! Zuigers
Zo te zien weet je niets, maar dan ook helemaal niets van de Speedrazors in DL !
Idd R@ver... Mensen die "waarschijnlijk" de Gabbertijd hebben meegemaakt, toen hebben ze het gedumpt, (want het was zgn dood) en nu willen ze de draad weer oppakken (want HC is HOT)en overal stoer over meelullen alsof ze alles weten
LMAO ! Zuigers
Logo overgenomen???? Van wie dan? tis geript dan al drie jaar lang...tijd genoeg gehad om zelf iets te maken.
logo is naar mijn weten nog steeds van id&t/Tnt
en ik hoef de draad niet meer op te pakken gasten, je hoeft niet bang te zijn dat ik met de laatste hype meeloop. Ik was al hardcore sinds BONEY-M
logo is naar mijn weten nog steeds van id&t/Tnt
en ik hoef de draad niet meer op te pakken gasten, je hoeft niet bang te zijn dat ik met de laatste hype meeloop. Ik was al hardcore sinds BONEY-M
Het is misschien een geregistreerd merk in Nederland ! Daarbuiten dus NIET !!! En is iedereen vrij te gebruiken wat die wil !
Dus wat lul je nou als je er geen verstand van hebt !
Ik stil ?? Ik spring alleen daar in waar nodig
Bij deze dus maar weer....
En als je zo Hardcore bent (ahum) waarom zit je dan zo te fitten op Speedrazor en trok je je bek niet los bij voorgaande edities ! Ik heb hier nog nooit verhalen van gehoord sinds nu.... Nu HC weer "in" is en de oude lui die HC officieel ook dood hebben verklaard weer gesellie mee gaan doen
Dus conclusie: Kom maar langs als je durft !! Zul je eens een feesie meemaken !
Dus wat lul je nou als je er geen verstand van hebt !
Ik stil ?? Ik spring alleen daar in waar nodig
En als je zo Hardcore bent (ahum) waarom zit je dan zo te fitten op Speedrazor en trok je je bek niet los bij voorgaande edities ! Ik heb hier nog nooit verhalen van gehoord sinds nu.... Nu HC weer "in" is en de oude lui die HC officieel ook dood hebben verklaard weer gesellie mee gaan doen
Dus conclusie: Kom maar langs als je durft !! Zul je eens een feesie meemaken !
laatste aanpassing
Gelukkig verlul je jezelf nu wel, eerst was het overgenomen, en nu wordt het "geleend" omdat er geen rechten op zitten in Duitsland. Dat was eigenlijk mijn vraag.
En ik was er zelf niet bij betrokken maar een ex-collega van mij heeft het speedrazor logo getekend, ik weet dus wel hoeveel moeite dat heeft gekost en hoeveel moeite het kost om in te scannen. Vandaar dat ik miscchien en beetje fel reageerde want ik vind dat dus niet kunnen.
Het kost je net 5 minuten extra werk om zelf iets te verzinnen! En zoals jezelf al zegt zijn het nog goede feesten ook, dus waarom dan.
Ik geef dus GEEN commentaar op het feest zelf, maar jij komt met een soort vooroordeel omdat ik er niet eerder op gereageerd heb. Dat komt omdat ik niet (meer) al het "hardcore" nieuws in de gaten hou. Ik heb dat al langer als 10 jaar elke week gedaan en er zijn ondertussen ook andere dingen voor mij om me druk over te maken.
En mede daarom vind ik hardcore leuke muziek, als mensen gaan lullen over hoe hardcore je moet zijn en blablabla snap je het zeker niet! Want daar gaat het niet om toch? Wat je voelt van binnen ofzo? Als hardcore nu weer "in" is, is dat alleen maar goed voor jullie toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik ben hardcorefan vanaf de eerste pcp op R&S, dat is voor mij dus 1990 geweest, en sinds die tijd ben ik liefhebber van die muziek. Ik koop dus nu al 14 jaar hardcore muziek en zolang ik leef zal ik dat wel blijven doen. Gelukkig voor mij kunnen zelfs stumpers die de sfeer op feesten verzieken of zielig lopen doen dat alleen hun hardcore, echte hardcore is en niemand anders er naar mogen luisteren daar niks aan veranderen. Mocht je nou iets hebben op het feest wat ik nog niet gezien heb, kom ik zeker langs maar dat betwijfel ik!
En ik was er zelf niet bij betrokken maar een ex-collega van mij heeft het speedrazor logo getekend, ik weet dus wel hoeveel moeite dat heeft gekost en hoeveel moeite het kost om in te scannen. Vandaar dat ik miscchien en beetje fel reageerde want ik vind dat dus niet kunnen.
Het kost je net 5 minuten extra werk om zelf iets te verzinnen! En zoals jezelf al zegt zijn het nog goede feesten ook, dus waarom dan.
Ik geef dus GEEN commentaar op het feest zelf, maar jij komt met een soort vooroordeel omdat ik er niet eerder op gereageerd heb. Dat komt omdat ik niet (meer) al het "hardcore" nieuws in de gaten hou. Ik heb dat al langer als 10 jaar elke week gedaan en er zijn ondertussen ook andere dingen voor mij om me druk over te maken.
En mede daarom vind ik hardcore leuke muziek, als mensen gaan lullen over hoe hardcore je moet zijn en blablabla snap je het zeker niet! Want daar gaat het niet om toch? Wat je voelt van binnen ofzo? Als hardcore nu weer "in" is, is dat alleen maar goed voor jullie toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik ben hardcorefan vanaf de eerste pcp op R&S, dat is voor mij dus 1990 geweest, en sinds die tijd ben ik liefhebber van die muziek. Ik koop dus nu al 14 jaar hardcore muziek en zolang ik leef zal ik dat wel blijven doen. Gelukkig voor mij kunnen zelfs stumpers die de sfeer op feesten verzieken of zielig lopen doen dat alleen hun hardcore, echte hardcore is en niemand anders er naar mogen luisteren daar niks aan veranderen. Mocht je nou iets hebben op het feest wat ik nog niet gezien heb, kom ik zeker langs maar dat betwijfel ik!
Beste luitjes, anders snap ik niet waarom jullie in godsnaam zo aan het strijden zijn onder mekaar.
grow up, please!!
LB wat wel of niet origineel is, ik ben ook hardcore vanaf 1990, en heb de lucifers en Rave the City's meegemaakt, ik zou toch denken dat je na al die jaren wel heb geleerd om niet in te gaan op dit soort dingen en lekker denken, boeiuh.
Snap Re-Quez wel qua logo enz, maar goed iedereen jat en neemt dingen van mekaar over en dat zal altijd zo blijven, verder draai ik op de meeste Duitse feesten en moet eerlijk bekennen dat ze het goed aan pakken en dat de meeste feesten mega vet en goed geregeld zijn.
Anderzins is het natuurlijk ook leuk dat als die namen toch niet meer voormkomen hier in ons landje, onze buren de naam voorzetten, betekend teminste dat het voort blijft vloeien en niet uit onze geheugen verdwijnd....
Conclusie, Speed Razor Nederland of Duitsland......maakt mij niet uit...(we all stand together) Hardcore from the heart!
En Ben zeker weer van de partij, want of het nou Kingsize of Ptp is, de feesten zijn bijna altijd
p.s. Re-Quez: Ga er niet te veel op in en denk aan je trots als oude hardcore kern zijnde.
grow up, please!!
LB wat wel of niet origineel is, ik ben ook hardcore vanaf 1990, en heb de lucifers en Rave the City's meegemaakt, ik zou toch denken dat je na al die jaren wel heb geleerd om niet in te gaan op dit soort dingen en lekker denken, boeiuh.
Snap Re-Quez wel qua logo enz, maar goed iedereen jat en neemt dingen van mekaar over en dat zal altijd zo blijven, verder draai ik op de meeste Duitse feesten en moet eerlijk bekennen dat ze het goed aan pakken en dat de meeste feesten mega vet en goed geregeld zijn.
Anderzins is het natuurlijk ook leuk dat als die namen toch niet meer voormkomen hier in ons landje, onze buren de naam voorzetten, betekend teminste dat het voort blijft vloeien en niet uit onze geheugen verdwijnd....
Conclusie, Speed Razor Nederland of Duitsland......maakt mij niet uit...(we all stand together) Hardcore from the heart!
En Ben zeker weer van de partij, want of het nou Kingsize of Ptp is, de feesten zijn bijna altijd
p.s. Re-Quez: Ga er niet te veel op in en denk aan je trots als oude hardcore kern zijnde.
U is wederom gelijk Partyrazor (raiser
)
alleen de site werkt niet naar behoren, de intro wel, echter daarna komt deze melding:
Multiple Choices
The document name you requested (/index2.html) could not be found on this server. However, we found documents with names similar to the one you requested.
Available documents:
/index2.htm (extra character)
/index.html (extra character)
dacht ik zeg het ff...
alleen de site werkt niet naar behoren, de intro wel, echter daarna komt deze melding:
Multiple Choices
The document name you requested (/index2.html) could not be found on this server. However, we found documents with names similar to the one you requested.
Available documents:
/index2.htm (extra character)
/index.html (extra character)
dacht ik zeg het ff...
De eerste rellur nokt, keert de volgende terug ? 
Meneer Affix ontdekt het topic weer ?
Lees es m`n reactie betreffend kutnijmegenaren...ooit van het woord sarcasme gehoord ?
Er staat niets voor niets een "
" achter !!!
Zeg het wel ff duidelijk: ik heb niks tegen Nijmegen...
Ben er zelfs jaarlijks als m`n pa de vierdaagse loopt
En je mag je mening hebben, maar het valt me alleen tegen dat je een feest zit af te kraken waar je niks van kent terwijl je collega`s van X-Factor er moeten draaien.
Je steunt je crew toch...
(Youri, het mag dan een PF rookie zijn, maar begrijpend-lezen ken die Affix toch wel !?!)
Maar nuff said
Meneer Affix ontdekt het topic weer ?
Lees es m`n reactie betreffend kutnijmegenaren...ooit van het woord sarcasme gehoord ?
Er staat niets voor niets een "
Zeg het wel ff duidelijk: ik heb niks tegen Nijmegen...
Ben er zelfs jaarlijks als m`n pa de vierdaagse loopt
En je mag je mening hebben, maar het valt me alleen tegen dat je een feest zit af te kraken waar je niks van kent terwijl je collega`s van X-Factor er moeten draaien.
Je steunt je crew toch...
(Youri, het mag dan een PF rookie zijn, maar begrijpend-lezen ken die Affix toch wel !?!)
Maar nuff said
laatste aanpassing
Hey mannetje... jij denk echt dat je t helemaal bent he... heb jij alleen maar vriendjes via partyflock ofzo... `met je ontdekt de topic weer` kijk ik heb ook nog een leven buiten partyflock en jij zit hier waarschijnlijk 24 uur per dag achter.... dus ik ben rookie en jij niet...? mag ik je handtekening...?
you are getting free drinking and eating during the night, an extra room and some goodies as far as i know. its always nice to be meet at the vip room.
arnheim is normally having some vip tickets, maybe also the other dutch presale stores?
or u can reserve it at the ticketline alt via e-mail
vip 4 life
arnheim is normally having some vip tickets, maybe also the other dutch presale stores?
or u can reserve it at the ticketline alt via e-mail
vip 4 life
Simon, fix je geen bus meer vanuit Almelo ? 
Maja...het is wel redelijk bereikbaar met OV (ben ooit zelfs met de trein naar Münster geweest, daz een stuk verder
)
Voor de liefhebbers die 26 juni naar Hellraiser - One Nation - Duitsland gaan: Die-Hard verzorgt dan wel busreissen vanuit Amsterdam/Utrecht/Rotterdam & Eindhoven.
(voor zover ik `t begreep
)
Maja...het is wel redelijk bereikbaar met OV (ben ooit zelfs met de trein naar Münster geweest, daz een stuk verder
Voor de liefhebbers die 26 juni naar Hellraiser - One Nation - Duitsland gaan: Die-Hard verzorgt dan wel busreissen vanuit Amsterdam/Utrecht/Rotterdam & Eindhoven.
(voor zover ik `t begreep
Het is al een hele tijd zo Toby 
En op 26 juni kan je ook kaarten kopen voor 10-07-2004 Hardcore Dedicated
En op 26 juni kan je ook kaarten kopen voor 10-07-2004 Hardcore Dedicated
khoop echt dat ze doen wat ze zegge, het geluid super goed maken, omdat het bij hardcore champions zo slecht was! en wat was het geluid slecht daar zegt 
maar kheb goeie hoop voor zondag, en echt veel zin!!!!!! super line-up in ieder geval!!!
maar kheb goeie hoop voor zondag, en echt veel zin!!!!!! super line-up in ieder geval!!!
Als je https://partyflock.nl/SECTION/organization/ACTION/single/ORGANIZATIONID/210/_SHOW/archive.html#archive bekijkt zie je dat de Hellraiser feesten (zelfde organisatie) de waardering geweldig kreeg.
Krijgen ze niets voor niets....het geluid was toen prima en dat kunnen andere mensen ook beamen.
Heb de hoop dat het heus wel goed gemaakt wordt qua geluid deze keer....
Krijgen ze niets voor niets....het geluid was toen prima en dat kunnen andere mensen ook beamen.
Heb de hoop dat het heus wel goed gemaakt wordt qua geluid deze keer....
laatste aanpassing
voor het gemak:
20-04-2003: Hellraiser - A Way Of Live
11-10-2003: Hellraiser - Born 2 Die
Je kan zien dat Kingsize ook super feesten kan neerzetten...waar het geluid prima is
20-04-2003: Hellraiser - A Way Of Live
11-10-2003: Hellraiser - Born 2 Die
Je kan zien dat Kingsize ook super feesten kan neerzetten...waar het geluid prima is
laatste aanpassing
Ben toch bezig 
11-10-2002: Speedrazor
Stond niet bij Kingsize onder de georganiseerde feestjes...ook de waardering geweldig
11-10-2002: Speedrazor
Stond niet bij Kingsize onder de georganiseerde feestjes...ook de waardering geweldig
het is niet doorgekomen dat toen Hardcore Champions werd rond gemaakt met die discotheek alles nog aanwezig was: Licht, geluid, lasers....
Die discotheek is failliet gegaan.... Vlak voor het feest hebben ze alles verkocht !!! Dus op de avond zelf kwamen ze daar achter.... Wat moet je dan doen als organisatie....
Conclusie is dan: Roeien met de riemen die je hebt en proberen er wat van te maken !!!
Nee... Zeggen sommigen misschien, maar op een feestlokatie komen en dan een bordje zien dat het feest niet doorgaat is denk ik fataler !!!
Dus niet zo fokken... Kingsize Rules !
Die discotheek is failliet gegaan.... Vlak voor het feest hebben ze alles verkocht !!! Dus op de avond zelf kwamen ze daar achter.... Wat moet je dan doen als organisatie....
Conclusie is dan: Roeien met de riemen die je hebt en proberen er wat van te maken !!!
Nee... Zeggen sommigen misschien, maar op een feestlokatie komen en dan een bordje zien dat het feest niet doorgaat is denk ik fataler !!!
Dus niet zo fokken... Kingsize Rules !
Voor de liefhebbers...de timetable van de zalen op Speedrazor !
S P E E D 1 : F U T U R E H A R D C O R E
20:00 - 20:45
DJ BABY RAW & MC A.D.K.
20:45 - 21:30
DRUNKEN FEW
21:30 - 22:15
RAVERUNNER
22:15 - 23:00
THE MASOCHIST
23:00 - 23:45
DJ PARTYRAISER & MC M-SHANE
23:45 - 00:15
[LIVE] MASTERS OF NOISE
00:15 - 01:00
DJ KAHLKOPF HC & MC DA BUZZ
01:00 - 01:45
ENDYMION DJ TEAM
01:45 - 02:30
D-SPIRIT
02:30 - 03:00
[LIVE] NOIZE SUPPRESSOR
03:00 - 04:00
TOMMYKNOCKER
04.00 - 04:30
[LIVE] EVIL ACTIVITIES
04:30 - 05:30
NOSFERATU
05:30 - 06:30
CATSCAN
06:30 - OPEN END
DROKZ
S P E E D 2 : B A S S M A C H I N E
20:00 - 21:00
PAN PANGENATOR
21:00 - 22:00
SAGEM vs TEASER
22:00 - 22:50
DA FIZZ
22:50 - 23:40
DARKCONTROLLER
23:40 - 00:40
NEGATIVE A aka DR Z - VAGO
00:40 - 01:40
DJ LUNATIC & MISS HYSTERIA
01:40 - 02:30
DAMAGE
[LIVE] WISHCRAFT
DJ JECKYLL
04:00 - 05:00
TIEUM
05:00 - 06:00
DJ NOFX CORE
06:00 - 07:00
DEVILLIEN
S P E E D 3 : X - C L U S I V E
DJ BAMBI
22:00 - 23:00
REPLAY
23:00 - 00:30
BAMM BAMM DJ vs ANGER MANAGEMENT
00:30 - 01:30
DJ SILENT
01:30 - 02:30
DJ WITNEZ & MC FANATIC
02:30 - 03:30
DJ TURN
03:30 - 04:30
DR. BOB
MISS ANGEE
DA WEED
S P E E D 1 : F U T U R E H A R D C O R E
20:00 - 20:45
DJ BABY RAW & MC A.D.K.
20:45 - 21:30
DRUNKEN FEW
21:30 - 22:15
RAVERUNNER
22:15 - 23:00
THE MASOCHIST
23:00 - 23:45
DJ PARTYRAISER & MC M-SHANE
23:45 - 00:15
[LIVE] MASTERS OF NOISE
00:15 - 01:00
DJ KAHLKOPF HC & MC DA BUZZ
01:00 - 01:45
ENDYMION DJ TEAM
01:45 - 02:30
D-SPIRIT
[LIVE] NOIZE SUPPRESSOR
TOMMYKNOCKER
04.00 - 04:30
[LIVE] EVIL ACTIVITIES
NOSFERATU
CATSCAN
06:30 - OPEN END
DROKZ
S P E E D 2 : B A S S M A C H I N E
20:00 - 21:00
PAN PANGENATOR
SAGEM vs TEASER
22:00 - 22:50
DA FIZZ
22:50 - 23:40
DARKCONTROLLER
23:40 - 00:40
NEGATIVE A aka DR Z - VAGO
00:40 - 01:40
DJ LUNATIC & MISS HYSTERIA
01:40 - 02:30
DAMAGE
[LIVE] WISHCRAFT
DJ JECKYLL
04:00 - 05:00
TIEUM
05:00 - 06:00
DJ NOFX CORE
06:00 - 07:00
DEVILLIEN
S P E E D 3 : X - C L U S I V E
DJ BAMBI
22:00 - 23:00
REPLAY
23:00 - 00:30
BAMM BAMM DJ vs ANGER MANAGEMENT
00:30 - 01:30
DJ SILENT
01:30 - 02:30
DJ WITNEZ & MC FANATIC
02:30 - 03:30
DJ TURN
03:30 - 04:30
DR. BOB
MISS ANGEE
DA WEED
Toby, ken `t...zat de vorige keer in Dortmund dus ergens richting Hamburg 
(kut afslagen
).
Maar je bent weleens wezen karren naar Polen...dus dit kan je wel vinden (F)
(mocht het niet lukken...stalk Manuel
)
Youri,
[LIVE] NOIZE SUPPRESSOR
Volgens mij zijn ze er maar een half uurtje (beetje onduidelijk neergezet, maar een uur gaat naar de Tommyknocker)...maar dat mag de pret niet drukken....heel vetjes
(al hadden ze van mij wel een uur gemogen
).
(kut afslagen
Maar je bent weleens wezen karren naar Polen...dus dit kan je wel vinden (F)
(mocht het niet lukken...stalk Manuel
Youri,
[LIVE] NOIZE SUPPRESSOR
Volgens mij zijn ze er maar een half uurtje (beetje onduidelijk neergezet, maar een uur gaat naar de Tommyknocker)...maar dat mag de pret niet drukken....heel vetjes
(al hadden ze van mij wel een uur gemogen
donateur
iemand wat van speciale kleding voorschriften gezien of gehoord....Mogen kisten of hoge undergrounds wel??
Kus
Kus
donateur
Mellie 9 april 2004 15:45
donateur! iemand wat van speciale kleding voorschriften gezien of gehoord....Mogen kisten of hoge undergrounds wel??
Kus
donateur! iemand wat van speciale kleding voorschriften gezien of gehoord....Mogen kisten of hoge undergrounds wel??
Kus
Kan iemand ook nog me vraag beantwoorden??
Kus
Op de site van Speedrazor staat een e-mailadres waar je je vragen kan stellen.
Werkt veel handiger dan een forum
http://www.hardcore-events.com
Politieke uitingen zijn zowiezo verboden (dus geen WP-kettingjes/shirts/foute veters in je kisten), geen drugs, minimaal 16 jaar.
Relschoppers worden eruit gegooit
Werkt veel handiger dan een forum
http://www.hardcore-events.com
Politieke uitingen zijn zowiezo verboden (dus geen WP-kettingjes/shirts/foute veters in je kisten), geen drugs, minimaal 16 jaar.
Relschoppers worden eruit gegooit
donateur
ik heb het niet over politieke uitdrukkingen, gewoon een vraag of je gewone kisten of hoge undergrounds aan mag....
Joo inhoudsloze...
Haha.. Ik heb mijn naam ook maar ff aangepast
!
Tuuulk ga ik ook..
Waarschijnlijk wou Roy ook achter [u]Groenlo[/u] Pussy aanrijden, ofzo.. Had ie het van..
Whehe.. Dus gaan we toch een beeeeetje samen..
Hej.. maar weet jij dan hoe dat precies gaat met die balonnen, wat je dan voelt enzo?
Of iemand anders?
Haha.. Ik heb mijn naam ook maar ff aangepast
Tuuulk ga ik ook..
Waarschijnlijk wou Roy ook achter [u]Groenlo[/u] Pussy aanrijden, ofzo.. Had ie het van..
Whehe.. Dus gaan we toch een beeeeetje samen..
Hej.. maar weet jij dan hoe dat precies gaat met die balonnen, wat je dan voelt enzo?
Of iemand anders?
laatste aanpassing
Idd vette locatie .. Al duurde de heenweg iets langer als gepland bij ons
Is ook handig als je een afslag voorbij rijd en dan maar besluit om te kijken hoe we uitkomen
Maarja is nog allemaal goedgekomen.. We zijn wel een beetje op tijd weer richting huis gegaan omdat het anders wel heel vroeg zou worden..Mooie tijd nu 
Lijkt me zeker de moeite waard om de volgende keer weer heen te gaan mocht er iets georganiseerd worden..
Is ook handig als je een afslag voorbij rijd en dan maar besluit om te kijken hoe we uitkomen
Lijkt me zeker de moeite waard om de volgende keer weer heen te gaan mocht er iets georganiseerd worden..
Pin - TRG, waarom zo vroeg al naar huis?
dan heb je echt veel gemist!!
dan heb je echt veel gemist!!
We balen! We balen! We balen!
Waren wij ook maar naar Speedrazor gegaan!!!!!
Waren wij ook maar naar Speedrazor gegaan!!!!!
spammen 
http://www.rave-o-lution.nl
Niet veel, maar wel wat...
bepaalde foto`s bewegen ook als je met de muis eroverheen gaat.
Als het meezit komen er ook wat setjes later deze week online uit de Bassmachine area
Niet veel, maar wel wat...
bepaalde foto`s bewegen ook als je met de muis eroverheen gaat.
Als het meezit komen er ook wat setjes later deze week online uit de Bassmachine area
Wat een vet feest zeg!
Ondanks dak al 2 nachies door was heb ik eg een superfeest gehad zeg
Waren eg superveel bekende,
lekker underground tente vonk ut
Geluid was ook aangepakt in orde
Ben eg ff goed los gegaan ook

Jaja Hardcore aan de macht ook!!!
Ondanks dak al 2 nachies door was heb ik eg een superfeest gehad zeg
Waren eg superveel bekende,
lekker underground tente vonk ut
Geluid was ook aangepakt in orde
Ben eg ff goed los gegaan ook
Jaja Hardcore aan de macht ook!!!
R@ver >> Dat wist ik dus niet
Vond het wel vrij rustig daar in de V.I.P. de party was dus backstage

Zag er idd. undergrounds uit
Gebouw zag er 's ochtens bij dag licht ook vet uit.
Echt zo'n groot oud pakhuis achtig iets...
Dat had ik toen ik aan kwam nog niet gezien!
Vind de meeste lokatie's in Du beter / vager als hier...
Zag er idd. undergrounds uit
Gebouw zag er 's ochtens bij dag licht ook vet uit.
Echt zo'n groot oud pakhuis achtig iets...
Dat had ik toen ik aan kwam nog niet gezien!
Vind de meeste lokatie's in Du beter / vager als hier...
laatste aanpassing
Dr. Bob, die V.I.P. scheen wel volgezeten te hebben...anders werd er niet steeds eten bij gevuld enzow 
Youri, Andre (de collega van Buttmaster
) heeft de opnames van de Bassmachine zaal gemaakt en ik de grote zaal.
Inprinciepe komen alleen de sets van online waarvan ik toestemming heb gekregen van de dj`s.
(heb er een paar die avond al gekregen van mensen uit de Bassmachine area).
Over de locatie...
Dat gebouw is zeker vet:
![Bron: http://www.rave-o-lution.nl/party/2004/11-04-2004%20Speedrazor/DSCN6413.JPG [img cacheid=00130ead000f92e1f949b5ea1a0045f4d5]http://www.rave-o-lution.nl/party/2004/11-04-2004%20Speedrazor/DSCN6413.JPG[/img]](/images/cache/00130ead000f92e1f949b5ea1a0045f4d5)
Youri, Andre (de collega van Buttmaster
Inprinciepe komen alleen de sets van online waarvan ik toestemming heb gekregen van de dj`s.
(heb er een paar die avond al gekregen van mensen uit de Bassmachine area).
Over de locatie...
Dat gebouw is zeker vet:
hier een compleet antwoord 
http://www.ugfboard.nl
http://www.hardcoredates.de
http://www.partyreports.nl
http://www.endymion.nl
http://www.hard-music-ent.com
http://www.gabberstyle.com
http://www.fastevents.be
http://www.houseportal.nl
http://www.ugfboard.nl
http://www.hardcoredates.de
http://www.partyreports.nl
http://www.endymion.nl
http://www.hard-music-ent.com
http://www.gabberstyle.com
http://www.fastevents.be
http://www.houseportal.nl
laatste aanpassing
Bij Rave-O-Lution bewegen bepaalde foto`s (dubbele foto`s) en zie je tenminste nog foto`s van artiesten 
En het gaat om kwaliteit dan kwantiteit...
UGFboard heeft ook genoeg leuke foto`s...
Iedere site z`n ding.
Tieum was zeker
2de x dat ik hem irl. hoorde.
Mag van mij vaker op een feest komen draaien
En het gaat om kwaliteit dan kwantiteit...
UGFboard heeft ook genoeg leuke foto`s...
Iedere site z`n ding.
Tieum was zeker
2de x dat ik hem irl. hoorde.
Mag van mij vaker op een feest komen draaien

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)