*klik* Damn! Mis! *klik* Damn! Mis! *klik* Damn! Alweer Mis!
morgen nog een keer proberen... als mn alzheimer t toestaat
Voor nu: een glas pure beerenburg en tot morgen!!!
Omdat de ijskap smelt ben ik van plan vriezers te gaan exporteren naar de noordpool. Potentiele aandeelhouders graag een pm sturen naar Marja Born in Darkness, zij zal contact op nemen met Ice co. om er voor te zorgen dat ik de vriezers geleverd krijg. Even voor de duidelijkheid: Behaalde resultaten in mijn vriezer bieden geen garantie voor de noordpool.
Hee mensjes, k ben vanmiddag ff naar the U S of A gevlogen om daar een lot op te halen en heb hiermee 247.000.000 Dollar gewonnen!!! ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................1 Apr. met verlengsnoer!!!! haha
goed werk peter Aan mensen zoals jij hebben we nog wat
Mijn moeder zei laatst tegen mij; "Erik, ga eens wat doen! Ik word gek van dat geniksnut van je " Dus toen ben ik uit de stoel opgestaan en op de bank gaan liggen... Als dat geen vakmanschap is