Partyflock

Forumonderwerp · 654314
4836x bekeken

Artiest T&T DJ Team
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie nou van die mongolen (vind ik ) die op een party een beetje Holland gaan staan schreeuwen. Ik erger me er dood aan !!
Waarschuw beheerder
wie zegt dat ik het altijd roep??? :s
ik heb het meestal niet eens in de gaten...te druk met gek doen, maarja....
mijn trots voor nederland valt wel mee...vooral de laatste tijd. zoveel dingen gebeuren er niet meer waar je trots op kunt zijn. :(

Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat we voortaan op feesten zeer serieuze gesprekken moeten voeren. Onzinnige aktiviteiten zijn overbodig en niet tolereerbaar! Dit verziekt de sfeer en dat kunnen we niet hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
wahahahahahaahhaaha

Waarschuw beheerder
dolle soezie- ok dat wilde ik horen ;)
Waarschuw beheerder
wat boeit het nou wat je roept????
als je holland roept, lok je toch geen herrie's uit (als je in het buitenland bent is dat anders). moeten we voortaan turkije of marokko gaan roepen????? en een feest is niet bedoeld voor serieuze activiteiten maar uit je dak te gaan :p :bounce:

Waarschuw beheerder
niet voor serieuze aktiviteiten???? kut... toch maar andere hobby zoeken :D
Waarschuw beheerder
of heb ik nu ongelijk :s
ben door de weeks al serieus genoeg (of misschien toch niet :d ) harstikke dol in de bol :p

dolle soezie- ok dat wilde ik horen

graag gedaan ;)

Waarschuw beheerder
kan je beter met z'n alle hardcore roepen ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
Tone-E 21 januari 2004 13:54
Ik vind het wel ok, als je het roept om de goeie redenen.

Het is begonnen op Mysteryland 1998 in Gorinchem toen Nederland diezelfde avond Argentinië had verslagen tijdens het WK voetbal.

Neophyte kwam toen op en riep "En wie gaat er door naar de halve finale?" en toen riep de hele zaal:"Holland, Holland, Holland"

Daarna is het gewoon gebleven. Natuurlijk zijn er veel mensen die het nu vanwege hun rechtse ideeën lopen te roepen, maar ik niet dus. Heb er dus ook niet zo'n problemen mee.

Eindelijk iemand die het weet :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
op myteryland bussloo daar is het mee begonnen!!

maak daar maar Lingebos van..

*edit* al genoemd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
precies plons

Waarschuw beheerder
waarom ben je zo trots als ik vragen mag???

-omdat dit een mooi land is
-omdat je hier wiet mag roken
-omdat je je eigen mening mag uiten
-omdat je zelf mag bepalen hoeveel kinderen je wilt
-omdat je een uitkering krijgt als je geen werk hebt....
moet ik doorgaan??

niet dat ik holland ga roepen op een feest,maar ben toch wel trots op ons land....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik schaam me kapot voor nederland!

-omdat je hier wiet mag roken
-omdat je hier voorgehouden wordt dat je een eigen mening mag hebben
-omdat uitkeringen veelal naar de verkeerde mensen gaan
-een duidelijk beleid ver te zoeken is
Maar het is wel een mooi land :D
Waarschuw beheerder
ja restless ga door .. want behalve china en het wiet gebeuren zie ik niks wat je in heel veel andere landen ook niet hebt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Had Neophyte ooit ook eens niet iets met allemaal je hand in de lucht??? :D (zo bedoelde ik het niet!) ;)
Waarschuw beheerder
triest eigenlijk he, dat ik elke keer kippevel krijg als een hele zaal tegelijk 'holland' roept. geeft mij een gevoel van saamhorigheid. blijkbaar denken er een heleboel mensen op hetzelfde moment hetzelfde en schreeuwen dat uit.
noem mij dan maar kinderachtig, maar ik vind het prachtig als op een groot feest de hele zaal 'holland' staat te schreeuwen!!!
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Als je trots bent op je land, dan ga je dat toch ook niet midden op straat lopen schreeuwen...
Waarom dan wel in een zaal? Beeeeetje triest...
Waarschuw beheerder
oh nee, als je trots bent op je land, ga je zelf op de dag dat de koningin jarig is met z'n allen in het oranje over straat!!!!! geef je met z'n allen een feesie en ga je daar allemaal naartoe: koninginnenach en koninginnedag genaamd!!!! of vergis ik me nu totaal?!?!?!?!?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar als jullie dus niet trots zijn op Nederland, waarom doen jullie er dan niets aan? Willen jullie niet graag trots zijn op jullie land?

Waarschuw beheerder
DarkSkywise 27 januari 2004 15:46

donateur! ja!

die roepen op feesten altijd "Mongolië! Mongolië!"
:jaja:

iKsZ_rated 27 januari 2004 15:47
Mensen met een iq van minder dan 60. Erg veel hier dus.
:@

Waarschuw beheerder
wat zou ik er aan kunnen doen?
Waarschuw beheerder
Richt een politieke partij op!!

Waarschuw beheerder
tja...of niet....
Waarschuw beheerder
ok dan niet... was maar een voorstel!

Waarschuw beheerder
Tis wel een goed idee, maar je ziet wat er van komt als je iets verkeerds zegt.
De mensen hebben zo weinig respect voor elkaar hier in Nederland.

Waarschuw beheerder
Mensen met een iq van minder dan 60. Erg veel hier dus

ik :bah: op mensen die zich beter voelen dan andere.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Politieke partijen zijn er inmiddels al te veel :S hele slechte ontikkeling is dat! 2>< RestleSs > SC ©: Kan je mij eens precies uitleggen wat er mis is met jezelf beter voelen dan een ander? Ik voel mij wel degelijk beter dan bepaalde anderre mensen, voel jij je bijvoorbeeld niet beter dan een dakloze junk die zijn of haar hele leven heeft vergooid d.m.v. drug-gebruik? Sorry, maar daar kan ik totaal geen respect voor hebben :S Letwel, bedoel niet daklozen in het algemeen he!

Waarschuw beheerder
Ja net zoals in Amerika 2 partijen dat schiet lekker op ;)

Waarschuw beheerder
jah ik heb het over mensen onder elkaar hier op partyflock!als je iemand nieteens kent en al een oordeel klaar hebt en je dan ook nog beter voelen....op zo'n mensen :bah: ik op :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of geen partijen en 1 leider ;)
Waarschuw beheerder
dan ben ik wel de leider...
whoppa...geen allochtoontjes meer die zich niet kunnen gedragen :p

Waarschuw beheerder
nah 1leider....geen dictatuur voor mij hoor :S
Waarschuw beheerder
wat een dwaze persoonlijke txten hebben jullie .nationalistische NSB gedichtjes. Dat soort gedichtjes maakte de hitlerjugend ook. door jullie gedrag schaam ik me bijna hollander te zijn.

KOTSEN MOET IK ERVAN!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
??? wie is jullie?

Waarschuw beheerder
de mensen die zich aangesproken voelen, hij heeft natuurlijk geen zin om alle nicks te typen lijkt mij

Maar dit ging over Holland scanderen op feesten he.

Holland Holland!
Waarschuw beheerder
ik doelde op de persoonlijke txten van Roem&Eer en dolle suzie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is geen gedicht maar een oud hollands lied, heeft niks, maar dan ook niks met de NSB te maken, ik lach om je onwetendheid! Je bent ook geen hollander kansloze rukker, maar een Nederlander, denk na voor je wat meld, idioot!
Waarschuw beheerder
wat hebben die stukken tekst nou met hitlerjugend te maken???
er staat toch niet in dat ik hitler als een voorbeeld ofzo zie... :s
Waarschuw beheerder
Wie iemand met de nick "Rembo & Rembo" een kansloze rukker noemt, is een godvergeten CULTUURBARBAAR!!!!! en Nederlander onwaardig!!! :kots:

:respect: REMBO & REMBO!!!

Beter plan om voortaan Rembo & Rembo te gaan roepen! Offeh... GLUURBUUR!!!!

Let wel: consumptie verplicht.
Waarschuw beheerder
donateur
daar kunnen sommigen niet goed tegen. dan gaan ze kotsen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
offuhh... "Snol-lie! Snol-lie!" (niet te verwarren met het bekende "rollie rollie") of "Mag Dat! Mag Dat!" of "Kof-fie kop-pen!"

hmmmz... Rembo & Rembo biedt best wel een hoop mogelijkheden :D (al zou ik niet gaan roepen "Fillumpie! Fillumpie!" want da's een btje beledigend voor de DJ)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2>klein beesje (aka Rotbrab): Tsja, je moet toch wat zeggen he? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik restless ontmoet geef ik haar bij voorbaat wel een kotszakje ...

arrogantie is iets moois

Waarschuw beheerder
hmmm zelfvertouwen is mooi,arrogantie niet....
wil niet veel zeggen,maar wazi's voelen zichzelf ook beter als als allochtonen enz....dus zelf ben je in dat opzicht net zo erg....

Waarschuw beheerder
donateur
maar ja, in hoeverre mag je je dan beter voelen dan mensen die op anderen neerkijken? *zij* zijn toch immers begonnen? (een soort aktie = -reaktie dus)

persoon 1: "Hallo, ik ben een wazi en ik schijt op allochtonen"
persoon 2: "Dan schijt ik op *jou*"

(dit is geen kritiek op de "Stelling van Restless" hoor, maar ff een filosofisch diskussiepunt ;) )
Waarschuw beheerder
ik denk dat persoon 1 nooit zal zeggen dat ie wazi is. Maar zo word ie wel bestempeld omdat ie op allochtonen schijt. Als de allochtoon slimmer is (wat meestal zo is bij wazi's ) dan lacht hij em alleen ff uit.

Waarschuw beheerder
donateur
nee natuurlijk zegt ie dat niet, slimpie :P (vriendelijk bedoeld overigens)... dit zijn ff fictieve personen he? en persoon 2 hoeft natuurlijk geen allochtoon te zijn