oja;
daarnaast op de foto staat Edgar Davids, de eerste middenvelder die wordt opgeroepen zogauw er een andere middenver geblesseerd moet afhaken, zoals Cocu of V/D Vaart.
Daarboven Boudewijn Zenden, vuile PSV-er ook. Maar hij is cool, hij is een Engelse voetballer, minder vervelend dan Robben maar gewoon een actie: klaar! Zenden hherst, absoluut!
Daarboven van Nistelrooij, de meest trefzeker spits van Oranje, met Huntelaar als goede (!) tweede, no doubt about ik. Domme zet van Van Basten, maar ik zie hem Huntelaar ook nog oproepen voor een geblesseerde speler als V/D Vaart of Cocu ofzo... Of van Bronckhorst, die als derde speler vanvond óók uitviel met een blessure. Ik was vandf drie uur met Jerry in de kroeg geweest, een aanradertje
Daaronder met nummer 14 Wesley, de man van de wedstrijd tegen Schotland. Op dit WK (mits fit, ik weet niet hoe het is met z'n blessure van Australië) is dit de man achter V/D Vaart. Zeker geen slechte vervanger, heeft zelfs zo zijn pluspunten.
Daarnaast Kluivert? Ik begin zowaar te twijfelen of ik dit bericht wel moet posten...
Daarbij Boateng? Ik begin echt te twijfelen

En daarnaast nog steeds mijn goudvinkje; V/D Vaart, dat wordt hopelijk de man van het WK. Althans; als we het WK winnen, dan hebben wij dat aan Rafael te danken. Zo durf ik het te stellen, hij is de man het het verschil gaat/moet maken...
ik hoop het, maar laat hem eerst maar eens fit worden

En daarnaast heb ik al gezegd dat Sneijder niet zo'n slechte keus is
Who the fuck is die gast daartussenin? Ben ik nou echt gek of ken ik die gast gewoon niet?