Partyflock

Forumonderwerp · 653592

Heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.. Voor de mensen die dit vorig jaar hebben gemist:

DON'T MISS THIS!!

De luitjes die er wel zijn geweest hoef ik nix meer te vertellen,

HOU DEZE DATUM DUS VRIJ!!!
Damn.... volgens mij zijn dit jaar de kaarten binnen 2 dagen uitverkocht... Maar wordt wel weer een top feessie!!! :D Ik vraag me alleen wel af of t nog beter kan dan vorig jaar :)
Dit jaar zijn we er zeker weer,vorig jaar was echt super!! (y)

Artiest Balbasaur
Is er na Defqon trouwens een afterparty in de Hemk48e Zaandam?
vorig jaar defqon gemist, dit jaar wil 't zekers niet missen!!!
Dus ik ben er bij :bounce:

i'll be there!!
* Zucht *

Geen Defqon 2 :/

Vorig jaar was echt super..!! Dit jaar weer :bounce:!!

Wanneer start de voorverkoop eigelijk?

Ik krijg het nog druk op 10 april :yes:
Hoeoud moet je zijn voor Defqon ??
Groetjes nicolleke
18, Q-dance is vrij streng

och zo goed controleren ze nu ook weer niet op leeftijd ... dat doen ze eigenlijk vrijwel niet. a;ls je er beetje oud uitziet kom je er wel in !!
q-dance vrij streng? haha sure
vorig jaar hadden ze aangekondigd dat ze écht superstreng gingen controleren. heb er nix van gemerkt en we hadden nog wel een meid bij ons die niet 18 was
laatste aanpassing
haha controle streng?? ik heb nog nooit zo'n controle mee gemaakt bij een party want vorige jaar kon je gewoon doorlopen...:/ niet dat ik daar problemen mee heb hoor...:D

vorig jaar ben ik niet geweest..!! dit jaar ga ik zekers ik zou het niet willen missen...
Nah haha bij Qlimax in November kwam 'n vriend van ons niet binnen, maar heb zelf ook nooit problemen gehad toen ik nog geen 18 was...'t zal er ook idd aan ligge welk figuur je voor je hebt en hoe je er zelf uitziet en je gedraagt.