1 volger · 17141x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Tip voor de Kretagangers die nog moeten gaan.....
Loop na sluitingstijd...doordeweeks 4 uur, in 't weekend 6 uur in de morgen..ff een paar keer heen en weer over de boulevard en kijk dan eens wat je allemaal tegenkomt...
Loop na sluitingstijd...doordeweeks 4 uur, in 't weekend 6 uur in de morgen..ff een paar keer heen en weer over de boulevard en kijk dan eens wat je allemaal tegenkomt...
Nou dat hebben wij gedaan, maar ik kan je zeggen dat ik wel erg teleurgesteld ben in sommige van mijn mannelijke landgenoten. Wat een mongolen liepen daar zeg.
Gelukkig ben ik ook een hoop gezellige mensen tegengekomen
heey mensen!! wij zijn net 2 dagen terug!! ik vond het geweldig!! voor iedereen die de vakantiefoto's wil zien www.wijschoppenkonten.tk
en voor alle hopeloze kerels: in malia valt genoeg te neuken!! die engelse zijn echt te ranzig,dat mag enige naam hebben!!
ook wil ik even melden dat luna niet is op komen dagen en darkraver oorontsteking had.. beetje jammer weer!!
iedereen die nog gaat wens ik een fijne vakantie en ga eens eten bij saté van dré in stalis!!
en voor alle hopeloze kerels: in malia valt genoeg te neuken!! die engelse zijn echt te ranzig,dat mag enige naam hebben!!
ook wil ik even melden dat luna niet is op komen dagen en darkraver oorontsteking had.. beetje jammer weer!!
iedereen die nog gaat wens ik een fijne vakantie en ga eens eten bij saté van dré in stalis!!
donateur
sowww was dus echt wel ff 10x beter he? ben net terug nu, jammer dat het er al op zit want ik had het zo onwijs goed naar mn zin daar! Helaas geen pf'ers gemeet waarvan ik gehoopt had dat ik ze zou tegnekomen.. wel paar aangename pf verrassingen tegengekomen
Ik ben alleen op zoek nu naar zo'n nr wat daar erg veel gedraaid werd: was iets met een saxofoon, heel zomers deuntje, beetje beach house. Echt enorm chill en volgens mij al een wat ouder nr.
Ik ben alleen op zoek nu naar zo'n nr wat daar erg veel gedraaid werd: was iets met een saxofoon, heel zomers deuntje, beetje beach house. Echt enorm chill en volgens mij al een wat ouder nr.
In welke clubs komen de dj's dan?!
Starbeach of zo?!
Ik ben van 8 aug t/m 19 aug op Kreta en wil ook lekker feesten uiteraard!
Starbeach of zo?!
Ik ben van 8 aug t/m 19 aug op Kreta en wil ook lekker feesten uiteraard!
Ik ben net sinds afgelopen nacht terug en moet zeggen dat ik een SUPER vakantie heb gehad!
Star Beach is helemaal geweldig. Lekker Chillen
's avonds vooral in de Cameo, NRG en Amnesia gezeten....top clubs
Ik raad ook aan om naar de Ultimate Party's te gaan, ik ben met Dana, Pavo, Darkraver, Norman en Gizmo geweest en dat was knallen geblazen
Topper dus!
Inderdaad mooie vrouwen trouwens
Star Beach is helemaal geweldig. Lekker Chillen
's avonds vooral in de Cameo, NRG en Amnesia gezeten....top clubs
Ik raad ook aan om naar de Ultimate Party's te gaan, ik ben met Dana, Pavo, Darkraver, Norman en Gizmo geweest en dat was knallen geblazen
Topper dus!
Inderdaad mooie vrouwen trouwens
Nog 12 dagen en dan ben ik er ook

laatste aanpassing
Iemand nog in de Tiger Pub geweest? Zo'n scandinavische pub. Echt zwaar vet. Iemand die toevallig daar de internet site van weet. Damn ik heb heimwee naar Kreta
donateur
luna was er gewoon en darkraver had geen oorontsteking maar zat gewoon in lorret!
klopt, ik heb steve nog gesproken maar hij was die ene keer dus gecanceld omdat de kaartverkoop op starbeach nogal tegenviel.
Ik weet trouwens niet of er iemand naar dat feest in de bergen is geweest? Paar bekenden van me wel, maar die moeten nog terugkomen uit Kreta dus ik heb ze nog niet gesproken of het wat was.