Ik ben in ieder geval aanwezig, was toch het leukste festival van afgelopen zomer!!! Lijkt me op zich wel leuk als het 19 juni is lekker met zijn allen ook voetbal kijken hehe. Maar als het 12 juni is dan hebben we 19 juni weer een extra feesjte met het voetbal, dus zal wel goed komen
Yes eindelijk een datum, en dan nog even het 1 en ander regelen...maar hier wil ik zowiezo naartoe en Climax nog een keer ....Joehoe ik heb er nu al zin in
Was een heftig feestje vorig jaar.Dit jaar zeker weer heen!
Ik hoop dat de locatie Bussloo wordt idd. Want vorig jaar reden er geen treinen tussen amersfoort & a'dam, en toen moesten we over Utrecht. En daarna nog eens overstappen bij Diemen ofzo (??), wat een gedoe. Maar voor de mensen in A'dam is Almere natuurlijk beter.
donateur
beter blijft het gewoon op Almere Strand
en volgens de site van miss djax is dat ook zo:
19-06-2004 Defqon1 – Almere Beach – Almere
laatste aanpassing
wrom staat ie nog niet in de agenda dan?
dan ken ik weer lekker op de fiets heen en terug als die dit keer dan niet weer wordt gestolen!
laatste aanpassing
donateur
omdat ie nog niet officieel op de q-dance site staat denk ik ... maar achter de schermen zijn ze wel al de dj's aan het regelen .. en die geboekte dj's zetten wel al op op hun eigen site dat ze voor defqon geboekt zijn dusssssss
zeker weer aanwezig, was het maar alvast weer zomer
ik denk dat het gewoon weer defqon 1 gaat heten en geen defqon 2
donateur
Defqon 1
tuurlijk weer aanwezig, hopen dat het weer zo'n superfeest word.
Het wordt idd gewoon weer DefQon 1 en geen DefQon 2!! Dat zou ook wel erg slecht zijn eerst Alarmfase 1 en dan alarmfase 2 dat zou betekenen dat het iedere keer een kleiner en minder leuk feest wordt en dat is saai. Dan hadden ze gewoon 5 edities moeten doen en dan beginnen met DefQon 5 en de laatste DefQon 1!!
===>>19 Juni DefQon 1 2004 ( 2e editie!!! )<<===
Zeker present
Vorig jaar super en hopelijk dit jaar weer.
Wordt weer flink en.