*gaat weer kijken*
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!!!
Waren er nog meer foto's?
Ik was afgeleid 
Maar stomme hoef ik niet, die wil ik wel nog een keer zien bij jou
Maar stomme hoef ik niet, die wil ik wel nog een keer zien bij jou
Weet ik, daarom zeg ik het ook

Weet ik, daarom zeg ik het ook

2 keer zelfs 
Dat zeg ik niet, want dadelijk ga je het proberen

Weet ik ook wel, maar toch zeg ik het maar niet, om alle risico's uit te sluiten 
Ik wil wel vertellen wat je zou missen zonder mij,
maar dat fluister ik morgenavond liever in je oor...
Milkshake op de radio
Die nieuwjaarsborrel dadelijk wordt niks meer
Ik wil wel vertellen wat je zou missen zonder mij,
maar dat fluister ik morgenavond liever in je oor...
Milkshake op de radio
Die nieuwjaarsborrel dadelijk wordt niks meer
Ik hou hier even wijselijk mijn mond en ga zo naar die borrel 
Ja, cher, leg jij het m even uit? 
Ik moet zo weg
Ik moet zo weg
laatste aanpassing
Wilder? Bijt je die klit eraf dan????? DAMN dazz inderdaad wilder. Maarre zonder dollen nu; er wordt niet gespoten dus dazz jammer. Ja, je hebt wel vrouwen die een overdaad aan kutvocht je slokdarm kanaal in kan werken maar dat is toch anders. Daarbij zijn vrouwen ook niet zo sterk, dus ik kan me nu al een aantal specialiteiten voor de geest halen die vrouwen gewoon niet redden, puur door gebrek aan kracht. Help me nou ff uit die zieke geestekronkel van me..
Wilder? Bijt je die klit eraf dan????? DAMN dazz inderdaad wilder. Maarre zonder dollen nu; er wordt niet gespoten dus dazz jammer. Ja, je hebt wel vrouwen die een overdaad aan kutvocht je slokdarm kanaal in kan werken maar dat is toch anders. Daarbij zijn vrouwen ook niet zo sterk, dus ik kan me nu al een aantal specialiteiten voor de geest halen die vrouwen gewoon niet redden, puur door gebrek aan kracht. Help me nou ff uit die zieke geestekronkel van me..
specialiteiten voor de geest halen die vrouwen gewoon niet redden, puur door gebrek aan kracht
En waar doel je op dan?
oooow teasen ik houd daar van. Lichtelijk bijten...die doet het altijd goed. Likken, maar net niet op de op gevoeligste plekjes.....
jah, teasen is goed !!
jah, teasen is goed !!
Leuk om te doen maar geloof niet dat mn vriend dat altijd in dank afneemt.
Mus mus mus.. valt me toch van je tegen, dat iemand met jou fantasie nog niet eens kan bedenken hoe heerlijk het is als twee vrouwen sex hebben...
Als sex met een vent lekkerder was, had ik wel sex met een man...
Als sex met een vent lekkerder was, had ik wel sex met een man...
Vind je dat? Spreek je uit ervaring? 
Wederom: Jullie hebben echt een gebrek aan fantasie..