Partyflock

Forumonderwerp · 654161
Waarschuw beheerder
Hij is opgestapt bij de PVDA omdat hij de hoeren zou hebben bezoekt, wat vinden jullie daar nou van?

Waarschuw beheerder
goh vanochtend werd er anders op het nieuws verteld dat hij VOOR die tijd erheen was gegaan, en zodra er opgemerkt werd dat er illegale zaken bezig waren en er een onderzoek ingesteld werd.. hij daar niet meer kwam....

Wel zelf dan ook goed volgen tot in de detail graag.

Onzin, uiteindelijk is gebleken dat de politie heeft "gelekt" dat Oudkerk zelfs daarna nog daar actief was.
Alleen vanwege het feit dat deze info op dubieuze wijze is verkregen mag het niet meegeteld worden, maar dat deed de PvdA toch 9en gelijk hebben ze).

Chris
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet dat ik je niet geloof maar wat is je bron dan Chris? Ik kan je verhaal namelijk nergens terugvinden...
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
er stond gister in de Metro dat Cohen wil dat Oudkerk KEIHARD doorwerkt en dat ie er zeker OVERHEEN KOMT ... wist niet dat Cohen zoveel gevoel voor woordgrappen had zeg :D
Waarschuw beheerder
OP een dubieuze manier... als in dat iedereen wel wat kan lullen??
Maar wat dan nog???

Iedereen heeft wel dingen gedaan war je neit trots op bent, maar om dan meteen iemand daarop af te rekenen...
Waarschuw beheerder
Zijn er nog meer mensen die hem als huisarts gehad hebben?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je Amsterdam moet besturen. moet je ook weten hoe de hoeren werken :) (Def p op AT5)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00009c04000df33a0d7af9e81a0038d7cf]http://upload.petuhr.nl/upload/32892526.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
LOL!

:-D
Waarschuw beheerder
Hehehehe ... het was toch hookers.nl? :)

Waarschuw beheerder
ach , Rob wordt binnenkort manager PR bij hookers.nl
Die hebben al zoveel gratis reclame gekregen nu dankzij hem hahah
Waarschuw beheerder
Oudkerk zijn reactie nadat hij de wacht was aangezegd was goed: "Ik ga nu thuis een glas martini drinken. Dat is legaal in Nederland"

Hoewel ik snap dat er commotie onstaat als bekend word dat een politicus de hoeren bezoekt, vind ik het werkelijk belachelijk dat hij hiervoor moet opstappen. Hij heeft niets illegaals gedaan.

Overigens stond hij al bekend als een media-geil mannetje. Nu ook als geil mannetje...

Roninho
Waarschuw beheerder
donateur
__________//
Waarschuw beheerder
Roninho: moet je wel consequent zijn he :)

Hij zei namelijk: "Ik vind het niet leuk. Ik ga nu naar huis, een Campari met ijs drinken. Dat mag nog wel in Nederland."

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pfffff laat die man gewoon met rust ofzo :-s.....omdat hij toevallig in de politiek zit dan mag hij opeens geen priveleven hebben....en onze Mabel mag wel een eerste klas rangslet zijn????????Schei toch uit..
Waarschuw beheerder
Nederland is een hypocriet k*tland.
'Nieuws' als dat van Mabel,Theo Lucius en Rob Oudkerk krijgt evenveel (het liefst nog meer) aandacht als een leraar die wordt neergeschoten :bah: :bah:
S'avonds om 22.30 komt er even 10min iets over mensen die Thuiszorg verliezen iets wat van veel groter belang is dan dat domme gelul over iemand die in zn priveleven ergens gebruik van maakt.Ik :bah: op de hedendaagse samenleving,waarden,­normen en sensatiepers.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*geeft Da Phool een hand* met u ben ik het helemaal eens!!!!!!!!! :-) :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
omdat hij toevallig in de politiek zit dan mag hij opeens geen priveleven hebben

Hij heeft juist een klein foutje gemaakt om over zijn privéleven te praten met een journalist.

Maar die senstatiepers stort zich er als aasgieren op, daar :kots: ik ook op.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat had hij idd ook niet moeten doen maar dan NOG.....laat die man met rust. en idd die pers moeten ze verbannen :@
Waarschuw beheerder
donateur
zijn we het toch nog eens ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha....ik ben het niet ALTIJD oneens hoor ;-)