Partyflock

Forumonderwerp · 653001
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie nou van blanken die zich voor doen als negers?

en dan bedoel ik dat stoere negertaal praten ,fawaka, en al die bulshit :s

en het ergste vind ik nog dat ze ook nog proberen dat accentje na tedoen

tja

Waarschuw beheerder
Ach ja ieder z'n eigen.. laat ze gewoon voor wat ze zijn. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet zeggen ze wel eens.. nou daar is het resultaat dan !!

Waarschuw beheerder
want als je een neger was zou deb je haten!!!

Waarschuw beheerder
natuurlijk,wat denk je nou

Waarschuw beheerder
mijn vriendje is hier geboren maar is wel lekkerrrrr zwart!! en bij mij thuis word hij er niet uitgeschopt om zijn kleurtje zoals bij deb!

Waarschuw beheerder
hij is er bij ons nooit uitgeschopt ,hij wilde juist nog langs komen ,geef niet hoor dat,dat niet goed was over gekomen
maar even voor de duidelijkheid hij was relaxed en ik geloof niet da het op prijs gesteld word dat je ruzies gaat zitten uitvechten hier!!!!

Waarschuw beheerder
hij zit naast me en vind het prima.ik vecht niks uit,ik laat mensen weten dat racisten nog bestaan. en maus,die haat jullie net zoveel als mij,dat dat nog niet duidelijk was.

Waarschuw beheerder
ik vind dat iedereen lekker moet zijn zoals hij of zij wil.zwart blank geel het maakt niet uit. accepteer elkaar ongeacht de huiskleur.een mens is een mens. :jaja:

Waarschuw beheerder
wil alleen maar duidelijk maken dat wij hem niet haten

Waarschuw beheerder
hij jullie wel maar dat was wel duidelijk. zullen we nu ophouden?we schieten hier niks mee op.

Waarschuw beheerder
het ging over wiggers niet over negers!!!

Waarschuw beheerder
klopt maar omdat jij het woord neger gebruikte,wijkte ik iets van het onderwerp af. ik gaf ook mijn mening over dit onderwerp net.

Waarschuw beheerder
oke duidelijk toch

Waarschuw beheerder
lijkt mij ook debje!!

Waarschuw beheerder
donateur
ach ja
Waarschuw beheerder
k heb altijd al tedoen gehad met mensen die zich anders voordoen dan ze werkelijk zijn!
Waarschuw beheerder
tja daar heb je der veeeeeeeeeeel van van zulk soort mensen
Waarschuw beheerder
donateur
Het aantal geesteszieken stijgt snel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
net zo goor als alle wannabees, maar dit zijn de ergsten

gatverdamme om te :kots: gewoon, kijk als je nou al zo geboren bent dat je zo dom praat, maar dat je gewoon jezelf zo probeert voor te doen.... helemaal onbegrijpelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Manklopers 4 Life !!!

Dope shit toch !!

:bah:
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
En dan altijd zo bad-ass mogelijk uit hun ogen kijken, alsof ze onwel zijn geworden van de roti en al 3 dagen niet meer hebben kunnen schijten...

'Nie fokke me mij he jonge anders zakkoe ff oppoe bakkes vege, ssssssukkel!'

Jaja, t leven is zwaar in de ghetto's van Almere-buiten ;)

Ik vind ze er ook altijd ziekelijk bleek uitzien :)

Waarschuw beheerder
geen gezicht..

absoluut niet, en die ventjes en meisjes denken dan ook nog echt dat ze heel erg stoer zijn....

ik stond een keer in de mac in stad, en toen stond er dus echt zo een ras-neger voor me, met ze wannabe wijf... die gozer, sprak nog beter nederlands dan haar... hij stond haar te verbeteren, en hij irriteerde zich kapot aan dat wijf... volgens mij, vinden die jongens het helemaal niet cool, dat die wijven een negerin proberen te imiteren...

ik vind het niet om aan te horen als zo een oer blank persoon, neger taal uitslaat.. het komt namelijk niet al te slim over....
Waarschuw beheerder
vraag me af wat er gebeurd als ze een kantoorbaan of iets dergelijks zoeken...

Eey man fawaka ik kom solliciteren man !

:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach ja zelf ook wel eens last van..
dat krijg je he,wanneer je vroeger veel met buitenlanders voetbalde..

maar voel mij geen wigger!!

irriteer mij er niet aan...(niet meer)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie denkt dat ik ook een wikkertje ben??????

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk, dus je mag niet zo praten omdat je een blanke huidskleur heb???
dat slaat echt als een tiet op een drumstel, ik vind dat een stijl niet kleurgebonden moet zijn :)
Artiest {SHOWLIST artist 9415, 118693}
Waarschuw beheerder
Miss Innocent....totaal mee eens...lekker boeiuh!
:respect:
Waarschuw beheerder
Schitterend die gasten, roepen ze Thuglife en shit en 's avonds stopt mama ze lekker in en geeft ze een nachtzoentje :) haha wat een wankers!
Die gast met die schoenen op de achtergrond komt van Fok! toch? Die wilde een pistool kopen ofzo, dat was pas echt een idioot. Heb toen ook ff mooi stukje getikt!
edit: Het plaatje was nog niet helemaal geladen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
MarkInThaDark 14 januari 2004 00:37
ik vraag me af wat een pokoe is dat hoor je ze ook wel vaak zeggen

pokoe=liedje/nummer

ik heb ook een blanke vriendin die neger taal praat... ongelooflijk irritant.. je bent wie je bent als je blank bent gedraag je dan ook zo:S

Waarschuw beheerder
http://www.wiggaz.com/

Witte negers

:vaag:
Waarschuw beheerder
laat mij maar gewoon lekker een een doorgesnoven gabbertje zijn:jaja:

Waarschuw beheerder
heej waarom loop je scheef??? zal ik je reden geven om mank te lopen :P

weet je wat ook zo erg is?? van die mensen die zijn gewoon in nederland geboren maar hebben een kleurtje (of ze zijn geadopteert ofzo) en die hebben gewoon ABN gepraat.............­...

tot het moment waarop ze naar de middelbare school gaan want dan ontdekken ze hun ROOTS (of zoiets??)

en dan gaan ze vet met accent praten!! er was een wijfie in de bus van een jaar of 14 zij was het eerste negerinnetje destijds dat bij mij op de basisschool kwam (vandaar dat ik haar onthouden had) heeft gewoon BLANKE ouders, gewone middenstanders niet aan de hand zou je denken) begint dat kind toch opeens een taaltje uit te kramen waar je bolletjes in je anus van doen knappen!! ik zeg tegen haar: heej you praat niet als een neger dat deed je op de basisschool ook niet!!!

OOEPS uitgeluld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000b2b9000dd7b94f3caa4b1a00377e15]http://www.wiggaz.com/euros/dutchwigger.jpg[/img]

wiggah 50 plus king aaaaaaaaaaaaaaight!!!
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk, dus je mag niet zo praten omdat je een blanke huidskleur heb???
dat slaat echt als een tiet op een drumstel, ik vind dat een stijl niet kleurgebonden moet zijn
-------------------------------------------------

dat je zo praat moet je zelf weten maar dat je dat accent er nog is nagaatAPEN vind ik wel een beetje triest hoor volgens mij worden die ouders der ook zuur van heel de tijd horen ze thuis alleen die swabangbangidataal :S
Waarschuw beheerder
donateur
De enige die zich de enige echte wigger mag noemen is EMINEM! Ja, duidelijk????
Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens. Die kerel had idd een kutjeugd in een kutbuurt in een kutstad. En tuurlijk mag iedereen zijn zoals die is. Respect voor iedereen.
Ik heb alleen een hekel aan de hele cultuur waarmee wiggers zichzelf verbinden. Neerkijken op vrouwen, geweld is cool etc :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet er altijd wel om lachen als ik zo iemand tegenkom, het klinkt gewoon niet.
Waarschuw beheerder
Hier in R'dam zie je bij veel jonge mensen (denk rond een jaar of 14) dat gedrag. Soms weet ik niet eens meer wie nou de allo is en wie niet. Op zich is het harstikke leuk die integratie, behalve dat ik de cultuur waarop die integratie zich baseert verschrikkelijk vind. Inderdaad zoals Jogan zegt: disrespect voor vrouwen, verheerlijking van geweld.

Daarnaast vind ik het zonde voor onze Nederlandse taal, veel autochtone Nederlandse kinderen in grote steden weten niet eens meer of het niet dit of deze feest is. :S

Waarschuw beheerder
dat je zo praat moet je zelf weten maar dat je dat accent er nog is nagaatAPEN vind ik wel een beetje triest hoor volgens mij worden die ouders der ook zuur van heel de tijd horen ze thuis alleen die swabangbangidataal

Niemand heeft exact zijn eigen stijl, iedereen aapt iemand na. Vooral in je jonge jaren wil je ergens bij horen, of bij de alto's de gabbers de mooilopers etc. Ik vind dat iedereen lekker moet doen wat ie zelf wil, en waar je mee omgaat word je mee besmet :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Je ben toch nederlander of niet?? jaaaaaaa kom op. *evers* :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fawaka kill..saaaang luister deze torie; daarnet boekte ik in de loco en een sma was me dik aan het dieken..dus ik checken je weet toch, player-steelo, maar..opeens was ze loesoe! ik was faaaajjjaaaaa...Saaa­aang! echte weerie shit ik voelde me toen vet fokop je weet toch

:S herkenbaar

trieste boel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog erger laats kwam er een zwaar dikke neger op me aflopen wat denk je dat hij zei?

wow man vette shit hier ik ben echt keihard uit me pan man woooooow

hoe noem je zo iemand nou?
Waarschuw beheerder
en dat is nog erger????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met :)jip:) eens goude tand is inderdaad geen gezicht bij blanke mensen. ;) toch krezzy?

maare blanke die doen als of ze neger zijn dat is echt fout. voor mij zeker een af knapper
Waarschuw beheerder
Afschuwelijk ze hebben zelf niet eens door dat ze zwaar voor lul staan!Niet om aan te horen :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
fawake :s is dat een nieuw soort menu bij de chinees?

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zo'n hekel aan die mensen !!
:kots: gewoon zielig !
Waarschuw beheerder
donateur
... vind ze wel stoer. ... aight!
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha check this out!!

http://www.drivenbyboredom.com/bling.htm

Waarschuw beheerder
Yo bi-atch, ff een jonkel smoken? aaaaaaaaight!?

:s