Partyflock

Forumonderwerp · 653540
Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk doen meiden wel eens alsof ze klaar komen,kheb wel eens gehoord dat jongens dat toch ook kunnen,maar mijn vraag is heb jij dat weleens gefaked en wat was de reden daarvan en wat vond je er van toen je dat deed???

veel liefs van shirley!!!(K)
Waarschuw beheerder
donateur
t kan wel eens voorkomen dat er wel wa uitkomt maar je niks voelt. je wilt dat meisje dan ook niet laten denken dat ze niet goed is ofzo. vooral bij een one-night-stand of als je een vriedinnetje hebt die wat onzeker is

Waarschuw beheerder
waaa al die wijven die faken heb ik nooit gedaan als ik het niet lekker vind dan zeg ik het gewoon is wel net zo eerlijk tegenover een jongen

x
Waarschuw beheerder
wat ook best wel erg is,dat als je bezig ben en je niet eens gemerkt heb dat die ander al klaar is gekomen,das best wel klote!!!!
Waarschuw beheerder
mare ik heb ook nog nooit gefaked ofzo,weet ook niet of ik dat ook ooit zou doen!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als een dame faked dan heeft ze alleen zichzelf ermee.

btje raar :yes:

Waarschuw beheerder
Shirley: Maar waarom begin je dit topic dan met:
Ja tuurlijk doen meiden wel eens alsof ze klaar komen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik fake alleen weleens dat ik niet klaar ben gekomen!
Mag ik tenminste daarna nog een keertje floeperdefloep. :yes:

Waarschuw beheerder
Ik kan niet faken want k spuit altijd je bek vol:[

Waarschuw beheerder
ja dan spuit ik altijd gewoon een flacon witte zeep in d'r fluit (y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik pis dan gewoon in plaats daarvan je bek vol :[

Waarschuw beheerder
neuh ..ik kom bijna altijd echt..
en zo niet nah ja jammer dan....t was evengoed (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HUH?

het moet toch lekkerder zijn als je klaarkomt? :S

Waarschuw beheerder
ik zeg ook niet dat t zonder lekkerder is..maar t is even goed lekker met of zonder klaarkomen...liefst met natuurlijk soms komt t nou eenmaal niet :d
Waarschuw beheerder
Ik neem meestal zakje mayo mee van de patatboer, en begin dan keihard te brullen net als een wilde beer ondertussen rol ik dat mayozakje heel strak op..
En knijp erin zodat alles eruit spuit is tot nu toe nog altijd gelukt... (Y)

Wil t nog wel n keer met ketchup proberen :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Wil t nog wel n keer met ketchup proberen

LOL!!! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Met kutchup kan je het mokkel wijsmaken dat ze ongesteld is. Klap op dr kop geven en ketchup over haar gleuf heensmeren. Werkt altijd (Y)

Waarschuw beheerder
Ik heb weleens een meisje in de illusie gelaten dat ik klaar was gekomen, telt dat ook mee? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik doe niets anders O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nooit gefaked O:)

Waarschuw beheerder
donateur
nooit faken.. gewoon eerlijk zijn dat die kerel niet kan neuken

k heb gelukkig nog nooit hoeven te faken..

Waarschuw beheerder
net doen alsof is niet leuk, trouwens je krijg de kans niet eens. en waarom zou je doen alsof......
Waarschuw beheerder
Heb er ´ns een keer één gehad die kneep ´m er bijna af... die fake´te hopelijk niet! :)
Waarschuw beheerder
Dubbele post...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit gefaked...

Kijk natuurlijk is het wel eens niet gelukt maar dan zeg je dat toch gewoon??? Als het niet lukt doet ie blijkbaar iets verkeerd dan moet ie dat ook weten anders blijft ie het verkeerd doen...

En word ie boos??? Lullig voor hem...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, wat heb ik daar voor een plezier aan?

Waarschuw beheerder
nou volgens mij ken je dat niej faken hoor???
ik niet in ieder geval...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoezo niet? Gewoon een beetje harder kreunen dan normaal en rare stuiptrekkingen maken! :P

Waarschuw beheerder
tuurlijk doen meiden wel eens alsof ze klaar komen

huh??
ik zou niet eens weten hoe ik moet faken zonder dat een jongen het merkt! veel meiden doen alsof 't de normaalste zaak van de wereld is om te faken, alsof iedereen 't wel eens doet
ik heb dat nog nooit gedaan. en ik ben ook niet van plan om dat ooit te doen!

Waarschuw beheerder
tuurlijk doen meiden wel eens alsof ze klaar komen

huh??
ik zou niet eens weten hoe ik moet faken zonder dat een jongen het merkt! veel meiden doen alsof 't de normaalste zaak van de wereld is om te faken, alsof iedereen 't wel eens doet
ik heb dat nog nooit gedaan. en ik ben ook niet van plan om dat ooit te doen!

Waarschuw beheerder
ik heb liever dat ze zegt dat ze het liever wat anders heeft zodat ze wel dr hoogtepunt bereikt dan dat ze omwille van mij faked.......enne jongens faken??vage shit
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
fakende mannen kan ik me ook nix bij voor stellen...
Ik niet althans!
Waarschuw beheerder
Buk maar eens, zal ik het je laten ervaren.... :D

Waarschuw beheerder
nee, ik vind faken zo ontzettend schraal... ik bedoel wie hou je nou voor de gek? jezelf en degene met wie je bezig bent... ik vind het het super schraal

Waarschuw beheerder
Volgens mij bestaan er ook cursussen faken :vaag:

Waarschuw beheerder
kut ding
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
... ik heb het wel eens gedaan... ben er nie echt trots op ofzo, maar het ging gewoon nie echt...

op dat moment deden we het met condoom... je moet er wel voor zorgen dat ze je rubber nie spot... anders ben je (letterlijk) de LUL... ;)

maar tis niet eerlijk als je het doet tegenover je partner wanneer je in een relatie zit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou nee vraag me af wat ik daar mee zou opschieten ik wil zelf ook!!:yes:

Waarschuw beheerder
nee dat is stom

Waarschuw beheerder
ik ga altijd heeel hard schreeuwen om d'r af te leiden en dan gooi ik een pak yoghurt over d'r heen

Waarschuw beheerder
soms....

Waarschuw beheerder
NEVER,dan doe je jezelf alleen maar tekort!

Waarschuw beheerder
Nee hoor, het is juist leuk!
Faken is de nieuwe trend.
Waarschuw beheerder
Trend? Meer een kronkel in je kop.

Waarom zou je willen faken?

Zodat de jongen toch zijn zin krijgt? (sex)
Om te kijken hoe hij reageert als zij als een malle begint te kronkelen en kreunen?

Bovendien als er één klaarkomt dan voelt de ander het wel...

Waarschuw beheerder
Wie zegt dat je een vrouw moet zijn om te kunnen faken?
Een beetje vocht komt er altijd wel uit, dat + een condoom maakt een hoop aannemelijk :yes:
En ik moet zeggen het geeft aan de ene kant wel een kick tijdens one night stands omdat vrouwen nooooooit verwachten dat je zoiets doet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm als een man klaarkomt en zijn lading vol tegen de baarmoederhals aanragt dan voelt de vrouw dat wel hoor, dat wilde ik alleen ff zeggen.

Zou trouwens wel triest zijn als je gaat controleren of iemand faked of niet. Boeiend. Niet mijn probleem. Of je sexuele tegenhanger denkt aan andere dingen ja dan wordt het een ander verhaal
Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens een poging gedaan tot... alleen bedacht mezelf snel dat dan mijn eer te na zou zijn...

Zo goed had ie z`n best nou ook weer niet gedaan...:S
Waarschuw beheerder
Ik moet muh juist altijd inhouden?! :S
Waarschuw beheerder
Ik moet muh juist altijd inhouden?! :S

Waarschuw beheerder
donateur
ik fake altijd :[
Waarschuw beheerder
Ooit wel eens bij een meisje wat ik verdacht van faken net gedaan of ik klaar kwam. Direct begon ze ook een hoop herrie te maken.

Ineens neukte ik weer gewoon door en zei ik "maar ik kwam nog lang niet klaar hoor!".

Hehehe dat gezicht had je moeten zien :devil:
Waarschuw beheerder
Kijk... dat is nou een echte kerel! ;)
Waarschuw beheerder
Kijk... dat is nou een echte kerel! ;)

Waarschuw beheerder
Vrouwen denken altijd maar dat elke man na 3 seconden klaarkomt :s
Waarschijnlijk ligt het probleem bij het proberen te denken.
Waarschuw beheerder
waarom zou je faken das tog triest en wat heb je eraan...
Waarschuw beheerder
toch als vrouw zijnde kun je het merken dat een jongen klaarkomt,maar met condoom voel je dat niet altijd,en sorry soms ook zonder condoom voel je dat niet altijd,kan het zelfde voelen als bij veel verlies van voorvocht.

Waarschuw beheerder
Zie je :yes:
En omdat vrouwen het toch niet verwachten is de rest ook een eitje ;)
Waarschuw beheerder
ben nog nooit tot hoogtepunt gekomen :bloos: dus ik feak het niet en waarom zou je?wat zou dat uit maken als je niet echt klaar komt, volgende keer beter toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik moeite heb om klaar te komen, dan help ik em wel een handje :yes: Of ik doe t ff voor, dat schijnen mannen ook lekker te vinden :p

En mannen die faken... dat kan best, want niet bij iedere man kan je voelen dat ie is klaargekomen. Maar vervolgens komen er wel klodders witte troep uit je kut als je naar de wc gaat. Of nog erger: als je omgekleed en wel bent en bijvoorbeeld op de bus staat te wachten en dan opeens die klodder naar beneden voelt vallen :s
En als je t zo vaak achter elkaar hebt gedaan, kan ie ook wel klaargekomen zijn, maar gewoon weinig spul over hebben om t achter te laten. Allemaal situaties om te faken voor de mannen ;)
Maar goed, vind t best zielig als je gaat faken, want je wil toch ook aan je trekken komen :s
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad wat is het nut van faken??????
Iedereen is geil en wil klaarkomen toch, waarom zou je dan de ander willen laten denken dat je klaar komt, om haar een plezier te doen?? ^o)

Waarschuw beheerder
jah zeker wel!!bij mn ex!hij kon er egt nix van ik toen was het snel voorbij:P
Waarschuw beheerder
als ut mij te lang duurt....
en ik vidn ut nie sow lekker...
en ik wor ut zat...
dan fake is ckers wel eens...
haha...
Waarschuw beheerder
er zijn ook veel vrouwen die faken,omdat er veel vrouwen zijn die niet klaar kunnen komen door het neuken zelf en dus alleen door de clitoris te strelen,of stimuleren,er zijn toch ook veel mannen die dat niet begrijpen en voorspel ook helemaal niet belangrijk vinden,dat is gemeen en egoistisch,tja want wat is nou sex zonder voorspel,alles moet toch compleet zijn sex heb je met z'n 2en (meestal) en niet alleen.

Waarschuw beheerder
nou eigenlijk niet! heb et nog nooit gedaan want t was nog nooit nodig eigenlijk :$
kom altijd wel gewoon :D
Waarschuw beheerder
1 keer gedaan!!!!! Maar dat was echt een prutser dus zo snel mogelijk dan was dat ook voorbij!!!!!
Als de sex goed is kom ik altijd!!!!! :YES:

Waarschuw beheerder
Waarom faken ?. Geef gewoon aan hoe je het het lekkerst vind, zodat je toppie klaarkomt. Hoe duidelijker, hoe lekkerder. Toch ?.

Habetjooo

Waarschuw beheerder
ik fake ook welleens.. dan spuit ik geen zaad maar confetti!

Waarschuw beheerder
Vind het een beetje triest als je dat doet.
Je houdt jezelf voor de gek maar ook de ander.

Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo? DD!! verteld netjes dat het confetti is hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Confetti :-D

Ik snap al die fakers niet, geeft alleen maar meer misverstanden, mannen gaan denken dat ze het goed doen en zo leren ze het nooit!!

Gewoon eerlijk zijn..en mannen die faken? Mmmm lijkt me toch wel ingewikkeld voor ze..

Waarschuw beheerder
donateur
ik hou niet van faken...als diegene het niet goed doet,zeggen dat diegene wat beter zijn best moet doen of andere manier,ja toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te zeggen:

Fakers verpesten het voor de niet-fakers :[

;-)

Waarschuw beheerder
geen confetti voor jou dan! ;)

Waarschuw beheerder
Loeszie heeft zekers gelijk !!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Voor jou wil ik wel een uitzondering maken DD :-)
Waarschuw beheerder
ik fake wel eens dat ik het met iemand doe ja, ;-)
Waarschuw beheerder
als ik masturbeer fake ik wel eens, maar dat moet toch kunnen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik fake altijd, zo'n hoer doet dat toch ook?
Waarschuw beheerder
donateur
iszo (y)
Waarschuw beheerder
ik fake ook als t echt moet... tjah als ik geen zak heb om over je kop te trekken dan zeg ik: He, kijk daar, en dan spuug ik op je buik!
Waarschuw beheerder
donateur
daarom doe ik altijd doggystyle

kan ze toch niet zien wat er op haar rug beland 8)
Waarschuw beheerder
Hmmm... id foto is me julie. Komt nooit voor dat ik niet kom!

Enne... inderdaad ladies: Je weet zelf wat je lekker vind dus deel die info gewoon met de persoon in kwestie. Reken maar dat je dan komt. Zo niet, dan ben je gewoon een frigide huismus.

Kortom: Een man heb je er niet mee als je faked. (Kan ie lekker tukkie doen). Jezelf des te meer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het lekker om klaar te komen, dus faken... no way!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik fake altijd dat ik veel geld heb, zodat ik seks kan krijgen ;)
Waarschuw beheerder
jeps,doet iedereen wel eens, wat gekreun meer,beetje doen dattie wat lekkers vind als die anders zich zow uitslooft voor jou.
Maarja een orgasme zelf faken kunnen we niet...

en volgende keer doe jij wat meer en hoef je niet te faken,maar toch heus es leuk
Waarschuw beheerder
Nut?
Waarschuw beheerder
Ik fake als het te lang duurt en er geen zak aan is omdat ie me niet bij kan houden.

Waarschuw beheerder
Gaat niet lukken als man je mist tochdat residu he er, mist iets zeg maar:-p

Waarschuw beheerder
Denk wel dat de meeste damens eens te kampen hebben gehad met een tegenpartij dat er niks van bakte :D

Dus het is een x voorgekomen :yes:

Waarschuw beheerder
zeg psst Diablesse:devil: vertel wie???

Waarschuw beheerder
Ik fake altijd als ik dronken ben..
Waarschuw beheerder
Denk wel dat de meeste damens eens te kampen hebben gehad met een tegenpartij dat er niks van bakte

owowow wa zijn alle vrouwen toch weer vol van zichzelf :) wisten jullie dat de meeste van jullie het ook niet kunnen en dat je na 5 minuten alweer zoiets hebt van... ik hoop dat je zus beter is? o:)
Waarschuw beheerder
heb inderdaad wel een gefaked !

Waarschuw beheerder
donateur
ik fake voornamelijk achteraf door te zeggen dat ik het lekker vond.

Waarschuw beheerder
daar komt de aap uit de mouw

Waarschuw beheerder
hoe kun je nou faken :D Als je klaar bent gekomen ben je klaar gekomen, je kunt niet faken :p (als man zijnde dan ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
het klaarkomen kan je niet faken, nee
Maar hoe lekker je het wel niet vind, kan je wel faken.
Als een wijf wat niet kan pijpen, maar het toch probeert bezig is, dan kan je denken "goh, misschien wel sneu voor dr" en dan kreun je een beetje ofzo, ghehehe

En achteraf "vond je het lekker", "ja, heel erg" (:s :s)

Waarschuw beheerder
ja ok! maar sorry, als ik het niet lekker vind, kom ik niet klaar hoor..

Waarschuw beheerder
donateur
Nee :-D

Waarschuw beheerder
donateur
ja ok! maar sorry, als ik het niet lekker vind, kom ik niet klaar hoor..

Standje erna wel, maarjah he ;)

Daarom lach ik altijd als sommige meiden hiero roepen dat ze zo goed kunnen pijpen, jaja ;)
Daarom wilt hun vriendje zeker erna een ander standje :P

Waarschuw beheerder
Standje erna wel, maarjah he

hehehe, ja :p

beestmodus ff aanzetten werkt altijd :p

Waarschuw beheerder
Ik prober vaak te faken maar het lukt me nooit :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog nooit gefaked, snap niet wat je er mee opschiet :vaag:

Op die manier leert je partner het toch nooit? :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet faken, ik eindig ieder orgasme met een grom.... Vraag me niet hoe dat kan, maar ik grom als ik klaarkom. Het is dus lullig voor een jongen als ik dat dus niet doe.
Waarschuw beheerder
donateur
keb ook nog nooit gefaked :P ..

Waarschuw beheerder
ik kan niet faken, dan maar geen sex.....sex is sex en anders niet

Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens een paar keer moeten facken, vond het zo zielig om hem te zeggen dat ie zeker 5 cm naast de "bedoelde" plek zat :)
Waarschuw beheerder
weleesn een pak yoghurt uitgeknepen stiekum..
haar reactie;

:O!!!

ze was best impressed!

o:)

Waarschuw beheerder
Echt jammer als vrouwen zo iets doen.

Ik heb ook wel eens gefaked, gewoon een poederblusser leeg gespoten: was echt heftig.

Waarschuw beheerder
als je elkaar nog niet kent, en niet weet wat je lekker vindt heeft het geen zin om te faken, maar geef wel toe dat ik echt wel een keer gefaket heb als het lang duurde of ik gewoon zelf niet zo'n zin meer had. Als ik me ga concentreren op klaarkomen lukt het soms juist niet en soms is iemand zo goed bezig dat het gewoon lullig is om niet te komen... vind ik! Gelukkig heb ik dit pas 2 keer meegemaakt... ben dus geen beroepsfaker, en mn vriendje had het ook meteen door helaas
Waarschuw beheerder
ook klote als een jongen dat bij je flikt zoiets,dan zou ik echt heel onzeker worden maar dat is mijn mening.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik fake continu, want als ik voor mijn werk ook iedere keer klaarkom, dan wordt het thuis bij mijn vriendin veel moeilijker. En daarbij vind ik huur en liefde wel verschillend.
Waarschuw beheerder
heb zekers wel eens gefaket maar was die jonge dee zooo zijn best en was zo druk met mij telaten komen maar ja ik hat zo iets van wa doe je dus dee maar fake hij ook weer blij
Waarschuw beheerder
Faken??????

koop jij je kleren ook op de zwartemarkt????? dat is nmlk ook FAKE
Waarschuw beheerder
nee gewoon uit de winkel

Waarschuw beheerder
Nee joh, veelste veel moeite!! Kga liever slapen...

Waarschuw beheerder
nee nog nooit O:) zeg gewoon eerlijk dat het ze toch niet lukt :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee joh! Hoe moet ik dat nou faken? Het spuit alle kanten uit joh :p

Waarschuw beheerder
ik hoef nooit te faken me vriendje laat me altijd komen;p

Waarschuw beheerder
Ik hoef ook niet te faken ik kom ook altijd wel hij is goed genoeg hahahahahaha

Waarschuw beheerder
hahaha oke dan rens wij hebben het goed gedaan;p

(K)voor jou

Waarschuw beheerder
hahaha ja inderdaad maar wij hebben ook wel de goeie uitgekozen natuurlijk :P:P:P

(K) terug voor jou

Waarschuw beheerder
Als hij het nie goed doet dan zeg ik het wel..ik zorg wel dat ik echt klaarkom!!:P
Waarschuw beheerder
Faken!!! Beetje jammer...
Zorg er echt wel voor dat ik echt klaarkom :P

Waarschuw beheerder
Nee wat bereik je daar mee...

Het gaat toch om je eigen genot???

Waarschuw beheerder
Hmmm... maar als julie weleens zouden faken, zouden julie het dan hier toegeven ??
Waarschuw beheerder
heb ik weleens gedaan.
Waarschuw beheerder
ik ben nog maagd :S..?
Artiest R2B
Waarschuw beheerder
Keb het ook wel eens gedaan, maar ben dr echt niet blijer van geworden. Je hebt er alleen maar jezelf mee..... gewoon recht door zee is nog altijd het beste!
Waarschuw beheerder
waarom zou hier iemand het niet toe zouden willen geven er staan dan toch geen namen bij bij wie je gefaked zou kunnen hebben,maar ik heb dat nog nooit gedaan!!!!!

Waarschuw beheerder
ik heb wel eens gefaked :$
maar ik vraag me af hoe jongens kunnen faken...meisje komen daar snel genoeg achter...als jongens net doen alsof ze klaarkomen en het meisje staat op en ze voelt geen sperma eruit lopen...dan heeft ie gefaked..dus
Waarschuw beheerder
ja maar toch hoeft het niet altijd duidelijk te zijn voor een meid om te weten of een jongen klaar komt meestal wel,mare soms verliezen ze al veel voorvocht soms helemaal niets tjah elke jongen is anders,toch???
Waarschuw beheerder
idd, ik heb ook weleens gefaked. Jongens kunnen echt wel onder bepaalde onstandigheden faken als het moet. Maar eigenlijk moet het juist nooit. Waarom zouden alle meisjes elke keer moeten controleren of er ergens sperma is achtergebleven? Tis mij immers ook een keer gelukt :D maar je schiet er alleen niks mee op. Het is gewoon de ander en jezelf voor de gek houden. Dat geldt net zo goed voor de dames. Dus niet doen.
Be real!!
Waarschuw beheerder
Waarom zou een jongen faken??
Voor een jongen is het maar een kleine moeite om te komen, gewoon ff aan iemand anders denken eheheh

Waarschuw beheerder
Faken is zielig
Waarschuw beheerder
Nee, nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan. Als je niet aangeeft wat lekker is zul je zelf nooit plezier beleven dus met faken heb je voornamelijk jezelf.
Waarschuw beheerder
dat is dan toch helemaal niet fair als je klaarkomt terwijl je sex hebt met iemand en je denkt maar ff aan iemand anders omdat de persoon het met wie je het doet er niets van kan!!!! Zo dat zou ik echt erg vinden,maar dat is mijn mening!!!!
Waarschuw beheerder
Faken is voor softies , of je zorgt dat je komt , of je komt er eerlijk voor uit .ben nog steeds de gelukkige.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je faked heb je alleen je eigen mee hij komt jij niet wie is er nu de gelukkige jij niet!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit gefaked vind het onzin waarom zou je net alsof doen alsof je komt zou het eerlijk zeggen tegen die jongen en dan kijken of het op een andere manier wel lukt....:yes:

Waarschuw beheerder
oops twee keer geklikt sorry
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou als je faked, dan zal ik mij echt afvragen wat je dan in godsnaam bij diegene doet! :/
Waarschuw beheerder
Ik probeer het wel, maar mijn timing klopt nog niet helemaal :p

Waarschuw beheerder
grow up

je hebt een mond om mee te praten hoor

Waarschuw beheerder
mjah als ik niet zo'n zin heb.......

(kwam die zin uit mijn mond?!)

Waarschuw beheerder
Ligt ook aan de jongen, als die weet hoe en wat, dan komt het meisje echt wel klaar, hoeft ze ook niet te faken, faken vind ik maar onzin, doe dan niet of zo! :-)

Waarschuw beheerder
Heb t nog nooit hoeven doen... en denk ook niet dat ik het ooit zal doen..

:/

wat is daar de lol nou van?!

Waarschuw beheerder
ik spuit altijd nep zaad..
Waarschuw beheerder
Nou aan cupido heb je ook niets want die doet ook maar wat, wanneer die dat wil!!!!fake dus!!!
[img cacheid=00130b21000efea327be15621a00410dc0]http://www.omafia.nl/valentijn/cupido1/cupido06.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik fake als het te lang duurt en er geen zak aan is omdat ie me niet bij kan houden.

Kom eens van die stairmaster af joh...

Waarschuw beheerder
Faken!!! dat is gelukkig niet nodig :D

Waarschuw beheerder
Inderdaad is dat gelukkig niet nodig.............gewoon net zo lang doorgaan tot je de juiste prikkels gevonden heb, en je kan mevrouw laten genieten en der naar een hoogte punt brengen :-p

Waarschuw beheerder
Nee..niet nodig inderdaad..:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik fake altijd als ik mijn furby aan het penetreren ben :$

Waarschuw beheerder
donateur
nope...is ook echt niet nodig! :D :bloos:

Waarschuw beheerder
waaa al die wijven die faken heb ik nooit gedaan als ik het niet lekker vind dan zeg ik het gewoon is wel net zo eerlijk tegenover een jongen (wat melanie005 zei boven aan de pagina)

Ben ik het helemaal mee eens want je kunt wel gaan faken maar daar heb je zelf ook geen plezier aan!!! Als je het zegt weet hij het meteen hoe hij het wel goed doet. Heb je zelf alleen maar profeit van. Maar gelukkig hoeft dat niet bij mijn vriend want die weet wel hoe hij mij moet verwennen!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
't rare is: hoe erg/goed er ook gefrutselt wordt; ik kom pas klaar (of geniet er genoeg van)als mijn 'partner' en goed lading is verloren (6)

Waarschuw beheerder
alleen maar...hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Yup..

Loods altijd een tube creme mee naar bed voor de sex! Daar knijp ik in als ik het zat ben :S

8)
Waarschuw beheerder
dat is dan toch geen leuk sex leven wous??? waar doe je het dan eigenlijk nog voor!!!!
Waarschuw beheerder
nee dat is iets wat ik niet doe...
de jongens doen ook hun best om het miesje een plezier te doen.. en als het niet lukt.
JAMMER DAN
Waarschuw beheerder
donateur
Yup..

Loods altijd een tube creme mee naar bed voor de sex! Daar knijp ik in als ik het zat ben

werkt een straal zeik ook? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dagelijks
Waarschuw beheerder
Nee waarom zou ik faken? Hij mag best weten dat ie het fout doet!

Waarschuw beheerder
Gewoon meppen als die het fout doet :devil:

Waarschuw beheerder
Als meisje faken is makkelijker dan als jongen lijkt mij... Maar je kunt het volgens mij gewoon beter zeggen als hij het niet goed doet... Dan leer je het hem gewoon hoe het wel moet! :P Heb je er ook meer plezier aan...
Waarschuw beheerder
Ja, ik moet toegeven van wel :)

Maarja, wat is het nut ervan, dan laat je diegene alleen maar denken dat tie goed is....

Waarschuw beheerder
Jah ik heb wellus gefaked.. (6) vond het wel eigenlijk wel leuk.. er even een overdreven showtje van maken :D :P :P

Maar het is inderdaad niet echt slim, want dan kun je wel blijven faken..
hij zal er dan toch nooit achter komen dattie iets niet goed doet :P

Waarschuw beheerder
Ik hoef niet te faken:P Mijn vriend weet precies hoe het moet;)

haha schat je bent heerlijk....LOVE YOU FOR EVER!

Waarschuw beheerder
Nee fake het niet is niet nodig in mijn geval!
Waarschuw beheerder
Fake nooit!!
Waarschuw beheerder
ik fake veelste vaak :-p

nee ik fake nooit ... en als mijn vriendin dat doet zou ik dr dumpen ... hoef geen fakers :-p
Waarschuw beheerder
niet nodig!!

Waarschuw beheerder
Nee. Is ook absoluut niet nodig!

Waarschuw beheerder
ik ga expres overdreven kreunen ja je moet toch wat
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Ik vind faken beetje jammer, net alsof sex afgelopen is als de man klaargekomen is (wat meestal eerder is dan de vrouw)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Meestal eerder als de vrouw?

Meestal als ik klaarkom dan is de vrouw al met de derde keer bezig minimaal!! Je moet gewoon uitstellen, heerlijk lekker lang doorgaan!!

En faken doe ik nooit, zou ook niet weten of ik dat kan!!
Waarschuw beheerder
Mannen kunnen niet faken. En 9 vd 10 komen wij gewoon klaar
Waarschuw beheerder
donateur
:no: heb et nog nooit gedaan, zou nie weten waarom want et heeft geen nut :P De sex wordt er nie beter van.. En strax denkt ie ook nog dat ie goed is omdat jij daar zo ligt te gillen en te brullen haha..
NIET DOEN dus! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik doe niet anders :[:[

Waarschuw beheerder
waarom zou je faken?

en dit is best wel een nutteloos topic

Waarschuw beheerder
Nouhhh ik fake nooit....

Als hij me niet alleen kan laten komen...help ik wel een handje mee onder de sex :jaja:
Waarschuw beheerder
Faken? Altijd :-D

Nee, meiden moeten niet faken. Of, zoals Hardstyle-Lady zegt, zelf beetje helpen of uitleggen wat ze lekker vinden ;-)
Waarschuw beheerder
met viagra zal je wel moeten hij blijft hard!!!

Waarschuw beheerder
faken?
doe het dan niet !

Waarschuw beheerder
Neee...
Waarschuw beheerder
mare faken wat schiet je er mee op niets dus,je voelt je er dan toch ook rot over als je dat doe of niet????lijkt mij hoor!!!!
Waarschuw beheerder
Mannen kunnen niet faken. En 9 vd 10 komen wij gewoon klaar

mannen kunnen idd niet faken, als je het veilig doet..waar blijft het kwakkie dan en als je het niet veilig doet, vrouwen kunnen meestal voelen wanneer man klaar komt.
Waarschuw beheerder
klaarkomen en spuiten heeft opzich niks met elkaar te maken ..
want klaarkomen is een gevoel dat spuiten is vaak idd wel een teken dat je klaarkomt maar sommige mannen komen pas na hun zaadlozing klaar
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk hek gefaked, als je een kerel hebt die er nix van bakt maar wwaar je veel om geeft, wil je hem toch niet kwetsen. De volgende keer help ik wel een handje :P

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
faken? en dan als ik "klaar" ben met faken er stiekum ff tussen spugen zeker om te laten lijken dat er wat is gekomen ofzo?!?
:/
als k' geen zin heb word er niet geneukt.. en als ze jeuk heeft, dan help ik dr wel ff hoor :D
opties zat :p
mja.. faken.. hoe kommie dr op..:s
Waarschuw beheerder
klaarkomen en spuiten heeft opzich niks met elkaar te maken ..
want klaarkomen is een gevoel dat spuiten is vaak idd wel een teken dat je klaarkomt maar sommige mannen komen pas na hun zaadlozing klaar

hebbie dit wel gelezen????
Waarschuw beheerder
donateur
ja, en geen last van LOL

we kunnen het wel een keer uitproberen hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
fakers :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe (y)

Waarschuw beheerder
Nee, want de enige die je dan in de maling neemt is jezelf! Ik zeg het gewoon als de ander me niet kan laten klaar komen doordat hij er niks van bakt. Dan kan ik hem vertellen wat ik wel lekker vind en kunnen we toch nog een leuke avond hebben!

Waarschuw beheerder
:yes: Miss.Br@in-----> Ben t helemaal met je eens! ;)

Trouwens, k kan t helemaal niet faken.....waarom zou k???? K ga net zo lang door to de bom explodes!!

Haha!!

Waarschuw beheerder
Heb ik nog nooit gedaan!!! Wat heb je daar nou weer aan?! Sex dan niet, als je geen zin hebt....

Waarschuw beheerder
Ik heb er toch niks aan om een beetje te kreunen en net te doen of ik klaar kom alleen maar on de ander een goed gevoel te geven! Echt niet ik wil echt klaarkomen!
Waarschuw beheerder
bij mij faken al de vrouwen ben ik achter gekomen (nou al...alle 2)ik maar denken dat ik de STUD was, maar bak er dus helemaal nix van....:( :-(

Waarschuw beheerder
Harley schat nu doe je jezelf echt te kort hoor! (K)

Waarschuw beheerder
snap niet waarom iemand zou faken

kun je beter zeggen hoe je het wel lekker vind

is voor beiden wat leuker.
Waarschuw beheerder
nee = echt zo....heb je daar geen online cursus voor ofzo....

Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk doen meiden wel eens alsof ze klaar komen,

praat eve lekker voor jezelf!!
ik heb nog nooit gefaket, beteknt dus dat ik een hele goeiuh bedpartner heb :P :P :P
Waarschuw beheerder
Lijkt mij erg frustrerend dat gefake:s
Als je geen zin heb in sex ga dan niet tegen je zin in dat lopen te doen en faken zoals ik bij sommige hier lees. Doe dan lekker niks.

Ben blij dat ik hier geen last van heb want als ik iets echt niet lekker vind zou ik dat zeker zeggen tegen mijn partner en dat verwacht ik andersom ook, wie hou je anders voor de gek zeg!

Wat shark zeg ben ik mee eens, ik ben vaak ook al een paar keer gekomen voordat de man eens komt, zegt genoeg lijkt mij;):P

*good work!*
Waarschuw beheerder
waarom faken mensen dee t alleen bij me ex maar is niet voor niks me ex hahaha
Waarschuw beheerder
zoals ik al zei, ik bak er ook nix van (lees vorige berichten)

maar kan ik niet bij iemand op cursus
Waarschuw beheerder
Haha faken,ja dat deed ik wel es bij me ex als ik er gewoon geen zin meer in had!!!haha..

Waarschuw beheerder
maar kan ik niet bij iemand op cursus

kan geregeld worden ;)
Waarschuw beheerder
kan geregeld worden

vertel
Waarschuw beheerder
Ja nou als iemand er nix van bakt trap ik m gewoon de deur uit! :d Ga niet sexen met iemand om te faken...Zeg gewoon dat ik dr nix aan vind.... VOLGENDUUUUUUUH!

Waarschuw beheerder
vertel

:no: :no: :no:
Waarschuw beheerder
Ja nou als iemand er nix van bakt trap ik m gewoon de deur uit! Ga niet sexen met iemand om te faken...Zeg gewoon dat ik dr nix aan vind.... VOLGENDUUUUUUUH!

that's me

Waarschuw beheerder
Nope.. als een meisie faked dan trap ik 'r me bed uit! En ik fake nooit, als een meis niet hard genoeg dr best doet ligt het aan haar he :D:P

Waarschuw beheerder
Nou hoef niet te faken Dragon weet precies wat ze doet en laat me keer op keer tot een hoogte punt komen en ik haar. heb geen zin om fake te doen daar is het leven te kort voor!

Waarschuw beheerder
ik heb nooit de kans gekregen om te faken:D

en ik zou het ook niet willen hoor dan pak ik me zelf er toch mee
dat overheerlijke gevoel faken :S:S

neuh....

Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik hier geen last van heb want als ik iets echt niet lekker vind zou ik dat zeker zeggen tegen mijn partner en dat verwacht ik andersom ook, wie hou je anders voor de gek zeg!

idd dat dacht ik nou ook (Y)
Waarschuw beheerder
mensen die er niets van bakken zoals ze beweren neem een curcus of iemand die het je goed wil leren,moet je er wel voor open staan natuurlijk want aan mensen die faken heb je niets natuurlijk!!!!

Waarschuw beheerder
Faken suckt :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
precies als je t niet lekker vind dan je ga niet liggen faken zeg....
zeg je gewoon srry je bakt er geen ene moer van...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Of je zet een muziekje op ;P
Waarschuw beheerder
donateur
nee, NOOIT!

Waarschuw beheerder
nee heb nog nooit gefaked, heb wel eens een opmerking gekregen van: goh jij bent een stille genieter, en dan moest ik heel erg lachen van binnen ;)
of dat ik zeg van: voor mij hoef je niet door te gaan hoor! want als het nie gaat dan gaat het nie en ik ga nie fake ;)

Waarschuw beheerder
faken vind ik dus echt slap, gewoon zeggen waar het op staat.

Waarschuw beheerder
ik fake altijd een stijve terwijl ik helemaal geen stijve heb. mwuahaha

Waarschuw beheerder
ik fake ook altijd......heb altijd een bak kwark mee naar bed....lekker mee smijten!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg altijd kwark in mijn bek gesmeten.. :vaag:

Waarschuw beheerder
kep ooit wel gefaked maar komt omdat ik toen dacht dat die jongen echt zou dneken dat ik t niet lekker vond anders, nu zou ik dat nooit meer doen :)

Waarschuw beheerder
nee nooit
Waarschuw beheerder
ik heb het 3 weken geleden nog gedaan... condoom afgerukt en in de prullebak gegooit...

Waarschuw beheerder
Fake altijd :-P
Waarschuw beheerder
donateur
nooit eigenlijk.
kom ik wel dan kom ik wel, kom ik niet dan kom ik niet
maar kga niet doen alsof...

en als t hem niet aanstaat dat ik niet kom, gaat ie me nog uitgebreider verwennen :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
:9 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Eerst deed k dat wel maar nu eg nie meer.
K zeg t gewoon als ie iets niet goed doet ;)
Waarschuw beheerder
Nee!!
Als hij het goed doet, hoef je niet te faken:P
Waarschuw beheerder
tjah ik zou het ook gewoon zeggen als hij het niet kan,en loukt het na een paar keer nog niet dumpen die zooi!!!!!