Partyflock

Forumonderwerp · 652912

Wat vind je ervan?
Opwindend of frustrerend? :frusty:

Wat kan wel en wat niet? en wanneer is het genoeg geweest??

Hoe tease je iemand het beste???
laatste aanpassing

jah die heb ik toen straks gemaild... niet allemaal want sommige waren echt stom.. 8)

maar moet je maar weer keertje uploaden als je hier bent.. :yes:

jah die heb ik toen straks gemaild... niet allemaal want sommige waren echt stom.. 8)

maar moet je maar weer keertje uploaden als je hier bent.. :yes:
*gaat weer kijken*

Is goed! wanneer kan ik komen?

morgenavond uurtje of 19:00 ?? o:)
:| :| :| :| :|

Aaaaaaaaaaaaaaaahhhh­hhhhhhhh!!!!!! :K :K :K

Waren er nog meer foto's? O:)

:yes:

dat heb ik net 2 keer gezegd...:S

wel blijven opletten.. 8)

blablabla
laatste aanpassing
Ik was afgeleid O:)

Maar stomme hoef ik niet, die wil ik wel nog een keer zien bij jou :P

goed idee (y)

zou er zelf nooit op zijn gekomen.. :vaag:
Weet ik, daarom zeg ik het ook :lief: :)
Weet ik, daarom zeg ik het ook :lief: :)
2 keer zelfs :)

Echt lief van je dat je me af en toe te hulp schiet....:lief:

wat zou ik toch zonder je moeten.. 8)

Echt lief van je dat je me af en toe te hulp schiet....:lief:

wat zou ik toch zonder je moeten.. 8)
Dat zeg ik niet, want dadelijk ga je het proberen :O :)

Jullie blijven maar teasen.........

dat wil ik toch helemaal niet... :S o:)
Weet ik ook wel, maar toch zeg ik het maar niet, om alle risico's uit te sluiten O:)

Ik wil wel vertellen wat je zou missen zonder mij,
maar dat fluister ik morgenavond liever in je oor...:)

Milkshake op de radio :K

Die nieuwjaarsborrel dadelijk wordt niks meer :frusty:

oh dat is ook goed hoor... :kwijl:

Maarre wat is er nou zo wild aan sex zonder man? Kan niet eens fatsoenlijk geneuqt worden dan...
Ik hou hier even wijselijk mijn mond en ga zo naar die borrel O:)

Kijk een voorbinddildo is ook niet alles. Help me nou eens even met deze kwestie.. Hier knaag ik mijn hersenen op kapot iedere qlubtempo in de hem...

Ik ga ook maar eens aan het werk.. 8)

Wat is er wild aan sex zonder man????
Tja.................­wilder!!!!!!!!
Ja, cher, leg jij het m even uit? (Y)

Ik moet zo weg :/
:/
laatste aanpassing

wilder?? misschien moet ik dat dan ook maareens proberen.. O:)

wilder?? misschien moet ik dat dan ook maareens proberen.. O:)

nou 1 x lijkt me wel meer dan genoeg.. O:)

Wilder? Bijt je die klit eraf dan????? DAMN dazz inderdaad wilder. Maarre zonder dollen nu; er wordt niet gespoten dus dazz jammer. Ja, je hebt wel vrouwen die een overdaad aan kutvocht je slokdarm kanaal in kan werken maar dat is toch anders. Daarbij zijn vrouwen ook niet zo sterk, dus ik kan me nu al een aantal specialiteiten voor de geest halen die vrouwen gewoon niet redden, puur door gebrek aan kracht. Help me nou ff uit die zieke geestekronkel van me..

Wilder? Bijt je die klit eraf dan????? DAMN dazz inderdaad wilder. Maarre zonder dollen nu; er wordt niet gespoten dus dazz jammer. Ja, je hebt wel vrouwen die een overdaad aan kutvocht je slokdarm kanaal in kan werken maar dat is toch anders. Daarbij zijn vrouwen ook niet zo sterk, dus ik kan me nu al een aantal specialiteiten voor de geest halen die vrouwen gewoon niet redden, puur door gebrek aan kracht. Help me nou ff uit die zieke geestekronkel van me..

ze kunnen heel snel met hun haar wapperren.. O:)

eh... pf is b-tje traag. :bloos:
specialiteiten voor de geest halen die vrouwen gewoon niet redden, puur door gebrek aan kracht

En waar doel je op dan? :)

Flink penetreren zodat de spetters je om de oren vliegen.... denk ik O:)
oooow teasen ik houd daar van. Lichtelijk bijten...die doet het altijd goed. Likken, maar net niet op de op gevoeligste plekjes.....

jah, teasen is goed !!

Hey rot eens ff op met je on-topic antwoorden kevstar.. ;)

Maarre ik doel op het betere penetreer werk staande tegen de muur waarbij haar benen om mijn middel geslagen zijn!! :kwijl:

Hey rot eens ff op met je on-topic antwoorden kevstar.. ;)

Maarre ik doel op het betere penetreer werk staande tegen de muur waarbij haar benen om mijn middel geslagen zijn!! :kwijl:

Tja.....gewoon wilder!En hoe komt men er bij dat er bij vrouwen niet word gespoten???Ejaculati­e heet dat!En dat heeft geen fuck met kutvocht te maken hoor!!!!!!!!!!!!!!Vr­aag maar naar ...............aan haar! :-)
Leuk om te doen maar geloof niet dat mn vriend dat altijd in dank afneemt.

Niet iedere vrouw heeft de lichamelijke mogelijkheid om te ejaculeren. Tenminste dat is wat ik begrepen heb...

Eliesje i.e.g. wel... trouwens als je vriend het vervelend vind mag je altijd bij ons komen ejaculeren hoor... O:)
Mus mus mus.. valt me toch van je tegen, dat iemand met jou fantasie nog niet eens kan bedenken hoe heerlijk het is als twee vrouwen sex hebben...

Als sex met een vent lekkerder was, had ik wel sex met een man... ;)
Tis altijd te proberen Kimhmmm ;)
Vind je dat? Spreek je uit ervaring? :)
Nee heb er geen verstand van verder, heb ik gehoord van mijn grote broer :)

we hadden het niet over lekkerder.. maar over wilder ;d
Wederom: Jullie hebben echt een gebrek aan fantasie.. 8)