Partyflock

Forumonderwerp · 652912

Wat vind je ervan?
Opwindend of frustrerend? :frusty:

Wat kan wel en wat niet? en wanneer is het genoeg geweest??

Hoe tease je iemand het beste???
laatste aanpassing

Daarbij heb ik ervaring... en kimhmm dan kan ik je alleen maar zeggen:

Je hebt de verkeerde man geneuqt. O:)
Is dat zo Kimhmm? Als ik naar jou kijk fantasie genoeg dacht ik zo :)
Ik heb niet de verkeerde man geneukt, want ik heb nog nooit een man geneukt 8)
Ik ga geen sex hebben met zoiets onaantrekkelijks 8)
Jullie neuken toch ook niet met kerels? :)

Ik word echt ZO moe van deze discussie, had jullie hoger in geschat... :/
Dus. :)
laatste aanpassing

Ik neuq ook met kerels.. maakt mij het wat uit. O:) Maarre hoe kan je nu zeggen dat het met vrouwen beter is als je geen eens ervaring hebt met mus. :s
Nou nou Kimhmm, voel je niet aangevallen hoor, ieder zo zijn eigen behoeftes!

zo hey,was hier ff niet meer geweest,maar het word weer inbterresant zie ik...
Kim, uhhh dat mannen een gebrek aan fantasie hebben is sowieso een feit... en het verhaal over de verkeerde man geneukt blabla is gewoon jaloezie.... Tja lullig als je merkt dat je niet een beetje kans maakt...and you can't do a fucking thing about it...jaja....
Mus jij neukt geen kerels, je SPEELT alleen dat je ze neukt ;)
Ik hoef ook niet eerst stront te vreten om te weten dat het goor is.
Dat WEET je gewoon.. :)

En godfather, I wasn't talking to you.. ;)

Teasen.... !! Ik herhaal teasen!! Geweldig!

Kimhmm ik ben altijd serieus. Dat weet je! :@

En whoopi-my-ass-please: Ik maak echt wel kans bij kimhmm... dat weet jij alleen niet.

de aanrander wint!

.... vooral met Kim! ;p

Daar komt de aap klaar.
Ok Ontopic :[

Jij pest mij, dat is wat anders Mandy :/

;)

Ik vind het wel een gemis hoor kimhmm.... dildo's zijn wel een optie bij je?

oeh touchy???????

jij gebruikt toch ook geen nepkutjes?
Mus :gaap:

:)

:o
Ok Kimhmm, en voor de rest moet iedereen maar doen waar hij/zij zin in heeft, als het maar een genot is.
Dat wens ik iedereen toe :bounce

Neehj niks d'r van... gewoon doorgaan.. ik begon net geil te worden!

Nee, ik gebruik geen nepkutjes, maar die heb ik dan ook in het echt wel gebruikt. Eh.. van gehouden bedoel ik.

Kijk ik kan me voorstellen dat mensen een aangeboren voorkeur hebben voor het niet opvullen van de vagina. Dan is het makkelijker wetenschappelijk te verantwoorden dat je dus ook geen mannen erin wilt hebben. Een dildo is toch een kleine versie van een surrogaat man. Zodoende die vraag...
Mus... Serieus.. Jij snapt echt helemaal GEEN RUK van vrouwen! :D

Dat jij een dildo ziet als een surrogaat man, zegt genoeg! 8)

Je voelt je duidelijk bedreigd, door iets waar je niet tegen op kan. En wat dus nergens op slaat. :)

Valt me echt van je tegen, ik dacht dat jij echt iets meer openminded was :yes:

hap hap hap.......

Ik voel me niet echt bedreigd door een dildo hoor, ik heb er zelf vier. O:) Daarbij kan je ook geen ruk van vrouwen snappen want die klit is te klein. Ok, ik heb een keer een klit in mijn handen gehad waar dat eventueel wel bij zou kunnen maar dat werd onsmakelijk. Goed als je gebruikt dan is dat anders, zeg maar. Anyway, openminded ben ik wel, daarom leg ik ook alles op tafel en stel gericht mijn vragen. Ik heb een honger naar alles wat met jou te maken heeft.. :kwijl:

Ik was gisteravond nog even bij Kim op bezoek, ik kwam binnen maar ze liep nog in d'r blote kontje rond..dus ze zegt, ik ga me even aankleden (jammer want ik stond met een enorme penis gigantus), pak maar alvast wat te drinken en make yourself @ home. Prima, ik opzoek naar een glas en wat vochtelijk genot.

Craig: zeg schat, waar staan de glazen?
Kim: uhhh staan er geen in de kast dan?
Craig: nee lieverd!
Kim: kijk dan maar even in de afwasmachine
Craig: ok poepie...

:o :o

penis gigantus

had je mijn broer mee?

wat is eigenlijk het verschil tussen teasen en provoceren?
Ok musje... :) Maar ik vertel je toch niet de dingen die jij wil horen, dus je kan beter iemand anders gaan interviewen. Anus bijvoorbeeld, die verteld echt ALLES! (Y) :respect:

Craig :lief:

Nee kimhmm.. niet van onderwerp switchen, het gaat over het vullen van de c.q. jouw schede. Gaan daar nou wel of geen dildo's in? :@

geloof mij ik wil alles horen!!

en ik wacht ook nogsteeds op die foto's! :[

Kim :lief: !!

Geloof mij, wij vertellen ook alles wel -ughe- dat kuchje he.. dazz -ughe- grappig. Daarbij -ughe- heb ik wel eens vroeger gekeken of ik mezelf kon pijpen O:) -ughe-

;)
Mus als je beter zou opletten op PF, had je het allang geweten! 8)

Ga maar zoeken :lief:

:yes: i remember :d

ff w88.. zoekfunctie:

Zoek op tekst in onderwerpberichten
dildo kimhmm schede hard en diep

nope.. niks.

toch zie ik dat wilde nogsteeds niet voor me...

foto's O:)
I loooooove teasing...! :kwijl: daar worden de mannen nog geiler van! He giga mus, geile donder! Jezelf pijpen! Dat krijg je met teasen! :P

:kwijl:

op zich politiek correct :kwijL:
Ik zie dat giga mus gevlogen is, die zal wel aan zijn piemol zitten te pikken... 8)

DD! :D

ja neehj jij!! :D ;)

Mus zit bij mij op schoot.. maar diez ff bezig..
hmzz... met zo'n foto zou ik dat op dit moment ook doen :/ maar ik zit op mijn werk :s

Hops en met een open ster er wederom vanaf. Waar is kimhmm gebleven? Ze wordt toch niet moe van me? ;)

neehj wanhopig..
Mus :P

Heel vreemd.. Ik ruik de hele ochtend al GHB en ik snap niet waar het vandaan komt :D

ja m'n zaad gaat er naar ruiken als ik veel gebruik
ha! Ik zie dat jij (DD!) voor het toetje zorgt vanavond? :P Zat Mus op jou pik? :bloos:

Kimhmm> Hoe reageren vrouwen eigenlijk op teasen?

The Crow> Je mag toch wel even van je plek af of niet :P