Partyflock

Forumonderwerp · 655764
1 volger · 17141x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wij gaan met zijn 14en deze zomer naar Chersonissos van 4 tot 14 juli! we zitten in appartementen Alexandra. Zijn er nog meet partypeople die rond deze tijd naar Chersonissos gaan???????

maybe see u there!
Waarschuw beheerder
Ik heb ook maar 2 kakkerlakken gezien... dus valt best mee hoor... :)
Waarschuw beheerder
donateur
:D hello vanuit kretaaaaaaaa

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
hier live vanuit kreta! Echt vet hier, helaas de meeting gemist! :(

Ach misschien kom ik nog PFers tegen met t uitgaan hier :)

Greetz (vanuit kreta!!!)
Waarschuw beheerder
donateur
meeting is om 21.30!
over 1 uur in star beach!
ik zal het wel missen!
Waarschuw beheerder
kakkerlakken plaag

Wordt er tenminste gefeest! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
van die aardbeving was nix te merken
Waarschuw beheerder
Tip voor de Kretagangers die nog moeten gaan.....

Loop na sluitingstijd...doordeweeks 4 uur, in 't weekend 6 uur in de morgen..ff een paar keer heen en weer over de boulevard en kijk dan eens wat je allemaal tegenkomt...

Nou dat hebben wij gedaan, maar ik kan je zeggen dat ik wel erg teleurgesteld ben in sommige van mijn mannelijke landgenoten. Wat een mongolen liepen daar zeg. :s Dan liep je gewoon na het stappen op weg naar je appartement en dan werd je half besprongen. Als je je dan losrukte en er iets van zei werd je gelijk voor hoer uitgemaakt :vaag:

Gelukkig ben ik ook een hoop gezellige mensen tegengekomen :D NRG was de bom! die gast achter de bar ook :kwijl:
Waarschuw beheerder
Als je je dan losrukte en er iets van zei

Kinderachtig zeg.... ;-P
Waarschuw beheerder
donateur
H#RDC¤ROY, nog op kreta?
Waarschuw beheerder
donateur
milfire, neoblaster, koek koek en h#rdc*roy zijn terug, gelijk weer dat zwetende ..... weer.
volgend jaar weer present

Waarschuw beheerder
donateur
over 4,5 uur rijden we naar schiphol :D :D :d :bounce:
Waarschuw beheerder
heey mensen!! wij zijn net 2 dagen terug!! ik vond het geweldig!! voor iedereen die de vakantiefoto's wil zien www.wijschoppenkonten.tk
en voor alle hopeloze kerels: in malia valt genoeg te neuken!! die engelse zijn echt te ranzig,dat mag enige naam hebben!!

ook wil ik even melden dat luna niet is op komen dagen en darkraver oorontsteking had.. beetje jammer weer!!

iedereen die nog gaat wens ik een fijne vakantie en ga eens eten bij saté van dré in stalis!!
Waarschuw beheerder
Volgende week donderdag vertrek ik voor 2 weken naar Kreta, hoop dat de ergste drukte dan n beetje voorbij is.
Mike geef ff wat info over feestjes/DJ's in Augustus!!!
Waarschuw beheerder
donateur
www.theultimateparty.net
check daar

FAFA, cu!
Waarschuw beheerder
Zondag de 8ste is het zover!!

Dan kom ik eindelijk naar Kreta!
Ik heb echt zo'n zin!

Waarschuw beheerder
donateur
ook wil ik even melden dat luna niet is op komen dagen en darkraver oorontsteking had.. beetje jammer weer!!

luna was er gewoon en darkraver had geen oorontsteking maar zat gewoon in lorret!:jaja:
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken 11 augustus naar Chersonnisos. Voor de 2de keer.

(Y).
Waarschuw beheerder
donateur
35c hier

Waarschuw beheerder
35c hier

Vraag eens op Starbeach enzo, of er nog meer DJ's komen draaien in Augustus. Op de agenda staat het maar tot 9 aug geboekt, maar ik neem niet aan dat er niets meer draait, na 9 aug.
Waarschuw beheerder
donateur
2 aug - PAvo en Zany en Shane
9 aug Luna en shane

Waarschuw beheerder
na 9 aug.

:/.
Waarschuw beheerder
donateur
weet ik nie, sorry!
Werkzaam bij L&M Events
Waarschuw beheerder
2 aug - PAvo en Zany en Shane
9 aug Luna en shane

:yes: En het is tering heet hier :d paradijs voor mannen pff wat veel mooie vrouwen hier zeg :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
sowww was dus echt wel ff 10x beter he? ben net terug nu, jammer dat het er al op zit want ik had het zo onwijs goed naar mn zin daar! Helaas geen pf'ers gemeet waarvan ik gehoopt had dat ik ze zou tegnekomen.. wel paar aangename pf verrassingen tegengekomen :P

Ik ben alleen op zoek nu naar zo'n nr wat daar erg veel gedraaid werd: was iets met een saxofoon, heel zomers deuntje, beetje beach house. Echt enorm chill en volgens mij al een wat ouder nr.
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Rune - Calabria

Waarschuw beheerder
donateur
thanx dude!
Waarschuw beheerder
16/8/2004 Hard Dance Party
Tom Harding
Shane

:D krijg steeds meer zin in Donderdag
Waarschuw beheerder
donateur
zany pavo!
Waarschuw beheerder
In welke clubs komen de dj's dan?!
Starbeach of zo?!

Ik ben van 8 aug t/m 19 aug op Kreta en wil ook lekker feesten uiteraard! :D
Waarschuw beheerder
donateur
star beach en nrg club
Waarschuw beheerder
Ik ben net sinds afgelopen nacht terug en moet zeggen dat ik een SUPER vakantie heb gehad!
Star Beach is helemaal geweldig. Lekker Chillen :bier:
's avonds vooral in de Cameo, NRG en Amnesia gezeten....top clubs (y)
Ik raad ook aan om naar de Ultimate Party's te gaan, ik ben met Dana, Pavo, Darkraver, Norman en Gizmo geweest en dat was knallen geblazen :bounce:

Topper dus! (y)

Inderdaad mooie vrouwen trouwens ;P
Waarschuw beheerder
luna was er gewoon en darkraver had geen oorontsteking maar zat gewoon in lorret

Darkraver zat in Lloret ja, gelukkig wel!
Waarschuw beheerder
Nog 12 dagen en dan ben ik er ook :yes:
:bounce: :k O:) :bier: :cocktail: :smoke: :vaag: :P :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand nog in de Tiger Pub geweest? Zo'n scandinavische pub. Echt zwaar vet. Iemand die toevallig daar de internet site van weet. Damn ik heb heimwee naar Kreta

Waarschuw beheerder
donateur
Tiger club was idd zwaar goed ja
die club heeft geen internetsite naar mijn weten heb wel het kaartje nog

Waarschuw beheerder
donderdag vertrek ik ook naar Chersonissos!!! heb er zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
Het was geweldig dik vermaakt (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
havana zit ook vol met scandinavische mooie blonde vrouwen :K

verder veel geweest bij nrg, starbeach, status club, cirkus, camelot en amnesia.

(en snachts na afloop het strand uiteraard :jaja: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben erg benieuwd, morgen vertrekt mijn vliegtuig eindelijk richting Kreta!!! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende week rond deze tijd zal ik wel op Starbeach zitten/liggen/drinken :D

8 aug. 05:15 vliegen, 11 dagen lang los :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
het was een chersonissos weekend voor mij!
star beach :D

Waarschuw beheerder
was ckr groot feest daar,heb geen mug gezien wel kakkerlak

Waarschuw beheerder
donateur
luna was er gewoon en darkraver had geen oorontsteking maar zat gewoon in lorret!

klopt, ik heb steve nog gesproken maar hij was die ene keer dus gecanceld omdat de kaartverkoop op starbeach nogal tegenviel.

Ik weet trouwens niet of er iemand naar dat feest in de bergen is geweest? Paar bekenden van me wel, maar die moeten nog terugkomen uit Kreta dus ik heb ze nog niet gesproken of het wat was.

Waarschuw beheerder
donateur
feest in de bergen was stront, plaats voor een paar duizend man, en er liep nog niet eens 100 man
wel vet aangekleed en alles
Waarschuw beheerder
feest in de bergen was stront, plaats voor een paar duizend man, en er liep nog niet eens 100 man
wel vet aangekleed en alles

Goed werk van de proppers/promoters! :-S