Partyflock

Forumonderwerp · 654314
4850x bekeken

Artiest T&T DJ Team
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie nou van die mongolen (vind ik ) die op een party een beetje Holland gaan staan schreeuwen. Ik erger me er dood aan !!

Waarschuw beheerder
Soms is t wel cool..
Tijdens een geil nummer is het mooi.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat iedereen helemaal zijn muil moet houden.. laat mij in alle rust genieten van de muziek..:jaja:
Waarschuw beheerder
:S

ach ja ik erger me ook wel eens aan dingen, maar ja wat doe je eraan! niks! :/

Waarschuw beheerder
ja we zijn toch ook in holland dan vind ik dat niet raar ,die mensen zijn gewoon blij dat ze nederlander zijn
Waarschuw beheerder
deb :respect:

Het gaat hier al verder, kijk naar die ^&%^*% (murat)

Heb het echt zo gehad heh!
Maarja idd. op een feest een beetje holland schreeuwen..
:kots: dat gaat mij ook te ver!
eigen mening ok!!
maar dat is gewoon ruzie uit lokken..
en als ze zo stoer zijn, dan gaan ze maar een beetje
holland roepen voor zon turk of marokaan!
Dat durfen ze toch niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en dat heb ook alles met elkaar te maken he?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat iedereen helemaal zijn muil moet houden.. laat mij in alle rust genieten van de muziek..

Vind ik nou ook...

Of nog erger, op Impulz 2 jaar geleden ging het publiek spontaan "hee hoo" lopen zingen/roepen !!
Verschrikkelijk, echt, dat was echt iets te kut !!

Waarschuw beheerder
donateur
als je blij bent om nederlander te zijn, hoef je toch nog geen 'holland' te gaan bleren? wat een onzin zeg..

Waarschuw beheerder
donateur
Of nog erger, op Impulz 2 jaar geleden ging het publiek spontaan "hee hoo" lopen zingen/roepen !!

uhm weet je zeker dat je niet in de skihut was? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben blij dat ik een jongen ben, zal ik dan voortaan ook maar 'jongen' gaan roepen?

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het zinloos

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: DEB

Ik vind het juist supervet en ik doe altijd mee, we mogen best trots zijn dat hardcore hier ontstaan is, en als er een turkse rave zou zijn zouden de turken ook hun land scanderen, KLAAR PUNT!!!!!!!
De mensen die daar tegen zijn forceren hun strijd tegen racisme wel een beetje heel erg heb ik af en toe het idee
DIT IS NEDERLAND EN DAAR MOETEN WIJ TROTS OP ZIJN!!!!!!!
hun passen zich maar aan ons aan:)
Waarschuw beheerder
donateur
ja erg zo'n feeststeeming. doe mij maar een lekkere grafstemming :9

Ik begin trouwens altijd Engeland, Italie, Frankrijk, Friesland te schreeuwen :D
Waarschuw beheerder
donateur
tjah je ken holland roepen met je rechte hand in de lucht maar......
je ken ook holland roepen omdat je gewoon op een leip feessie staat in holland waar vette hardcore word gedraaid en als je iets met zn alle roept geeft ut toch een beetje ut gevoel dat je samen bent met zn allen... tjah ik ken ut nie goed uitlegge nu:P )hehe
ik kies voor ut 2 de uiteraard:yes: of als de dj roept holland ut hardsteee...dat iedereen dan holland roept dat geeft dan toch juist een gezellig sfeertje en dan heeft ut ook helemaal nix met rasisme te make maarja zo zie ik ut weer;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
uhm weet je zeker dat je niet in de skihut was?

Ik twijfelde op dat moment ernstig ja...
Waarschuw beheerder
Nou neem maar van mij aan, dat ze geen holland roepen, omdat ze op een leip feessie staan in HOLLAND :S:S:S:S
Waarschuw beheerder
hoe kan je nou blij zijn dat je nederlander bent.

Als het aan mij ligt gaan overal gewoon de grensen open.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou neem maar van mij aan, dat ze geen holland roepen, omdat ze op een leip feessie staan in HOLLAND

nouh dan zijn ik en me vrienden blijkbaar de enige....:s van al die 1000den mensen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kan je nou blij zijn dat je nederlander bent.

Als het aan mij ligt gaan overal gewoon de grensen open.

:S :S Dat laatste heeft al helemaal niks met het topic te maken...

Waarschuw beheerder
donateur
nou maar ik roep het wel om die reden, en wat de rest doet zou mij een zorg wezen...ik kom voor mezelf en die nazi's lopen er toch wel of ze het nou tonen of niet, hun zijn gewoon de domste lui van het feest, en dat hoeft GEEN HOOFDROL te spelen, laaat ze toch gewoon lekker....en forceer dat rasisme toch allemaal niet zo:s
dit is HOLLAND...op een turks feest schreeuwen ze ook de naam van hun land
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mischien was het ook geen reactie op de topic he pannekoek
Waarschuw beheerder
Zie je het al voor je..
I: heey, echt vette muziek hier in holland, of nieh?
H: ja he, laten we onze respect tonen!!

I+H: Holland holland!!

:S

Waarschuw beheerder
donateur
ja we zijn toch ook in holland dan vind ik dat niet raar ,die mensen zijn gewoon blij dat ze nederlander zijn
====================­====================­=================
Waarom roepen die ********* dan Holland volland????????
Waarschuw beheerder
donateur
whehe. Ik roep zelf nooit Hollaqnd en het kan eigenlijk af en toe ook best mn feest verpesten. Het is trouwens begonnen paar jaar geleden op Mysteryland toen Nederland speelde tegen Brazilie geloof ik.
Waarschuw beheerder
Oja Psycho forze dus omdat hun dat doen, doe jij dat ook :S

Waarschuw beheerder
donateur
wat kan jullie nou toch die nazi's verotten man???:s
laat ze toch lekker stelletje zeikerds

Waarschuw beheerder
In Duitsland gaan ze toch ook niet Duitsland (Deutchland) roepen

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ik blijf erbij, iedereen moet lekker zijn muil houden :jaja:

Ach gelukkig heb ik dat gebleer nog nooit meegemaakt op de feesten waar ik heen ga ;)

Zeg verder nix :x

Waarschuw beheerder
donateur
Oja Psycho forze dus omdat hun dat doen, doe jij dat ook

ik ben lekker in de feeststemming op dat moment en ik neem het leven op dat moment gewoon niet TE serieus zouden jullie ook eens moeten doen, jullie lijken wel van die zeikerige buurvrouwtjes die gaan zeiken als de kinderen aan het voetballen zijn in de buurt van hun tuintje...pas maar op dat jullie niet zo worden als jullie oud zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
whehe. Ik roep zelf nooit Hollaqnd en het kan eigenlijk af en toe ook best mn feest verpesten. Het is trouwens begonnen paar jaar geleden op Mysteryland toen Nederland speelde tegen Brazilie geloof ik.
====================­====================­===============
Was dat niet in 94 tegen Belgie?
Toen was t om t Ned elftal aan te moedigen, maar een paar jaar geleden is het door een bep. groep met andere bedoelingen weer terug gebracht, onder t mom van mysteryland!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vond X-Qlusive "Holland" super!!

Volgens mij stond toen de hele HMH het Wilhelmus mee te bleren.

en dat mag dus wel...:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals laat je niet zo leiden door de rotte appels, daar heb je toch geen last meer van als hardcore weer UIT is
En de oorsprong is toch echt gewoon niet meer dan TROTS op dat het hier ontstaan is, en trots op het land waar we vandaan komen....enne rasisme is ergens wel te begrijpen lijkt me....er zijn ook maar weinig rasisten die ECHT alle buitenlanders haten...ze haten gewoon meesdtal die turken en marokanen enzo...en ja alle begrip voor, en dat heeft iedereen denk ik wel, alleen iedereen wil hier gewoon heilig en intelligent over komen;)
maar goed daar gaat het nu ff helemaal niet om!
Waarschuw beheerder
donateur
Vond X-Qlusive "Holland" super!!

Volgens mij stond toen de hele HMH het Wilhelmus mee te bleren.

en dat mag dus wel...

Hmm......
Misschien dat de naam van het feest het ook al een beetje zegt??
X-Qlusive Holland, Hollandse DJ's, over het algemeen Hollandse hardstyle...
En bovendien hoorde dat bij de aankondiging van Prophet en Isaac...
Waarschuw beheerder
raar dat rasisme in 80% van de gevallen bij laag opgeleiden voorkomt of mensen met ouders uit lage arbeiders klassen.

onbekend maakt onbemind.. racisten zijn gewoon domme mensen. Al ben je nog zo hoog opgeleid, je zal altijd dom blijven als racist zijnde.

totaal geen respect voor, een schande voor onze maatschappij.
Waarschuw beheerder
donateur
wat een onzin. Die cijfers verzin je gewoon. Mensen die onderzoeken verzinnen vind ik niet slim

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij stond toen de hele HMH het Wilhelmus mee te bleren
====================­====================­==================
Daar hadden ze dan t ned. elftal naar toe moeten sturen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je,ik snap gewoon niet wat het nut ervan is omdat te gaan roepen.
Kijk als je nou op vakantie bent,en je wil ff laten weten waar je nou precies vandaan komt,dan kan ik het nog wel een beetje begrijpen,maar we zijn op een feest in holland,met bijna alleen maar hollanders,en dan toch holland roepen,tja wat heb je eraan ?

Waarschuw beheerder
Holland, Hollland, Holland, Holland
:bounce: :respect: :bounce: :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
raar dat rasisme in 80% van de gevallen bij laag opgeleiden voorkomt of mensen met ouders uit lage arbeiders klassen.

pff doe ff niet zo uit de hoogte zeg!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur

Volgens mij verzin je dat nu gewoon ter plekke!!
ik vind nu wel dat je een beetje aan het discrimineren bent eigenlijk...
Jellyhead :respect:
Waarschuw beheerder
ik doe niet uit de hoogte, ik kom ook uit een arbeiders klasse, maar ik weet wel wat de normen zijn in dit land. En dan heb ik het nog niet eens over die domme idiooten die roepen dat allochtonen zich aan onze normen moeten houden, terwijl ze zelf totaal geen waarden van huis uit hebben meegekregen. oprotten met etnocentrisme, niemand staat hoger als een ander.

Waarschuw beheerder
Pijnacker!! Pijnacker!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe niet uit de hoogte, ik kom ook uit een arbeiders klasse, maar ik weet wel wat de normen zijn in dit land. En dan heb ik het nog niet eens over die domme idiooten die roepen dat allochtonen zich aan onze normen moeten houden, terwijl ze zelf totaal geen waarden van huis uit hebben meegekregen. oprotten met etnocentrisme, niemand staat hoger als een ander.

Volgens mij praat je nu echt poep...
Hoe weet je nou dat die "domme idioten" die dat roepen geen waarden van huis uit hebben meegekregen??
Waarschuw beheerder
omdat je een domme idioot bent zonder waarden en normen als je een racist bent

jezus is dat nou zo moeilijk te begrijpen.

Onze normen in dit land zijn dat iedereen gelijk is, als jij het daar niet mee eens bent, dan heb je schijnbaar geen ene moer te zoeken in onze maatschappij

Waarschuw beheerder
donateur
jantje beton je lult een en al onzin!:)
Waarschuw beheerder
Het beste argument dat ik in tijden heb gehoord jongen.
Waarschuw beheerder
donateur
jezus jantje beton die kan beter gaan collecteren :S :)
Waarschuw beheerder
donateur
In engeland doen ze het ook, lopen ze ook met kleine vlaggetjes op hun jas of gewoon met een engels rugby of voetbal shirt en dat is normaal vind eigenlijk wel dat je trots mag zijn op je land alleen moet je dat ook laten merken op een feest??
Ik zelf heb er niet echt problemen mee behalve als er verkeerde handjes de lucht ingaan!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ach sebas, die handjes van jou doen weer hele andere dingen :9

Waarschuw beheerder
donateur
oh ja ,het was MIJN schuld 8)
Waarschuw beheerder
donateur
jantje beton je lult een en al onzin!

Dat kun je wel zeggen ja!!

jezus jantje beton die kan beter gaan collecteren

Lijkt me een goed idee!!
Waarschuw beheerder
feit is dat mensen uit de laagste sporten van de maatschappelijke ladder de buitenlanders het hardst discrimineren. Lekker je minderwaardigsheid complexje compenseren op de buitenlanders, wij zijn tenminste nederlanders !

kanker toch een eind op. ik heb er totaal geen problemen als die kale idiooten weer eens in elkaar getrapt worden op een feest in amsterdam. Hard aanpakken die gasten.

Waarschuw beheerder
jij snapt R ook al nikz van he...:P
Waarschuw beheerder
Jongen kom nou eens met argumenten, simpelweg iemands reet achterna lullen, dat deed ik toen ik 14 was.
Waarschuw beheerder
ik discrimineer helemaal geen vrouwen, ik geef simpelweg mijn mening dat ik vrouwen niet geschikt vind voor bepaald zwaar lichamelijk werk.

NADENKEN voordat je praat
Waarschuw beheerder
donateur
feit is dat mensen uit de laagste sporten van de maatschappelijke ladder de buitenlanders het hardst discrimineren.

Waar haal jij die feiten dan vandaan als ik vragen mag??

kanker toch een eind op.

Het lijkt me beter als jij dat maar ff gaat doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Denk je nou echt dat racisme alleen of vooral in de lagere klasse voorkomt? Jij denkt zeker ook dat drugsmisbruik alleen bij domme mensen voorkomt? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D:D:D
Waarschuw beheerder
komt overal voor racisme

iedereen denkt ook dat hooligans werkloze kansloze figuren zijn

is ook zware bullshit
Waarschuw beheerder
die feiten haalde ik uit me maatschappijleer boek toen ik nog op de middelbare school zat.
Waarschuw beheerder
donateur
NADENKEN voordat je praat

Heb jij dat wel gedaan toen je je eerste berichtje schreef dan??

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon heel jammer.. vooral als je het nog als tattoo neemt ofzo

Waarschuw beheerder
enne dat maatschappij leer boe is ook nie alles hea....daar klopt geen reet van :P
Waarschuw beheerder
donateur
die feiten haalde ik uit me maatschappijleer boek toen ik nog op de middelbare school zat.

Bullshit :)
Waarschuw beheerder
donateur

Whahahahahaha, jij weet het wel te verzinnen he?!
Waarschuw beheerder
iedereen hier weet het wel heel goed

heb van jullie ook nog weinig feiten gehoord
Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat alle racisten laag opgeleide mensen zijn, ik zeg dat een groot gedeelte laag opgeleide mensen zijn. Discriminatie is nog altijd een gedragspatroon.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon heel jammer.. vooral als je het nog als tattoo neemt ofzo

dan ben ik ma jammer ma ik durf er tenminste wel voor uit te komen en dat t alleen bij de lage klasse in de maatschappij voorkomt is bullshit...
Waarschuw beheerder
Gupcore ik heb nooit gezegt dat ik intelectueel ben, ik zeg alleen dat ik bepaalde waarden heb, en etnocentrisme past daar niet in.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken geen de onderzoeken hier niet van. Dus ga ook niet zomaar wat verzinnen. Weet wel dat het racisme in alle lagen van de samenleving voorkomt. Gewoon uit eigen ervaring en door veel nieuwsprogramma's kijken e.d.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha juiste die onwijs rijke lui en patsers zijn erg rascistisch hoor Jantje beton :yes: naja niet meer als de laag opgeleiden ofzo.. ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je wil echt indruk maken met je fout geschreven moeilijke woorden volgens mij :S
Je komt wel een beetje 'uit de hoogte' over eigenlijk jantje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jantje beton ga jij nu maar weer langs de deuren om kinder spulletjes te verkopen misschien dat je daar meer gewaardeerd word....
Waarschuw beheerder
donateur
je wil echt indruk maken met je fout geschreven moeilijke woorden volgens mij
Je komt wel een beetje 'uit de hoogte' over eigenlijk jantje

Thats right!! :respect: to GUPCORE
Waarschuw beheerder
dus ik doe uit de hoogte als ik een woord gebruik dat iets beschrijft, wat ik anders in 2 zinnen zou moeten uitleggen ? Domme mensen hier, een normale discussie is eigenlijk hier niet te voeren

et·no·cen·tris·me (het ~)
1 neiging om de sociale groep waartoe men behoort als enige referentiepunt te beschouwen bij de beoordeling van andere
2 vorm van nationalisme waarbij het eigen volk en de eigen cultuur worden beschouwd als superieur boven andere volken en culturen

alsjeblieft mevrouwtje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wij verzinnen niet allemaal zogenaamde feiten Jantje ;)
Waarschuw beheerder
hahahahahahahahaha

ok heb nu een goeie

misschien zijn het wel betere opgeleide rijke tyfus mannetjes, maar je weet toch wat voor mensen het zijn, trieste sukkeltjes en kansloze figuren dus het maakt geen moer uit van welke groep ze uit de bevolking zijn.

Het zijn en blijven pannenkoeken :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus ik doe uit de hoogte als ik een woord gebruik dat iets beschrijft, wat ik anders in 2 zinnen zou moeten uitleggen ? Domme mensen hier, een normale discussie is eigenlijk hier niet te voeren

ik ga off :kots: van zulke mensen zoals jantje beton
Waarschuw beheerder
donateur
2ouwehoeren :respect:

en2jantje: dat woord heb je nu al minstens 3 keer genoemd. Je bent er zeker trots op dat dat woord tot je vocabulair behoort?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Domme mensen hier, een normale discussie is eigenlijk hier niet te voeren

Leer nou eerst maar eens om een zin in de goede volgorde op te schrijven...
Waarschuw beheerder
rijk niet rijk

nazi' wazi's zijn er om flinke tyfus klappen te verkopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jooo weer een forum wat zometeen gesloten word! ik vind ook: gewoon bek houden op een feest! en al helemaal stil zijn als je HOLLAND gaat roepen. WTF??
Waarschuw beheerder
en ik citeer :

Zowel de mannelijke als de vrouwelijke CD-aanhang is dus laag opleid, onkerkelijk en jong. Opmerkelijk is wel dat de leeftijdspiek ligt bij de sekseneutrale gegevens tussen de 18 en 24 jaar ligt en bij de vrouwen tussen 25 en 35. Het gaat dus om twee verschillende groepen mensen: vrij jonge mannen en iets oudere huisvrouwen. In het themanummer over jongeren en extreem-rechts van het Belgische tijdschrift Jeugd en Samenleving van begin 1995 staat dat jonge vrouwen weinig interesse hebben in extreem-rechts. "Vanaf begin jaren tachtig blijkt uit scholierenonderzoeke­n steeds dat jongens meer instemmen met autoritaire, etnocentrische en seksistische opvattingen dan meisjes (...) Jongens blijken ook nu veel vatbaarder voor traditionele ideeën dan meisjes en aanzienlijk vaker op CD/CP'86 te stemmen (...) Meisjes blijken zich meer te gaan keren tegen het etnocentristische gedachtegoed, en wat daarmee verbonden is."
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker representatief. Elke racist is ook een CD aanhanger *proest*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat t wel aardig overeenkomt wat 'jantje' zegt.. Goed man! nog meer theorie? vind t wel interessant
Waarschuw beheerder
jellyhead [vvm] jij weet alles beter ouwe

:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
bedankt :)
Waarschuw beheerder
Het gaat hier over CD en CP86, dat zijn toch wel 2 partijen waar veel racisten op stemmen ja, ik denk dat dit wel een duidelijk beeld geeft dat de grootste gedeelte laag opgeleid is

point proven, dank u
Waarschuw beheerder
2 jantje beton: Jij bent echt de enige hier die tenminste duidelijk weerlegde argumenten heeft. kan ik van de rest niet zeggen.. en dat minder opgeleide mensen eerder discrimineren klopt ook..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sowieso ken het mij niks verrotten uit welke klasse ze komen

het zijn diep treurige kansloze figuren
Waarschuw beheerder
en ik citeer

"Op verzoek van de BVD en Justitie tracht een groep wetenschappers de achtergronden van racistisch geweld in kaart te brengen en uiteindelijk te komen tot een 'daderprofiel'. De harde kern van de extreem-rechtse aanhang, zo weten we sinds 1994 uit een onderzoek van Buijs en Van Donselaar, bestaat overwegend uit jongemannen (tussen de 18 en 24 jaar), veelal laag opgeleid, wonend in de oude stadswijken en bij voorkeur De Telegraaf of het Algemeen Dagblad lezend. Het afgelopen decennium hebben de extreem-rechtse partijen CD en CP'86 hun tentakels echter ook uitgestrekt naar de meer modale inkomens en de minder randstedelijke regio's van Nederland.
"
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk niet dat de hoogogeleide racisten op deze partijen stemmen. Aangezien deze partijen idd dombo's aantrekken en hoogopgeleiden die veel verdienen belangrijkere eigen belangen hebben om op een partij te stemmen. Zoals ondernemers vaak op VVD stemmen.

Daarom denk ik dat het grootste deel van de racisten niet op partijen als deze stemmen. Maar juist de lageropgeleiden wel.

Maarja dat is slechts een vermoeden
Waarschuw beheerder
10 voor jantje - o voor de kanslozen!
Waarschuw beheerder
raar dat als de feiten op de tafel liggen, je namen als "terrotbitch" "qlubtempo" en "gupcore"

niet meer ziet :S
Waarschuw beheerder
nee t is ineens dodelijk stil
Waarschuw beheerder
brille jood ;) :P

goed zo

Waarschuw beheerder
donateur
man wat zit je nou toch die hogeropgeleiden de hemel in te prijzen man!:s
die lui zijn geen haar beter
wij "simpele zielen" staan meer in de maatschappij dan hun allemaal bij elkaar...je moet hun eens iets simpels vragen(kijk bv eens naar een kennisquiz) daar weten ze dan geen antwoord op:s
ik weet meer van het leven(wat dus echt belangrijk is) dan al die hoge pieten bij elkaar
flikker toch op met die lui man:bah:
Waarschuw beheerder
jezus als je nou eens leest zie je dat het hier helemaal niet over hoogopgeleiden mensen gaat, maar om het feit dat racisme veelal meer voorkomt bij laagopgeleiden dan bij hoogopgeleiden, meer bij de lagere inkomens, dan bij de hogere inkomens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gelukkig dat we in amsterdam onze eigen manier hebben om te laten zien wat we van racisten denken kev ;)

moet er niet aan denken om elke keer deze teksten op te lezen zodra ik weer zo'n malloot op een feest zie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar jantje I don't give a fuck ouwe ;)
Waarschuw beheerder
psycho forze.. ik weet niet wat jij onder hogeropgeleiden verstaat, maar hogere opgeleiden zijn ook gewoon simpele zielen die heel goed in deze maatschappij staan!

Waarschuw beheerder
donateur
ja dus en wat maakt dat uit dan, die hogeropgeleiden wonen meestal lekker in 't gooi waar het zo veilig is, en waar je geen buitenlander tegen komt....denk jij nou werkelijk dat rasisme geen oorzaak heeft ofzo...waar kom jij vandaan zeg????
tis zo logisch als wat dat hogeropgeleiden weinig te maken hebben met de maatschappelijkre problemen door buitenlanders....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Racisme komt altijd uit economische, sociologische, psychologisch, en ideologische oorzaken voort ja. Denk aan de joden in ww2, denk ej nou echt dat alle maatschappelijke problemen in duitsland zouden stoppen als ze allemaal afgemaakt waren ? denk na man. Net zo min dat de turken en marrokanen de oorzaak zijn van onze maatschappelijke problemen. Van mij mogen alle relallochtonen en racisten een kogel door hun kop krijgen.

racisme gaat een stukje verder dan zeggen, die klote marrokaanse jeugd fucked alles op. Racisme is personen of groepen op oneigelijke gronden behandelen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 psycho forze: nou pardon hoor, wil niet raar doen maar toevallig ben ik ook hoger opgeleid en woon midden in amsterdam.. dus daarom zeg ik: ik weet niet wat jij onder hogeropgeleiden verstaat..?? jij hebt t over heel ander soort mensen! mensen die zich niks willen aantrekken van wat er speelt om hen heen en toevallig ben ik niet zo.. het slaat werkelijk nergens op wat je nu zegt.. je discrimineert mij zelfs
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mogen alle relallochtonen en racisten een kogel door hun kop krijgen

zijn we het daar over eens!

nou pardon hoor, wil niet raar doen maar toevallig ben ik ook hoger opgeleid en woon midden in amsterdam.. dus daarom zeg ik: ik weet niet wat jij onder hogeropgeleiden verstaat..?? jij hebt t over heel ander soort mensen! mensen die zich niks willen aantrekken van wat er speelt om hen heen en toevallig ben ik niet zo.. het slaat werkelijk nergens op wat je nu zegt

ben jij bv hangjongere ofzo???
of heb je wel eens via een andere manier met hun te maken ofzo?

en wat ik precies bedoel met dat ze in het gooi wonen...daar bedoel ik nederlandse rijke gezinnen, en natuurlijk niet iedereen maar over het algemeen gezien;)
Waarschuw beheerder
ik heb op zoveel manieren contact met ze gehad en heb ik nog steeds.. maar jij begint hier hogeropgeleiden af te maken terwijl het ten eerste daar niet om ging. en hieruit blijkt maar weer hoe bevooroordeelt je bent. Daarmee geef je aan dat je mensen wel over 1 kam scheert.. ook al beweerde je hiervoor van niet.
En dat vind ik dus verkeerd. begrijp je?

Waarschuw beheerder
Zijn er ook daadwerkelijk mensen die dit allemaal gaan lezen eigenlijk?? Kan je beter krant lezen ofzo. Holland Holland Je Maintiendrai!! Voor Franse negers die weten.
Waarschuw beheerder
franse negers zijn voor kings
Waarschuw beheerder
iemand die t leest kan er wat van opsteken

Waarschuw beheerder
donateur
Heel jammer jah:jaja:

Waarschuw beheerder
aiight er zitten hier mensen die weten! Respecteer ieder zijn roots.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leony82 20 januari 2004 20:57
psycho forze.. ik weet niet wat jij onder hogeropgeleiden verstaat, maar hogere opgeleiden zijn ook gewoon simpele zielen die heel goed in deze maatschappij staan!

nou bullshit dat t nooit geen "hoog" opgeleiden mensen zijn.... heb boekhouding bij schoevers gestudeerd of is da bij jullie nog te laag heb niks met je opleiding te maken enzo ma met je levenervaring wat je hebt meegemaakt en deels hoe je bent opgevoed...

Leony82 20 januari 2004 20:40
2 jantje beton: Jij bent echt de enige hier die tenminste duidelijk weerlegde argumenten heeft. kan ik van de rest niet zeggen.. en dat minder opgeleide mensen eerder discrimineren klopt ook..

:kwijl: wil zeker door m genomen worden ofnie??? jezus over simpele zielen gesproken. Dit is nou echt t klassieke geval van GEVERFD blond
Waarschuw beheerder
donateur
Hm, juustem, als hoger opgeleiden alleen maar brave dingetjes doen :gaap:

IQ en opleiding hebben niks te maken met dit soort dingen, en als je een beetje normaal functioneert kun je dat zelf ook wel bedenken.
Het is maar net hoe je denkvermogen is, hoe jij zelf tegenover bepaalde dingen staat. En zulke dingen staan nog altijd los van het feit hoe hoog je IQ is, of dat je MBO of HBO hebt gedaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van die mensen die lekker op impulz staan!
laat ze daar lekker blijven!
word zo ziek van die mensen die altijd het stereo typ de schuld geven!!en jah ik ga naar hardcore feesten... en ik schreeuw dat niet nee! vind het wel werelds dat ze dat doen!! zo hoort het!
en al die <<----- laat die lekker thuis blijven!
im plaats van discussieren over wat er geschreeuwd word!!!

Waarschuw beheerder
Uiteindelijk zijn we allemaal maar mensen!

Waarschuw beheerder
mja, die mongolen zouden ze neer moeten maaien met een uzi.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens mij snap jij iets niet!!
stoere bink!
zeg dat daar effe dan!! maar nee dat doe je weer niet!
zo teleurstellend he die mensen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Craig Anus 21 januari 2004 11:44
mja, die mongolen zouden ze neer moeten maaien met een uzi

kenduh t met de blote handjes nie af jochie whoehahahahahahahaha triest figuur
Waarschuw beheerder
donateur
en kent U geen beschaafd Nederlands???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Roadkill <flock-maffia> 21 januari 2004 11:57

donateur! en kent U geen beschaafd Nederlands???

vink mezelf nog beschaafd tegen zo'n rat
Waarschuw beheerder
donateur
rat?? :vaag:

t is toch echt een pratende anus :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ooooeeeeehhhhh......
dus dat zag je wel!
knap hoor!!!
ik zou het snel tegen je juf gaan vertellen!!!

*applaus* *applaus*
Waarschuw beheerder
whahahah troublebitch jij bent echt te sneu voor woorden!! grtz van een NATURAL blonde.. Jammer voor je!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden jullie nou van die mongolen (vind ik ) die op een party een beetje Holland gaan staan schreeuwen

:kots:

:)
Artiest Domus
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel ok, als je het roept om de goeie redenen.

Het is begonnen op Mysteryland 1998 in Gorinchem toen Nederland diezelfde avond Argentinië had verslagen tijdens het WK voetbal.

Neophyte kwam toen op en riep "En wie gaat er door naar de halve finale?" en toen riep de hele zaal:"Holland, Holland, Holland"

Daarna is het gewoon gebleven. Natuurlijk zijn er veel mensen die het nu vanwege hun rechtse ideeën lopen te roepen, maar ik niet dus. Heb er dus ook niet zo'n problemen mee.
Waarschuw beheerder
Geen gehoor, doe er ook nooit aan mee :)
Waarschuw beheerder
is dat niet al veel eerder begonnen? toch niet in '98 pas?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja joh, maar ze hebben de klok weer horen luiden!
Waarschuw beheerder
Weet bijna 100% zeker dat het pas in 1998 is begonnen. Heb het daarvoor iig nooit gehoord.

Bovendien was ik er bij 'the real jojo' dus dat van de klok horen luiden gaat niet op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Noi lieverd IK was erbij in 94 op de maasvlakte, dus waarschijnlijk is het toch voor jou de welbekende klok ;)
Waarschuw beheerder
Daar was ik idd niet bij. Maar van iedereen die ik ken die al tijden naar feesten gaan hoor ik ook dat het ontstaan is 98.

Bovendien heb ik genoeg maten die er wel waren in 94. Net nog 1 maat gevraagd via MSN maar hij kan het zich niet herrinneren dat het toen al geroepen werd. En voor 98 heb ik het ook nergens anders gehoord op feesten.

Waarschuw beheerder
donateur
Dan vraag ze mar eens of ze erbij waren toen t Nederlands elftal speelde en t op een groot beeldscherm te zien was :)
Waarschuw beheerder
KWord er een beetje moe van:

http://www.amishrakefight.org/gfy/
Waarschuw beheerder
donateur
gaat nergens over :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind ut wel wat hebben als er duizenden mensen HOLLAND roepen! op Masters ook bij binnenkomst, en dat dan gelijk met racisme wordt vergeleken moet worden:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ja nu noem je ook een lekker voorbeeld ook Masters, daar lopen de meeste wazi's rond!!
Gemiddelde leeftijd 15 a 17.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoezo nu weer wazi's? Op de kleinere feesten gebeurd het ook zat! maar waarom ergeren mensen zich eraan? en de mensen die ouder dan 17 zijn doen net zo hard mee, dus slaat ook nergens op.

Waarschuw beheerder
Hoezo nu weer wazi's? Op de kleinere feesten gebeurd het ook zat! maar waarom ergeren mensen zich eraan? en de mensen die ouder dan 17 zijn doen net zo hard mee, dus slaat ook nergens op.

heel stom antwoord
ik denk dat het probleem van jou juist is dat jij die mensen van ouder dan 17 die net zo hard mee doen gewoon imiteerd...meeloper misschien
zulke antwoorden als jou geeft namelijk bijna iedereen van die zijn 'wij zijn geen wazis standpunt' probeert te verdedigen

maar ja

leuke witte bretels trouwens op je foto bij je persoonlijke tekst :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij huppelt zeker liever over ut feest met kraag omhoog en een breezer:S maar omdat ik Holland wel meezing word ik als wazi aangekeken?
Waarschuw beheerder
Van al die gasten die dat roepen weet ruim drie kwart niet eens waar Holland ligt

Waarschuw beheerder
donateur
Nou Hardcore hell, jouw Maat Guppez aka Gupperaadn @ Dark Symposium
heeft anders ook zijn kraag omhoog.
Liever een tent vol breezers dan 10 wazi's!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kots op anti wazi's , je kent niet iedereen persoonelijk dus hou dan gewoon je smoel :S

Waarschuw beheerder
Holland bestaat maar uit 2 provincies...Noord-Holland en Zuid-Holland.
En de rest van Nederland dan??? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
the real jojo, dan hebben we dus schijnbaar een andere mening over hoe een feest eruit moet zien, niet dat het mij wat scheelt, maar in jou ogen is iedereen die holland schreeuwt een nazi, en lonsdale draagt ook, terwijl er ook zoveel "gabbers" lonsdale dragen en geen verdere bedoelingen er mee hebben! en ja er zijn ook genoeg beste mensen die de kraag omhoog hebben maar geen gezeik over mij hebben , omdat ik hu nrespecteer en zij mij!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kots op anti wazi's , je kent niet iedereen persoonelijk dus hou dan gewoon je smoel
====================­====================­====================
Meneer voelt zich aangesproken, nee gelukkig ken ik geen wazi's en wil ze niet kennen!
Maar jij blijkbaar wel he!

Hardcore Hell>>>.Ik zeg niet dat iedereen die Holland schreeuwt nazi/wazi is even goed terug lezen, en waarom haal je Lonsdale erbij?
Is glad niet over gesproken!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
naaaaah ben je ook 39 voel je je helemaal stoer op partyflock :D rottt toch op whahahha

Waarschuw beheerder
donateur
Kom ns met iest nieuws/origineels.
kun je t anders niet aan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar je maakt ons wel belachelijk terwijl je ons verder niet kent! er zijn tog genoeg mensen die geen lons dragen en holland roepen?? maar dan zou jij niet zo snel zeggen, kijk een Wazi:S dus je Holland en je draagt lonsdale:s OKE JiJ bent wazi, jij hebt vooroordelen!
Waarschuw beheerder
donateur
dit Holland roepen heet volgens mij niks met muziek te maken... hoorde het voor het eerst op mystery land '98 toen NL van Argentinie won en vond t toen al vreemd dat ze voetballeuzen op een feest liepen te roepen (sorry mouth of madness).

geef deze mensen een voetbalclub en een stadion en we zijn van ze af

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
omaaa powuurrr

Waarschuw beheerder
donateur
Ga eerst eens even heel goed terug lezen waar t allemaal om gaat voordat je begint te janken over Lonsdale!
Lonsdale is totaal niet aan de orde gekomen en gelukkig zijn de meeste die Lonsdale PF whatever dragen geen wazi.
Ik zit ieder weekend tussen 100en mensen die Lonsdale dragen wordt ff wakker.
En ik maak jou niet belachelijk, ik vindt dat Holland Holland gedoe belachelijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch ben je een oma
Waarschuw beheerder
donateur
oeps, ik droeg op Mystery land '98 zelf nog een Lonsdale trui

Waarschuw beheerder
donateur
toch ben je een oma
====================­====================­===================
Ben maar blij dat ik je oma niet ben, zou je helemaal de gort in schoppen met je rood wit blauwe vriendjes erbij!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En leg de verbintenis eens voor mij als je wil :tussen HOLLAND schreeuwen en wazi??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hou van je hoor lief omaatje (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rood wit blauw JE EIGEN LAND KLEUR heb je ook al een hekel aan, dus als ik de vlag uithang wil jij um persoonlijk weghalen, wat moet er dan komen?? een turkse vlag??
Waarschuw beheerder
Sorry hoor maar ik vind het beter klinken dan heeeey howwwwwwwwww :bah: We wonen toch in nederland en samen op een feestje dan voel je je toch 1 met z'n allen ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helemaal met je eens :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk altijd dat de niet-blanken op het feest zich er aardig bedreigd door kunnen voelen etc :/

Weet niet op dat terecht is, maar dat gaat altijd wel door me heen op dat moment :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Precies, en Nix geen nazi omdat je holland roept!! maar goed hier zullen we tog nooit uitkomen! :bah: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Rood wit blauw JE EIGEN LAND KLEUR heb je ook al een hekel aan, dus als ik de vlag uithang wil jij um persoonlijk weghalen, wat moet er dan komen?? een turkse vlag??
====================­====================­=================
Ik heb geen hekel aan rood wit blauw, vindt t alleen jammer dat men zonodig altijd met die kleuren moet pronken op een bepaalde manier, als je voor mij een vlag uithangt doe dan die van Mexico.
Waarschuw beheerder
Ik roep altijd gewoon Bergeijk!!!

En waarom zou je trots zijn op dit land? T is te koud, elke verkrachter heeft een kutjeugd waardoor ie nie de bak in moet en zo kan ik nog wel doorgaan!!

En mennekes! Nix tegen JOJO! Want zij weet echt wel waar ze over praat!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk altijd dat de niet-blanken op het feest zich er aardig bedreigd door kunnen voelen etc

Weet niet op dat terecht is, maar dat gaat altijd wel door me heen op dat moment
Dat is toch gewoon te triest voor woorden dat je je eigen niet tof kunt voelen op een feest door zo iets.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar als er een Nederlandse trots draait, bijvoorbeeld: Neophyte dan mag Holland tog wel???

Waarschuw beheerder
donateur
Je doet maar, maar waarom doen ze t dan nooit bij Darkraver bijv. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Omdat ik darkraver slecht vind, maaar bij Bass d doe ik het bijvoorbeeld wel , dus NIET om de huidskleur!!:D

Waarschuw beheerder
donateur
Bass D beter dan Darkraver, mag ik heel hard lachen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Off topic! :@ :P

Nee, ff seieus..

Eerlijk gezegd, verdenk ik nationalisten er vaak van stiekeme "undercover" allochtonen-haters te zijn...

Vraag me af of dat waar is....
Waarschuw beheerder
kutventjuh jij had eerst heil h op je profiel staan dus jij moet helemaal je 16 jarige kutbek houden

door jou was ik toen geband omdat ik je een pm wou sturen en je helemaal verrot wou schelden maar zei toen waarom heb je heil h. derin staan en floep werd gebanned :S

maar iig wat ik toen ook wou zeggen... sta je ook voor je oma met je rechterhand in de lucht en zeg je ook tegen haar heil.h ?

snotneus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
Waarschuw beheerder
en hardcore hell jij ben ook zo'n wannabe triest figuur met je witte bretels nog zo een kutnerd grote mond en stoer doen tijdens een hardcore feest... kijk ik ben cool ik draag bretels

maar als je een turk ziet dan kijk je zeker snel naar de grond en loop je snel door bah..:kots:

enne kom niet aan met excuses want waarom draag je anders die bretels... zeker omdat je broek anders afzakt :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Eerlijk gezegd, verdenk ik nationalisten er vaak van stiekeme "undercover" allochtonen-haters te zijn...

Ik krijg mijn theorie trouwens meteen bevestigd...

Hardcore Hell zegt:

Precies, en Nix geen nazi omdat je holland roept!!

En nu blijkt dat hij wel een "nazi" is...

Typisch :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ach da's niet zo moeilijk om gelijk door te hebben hoe dat mensen zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Go Rollie Go Rollie (y)

Zielige kutventjes zijn het idd, deze zomer is dat Holland,holland gedoe al 6 jr aan de gang... is mooi geweest denk ik... dus verzin ff lekkur wat anders ;-)

En om het voor al die mensjes die maar weinig herseninhoud hebben makkelijk te maken heb ik het volgende bedacht: ga Hardcore roepen, dat heeft ook maar 2 klanken, niet zo moeilijk dus (6) :-p

Kom maar Kom maar (6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wazi kneusjes gaan weer wat leuks meemaken en heel snel :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
En om het voor al die mensjes die maar weinig herseninhoud hebben makkelijk te maken heb ik het volgende bedacht: ga Hardcore roepen, dat heeft ook maar 2 klanken, niet zo moeilijk dus

We maken t nog makkelijker voor ze, 1 klank, Turk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ga Hardcore roepen, dat heeft ook maar 2 klanken, niet zo moeilijk dus

Ze "Gelderland" laten roepen zal wel te moeilijk zijn..?

3 lettergrepen.. :|

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zal maar niet op rollie ingaan , dat zou zielig wezen ..

Waarschuw beheerder
donateur
Denk t niet, Rollie is wat dat betreft een stuk slimmer dan jij en veegt( rijd) je zo omver!

Waarschuw beheerder
iedereen moet het lekker zelf weten, ik doe niet mee ofzo...

Maar waarom is iedereen zo trots op nederland??? Het is wel leuk dat hc er vandaan komt enzo...maar wat is er verder nou zo geweldig hier? Dat zou ik weleens willen weten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah oma je hebt helemaal gelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Kutventje, jou wacht een ban, geloof me.... :)
Waarschuw beheerder
:yes: kimhmm
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen wel ff checken of hij echt verbannen is :P
aaaH wat triest om mensen te laten bannen :S
Laat iedereen toch lekker doen waar ze zin in hebben...
tis jou probleem toch niet!
en maak het er dan ook nie van!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet triest om mensen te laten bannen.

Wat triest is, dat mensen zich niet aan het beleid houden.

Af en toe lijkt PF wel een bijeenkomst van extreemrechts :S
Waarschuw beheerder
vind et echt zo verschrikkelijk jammer dat er zoveel dingen weggeript zijn

holland was bedoeld om gewoon puur het trots zijn dat hardcore uit holland komt en met het voetbal wat er toen was

nu is dat niet meer zo :( holland volland is het nu :(:(:(

halfkaal vroeger was dat een echt gabberinnetjes kapsel als je nu ziet wat voor meisjes daarmee lopen diep en diep triest:( uitgezonderd voor de goeie mensen natuurlijk wie de schoen past trekke hem aan :)

maja vind et jammer heel erg jammer :(
Waarschuw beheerder
het is mijn probleem wel want IK en de echte gabbers worden eropaan gekeken dat WIJ een zooitje nazi's zijn omdat JULLIE ermee lopen te fucken

ik wil van dat fuckin imago af :@
NoujaH ik ga me er nie echt druk om maken!...
Er zijn zoveel verschillende meningen op deze ''aardbol''...
Als ik overal rekening mee zou gaan houden, blijf je bezig en ga je je er alleen maar aan irriteren...
Waarschuw beheerder
Het ergste vin ik nog da de meesten die er zo bij lopen niet eens weten waar ze over praten, zowel over hardcore als over die rechtse shit!
Waarschuw beheerder
moet je ze wegbeuken op feesten rollie, doen wij ook :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn zoveel verschillende meningen op deze ''aardbol''...

====================­====================­==============
Gelukkig wel, maar houd je mening voor je en ga daar een ander niet mee lastig vallen, dankzij die zogenaamde mening van jullie heeft GVD de hardcore scene een slechte naam gekregen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm maar ouwehoeren ik ben ook weer tegen geweld op een feest :$ bederft de sfeer

ga dan effe lekker buiten met mekaar ravotten :P:P

heb je ook geen last van bemoeiende security mannetjes :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach Slonsdale enzo maakt me geeneens meer zoveel uit, maar die kettingen en kisten met witte veters enzo, tja als ik dat zie op een feest ga ik niet eerst vragen: Ga je mee naar buiten?

Hou ook niet van geweld op feesten, maar als het moet moet het, en bij dat soort mensen moet het :yes:
Waarschuw beheerder
das waar :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pfffffffffffffffffff­fff wuhahahahha

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat weet ie zelf niet, hij is blij dat hij holland kan roepen en oma, verder kont ie niet.
tis een vrijland!
je mag je mening uiten!
ennuh Gabbers hebben nooit een goed imago gehad!
dat is toch wel duidelijk voor iedereen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ken wel tot 39 telle
Waarschuw beheerder
echt kindertjes :gaap:

vrij land jij dus ik mag wazi figuren ook op hun smoel timmeren.

en meisje vrij land??? racisme in die vorm is nog altijd verboden meisje, leer je misschien nog wel op school
Waarschuw beheerder
opzich wel begrijpelijk... hij woont in friesland en ja buitenlanders.... als een kind daar een neger ziet rent ie er naar toe en houd ie ze handje op al roepend zwarte piet zwarte piet

iig grote bek als er geen buitenlanders bij je in de buurt wonen.. kom hier bij mij in de straat wonen en durf dan nog je bek open te trekken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Gabbers/Hardcore had weer een redelijk goed image, maar wat weet jij daar nu van?

Gefeliciteerd pik, grote jongen al tot 39 kunnen tellen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens mij ben jij nog nooit in leeuwarden geweest..
Waarschuw beheerder
je ben wel een beetje oud hoor jojo :P:P:P hahaha O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ennuh Gabbers hebben nooit een goed imago gehad!

Tijd om er verandering in te brengen?

Waarschuw beheerder
sowwww leeuwarden daar wonen ontiegelijk veel buitenlanders... gozer ik woon in een wijk met 80% buitenlanders
Waarschuw beheerder
donateur
Wat hebben Gabbers in deze discussie te maken?? 80% van de nieuwe generatie is de naam Gabber die trouwens jiddisch is ;-) niet waard!!! Net zoals RESPECT moet je dat verdienen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha lekker triest gesprek niet:S weet je wat mij niet aanstaat dat de meesten hiero zich dood snuiven daar ken ik me kwaad om maken en dan zeuren jullie om'ik erig me dat ze HOLLAND roepen' hoe triest ben je???

Waarschuw beheerder
donateur
je ben wel een beetje oud hoor jojo hahaha
====================­====================­=============

Beetje maar he ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
go rene
Waarschuw beheerder
ik ben eten kom jullie zo weer vergezellen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe lol hummel

Waarschuw beheerder
hardcore-holland, blijkbaar hebben mensen er last van dat er zoveel holland wordt geroepen. Maar heb jij er last van dat mensen zich doodsnuiven?

trouwens, originele naam :jaja:
haha wat is dat nou voor onzin?...
wrm zou ik dat nie weten...
zoiets heet geschiedenis...
en jaaah dat leer je ook nog op school!...

Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore-Holland>>>> wij ergeren ons er aan omdat t allemaal types zoals jij bent zijn, ik heb je eigen text eens gelezen, :bah: moet ik er van.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leeuwarden IS 80%

Waarschuw beheerder
donateur
ik erger me aan hele andere dingen op een feest.Bijvoorbeeld vechtpartijen ,van een beetje holland geroep lig ik niet wakker
Waarschuw beheerder
donateur
HHHHHHHOOOOOOOOOLLLL­LLLLLLAAAAAAAAAANNNN­NNNDDDDDD!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!

.. :p

Waarschuw beheerder
real jojo, laten we maar hopen dat dat wel weer over gaat :s
Waarschuw beheerder
hardcore holland alleen die naam zegt al genoeg in mijn ogen :yes:

die mensjes komen allemaal nog aan de beurt

het valt me wel op dat het allemaal 15/16 kleuters zijn die dit soort uitspraken doen, komen net kijken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stoer praat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja..:) ik vind zoiets niet normaal dat al die gabbertjes daaro zich kapot snuiven maja:) gullig niet mij leven ;)ga zo door!!

Waarschuw beheerder
tegen wie praat je?
Waarschuw beheerder
stoer praat :gaap:

je weet niet waar je over praat kleutertje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja 'ouwehoeren' iedereen word oud he:) geniet er van zal ik zeggen;)

Waarschuw beheerder
kleine panic is scherp :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wahahahahahhahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik reageer niet meer op dit forum, beste

Waarschuw beheerder
ok doei

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Antifa HA HA HA!:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het eigenlijk best wel zielig voor die wazi figuren dat zo kortzichtig zijn...

Waarschuw beheerder
ja best triest is dat

Waarschuw beheerder
ja echt, rot maar gewoon op
Waarschuw beheerder
donateur
ja indd zielige figuren...
Waarschuw beheerder
:gaap: moet voor me smoel zeggen :Z

Waarschuw beheerder
donateur
ben ook pleite..ff naar de winkel 88
Weer een typisch voorbeeld, zielig, ga dat tegen je vader moeder opa oma zeggen.

50 pop of een ??????
Waarschuw beheerder
kolere weer alles gemist :s

Waarschuw beheerder
donateur
Tja dat krijg je op woensdag "gehakt"dag ;)
Waarschuw beheerder
donateur
van die padje af!!!!! :yes:

vette shit!!

hardcore uit hardenberg mensen!!!!

:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je doet maar, maar waarom doen ze t dan nooit bij Darkraver bijv.

zelfs hitlergroet gezien naar mcRAW. in Rotterdam nog wel. toen ben ik maar een tijdje weggebleven uit de hardcorescene
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat ik niet snap... dat al die mensen met hun wazi gedrag het ten eerste voor anderen verpesten (maar daar zullen ze wel schijt aan hebben) meer ten tweede ook alles voor zichzelf verpesten! :(

En er komen meer vechtpartijen, de hardcore scene krijgt een slechtere naam, burgemeesters verbieden de hardcore feesten in hun gemeente... en wie lopen er dan het hardste te schreeuwen: juist; de wazi`s...... kutburgemeester bla bla.... maar niet door hebbende dat juist zei het verpest hebben...

Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die weten wat echt feesten is :)
Waarschuw beheerder
Hollandgeroep was leuk op Mysteryland met het WK (of was het EK). Maar dat is niet de intentie waar het tegenwoordig mee wordt gescandeerd. Hollandroepers moeten opbokken. Wat nou vrijheid van meningsuiting, altijd dat gejammer. Je bent niet op een feest om je burgerrechten te praktiseren, je bent daar om te feesten. Dus bek houden en hakken!

Waarschuw beheerder
klein beesje heeft gelijk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
schreeuwen doe je maar in een voetbalstadion, zei ik al.

SCC-oranje kost maar een tientje ofzo
Waarschuw beheerder
holland was leuk toen het begon op ML ,maar nu kom het me ook wel een beetje de keel uithangen.

maar heb er geen probleem mee als het word geroepen,ik erger me eigenlijk meer aan andere dingen !!!
Waarschuw beheerder
Wat is er nis met HOLLAND roepen??? Er is toch iets om trots op te zijn... Of moeten we TURKYE gaan roepen????

Maarja, meer dan dat hoeft van mij ook niet...
Waarschuw beheerder
"Of moeten we Turkije gaan roepen???"

Nee, nogmaals: bek houden en hakken!
Waarschuw beheerder
donateur
ga je nu naar een feest om te feesten of om een zere keel te krijgen??

isoleercel wil ook uitkomst bieden!!
Waarschuw beheerder
het is geen f*cking orkest of een optreden !!!!! netzoals hierboven mij gezegt word:

HakkûH en je smoel HOUDEN!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ok, vuurtje vragen ofzo is toegestaan, maar niet holland-vuurtje ofzo :s

Waarschuw beheerder
HakkûH en je smoel HOUDEN

:jaja:

:kots: op holland geroep
Waarschuw beheerder
donateur
brabantbarabant klinkt toch ook kut?
Waarschuw beheerder
ik stel voor dat we met ze allen rollie gaan roepen

rollie rollie rollie
Waarschuw beheerder
Vind het idd btje belachelijk weiger er aan mee te doen... en het zijn meestal idd jongetjes van 15/16 die zoiets roepen... Grow up :s
Waarschuw beheerder
juist lin en daarom gaan we nu met ze allen rollie roepen op een feest :yes:

rollie heb ook 2 lettergrepen dus tis hardstikke simpel :yes:

rooollie roooollie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik stond er pas nog naast man, dat een groep mongolen keihard Holland roepten.
Toen zei ik tegen een gozer zo van ;"Ja waarom roep je nou weer holland, je bent tog geen nazi ofzo"?
Dus hij zegt; Ja ik ben gewoon trots op waar ik vandaan kom :S.
Dus ik zeg weer; "Ja ga dan Rotterdam roepen :D"
Toen gingen ze Rotterdam schreeuwen, toen ging ik maar ergens anders staan :p

Waarschuw beheerder
Kijk 1x, met de HELE zaal moet kunnen vind ik. Das gewoon leuk. maar tlkens weer bij elke break of bij elke nieuwe dj holland gaan roepen vind ik overdreven. ik doe t 1x op een avond, en daarna is t mooi geweest. Irriteer me dood als een klein groepje van 10 man Holland staat te roepen...wat wil je dr nou eigenlij mee bereiken???/

Waarschuw beheerder
Zwaar irritant is dat ja... :[
Waarschuw beheerder
Nou het domste dat ik meegemaakt heb is dat de halve zaal JODEN ging roepen in....HEERENVEEN :S
Dom of niet!!! :@

Waarschuw beheerder
het brengt sfeer zo lang het lief gebeurd
Pijnacker Pijnacker!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik roep altijd *ZWORK*

Maar niemand roept mee :/

Waarschuw beheerder
zwork zwork zwork soep eet je met een........?

Waarschuw beheerder
hmmmm...wat kunnen we bedenken om te zorgen dat er met zwork mee geroepen word...

Misschien als je je tieten tot cup dubbel D laten maken:yes: (y) dan beginnen ze al met zwork, zwork te roepen zodra je de zaal binnenkomt;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mogen toch wel trots zijn op ons land?:D

Waarschuw beheerder
en NEE HARDSPRIEK: IN CONTROL...das karakter..:D
Waarschuw beheerder
donateur
als je trots bent op je land kun je dat ook anders kenbaar maken lijkt me. en niet door landgenoten hun feestje te verzieken.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat fijn om te zien dat mijn voorspelling inzake het bannen van kutventje is uitgekomen 8)
Waarschuw beheerder
Ik snap de achterligende ged8 niet als ze Holland staan te roepen.........

Waarschuw beheerder
kenduh t met de blote handjes nie af jochie whoehahahahahahahaha triest figuur

Je snapt het niet helemaal. Ik ga mijn goddelijke handen natuurlijk niet vuil maken aan een stel ULTRA-mongolen die "holland holland" staan te roepen op een party. Bewaar dat lekker voor het EK ofzo :yes:

2 Peter Pepschep > Volgens mij snap jij iets niet.
Als er zo'n wazi sukkeltje holland holland naast mij staat te roepen, kan ik je verzekeren dat hij dit ongeveer 5 seconden doet, daarna is het afgelopen, en meestal gaan ze nog drinken halen voor me ook. En zo hoort het.
Waarschuw beheerder
donateur
meestal gaan ze nog drinken halen voor me ook. En zo hoort het.

:bier:? :D
Waarschuw beheerder
Als er zo'n wazi sukkeltje holland holland naast mij staat te roepen, kan ik je verzekeren dat hij dit ongeveer 5 seconden doet, daarna is het afgelopen, en meestal gaan ze nog drinken halen voor me ook. En zo hoort het.

Gaat ook nergens over. Laat mensen lekker Holland roepen als ze dat willen. Ik heb er geen problemen mee.

Feestje waar ik een tijdje geleden moest draaien begonnen ze ook te zeiken over het feit dat de halve zaal "Holland" liep te roepen. Moest een uur eerder stoppen, omdat de organisatie de sfeer te rechts vond.

Lekker belangrijk allemaal. :/
Waarschuw beheerder
anders verzin je ff een topic waar al 3000 discusies over gaan :/

Waarschuw beheerder
Voelen mensen zich dan bedreigd als er Holland geroepen wordt? En aan wie hebben ze uit te leggen waarom ze dat roepen? Beetje zielig eigenlijk. Als heel de zaal meeroept lijkt het me alleen maar sfeerverbeterend. En dat zeg ik als Boliviaan.

Waarschuw beheerder
lonswijfie je praat poep

roosjuh waarom ben je trots op NL?

Waarschuw beheerder
Ik heb er geen problemen mee.

Ik wel, einde discussie.

Waarschuw beheerder
alleen daarom al is het leuk om te roepen

Holland Holland!!

Waarschuw beheerder
waarom zouden hollanders niet trots zijn op holland? waarom wordt t meteen als iets negatiefs gezien als mensen holland roepen, of met hollandse vlaggetjes lopen..is ONS eigen land hoor..t zou gek zijn als we belgie zouden roepen op feesten...:S

Waarschuw beheerder
maar waarom ben je er echt trots op? ik ben wel blij dat ik hier woon, maar om nou te zeggen dat ik echt trots op ons land ben. Maar heb je daar ook nog een reden voor?

Waarschuw beheerder
Ik heb ooit op zo'n feest 1 gast "Belgie" horen schreeuwen, dat was wel lachen :-D

Chris

Waarschuw beheerder
wel origineel :jaja:
Waarschuw beheerder
na, ik vinnut 1 of 2 keer leuk maar niet 8 keer op een avond ofsow!

Waarschuw beheerder
Uiteindelijk zijn Nederlands toch wel watjes!!
Waarschuw beheerder
leer eerst is Nederlands :yes:
Waarschuw beheerder
in andere landen is het normaal als je trots ben op je land zie amerika of frankrijk

alleen in nederland is het verneukt door de nationalisten die racistisch nazistische trekjes hebben zie de nvu die met hakenkruis vlaggen lopen en met nederlandse vlaggen lopen er duitse skinheads met een nederlandse vlag :vaag:

Waarschuw beheerder
maar die hebben niet goed opgelet bij geschiedenis en kunnen sowieso beter wegblijven uit de maatschappij

Waarschuw beheerder
als ze trots zijn op hun land is dat nooit een probleem maar mensen die met hakenkruizen etc: lopen zijn niet trots op hun land want duitsers onderdrukten Nederland tog ?? toen die tijd als je als Nederlander met een hakenkruis liep was je een NSBer en wat zijn NSBers LANDVERADERS!

Waarschuw beheerder
Duitsers onderdrukten Nederlanders niet, de nazi´s. Is een wezenlijk verschil maar zonder dat verschil discrimineer je eigenlijk ook...

Holland Holland!!

Waarschuw beheerder
Ze zijn op de verkeerde plaats.
Ze kunnen het beter proberen in De kuip of de Amsterdan Arena met een interland!

Waarschuw beheerder
holland roepen,boeiie tis toch je eigen land...
ik geef je gelijk als ze s***h*** zeggen.
t geeft gewoon gevoel van saamhorigheid denk ik....hoewel ik meestal belgie roep dan :)
Waarschuw beheerder
Door < RestleSs > SC ©:
hoewel ik meestal belgie roep dan

Hehe ja. Ik ga ook meestal compleet iets anders roepen.

Je hebt overigens wel gelijk over dat saamhorigheid. Het maakt in principe niet uit wat je roept het geeft allemaal een cool gevoel. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat onzin hoor!
het verpest voor mij de hele sfeer :@
Waarschuw beheerder
holland roepen,boeiie tis toch je eigen land...
ik geef je gelijk als ze s***h*** zeggen.
t geeft gewoon gevoel van saamhorigheid denk ik
....................­........
klop ja op mysteryland toen met het voetbal maar nu is het toch wel erg afgezaagd aan het worden en heeft het helaas voor sommige een dubbelzinnige betekenis dus ....kappen wordt dr altijd zo moe van heb je weer stel van die kneuzen :@

weet je wat pas samenhorigheid is als iedereen op een vet nummer helemaal uit ze plaat gaat je weer gezellig met iederen ken lullen je gewoon sorry zegt als je tegen iemand aan aanloopt en een gezellig gesprek begint en iedereen komt voor de hardcore ! en om vet uit zijn plaat te gaan en schik te maken das pas samenhorigheid !

Waarschuw beheerder
ja idd
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het altijd wel hebben als iedereen uit de hele zaal wat roept.

En of dat nou de naam van de DJ of holland is, maakt mij niet uit.

Het geeft iets extra's aan de sfeer

Waarschuw beheerder
Sjezus, mag er niet aan denken dat ik hier op een feest sta en de hele zaal "Deutschland Deutschland" roept...

Vreselijk irritant en zielig :bah: :S

Waarschuw beheerder
Als je GVD zo trots bent op je eigen land, dan ga je dat maar in je tuin staan roepen ofzo! :@

Waarom moet dat in GODSNAAM op een feest?!!! :[

Stelletje muziek-verneukers...

Waarschuw beheerder
:yes:
En dan altijd maar naief en onschuldig vragen: "Maar we zijn hier toch in Holland of niet?"

Als je dat volk ziet weet vaak onmiddelijk wat er in werkelijkheid achter zit... :bah:
Waarschuw beheerder
en daarbij klopt t niet eens... Holland zijn 2 provincies. Als je in eindhoven staat te feesten moet je dus eigenlijk brabant roepen....:S

Doe t dan fatsoenlijk en roep NEDERLAND!!!

Waarschuw beheerder
:frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HOLLAND HOLLAND HOLLAND

t hoort er gewoon bij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nog erger is als ze dat in een boerencafé gaan roepen als daar I like it loud voorbij komt...

Waarschuw beheerder
Wat een gezeik altijd zeg. Altijd die discussies wordt er gek van. Mensuh laat elkaar gewoon lekker met rust..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HOLLAND IS GVD UT HARDSTE!!!!
lekr boeie zeg:/ waarover mensen allemaal nie zeiken tegenwoordig,
mensen die willen roepen mogen dat doen en als jij ut nie leuk vind dan zing je lekr nie mee. klaar!!
ik zing uit volle borst:devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kun je mij een hand geven...:D

Waarschuw beheerder
donateur
en mij ook :p
Waarschuw beheerder
donateur
Je zegt het zelf al, mongolen 8)

Daarnaast gewoon kinderachtig, dat doie je niet boven je 18 de.. Toch?? :/

;)

Waarschuw beheerder
Het is sneu voor de mensen die er beledigd door raken. Als je goed nadenkt is er geen probleem. Net of je iedereen maar moet uitleggen wat wel en wat niet kan op een feest. Omdat je het zelf toevallig niet leuk vindt. Beetje openstaan mag wel. Holland Holland!!
Waarschuw beheerder
als jij dat leuk vind doe je het lekker.. boeiend! :P
het geeft eindelijk weer eens een beetje een groepsgevoel.. vind ik..
Waarschuw beheerder
nou die Mc's beginne meestal dermee! :jaja: af en toe is leuk maar niet de hele avond! :s

Waarschuw beheerder

Het is gewoon erg triest..... :(

Waarschuw beheerder
huilebalk

Waarschuw beheerder
roosjuh, waarom beantwoord je m'n vraag niet??? ik ben echt nieuwsgierig....
Waarschuw beheerder
Ik stel voor dat iedereen die er tegen is er de volgende keer gewoon iets van zegt als de hele zaal het begint te roepen.
hehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
net als I HATE TRANCE gisser, ijsselstijn, de hele zaal, holland holland
hallond is godverdomme ut hardste, KIJK, en daar kreeg ik kipenvel van:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm waarom ik trots ben op holland:

we hebben t geweldig hier in nederland als je kijkt naar afrika ofzo...
wij hebben de beste kaas..:P
wij zijn de langste mensen op aarde (over t algemeen)
wij hebben angerfist :D
wij hebben ajax..:D
wij geven dr beste feessies..
en we hebben de lekkerste drugs..

wil je nog meer weten??:D
Waarschuw beheerder
misschien ben je dan op het verkeerde feest

Waarschuw beheerder
sorry, maar ik vind het niet echt dingen waardoor je echt trots moet zijn op nederland eerlijk gezegt

we hebben idd wel lekkere kaas ja...er zijn goede feesten maar die zijn er ook in Frankrijk, engeland, belgie en Italie....
drugs vind ik troep
Om nou trots te zijn op je lengte :s

heb je verder geen redenen?
Waarschuw beheerder
nou? kun je niet trots zijn dat er zoveel kriekwarters op een feest met zijn alle te gelijk hetzelfde kunnen roepen;)

Waarschuw beheerder
ja ik ben er wel trots op ja..:D ik hou van mn land...ik vraag me eerder af waarom jij je zo aangesproken voelt als mensen holland roepen..
t is toch belachelijk dat je in je eigen land niet voor je land op mag komen..
Waarschuw beheerder
door te schreeuwen op een feest help je zelfs jan met de pet nog niet mee, kom dan echt op voor je land

Waarschuw beheerder
waar heb jij gelezen dat ik me daardoor aangesproken voelt??? Dat heb je iig niet van mij....ik vraag me alleen af waarom je nou zo trots op Nederland bent. En als jij dan met zo'n rijtje met redenen kom...dan vraag ik me gewoon af of dit echt het enige is wat jou zo trots maakt.....
Het maakt me niet uit dat je trots bent op Nederland maar kom wel met goede redenen aan ipv kaas en angerfist.....
Waarschuw beheerder
snezzz d, triangel er bij en naar de josti band
Waarschuw beheerder
je ken natuurlijk ook alles serieus nemen wat er gezegd word ;)

Waarschuw beheerder
Ik vraag me alleen af waarom...:s
Waarschuw beheerder
er zijn dingen in het land waar je trots op bent en waar je niet trots op bent;)

Waarschuw beheerder
zoals?
Waarschuw beheerder
stil.....
Waarschuw beheerder
vandie foto van jou wordt ik stil

Waarschuw beheerder
paul...leg jij me dan is uit waarom je niet trots zou moeten zijn op holland..of waarom je beter geen holland kan roepen op feesten?

Waarschuw beheerder
nu draai je de zaak om....

Ik denk dat als je holland gaat roepen op een feest dat je dan sommige mensen een bepaald gevoel geeft waardoor ze zich niet thuis voelen op een feest.

En tja....waarom ik niet trots ben op nederland :s....ik denk dat het niet goed genoeg gaat met ons land om er echt trots op te zijn. Ik vind het prima dat ik hier woon, beter dan in Afrika of waar dan ook.....Ik ben ook wel tevreden, maar ik kan het geen trots noemen.

Dus ik ben blij dat ik hier woon maar ik voel niet dat trotse/vaderland liefhebbende gevoel....

en ik wilde nog weten waarom jij zo trots bent

Waarschuw beheerder
Omdat het achterlijk is en nergens, maar dan ook echt nergens op slaat.
Dat is alsof je vraagt waarom je in de supermarkt dan niet heel hard "Mama" mag schreeuwen... Tuurlijk mag dat, maar waarom zou je? Het slaat namelijk nergens op...

Waarschuw beheerder
Onze economische recessie is nog het slechtst van heel Europa. Niet echt iets om trots op te zijn.

En verder, ik zie de connectie niet hoor. Als het nou een voetbalwedstrijd van Nederland tegen een ander land is, oké, maar op een feest? :S

En inderdaad zorg je er op die manier ook voor dat meerdere mensen zich op het feest heel ongemakkelijk gaan voelen. Denk daar dan ook maar eens over na, als je tenminste geen rascist bent...
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Ben t eens met de topicopener. nog erger: mensen die Joden gaan schreeuwen :S Doe dat in t stadion als t zonodig moet.

Waarschuw beheerder
moet kunnen:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
lientje heeft vanavond een feestje
eigenlijk is ze pas veertien jaar
maar ze heeft hele stoere vrienden
dus dan kan het wel

met haar roodwitblauw gelakte nageltjes
en roodwitblauwe elastiekjes in haar blonde vlechten
en roodwitblauwe biezen aan haar oranje mouwtjes
is ze een toonbeeld van nederlanderschap

op het feestje staat een donkere meneer
lientje vindt hem eng
want hij leeft van haar belastingcenten
dat weet ze van haar vrienden

de donkere meneer is heel druk bezig
hij schenkt voor iedereen drankjes in
af en toe krijgt hij zelfs een fooi
wat een vuile profiteur, denkt lientje

lientje begint een beetje dorst te krijgen
maar ze wil niet naar die donkere meneer
straks geeft hij af als hij haar drinken pakt
lientje moet er niet aan denken

een paar uur later
raakt lientje ietwat uitgedroogd
maar ook in de wc durft ze geen drinken te halen
want misschien is die meneer daar wel geweest

lientje gaat maar naar huis
de donkere meneer heeft haar feestje verpest
het zijn ook altijd weer dezelfde, denkt ze
holland holland roept ze zacht als ze buiten staat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeurderds allemaal.. als het je nie aanstaat ga dan niet naar gabberfeesten maar boek lekker tiesto ofsow, dan heb je daar tenminste geen last meer van :vaag:
Artiest Devine
Waarschuw beheerder
Dat is alleen mooi tijdens The first rebirth (en alleen als de gehele zaal mee doet op een grrot feest)

Dit vind ik in ieder geval

Waarschuw beheerder
ik laat daardoor niet m'n feest bederven hoor, maar het blijft onnodig om holland te roepen in mijn ogen
Waarschuw beheerder
TeRRoRB@MB@M: zeurderds allemaal.. als het je nie aanstaat ga dan niet naar gabberfeesten maar boek lekker tiesto ofsow, dan heb je daar tenminste geen last meer van

Hou je grafbek, ik kots op mensen zoals jij die de hardcorescene koppelen aan rechtse uitingen. Laat jezelf lekker in je kont neuken!
Waarschuw beheerder
donateur
poehpoeh, waar maakt iedereen zich toch druk om.

Als ik een pak beschuit koop en r is een beschuitje gebroken, ga ik er toch ook niet zo'n ophef om maken??
Waarschuw beheerder
eh........
what's your point?
Waarschuw beheerder
donateur
My point????

Waar maak je je druk om, laat iedereen zijn feessie op zijn eigen manier vieren, of hij nu Holland of hakkuh schreeuwt.

Boeit mij dat nou wat!
Waarschuw beheerder
Ik begrijp alleen de beschuitjesvergelijk­ing niet zo.

Fijn dat het jou niet boeit, ik vind het gewoon freaky dat een hele zaal Holland (en dan natuurlijk het liefste "Volland" erachteraan) staat te schreeuwen, het lijkt wel een hitlerjugend-bijeenkomst. Nogmaals, het was leuk op Mysteryland met het WK (of EK, kan iemand m'n geheugen opfrissen?) maar nu wordt het door het overgrote deel met een trieste bijbedoeling geroepen, en wederom nogmaals: je bent op een feest om te feesten en niet om er een politieke manifestatie van te maken.

Het is eigenlijk hetzelfde als het Lonsdale-verhaal... natuurlijk heeft niet iedereen die als een schaap Holland mee staat te roepen daar "slechte bedoelingen" mee, maar ik zou het gaver vinden wanneer de "goeie gabbers" zich distantieren van die wazi-uitingen. Je kunt ook best een leuk feest hebben zonder Holland te roepen.

En trouwens, ik begrijp al helemaal niet dat iedereen Holland staat mee te roepen terwijl dat maar een klein gedeelte van NEDERLAND bestrijkt.

Waarschuw beheerder
klein beesje heeft weer eens gelijk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, heb je ook wel gelijk in, maar je kunt het ook aan de andere kant benaderen.

Gabbermuziek komt uit Holland, dus vandaar HOLLAND.

Kijk dan wel niet naar diegenen die dat roepen, misschien staat hun rechterhandje wel omhoog (hahaha)

Ik negeer dat soort lui gewoon!

Waarschuw beheerder
jonge da's juist the ultimate feeling

in de rij bij MOH vs. Hellraiser

HOLLAND, HOLLAND

geniaal toch :D
holland rouleert

Waarschuw beheerder
HOLLAND HARDCORE :)

Gister op Mindcontroller ook zoiets verdienstelijks :P

Waarschuw beheerder
indo-ninjaboy, zoals jij het zegt is er niks aan de hand, maar de meeste mensen roepen geen holland met die bedoeling.....

Waarschuw beheerder
Gabbermuziek komt uit Holland, dus vandaar HOLLAND.

Schlagermuziek komt uit Duitsland, maar ik heb hier nog nooit een hele zaal "Deutschland Deutschland" horen roepen. Muziek en politiek hebben in dit geval niks met elkaar te maken.

Dit soort argumentatie blijft schijnheilig, want de bijbedoeling is aanwezig, zekers als ik sommige figuren zie die op dat soort feesten rondlopen...
Waarschuw beheerder
donateur
Dan ga je vast en zeker niet naar de juiste SChlagerfeesten.....
Waarschuw beheerder
weet je wel niet hoe lachuh...vooral als je in duitsland bent :d

Waarschuw beheerder
tja...:s
Artiest {SHOWLIST artist 49561, 28984}
Waarschuw beheerder
HoLLaND !!
Waarschuw beheerder
De schrijfwijze van bovenstaande reply past mijns inziens prima bij de instelling van de gemiddelde Holland-roeper.
Waarschuw beheerder
donateur
hmmzz ziet r niet bepaald uit als een wappi hooligan

Waarschuw beheerder
Ik ging meestal 'Rusland' ofzo roepen... :p

Of 'Nederland' aangezien we allemaal in Nederland wonen en NIET in Holland!

Waarschuw beheerder
ik heb er geen problemen mee....

tis meer dat ik me erger dat ze ALTIJD !! maar dan ook ALTIJD !! Holland gaan schreeuwen als het nummertje French Connection draaien... je kan je klokje erop gelijk zetten...
Waarschuw beheerder
ja maar als je turkije roept...kijken ze je ook allemaal zo raar aan :d :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga altijd stiekum in een hoekje staan en piep heel zachtjes ......holland.......­!

Waarschuw beheerder
donateur
iemand al eens "Verenigde Arabische Emiraten" geprobeerd? :P
Waarschuw beheerder
ik roep amersfoort :$

maja.. hol-land of a-mer-sfoort... sfoort komt er dan heel snel achter :P aaaameeerrrsss..sfoo­rt

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat je dus idd beter "Rollie Rollie" kunt gaan roepen, dat klopt ritmisch en klankmatig wat beterder
Waarschuw beheerder
nutteloze discussie..achja denk nog maar eens terug aan toen je 14 was, toen was je blij dat je 'iets' had met de rest van het uitgaanspubliek! meestal zijn het een paar die ermee beginnen, of een zielig groepje , en dan denkt de rest mee te moeten doen ofzo?

zelf denk ik niet dat het erg veel te maken heeft met neo-nazi heid..wel met breezahcultuur...

Waarschuw beheerder
De meesten willen wel graag roepen holland, of zeggen wat ze denken, maar ze zijn eigenlijk gewoon bang.
Ze denken dat ze veilig zijn door te roepen dat het slecht is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahaha bang??
nooit! voor niks!
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Holland roepen...Tssk, provincialer dan provinciaal...
Dit is toch de 21e eeuw? Roep dan 'wereldburger', dat scheelt meteen weer in rellen :yes:

Waarschuw beheerder
mindcontroller....ba­ng voor wat?!?
Waarschuw beheerder
Ja, snap jij het ook al niet?! Whoehahaha! Wat een nerd.

Waarschuw beheerder
misschien zijn ze bang dat er anders buitenlanders naar ze toen komen....

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
het gaat er nie om waarom je het niet zou roepen, het gaat erom waarom je het wel zou doen?

Waarschuw beheerder
holland holland....

tis maar waar je je druk om maakt,nu snap ik waarom steeds meer jonge mensen hartstilstanden krijgen :/

Waarschuw beheerder
donateur
Rol-lie! Rol-lie!

*begint er al aardig aan te wennen* :)

Waarschuw beheerder
HOLLAND HARDCORE

Gister op Mindcontroller ook zoiets verdienstelijks

wat vervolgens snel de kop in werd gedrukt..
en was binnen enkele seconden gelijk stil en wat overstemt word...ach...
raad maar O:)

Waarschuw beheerder
Omdat je trots bent op je land!...

En als de muziek kut is dan hoor je die tenminste niet meer! ;p

Waarschuw beheerder
het gaat er nie om waarom je het niet zou roepen, het gaat erom waarom je het wel zou doen?

:yes:

Waarschuw beheerder
dhany, wat maakt jou zo trots op Nederland?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Da vraag ik me ook nog steeds af....
Waarschuw beheerder
En ook al ben je er trots op, je gaat toch niet als een randmongool elke naam van ieder object of ding waar je trots op bent scanderen? Komop, iedere debiel weet dat dat Holland-geroep daar echt weinig mee te maken heeft en anders heb je het echt niet begrepen.

Als je dan toch mag roepen waar je trots op bent, dan roep ik voortaan wel m'n eigen naam of "mama" ofzo. Djees....

Waarschuw beheerder
tja, ik ben op dit moment toch wel verre van trots op Nederland, maargoed :s
Waarschuw beheerder
Juist Rotbrab! da vin ik nou ook, daarom roep ik ook meestal Bergeijk!! Bergeijk!! Hihihi

Waarschuw beheerder
rotbrab, zullen we voortaan samen MAMA MAMA roepen? ;)
Waarschuw beheerder
rol-lie rol-lie!!!!! :yes: dit word um :yes:
Waarschuw beheerder
Nee ik ga toch voor Ber-geijk Ber-geijk!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het tof. Eenheidsgevoel in deze barre tijden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dit vin ik nou weer typisch nederlands
en maar zeike op je eige volk als ze er trots op zijn hollander te zijn

voor al zo door gaan

Waarschuw beheerder
Ze zijn laf en dom die Nederlanders. Alleen in groepen durven ze grote bek te hebben. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
de meerderheid kan nie eens trots zijn op Holland!!

Ik bijvoorbeeld kom uit brabant!!!

Waarschuw beheerder
Is dat niet Belgie?
Waarschuw beheerder
Noord-Brabant is geen Belgie nee.

Waarschuw beheerder
Weer wat geleerd! Hierbij mijn vriendelijke dankbetuiging voor deze educatieve bijdrage!
Waarschuw beheerder
Geweldig. Het is altijd fijn om mensen die gepredetermineerd lijken toch nog iets bij te kunnen brengen!

Waarschuw beheerder
Zou ik nu wat kunnen minderen met Seroxat of raadt je toch wat anders aan? In ieder geval nogmaals mijn gemeende dank. Nu weet ik dus dat Nederland 11 provincies telt ipv 10.

Waarschuw beheerder
Het is altijd fijn om mensen die gepredetermineerd lijken toch nog iets bij te kunnen brengen!

Ik weet de volgende vraag al...
Waarschuw beheerder
Bergeijk is wel bijna belgie!!! Hahahaha
Waarschuw beheerder
11? waren er toch 12 :$

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDaAuMV8xjLT0l1dpwP6AXYXzuQ4DP3XpTTYCiArcskwRxvWMzlmRz6OR75BrkkMrhUMwgEtQlEjBiFP4ydlh3NDWlKoQS254oMo7OMZEw/rollie.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
zie je wel, t slaat al in! :D
Waarschuw beheerder
whahahaha :D:D:D:D:D:D:D :respect: :respect:

rol-lie rol-lie :D:D:D:D

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind dat holland roepen ook niks, woon er niet eens, dus waarom zou ik! Beter gewoon bierzuipen en kut roepen! :D

Waarschuw beheerder
IJZENDIJKE IJZENDIJKE

(met dank aan peter :p)

Waarschuw beheerder
donateur
zo te zien moet dat "holland holland" geroep in de praktijk best wel een zootje zijn als iedereen kennelijk iets anders roept :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Europa Europa bij internationale feesten lukt nog niet echt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg.. gewoon bek dicht houwe en doorstampuh!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
tis toch een keer begonnen, ik weet niet meer op welk feest, omdat nederland toen gewonnen had met voetbal, en toen ging iedereen het inneens overal doen. Zwaar irritant.

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, 'k vind het ook een beetje triest... Om eerlijk te zijn ben ik lang niet altijd even trots op mijn land, dus je zult mij ook nooit holland horen roepen!

ik zeg.. gewoon bek dicht houwe en doorstampuh!!!!

maak d'r maar Hakkuh van ;)

Waarschuw beheerder
donateur
tis toch een keer begonnen, ik weet niet meer op welk feest, omdat nederland toen gewonnen had met voetbal, en toen ging iedereen het inneens overal doen. Zwaar irritant.

op myteryland bussloo daar is het mee begonnen!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het niet zo erg joh.

Helemaal niet als je op een party in Duitsland staat en je hoort de hele zaal HOLLAND roepen :D
Waarschuw beheerder
in het buitenland kun je je er misschien nog IETS bij voorstellen dat mensen het gaan roepen..dan is het afzetten tegen de rest..

maar in eigen land?? daar is toch (zo ongeveer) iedereen al van dezelfde nationaliteit?
Waarschuw beheerder
leef je ook in nederland dan?
hoe kom je erbij dan dat iedereen ongeveer dezelfde nationaliteit heeft....wat is er nou mis mee om trots te zijn op je eigen landje?

Waarschuw beheerder
waarom ben je zo trots als ik vragen mag???

Waarschuw beheerder
donateur
was dat een strikvraag? :P

Waarschuw beheerder
ik ben gewoon benieuwd, ik heb het echt al vaak gevraagd maar krijg geen antwoord :(

Waarschuw beheerder
donateur
*staat daar niet echt van te kijken eigenlijk*
Waarschuw beheerder
@ Dolle Soezie: Op feesten zie je vast niet vaak veel buitenlanders, vooral niet op gabber feesten wel?

en waarom je trots zou moeten zijn op je land, mag best, maar hoef je het nog niet te roepen?

Waarschuw beheerder
weet je wel wat mongolen zijn?:S

Waarschuw beheerder
donateur
ja!

die roepen op feesten altijd "Mongolië! Mongolië!" :D

Waarschuw beheerder
Mensen met een iq van minder dan 60. Erg veel hier dus.

Waarschuw beheerder
idd
Waarschuw beheerder
donateur
De mensen die Holland Holland roepen weten niet eens waar dat vandaan komt, helaas. :/
Waarschuw beheerder
wie zegt dat ik het altijd roep??? :s
ik heb het meestal niet eens in de gaten...te druk met gek doen, maarja....
mijn trots voor nederland valt wel mee...vooral de laatste tijd. zoveel dingen gebeuren er niet meer waar je trots op kunt zijn. :(

Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat we voortaan op feesten zeer serieuze gesprekken moeten voeren. Onzinnige aktiviteiten zijn overbodig en niet tolereerbaar! Dit verziekt de sfeer en dat kunnen we niet hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
wahahahahahaahhaaha

Waarschuw beheerder
dolle soezie- ok dat wilde ik horen ;)
Waarschuw beheerder
wat boeit het nou wat je roept????
als je holland roept, lok je toch geen herrie's uit (als je in het buitenland bent is dat anders). moeten we voortaan turkije of marokko gaan roepen????? en een feest is niet bedoeld voor serieuze activiteiten maar uit je dak te gaan :p :bounce:

Waarschuw beheerder
niet voor serieuze aktiviteiten???? kut... toch maar andere hobby zoeken :D
Waarschuw beheerder
of heb ik nu ongelijk :s
ben door de weeks al serieus genoeg (of misschien toch niet :d ) harstikke dol in de bol :p

dolle soezie- ok dat wilde ik horen

graag gedaan ;)

Waarschuw beheerder
kan je beter met z'n alle hardcore roepen ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
Tone-E 21 januari 2004 13:54
Ik vind het wel ok, als je het roept om de goeie redenen.

Het is begonnen op Mysteryland 1998 in Gorinchem toen Nederland diezelfde avond Argentinië had verslagen tijdens het WK voetbal.

Neophyte kwam toen op en riep "En wie gaat er door naar de halve finale?" en toen riep de hele zaal:"Holland, Holland, Holland"

Daarna is het gewoon gebleven. Natuurlijk zijn er veel mensen die het nu vanwege hun rechtse ideeën lopen te roepen, maar ik niet dus. Heb er dus ook niet zo'n problemen mee.

Eindelijk iemand die het weet :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
op myteryland bussloo daar is het mee begonnen!!

maak daar maar Lingebos van..

*edit* al genoemd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
precies plons

Waarschuw beheerder
waarom ben je zo trots als ik vragen mag???

-omdat dit een mooi land is
-omdat je hier wiet mag roken
-omdat je je eigen mening mag uiten
-omdat je zelf mag bepalen hoeveel kinderen je wilt
-omdat je een uitkering krijgt als je geen werk hebt....
moet ik doorgaan??

niet dat ik holland ga roepen op een feest,maar ben toch wel trots op ons land....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik schaam me kapot voor nederland!

-omdat je hier wiet mag roken
-omdat je hier voorgehouden wordt dat je een eigen mening mag hebben
-omdat uitkeringen veelal naar de verkeerde mensen gaan
-een duidelijk beleid ver te zoeken is
Maar het is wel een mooi land :D
Waarschuw beheerder
ja restless ga door .. want behalve china en het wiet gebeuren zie ik niks wat je in heel veel andere landen ook niet hebt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Had Neophyte ooit ook eens niet iets met allemaal je hand in de lucht??? :D (zo bedoelde ik het niet!) ;)
Waarschuw beheerder
triest eigenlijk he, dat ik elke keer kippevel krijg als een hele zaal tegelijk 'holland' roept. geeft mij een gevoel van saamhorigheid. blijkbaar denken er een heleboel mensen op hetzelfde moment hetzelfde en schreeuwen dat uit.
noem mij dan maar kinderachtig, maar ik vind het prachtig als op een groot feest de hele zaal 'holland' staat te schreeuwen!!!
Waarschuw beheerder
Als je trots bent op je land, dan ga je dat toch ook niet midden op straat lopen schreeuwen...
Waarom dan wel in een zaal? Beeeeetje triest...
Waarschuw beheerder
oh nee, als je trots bent op je land, ga je zelf op de dag dat de koningin jarig is met z'n allen in het oranje over straat!!!!! geef je met z'n allen een feesie en ga je daar allemaal naartoe: koninginnenach en koninginnedag genaamd!!!! of vergis ik me nu totaal?!?!?!?!?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar als jullie dus niet trots zijn op Nederland, waarom doen jullie er dan niets aan? Willen jullie niet graag trots zijn op jullie land?

Waarschuw beheerder
DarkSkywise 27 januari 2004 15:46

donateur! ja!

die roepen op feesten altijd "Mongolië! Mongolië!"
:jaja:

iKsZ_rated 27 januari 2004 15:47
Mensen met een iq van minder dan 60. Erg veel hier dus.
:@

Waarschuw beheerder
wat zou ik er aan kunnen doen?
Waarschuw beheerder
Richt een politieke partij op!!

Waarschuw beheerder
tja...of niet....
Waarschuw beheerder
ok dan niet... was maar een voorstel!

Waarschuw beheerder
Tis wel een goed idee, maar je ziet wat er van komt als je iets verkeerds zegt.
De mensen hebben zo weinig respect voor elkaar hier in Nederland.

Waarschuw beheerder
Mensen met een iq van minder dan 60. Erg veel hier dus

ik :bah: op mensen die zich beter voelen dan andere.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Politieke partijen zijn er inmiddels al te veel :S hele slechte ontikkeling is dat! 2>< RestleSs > SC ©: Kan je mij eens precies uitleggen wat er mis is met jezelf beter voelen dan een ander? Ik voel mij wel degelijk beter dan bepaalde anderre mensen, voel jij je bijvoorbeeld niet beter dan een dakloze junk die zijn of haar hele leven heeft vergooid d.m.v. drug-gebruik? Sorry, maar daar kan ik totaal geen respect voor hebben :S Letwel, bedoel niet daklozen in het algemeen he!

Waarschuw beheerder
Ja net zoals in Amerika 2 partijen dat schiet lekker op ;)

Waarschuw beheerder
jah ik heb het over mensen onder elkaar hier op partyflock!als je iemand nieteens kent en al een oordeel klaar hebt en je dan ook nog beter voelen....op zo'n mensen :bah: ik op :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of geen partijen en 1 leider ;)
Waarschuw beheerder
dan ben ik wel de leider...
whoppa...geen allochtoontjes meer die zich niet kunnen gedragen :p

Waarschuw beheerder
nah 1leider....geen dictatuur voor mij hoor :S
Waarschuw beheerder
wat een dwaze persoonlijke txten hebben jullie .nationalistische NSB gedichtjes. Dat soort gedichtjes maakte de hitlerjugend ook. door jullie gedrag schaam ik me bijna hollander te zijn.

KOTSEN MOET IK ERVAN!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
??? wie is jullie?

Waarschuw beheerder
de mensen die zich aangesproken voelen, hij heeft natuurlijk geen zin om alle nicks te typen lijkt mij

Maar dit ging over Holland scanderen op feesten he.

Holland Holland!
Waarschuw beheerder
ik doelde op de persoonlijke txten van Roem&Eer en dolle suzie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is geen gedicht maar een oud hollands lied, heeft niks, maar dan ook niks met de NSB te maken, ik lach om je onwetendheid! Je bent ook geen hollander kansloze rukker, maar een Nederlander, denk na voor je wat meld, idioot!
Waarschuw beheerder
wat hebben die stukken tekst nou met hitlerjugend te maken???
er staat toch niet in dat ik hitler als een voorbeeld ofzo zie... :s
Waarschuw beheerder
Wie iemand met de nick "Rembo & Rembo" een kansloze rukker noemt, is een godvergeten CULTUURBARBAAR!!!!! en Nederlander onwaardig!!! :kots:

:respect: REMBO & REMBO!!!

Beter plan om voortaan Rembo & Rembo te gaan roepen! Offeh... GLUURBUUR!!!!

Let wel: consumptie verplicht.
Waarschuw beheerder
donateur
daar kunnen sommigen niet goed tegen. dan gaan ze kotsen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
offuhh... "Snol-lie! Snol-lie!" (niet te verwarren met het bekende "rollie rollie") of "Mag Dat! Mag Dat!" of "Kof-fie kop-pen!"

hmmmz... Rembo & Rembo biedt best wel een hoop mogelijkheden :D (al zou ik niet gaan roepen "Fillumpie! Fillumpie!" want da's een btje beledigend voor de DJ)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2>klein beesje (aka Rotbrab): Tsja, je moet toch wat zeggen he? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik restless ontmoet geef ik haar bij voorbaat wel een kotszakje ...

arrogantie is iets moois

Waarschuw beheerder
hmmm zelfvertouwen is mooi,arrogantie niet....
wil niet veel zeggen,maar wazi's voelen zichzelf ook beter als als allochtonen enz....dus zelf ben je in dat opzicht net zo erg....

Waarschuw beheerder
donateur
maar ja, in hoeverre mag je je dan beter voelen dan mensen die op anderen neerkijken? *zij* zijn toch immers begonnen? (een soort aktie = -reaktie dus)

persoon 1: "Hallo, ik ben een wazi en ik schijt op allochtonen"
persoon 2: "Dan schijt ik op *jou*"

(dit is geen kritiek op de "Stelling van Restless" hoor, maar ff een filosofisch diskussiepunt ;) )
Waarschuw beheerder
ik denk dat persoon 1 nooit zal zeggen dat ie wazi is. Maar zo word ie wel bestempeld omdat ie op allochtonen schijt. Als de allochtoon slimmer is (wat meestal zo is bij wazi's ) dan lacht hij em alleen ff uit.

Waarschuw beheerder
donateur
nee natuurlijk zegt ie dat niet, slimpie :P (vriendelijk bedoeld overigens)... dit zijn ff fictieve personen he? en persoon 2 hoeft natuurlijk geen allochtoon te zijn
Waarschuw beheerder
nou :P tís al laat ;)

Waarschuw beheerder
maar toch houd ik niet van arrogantie....net als vreemdgaan en je anders voordoen dan je bent!
Waarschuw beheerder
Hmm ik erger me meer aan mensen die overal JODUH JODUH JODUH gaan roepen!!
Waarschuw beheerder
dat joduh geroep word ook overal gedaan :vaag:
Waarschuw beheerder
rondom zo'n plaatselijk gehucht uh amsterdam? ofzo, daar doen ze het maar verder nie :P

Waarschuw beheerder
*ik ben ervoor omgewoon met een hele grote groep kroatië te roepen ofzo :)
Waarschuw beheerder
meis, als je dat wilt doen en voor mekaar krijgt, moet je dat zeker doen!!!
maar wat is dan het verschil tussen het roepen van 'holland' of 'kroatië'?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
verandering van spijs doet eten :)
Waarschuw beheerder
rol-lie rol-lie!!!!!
Waarschuw beheerder
:yes: ja kef dat word em :yes: wen er maar aan over een jaar is het ROL-LIE! ROL-LIE!!!

Waarschuw beheerder
tjah en nu gaat een allochtoon reageren haha hier krijg ik natuurlijk gezeik mee maar goed :D

ok punt 1 je mag van mij zo racistisch zijn als jij gvd wil jou leven nie de meine maar zolang je niet opwachtertje gaat spelen of mensen als ik tijdens gezellige feesten gaat lastig vallen is het jou probleem

punt 2 ehm sorry ik ben ook trots op me afkomst dus wrom zouden zij geen holland mogen roepen ik vin dat et moet kunnen zolang je anderen niet irriteert

:D

Waarschuw beheerder
en rollie nou ga ik je beloven zodra we elkaar tegen komen op een feesie gaatik massaal ROLLIE ROLLIE ROLLIE roepen :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook massaal rollie rollie roepen! :D

Waarschuw beheerder
jah dat rollie gaat em echt doen :D iedereen meedoen ROLLIE ROLLIE ROLLIE ROLLIE :D
rollie zelf moet ook meedoen :D

Waarschuw beheerder
donateur
die zit dan waarschijnlijk met een mega rooie kop whahahahaha
Waarschuw beheerder
wat maakt het nou uit wat iedereen roept ik roep nooit mee omdat ik weet dat er mensen zijn die zich er aan ergeren, toch vind ik dat je zelf moet weten wat je schreeuwd van mij part staat er een naast me heel hard TIETEN TIETEN TIETEN schreeuwd.

Waarschuw beheerder
donateur
alleen heeft DAT verder geen politieke bijbetekenis... t is meer een verlanglijstje eigenlijk :P

Waarschuw beheerder
zoals ik al zei zolang ze niet op ruzie uit zijn heeft het ook geen politieke betekennis :D en dan maakt et mij niet uit maar als ik dan achter me rug om hoor kut zwarte etc kijk dan heb ik ook zoiets van GRRRRRR

Waarschuw beheerder
Als je dit vet vind ga je maar lekker naar een concert van het Urker Mannenkoor!
Holland geschreeuw is té triest voor woorden.
En Hee-Hoo is iets voor in de skihut als je lekker zat bent. Niet als je op een feest staat en van de muziek staat te genieten!? :@
Ik erger me er kapot aan... stelletje kneuzen.

Waarschuw beheerder
ik vind der ook niks aan maar ik probeer et op 1 of ander manier te respecterenn...... want ik hou niet van ruzies..... :D
Waarschuw beheerder
die zit dan waarschijnlijk met een mega rooie kop whahahahaha

wbahahahaha denk het wel dan ja :D :yes: :$

Waarschuw beheerder
megalauw

Waarschuw beheerder
:D maar is tog leuk rollie hoor je heel Ahoy in een keer ROLLIE ROLLIE ROLLIE roepen :D
Waarschuw beheerder
ik vind t wel lachen
Waarschuw beheerder
houden we erin dan rollie!

eerste feest voor ROL-LIE?

Waarschuw beheerder
Nightmare word ROL-LIE PARTY :D de Ahoy moet trillen op zijnen grondvesten door het ROLLIE geroep en Rollie himself moet meedoen :) ;) :yes:
Waarschuw beheerder
[rondom zo'n plaatselijk gehucht uh amsterdam? ofzo, daar doen ze het maar verder nie]

UM juist in Adam word het ook geroepen enne alles moet niet zo op 1 hoop gegooit worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zucht me post was juist cynischbedoeld :S

yeaaa rol-lie rol-lie

gisteren stond ik dus te stuiteren voor darkraver begon die ook rollie te roepen hahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ow sorrie rollie dan begreep ik je niet helemaal!!

Enne niet zo,n diepe zucht hoor is niet nodig;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D haha oeps :P:P:P

bedoelde dat ik van dat holland geroep meer last heb dan van het joden geroep omdat dat alleen maar rond amsterdam word gedaan...holland geroep hoor je van zeeland tot friesland tot limburg en zelfs in belgie en duitsland :$ maar dan vind ik het wel weer cool :D in het buitenland dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn standpunt blijft Rollie roepen is veel leuker zal ook niemand last van hebben en iedereen zal massaal meedoen toch gozer :D

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
vet da darkraver mee ging doen :) kijk das tenminste nog es rillingen haha :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ff een update betreffende "rollie rollie"

vandaag op T-Time begonnen ze een paar keer met "Joduh! Joduh!", maar ik heb toen lekker "rollie! rollie!" geroepen! :)

(er deed nog niemand mee, maar t *is* een begin!) (ik denk dat darkraver me niet gehoord heeft, anders had ie óók wel meegedaan, maar t staat natuurlijk een btje stom als ik voor zoiets gelijk een hele megafoon ga meeslepen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
holland roepen vind ik beetje gaar omdat je er zoveel begrippen ik kan stoppen.

als iedereen gaat staan schreeuwen.
HOLLAND IS GVD HET HARDSTUUUU... JUIST kk hard meeschreeuwen. want in holland weten ze wat party vieren isssss... :D

mzzl
Waarschuw beheerder
:respect: @ darkie :respect: het gaat groot worden let op me woorden :yes:
Waarschuw beheerder
Mateloos irritant,helemaal op feetsen zoals masters hoor je het te vaak. Zijn net schapen allemaal achter elkaar aanlopen:kots: echt nergens voor nodig.

en dan heb je nog de mensen die het leuk vinden om dan hun rechter handje in lucht te steken, :kots:
Waarschuw beheerder
als iedereen HOLLAND aan het roepe is weet ik eindelijk weer waar ik ben duz vind het wel goed eigelijk:P

Waarschuw beheerder
donateur
toch vind ik t onwijs jammer dat ik niet eerder wist dat darkraver de "rollierollieroep" ook al kende... dat had best wel cool gestaan als we dat met zn tweeën hadden gedaan :D
Waarschuw beheerder
ja, en vooral zo iemand als darkraver is wel in voor zoiets :D

houden we erin dan dat rollie gebeuren! misschien ideetje voor nieuw topic?

Waarschuw beheerder
Ik vind t ook zo kinderachtig! het ergste vind ik nog dat de genen die dit schreeuwen, denken dat het uit nazigedachten is ontstaan. FOUT, het gaat hier om voetbal (ek, wk, wat wast ook alweer tijdens mysteryland?)

Waarschuw beheerder
Klein beetje spuit11 is niet vervelend.

Waarschuw beheerder
donateur
misschien ideetje voor nieuw topic?

en een lijstje erbij van mensen die rollierollie hebben geroepen op feesten :D

lijstje tot nu toe: (voeg je eigen naam toe als je het ook gedaan hebt) (laten we hier alvast beginnen)

1. Darkraver
2. DarkSkywise

PS. je naam hoeft niet met "Dark" te beginnen, dat is puur toeval :P

Waarschuw beheerder
ik heb wel heel hard rollie rollie op m'n kamer geschreeuwd...

telt dat ook mee? :)

Waarschuw beheerder
jah ik zit het hard op zolder te roepen :D rollie is een ere gast hier :D :)
Waarschuw beheerder
:$:$:$:$: ik word beroemd :$:$:$: :lief: i love u guys:lief:

Waarschuw beheerder
:D jah tog rollie :respect: ff doorgeven aan de djs die komen draaien op Nightmare na elke act 1 min Rollie roepen :D
Waarschuw beheerder
hahahaha no way dan gaat iedereen naar me kijken en ga ik me schamen :P:P

Waarschuw beheerder
schamen?! waarvoor, je bent me grote voorbeeld rollie ;)
Waarschuw beheerder
whahaha :$:$:$:$ ik heb fans :$
Waarschuw beheerder
ik ga iedere fan van me trakteren op een biertje op nightmare :D

Waarschuw beheerder
dat gaat je geld kosten :D
Waarschuw beheerder
alles over voor me fans :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi zo

mag ik ook BrEeZaAh?

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel heel hard rollie rollie op m'n kamer geschreeuwd...

telt dat ook mee? :)

Als goede voorbereiding telt het zeker mee, maar als basis voor een solide topic wil ik heel graag een lijstje van iets méér dan 2 mensen hebben die het op een feest hebben geroepen (t is tenslotte bedoeld als tegenwicht voor het hollandhollandgeloei op feesten) ;)

kom op, jullie kunnen het! komend weekend is het toevallig weer weekend, dus mogelijkheden zat... zet m op! (Y)
Waarschuw beheerder
haha rollie vs alle holland roepers :D

Waarschuw beheerder
donateur
k had t gisteren best ook aan buzzfuzz kunnen vragen (daar heb ik nog ff mee staan te geinen) maar heb er niet aan gedacht :(

ja, sorry, ik moet nóg iets alerter zijn denk ik :bloos:

Waarschuw beheerder
haha maak niet uit Nightmare word Rollie party en dat biertje hoef niet :D perse natuurlijk zolang onsze rollie et mee eens is dat we heel hard gaan roepen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien speeld het ook een rol dat GABBER de enige nederlandse subcultuur is...

en wat is er verkeerd als men daarvoor uitkomt:S

HELEMAAL NIKS
Waarschuw beheerder
Iedereen Moet GVD Maar 's Beseffen Dat Holland GVD 't HARDSTUHH Is!!!

Ik ben er trot op dat ik een hollander ben en daarom zal ik altijd "Holland" blijven roepen.
Waarschuw beheerder
hmm een 'on-topic' reply...

eigenlijk waren we bezig met mensen te recruteren voor 'rollie - rollie' Pro-Hcore..niet meer discussieren over holland holland..maar goed..

mag het tijdens hard bass ook geroepen worden?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er trot op dat ik een hollander ben en daarom zal ik altijd "Holland" blijven roepen.
====================­====================­======== =====
Goh dus al meer geleerd dan oi oi !!

Waarschuw beheerder
donateur
mag het tijdens hard bass ook geroepen worden?

Tuurlijk mag dat! :D

Waarschuw beheerder
:jaja: dan gaatik et tijdens slaves to the rave roepen ROLLIE DE GEKSTUHHHHH :D
Waarschuw beheerder
:respect: to all the die hard rollie roepers

Waarschuw beheerder
ik vind ut wel mooi dat "Holland geroep"... hardcore/gabber is een stukje cultuur van Nederland ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore/gabber is een stukje cultuur van Nederland
Klopt maar die debiele bretels niet!!
Waarschuw beheerder
misschien is zijn broek te groot :D

Waarschuw beheerder
donateur
Goh zielig he voor zo'n manneke die zo stoer staat te doen op zijn foto's, grr wat zou ik graag zo'n middelvingertje een willen ...... ;)

Waarschuw beheerder
maar ff weer on topic dit is net tot de officiële Rollie topic geroepen dus ff over de rollie roepers wie doen er nog meer mee :D

Waarschuw beheerder
donateur
Rollie Rollie Rollie ;)
Waarschuw beheerder
ROL-LIE

hmm weinig gesprekstof over nu he..

zijn er ook al enige rollie haters hier? want dan hebben we weer een discussie :D
Waarschuw beheerder
fubar ----> begin nou niet te zeggen dat we een soort van schaapies zijn die achter elkaar aanlopen!!! want jij bent net zo goed een kudde dier met je merkkleding. en zeg niet dat je die niet hebt!!!! want een nike t-shirt is ook merkkleding!!!!

uneek ----> ik ben een kuddedier en wil graag meedoen met de nieuwe hype: Rollie roepen!!!! dus mij zul je op zekers mee horen blèren op nightmare!!!
rollie Rules!!!!!!

Waarschuw beheerder
Rollie :respect: :D nou nog paar rollie haters en dit word een heuse rel :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je mag je eigen land niet meer noemen!!!!

jullie laten me kotsen!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg nog een koe van je,nu we getrouwd zijn.
Waarschuw beheerder
kaalevandaale ---> kots dan wel in een tijltje!! anders maakt dat zo veel rotzooi!!!!!!