Partyflock

Forumonderwerp · 653001
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie nou van blanken die zich voor doen als negers?

en dan bedoel ik dat stoere negertaal praten ,fawaka, en al die bulshit :s

en het ergste vind ik nog dat ze ook nog proberen dat accentje na tedoen

tja

Waarschuw beheerder
weet je wat ook zo erg is?? van die mensen die zijn gewoon in nederland geboren maar hebben een kleurtje (of ze zijn geadopteert ofzo) en die hebben gewoon ABN gepraat.............­...

tot het moment waarop ze naar de middelbare school gaan want dan ontdekken ze hun ROOTS (of zoiets??)

en dan gaan ze vet met accent praten!!

:jaja: irritant ja :@

Waarschuw beheerder
Zielige figuren! :(

Ze hebben de ziekelijke drang om ergens bij te horen!

Waarschuw beheerder
nou vind mezelf er wel een hoor zeggen ze toch wit van buiten bruin van buiten :vaag: kan praten als een echte Boer!!
zelf denk ik welke blanke wil zich nou als een neger gedragen :vaag:?? tja vind hun al triest maar een blank persoon die dat gedrag weer wil imiteren is nog triester inderdaad
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
" Wat vinden jullie van een zwarte die zich gedraagt als een blanke." >> dat noemden we integratie toch? Het grappige is dat wiggers vergeten met een accentje te praten als er een echte neger staat...Dan schamen zich zich ineens....Wat ook zo grappig is, is dat ze doen alsof ze een hele slechte jeugd hebben gehad (net zoals de meeste rappers) en dan op straat heel stoer doen..en dan thuis komen...naar een bordje met aardappelen en bloemkool...

:jaja: :respect:

maar hier woont ook een marokaanse gast, die echt met plat bosch accent praat, geweldig! :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in 1 woord: Afschieten (die wiggers dan)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
" ik ken er wel een, een neger dat gewoon een zeeuw is zelfs met een zeeuwse accent. Knetter lomp hoor'. >> Dus als ik het goed begrijp, is dat een echte neger (dus iemand met een donkere huidskleur) die Zeeuws praat. is dat niet de hoogste vorm van integratie..Ik snap deze post echt niet hoor...Altijd dat geroep van intergratie bla bla bla en dan gebeurt er zoiets en dan is dat weer knetter lomp...naja zeg...Volgens mij is dit ook een andere topic...

Waarschuw beheerder
Waar we ons allemaal niet druk om maken zeg.
Laat die mensen voor wat ze zijn en hou je bij je eigen wereld.
Steek je energie die je verspild door je er aan te ergeren lekker in iets anders: JEZELF!

Waarschuw beheerder
ik erger me regelmatig aan me zelf: mag ik me dan wel aan anderen gaan ergeren van jou?? :P
Waarschuw beheerder
white nigger= wigger toch? dus die mensen zijn wannabe's. maar als je daar van blij wordt moet je het zeker doen. :P

ik ken zelf een paar donkere jongens die lachen ze ( wiggers ) gewoon uit. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is dit ook een andere topic...
begin jij nou ook al???
Waarschuw beheerder
ja, 3sther heeft gelijk, hebben we eindelijk een allochtoon gevonden (ook al is ut helemaal in zeeland) die nl spreekt, is het weer neit goed. Ik erger me meer aan wiggers als aan negers die denken tof te zijn overigens...
Waarschuw beheerder
weet je wat ook zo erg is?? van die mensen die zijn gewoon in nederland geboren maar hebben een kleurtje (of ze zijn geadopteert ofzo) en die hebben gewoon ABN gepraat.............­...

:x