Partyflock

Forumonderwerp · 652908
Waarschuw beheerder
je bent weer smoor op je eerste echte liefde wat doe je dr meej?

Waarschuw beheerder
hopelij ksnel weer wakker worden :S
Waarschuw beheerder
Hopen dat het wederzijts is...

Waarschuw beheerder
gewoon kijken hoe t loopt, als t echt is nou dan is dat tog hartstikke mooi

ervoor gaan dus!

Waarschuw beheerder
die liefde blijft ook wel...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nooit opgehouden met het verliefd zijn op mezelf :yes:

Waarschuw beheerder
Ho eens... ben ik de eerste??

Neuken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nooit opgehouden met het verliefd zijn op mezelf

Wel vaker in die spiegel gekeken dan? :p ;)
Waarschuw beheerder
iiiehl..... wachten tot het weg trekt :S:S
Waarschuw beheerder
haha jah idd! :jaja:

Waarschuw beheerder
een afspraak maken met de psychiater :)
Waarschuw beheerder
dat gaat ook nooit meer over.. geloof mij.. whahaha..
Waarschuw beheerder
uhm....mensen kunnen veranderen?8) qua ervaring dan o:)

nie zijken maar neuqen!!!of um beide? 8)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
je eersts liefde blijft volgens mij altijd een speciaal plekje houden!
Waarschuw beheerder
Kweenie maar mijn eerste echte liefde, hehe, toen was ik 4 ofzo, die gast is heel de basisschool mn vriendje gebleven. Mn eerste relatie kwam toen ik 15 was en de eerste keer dat ik echt heel erg veel van iemand hield en oud wilde worden met diegene kwam toen ik 17 was. Wat van die drie dingen valt dan onder de categorie "eerste liefde"???

Waarschuw beheerder
de laatste
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me bij Franzelare aan. Blijft toch altijd speciaal. Mn eerste echte liefde is dan nu ook mn beste vriendin.

Waarschuw beheerder
liefde op t eerste gezicht komen gewoon de beste relaties uit

Waarschuw beheerder
Is wel een hele goede vriendin van me nog steeds maar ik zou d'r nooit meer op kunnen vallen.

Waarschuw beheerder
donateur
nou, mij zie je echt niet meer bij mijn 1e liefde hoor

Waarschuw beheerder
Zal niet meer gebeuren...gelukkig maar..ben hartstikke bang van m

Waarschuw beheerder
M'n eerste echte liefde blijft inderdaad zeer speciaal!!!en wie weet ooit ...
Waarschuw beheerder
donateur
Idd 1e liefde heeft toch altijd een speciaal plekje in je hart... *zucht*

Waarschuw beheerder
Ik mis Mabel nog elke dag. Ik hoorde laatst dat ze getrouwd is met zo´n nerd :S

Waarschuw beheerder
Mijn eerste liefde heb ik nu een heel goed en intens contact mee. Na bijna 5 jaar. En we hebben alles uitgepraat en tis een schatje hoor. (K)
Waarschuw beheerder
en het is een geweldig gevoel he meissie om weer zo met elkaar om tegaan.
en als je ma weet dat ik je echt nog steeds zow leuk vind als in het begin(K)

Waarschuw beheerder
Eerste liefde is voor mij onvergetelijk, was erg leerzaam, maar denk niet dat het ooit meer wat wordt, hart zegt ja hooft zegt nee.

Ik zal nog steeds alles doen om haar te helpen maar wil geen relatie meer met haar, ook al is ze erg lief.

Waarschuw beheerder
donateur
Niet meer verliefd. Ik wil hem niet meer terug daar is veel te veel voor gebeurd! Maar blijf toch altijd een zwak voor hem houden en dat gaat nooit meer over...
Waarschuw beheerder
Mijn 1e liefde is een PF'er en ik hou nog steeds wel van hem hoor :$ ...
Waarschuw beheerder
nee bedankt!!!

Waarschuw beheerder
Nou hopen dat het voor de zoveelste keer wel gaat werken een keer voor de verandering..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou er een topic over openen... :jaja:

Waarschuw beheerder
... teruggaan naar je ex is echt niet slim... je loopt het risico dat wanneer je ruzie met je vriendin hebt dat er oude koeien uit de sloot worden gehaald... en dat oude problemen zich opnieuw gaan voordoen...

ik zou never-nooit-niet weer naar me ex teruggaan...

Waarschuw beheerder
Mijn eerste liefde is erg bijzonder voor mij, maar this denk ik meer de herinnering. Ik dnek dat het alleen de herinnering zou verpesten...
Waarschuw beheerder
zou nie weten of het nog werkt,ik hoop het eigenlijk wel want ik ben echt weer stapel gek op haar.
anja lieverd hoop echt dat het weer wat wordt tussen ons 2en

Waarschuw beheerder
donateur
Speciaal blijft je eerste liefde, maar never nooit niet dat ik bij hem terug zou willen of ooit nog verliefd op hem kan worden....

Sorry ex;)
Waarschuw beheerder
Verliefd zijn is heel leuk, maar als het goed is zit er al een hoop tijd tussen, waarin je allebei flink veranderd bent en ook de situaties waarin jullie allebei zitten, zal veranderd zijn.

Enkel verliefdheid van 1 kant is niet genoeg.
Daarbij speelt ook nog de reden mee, dat het uit is gegaan, is dat iets dat door de tijd verholpen is, of zit dat 1 van de 2 nog steeds dwars en zal er, zoals hier al eerder is getypt, op terug gegrepen worden als er een meningsverschil/ruzi­e is.

Hoe je het ook went of keert, je eerst liefde zal altijd en speciaal plekje in je hart houden en zoals partychickie al zegt:

"het is denk ik meer de herinnering. Ik denk dat het alleen de herinnering zou verpesten..."

Maar als jij denkt, dat de veranderingen van de persoon, de veranderingen in die persoon zijn leven niks afdoen aan jouw gevoel voor die persoon, die persoon ook weer stapel is op jou en de reden dat het uitging er eentje is, waar je overheen kan stappen, kan je het natuurlijk altijd proberen en wie weet :D
Waarschuw beheerder
we hebben eerst afgesproken om goede vrienden tezijn en dat zijn we nu echt wel weer en dan verder tezien we hebben er geen haast mee en alles van het verleden hebben we samen uitgepraat dus dat zit ook wel weer goed.
maar thnx voor je raad man
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet echt te zeggen wie werkelijk mn eerste échte liefde was :s Maar kan wel zeggen dat ik t niet zo snel zie gebeuren dat ik weer verliefd word op 1 van mn exen :x En gebeurd t wel, dan zal ik t zo snel mogelijk uit mn kop proberen te rammen :frusty: :D

Waarschuw beheerder
Zijn hier mensen die Mabel persoonlijk kennen? Ik zou graag weer contact met haar willen, al is het op vriendschappelijke basis. De gesprekken die we hadden waren altijd heel close en fijn. Ik weet en besef dat het niks maar kan worden aangezien ze getrouwd is maar toch. B.v.d.! En dan niet de dienst maar dank uiteraard.

Waarschuw beheerder
Ik heb eventjes voorje rondgevraagt in mijn vriendenkring iKsZ_rated maar niemand heeft haar telefoonnummer. Iedereen heeft het verwijderd nadat ze zei dat dat gedoe met Klaas gelogen was.
Waarschuw beheerder
donateur
niets, been there done that denk ik dan
Waarschuw beheerder
ja k ken t gevoel..hy is en blijft speciaal (ookal heeft ie me na 2,5 week gedumpt)en een jaar later wou ie me terug maar heb t nie meer aangedurft...

Waarschuw beheerder
Niets, maar het zal ook niet gebeuren!!

:bounce:

Waarschuw beheerder
Hopen dat het wederzijts is...

Jeuj...

Chris

Waarschuw beheerder
Kweenie maar mijn eerste echte liefde, hehe, toen was ik 4 ofzo, die gast is heel de basisschool mn vriendje gebleven. Mn eerste relatie kwam toen ik 15 was en de eerste keer dat ik echt heel erg veel van iemand hield en oud wilde worden met diegene kwam toen ik 17 was. Wat van die drie dingen valt dan onder de categorie "eerste liefde"???

Je geeft het antwoord toch zelf al [img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/L4U033T188/picserver.jpeg[/img]

Waarschuw beheerder
Het is niet me eerste liefde maar wel me grootste liefde!!! *3 jaar trg* en we hebben nu weer wat en ben SUPER verlieft en het gaat heel goed!! En hEt iS wEdErzijTs...:)

Waarschuw beheerder
Ow dat is toch geweldig dat het wederzijds is. Hoop dat het werkt hoor
Waarschuw beheerder
als het wederzijds is is het toch :D

Waarschuw beheerder
Ja als het wederzijds is is het geweldig
Waarschuw beheerder
das echt wel mooi dat het wederzijds is alleen ik wou dat ik het ook wist of ze nog wat voor me voelt want ik heb echt er geen idee van maar ik zie wel weet alleen dat het steeds sterker wordt mn gevoelens voor haar.

Waarschuw beheerder
Vrouwen zijn gewoon mysterieus
maar je bent wel een schatje hoor :kusje:
Waarschuw beheerder
whaaaaaaaaaaaaa je noemt me weer schatje whoeizzzzzzzzzzzzzzz­zzzzzzzzzzzzzzzzzz
dikke (K) voor jou lieverd

Waarschuw beheerder
ja ik deed het weer :bloos:
Waarschuw beheerder
ik ben nog steeds verliefd op me ex, ben gewoon nooit over hem heen gekomen ...:S

Waarschuw beheerder
Ow dat is ook lastig zeg. Hebben jullie nog contact dan?
Wij hebben bijna 5 jaar geen contact meer gehad. En het is super om weer gewoon normaal met elkaar om te gaan.
Waarschuw beheerder
jah ik zie hem nog iedere dag op school en na school want hijs nog steeds me beste vriend (jah jah knap he !:D) maar dat gaat ook vaak samen met ruzie...:(

Waarschuw beheerder
Ow dat is wel minder zeg die ruzie. Weet hij dan wat je nog voor hem voelt?
Wij hebben nog geen ruzie weer gehad. Maar komt ook niet hoor
Waarschuw beheerder
jah en hij vind mij ook nog steeds leuk enzo ik bedoel ik ging een jaar met hem weet je dat wil ik niet even weggooien alsof het niets is want is tog beswel mooiste tijd van me leven geweest.
maar hij kan me niet terug nemen, zijn te veel dingen gebeurt in de tussentijd enzo..., kijk zie je die leuke jongen bij me foto...:)

Waarschuw beheerder
Nou als hij toch ook gek op jou is ga je er toch gewoon voor. alles achter je laten en met een schone lei beginnen en gewoon goede afspraken maken.
En die op die foto is het? leuke jongen :-D

Waarschuw beheerder
mja kweetet niet....denk t wel dat het kan maar je moet er wel goed over na denken

Waarschuw beheerder
Ja precies dat is wel heel erg belangrijk en dan hele goede afspraken maken
Waarschuw beheerder
moet cker en de dingen van vroeger goed uitpraten kun je daar teminste nie meer tegen aan lopen he
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet wat ik er mee zou doen..
Mijn 1e echte liefde zie ik waarschijnlijk nooit meer..
Maar als het wederzijns is en er nu weer een relatie inzit dan zou het toch gewoon kunnen..
Waarschuw beheerder
aaah iedereen lief dat jullie reageren! egt goed om te lezen...
na we hebben wel gepraat over wat er allemaal is gebeurt enzo en ik wil het best nog een keer proberen maarja het kan niet van1 kant komen dan he, want hij wil het iig NOG niet...
maar we zullen zien...

(en tis idd een hele leuke jongen...:D:D:D)

Waarschuw beheerder
Nou hij weet dus wat jij voelt dan is de volgende zet dus aan hem vind ik

Waarschuw beheerder
Ik ben nog steeds superverliefd op men eerste ECHTE liefde :D
Waarschuw beheerder
Nou kijk!

Dit is mijn aller 1ste vriendje.

Ken je dat gevoel van vlinders in je buik, niet kunnen slapen, niet kunnen eten, alleen maar aan hem denken en denken. En alles voor die gene willen doen om toch maar ik zijn buurt te kunnen zijn???!!!

Dat had ik dus heel erg. (middelbare school) We waren 13 toen we voor het allereerst in ons hele leven, gezoend hebben :$ Ik had hem voor het eerst "verkering" gevraagt hij heeft het vervolgens 6 keer! uit gemaakt, kwam elke keer weer terug en ik was zo stom om hem steeds terug te nemen 8-| Vervolgens heb ik hem door de telefoon gedumpt! Ik had er geen zin meer in. Het deed alleen maar pijn en het gaf me teveel verdriet :(

We hebben elkaar 3 tot 4 jaar niet meer gezien of gesproken! Tuurlijk vroeg ik me steeds af hoe het met hem ging, wat die deed? Maar ja had geen moed zullen we maar zeggen he!

Maar goed, toen kwamen we begin juli 2003 elkaar tegen bij het uitgaan en de vonk sloeg in 1 keer over! ik was verward :s

Hij vroeg me mee naar Sensation Black en DAAR gebeurde het! :o :o :o
En sins dien is het alleen maar knuffelen, lachen en nog VEEEEEEL meer knuffelen :p

Dus er is wel hoop, maar ik geef toe het is wel knokken soms/vaak. Maar met welke relatie is dat niet zo?!

Wordt gewoon verlief zo vaak je kan! Het leven is al zo kort (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he aprx ik ken het wat je allemaal verteld bij ons is het netzo gegaan.
we hebben elkaar 5 jaar nie meer gezien en toen ik haar voor het eerst weer zag was ik drect weer verkocht aan haar.
ik ben echt stapel gek op haar maar weet alleen nie wat ze voor mij voelt want ze kan dingen zo goed voorzich houden dat je er echt geen idee van hebt als ze nou wel wat wil of nie.
ik blijf ook gewoon volhouden,want voor mij is ze echt de enigste vriendin waar ik wat mee gehad heb en het gevoel had dit is het wat ik wil in mn leven.
daarom wil ik haar terug en ze is gewoon een schat van een meid waar ik mn leven mee zou willen delen.

Waarschuw beheerder
we hebben elkaar 5 jaar nie meer gezien

:jaja: nou bijna 5 jaar dan he

weet alleen nie wat ze voor mij voelt want ze kan dingen zo goed voorzich houden dat je er echt geen idee van hebt als ze nou wel wat wil of nie.

:respect: :respect: :respect:

ze is gewoon een schat van een meid

:jaja: :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon ff voor je houden en uitvogelen wat zij denkt/wilt...pak t gewoon praktisch aan man :)

ik weet het allemaal niet, maar ik weet gewoon dat ik voor 1 meid uit mijn leven (een ex dus) altijd een zwak zal houden. Ze was voor mij gewoon speciaal...en het zou goed kunnen dat als ik haar in de toekomst weer spreek en zie ofzo...dat k dan weer verliefd zou kunnen worden.
De vraag is dan: is het wel verstandig ;)

Waarschuw beheerder
gewoon ff voor je houden en uitvogelen wat zij denkt/wilt...

te laat :jaja: ik weet het al :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
:o

en en...mag ik robbert ten brink spele...met all you need is lof :P

Waarschuw beheerder
Ja hoor dat mag maarruh:
weet alleen nie wat ze voor mij voelt want ze kan dingen zo goed voorzich houden dat je er echt geen idee van hebt als ze nou wel wat wil of nie.

Waarschuw beheerder
Jah... brief schrijven ofzo :D

Ken helpe hoor :D

Waarschuw beheerder
Een brief aan wie?
Waarschuw beheerder
brief schrijven helpt nie.
ze weet het al van me dat ik gevoelens voor haar heb ofnie lonsdaluh?
heb mn bekkie ff weer tesnel voorbij gepraat maar geeft nie ik hou van eerlijk heid dus wil ook dat zij het weet.

Waarschuw beheerder
Voor de 2e keer verliefd worden op mijn eerste liefde???
NEVER NOOIT MEER!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gevoel blokeren!!
Waarschuw beheerder
wrom zou ik mn gevoel blokkeren dan?
ben gewoon stapel gek op haar en als ik haar nu laat schieten wordt het nooit meer wat.
duzzzz deze jongen gaat dr wel voor:jaja:

Waarschuw beheerder
ja precies waarom moet hij zijn gevoel blokkeren?
Waarschuw beheerder
ga ik ook vast nie doen als ik van iemand hou ga ik het vast nie blokkeren.
heeft tog geen zin de liefde gaat er nie van over.

Waarschuw beheerder
Neej precies blokken moet je nooit doen. En dan is er nog zo'n vervelend meisje dat je niets laat merken whahahaha. Maar je vind me wel lief (K)
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaahhh je bent heel lief een schat gewoon
en laat nu eens ff wat merken lieverd(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet niet.. ik heb pcies t zelfduh :(

Waarschuw beheerder
donateur
Je eerste echt liefde blijf altijd een plekje in je hart hebben! of je het nou wil of niet! omdat je zoveel leuke dingen heb meegemaakt met elkaar!
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh bah, nee zeg :S
Dat zijn dingen uit mijn verleden en het is niet voor niets uit gegaan. Mijn eerste liefde heeft geen speciaal plekje in mijn hart, de tweede overigens ook niet, de derde niet, de vierde niet... etc...

Brrrr... ik leef in het heden, niet in het verleden
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het met sil eens!
Waarschuw beheerder
Negeren dan!

Waarschuw beheerder
donateur
maar dat wil niet zeggen dat je niet heel erg gelukkig kan worden met iemand anders :p
Waarschuw beheerder
donateur
zeker, als je 2 jaar mee was!

Waarschuw beheerder
Wij zijn ruim 4 jaar bij elkaar geweest. Hebben elkaar vervolgens ruim 4 jaar niet gezien en hebben sinds een paar weken weer contact :jaja:

en laat nu eens ff wat merken lieverd

neej laat niks merken hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) mooi zo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja vind ik ook :jaja:

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
zal t wat worden weer?

Waarschuw beheerder
Tja... geen idee he :-D
Waarschuw beheerder
donateur
foto?

Waarschuw beheerder
foto??????
Waarschuw beheerder
donateur
ze moet goed kgekeurd worden door n pf id

Waarschuw beheerder
Euh.... Ik ben blond he. Maar wie moet er goed gekeurd worden?
Waarschuw beheerder
donateur
dame dat 4 jaar je vriendin was :p

Waarschuw beheerder
Euh.... Ik ben de dame die 4 jaar zijn vriendin was :jaja:
We staan samen op deze foto
<-----
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) succcces
Waarschuw beheerder
hoop dat het ook wat gaat worden ma ze wil jah nix laten merken snik snik.
lieverd als je ma weet dat ikke van je hou(K)

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
is echt zow hoor (K)

Waarschuw beheerder
:jaja: :jaja: :jaja:

Waarschuw beheerder
je er over heen proberen te zetten en het vergeten...

Waarschuw beheerder
Waarom dat dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja wrom zou ik me dr over heen zetten en het vergeten heb ik helemaal geen zin in ze is het gewoon helemaal voor me en daar wil ik best voor vechten.

Waarschuw beheerder
ik heb het gewoon he hahaha
Waarschuw beheerder
:jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: echt wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan dr ook nix aandoen dat ik :lief: op je ben lieverd :bloos:
je laat mn hart gewoon :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:bloos:
Waarschuw beheerder
ey lonsdaluh :kusje2:

Waarschuw beheerder
:bloos:
Waarschuw beheerder
ey lieverd bedankt he voor de gezellige avond
:kusje: zijn we alleen ff vergeten he maar heeft geen haast he:respect:

Waarschuw beheerder
(ontopic)

Kzou mezelf heel diep gana schamen dat ik dr weer in trap
Waarschuw beheerder
bij ons is het beetje anders we hebben al gepraat en dr is eigenlijk nix gebeurd duzz ik zou nie weten waarom nie nog een keertje proberen

Waarschuw beheerder
:kusje: --->> kindertjes die vragen whahaha

Kzou mezelf heel diep gaan schamen dat ik dr weer in trap

En waarom dat dan?

Waarschuw beheerder
En waarom dat dan?

Als ik het nodig had gevonden dat te delen op het internet had ik dat er wel bijgezet :)

Waarschuw beheerder
Ja okeej das waar
Waarschuw beheerder
k zou me heel diep gaan schamen dat ik dr weer in trap

ok schaam me nergens voor het was een mooie tijd en ik hoop als het wat wordt dat het weer een mooie tijd word.
duzzz lonsdaluh nu weet je hoe ik dr over dacht en denk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bij ons is het beetje anders we hebben al gepraat en dr is eigenlijk nix gebeurd duzz ik zou nie weten waarom nie nog een keertje proberen

:yes: Als je t goed kan uitpraten en je beseft dat t gevoel er nog steeds zit en je kunt elkaar vergeven voor wat er gebeurd is, dan is t alleen maar mooi om weer bij elkaar terug te komen, want je hebt dan (als t goed is) geleerd van je fouten.
Waarschuw beheerder
donateur
mijn eerst echte liefde, heeft mij ook xtreem veel pijn gedaan , dus denk ik niet dat ik ooit weer met hem zou krijgen...

maar als beide partijen het willen waarom dan niet ???

Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet echt te zeggen wie werkelijk mn eerste échte liefde was Maar kan wel zeggen dat ik t niet zo snel zie gebeuren dat ik weer verliefd word op 1 van mn exen En gebeurd t wel, dan zal ik t zo snel mogelijk uit mn kop proberen te rammen

En anders doe ik het wel ;) :D
Waarschuw beheerder
wat heeft iedereen tog tegen exen???????????
kan heel goed worden met mn exen wordt dr ook nie snel weer verliefd op,maar deze doet gewoon wat met me,wat kan ik nie zeggen maar dr is wel wat.
maar zie wel hoe het loopt met haar.

Waarschuw beheerder
wat heeft iedereen tog tegen exen?????

Niet elke ex is even lief geweest als jou ex misschien?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke oke ik snap je,want met mn laatste ex heb ik ook constant ruzie kan dat mens wel wat aandoen maar heb ik nix aan dus doe het ook nie.
maar snap jou stand punt ook best hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet echt te zeggen wie werkelijk mn eerste échte liefde was Maar kan wel zeggen dat ik t niet zo snel zie gebeuren dat ik weer verliefd word op 1 van mn exen En gebeurd t wel, dan zal ik t zo snel mogelijk uit mn kop proberen te rammen

En anders doe ik het wel ;) :D

Ben erachter gekomen dat sommige dingen er moeilijk uit te rammen vallen :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben erachter gekomen dat sommige dingen er moeilijk uit te rammen vallen :bloos:

Zoiets heeft tijd nodig O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Niet alleen tijd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
tijd en :bounce:, blabla:D en :bounce:, :knuffel: en :bounce: :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
naar mijn idee vergeet je zo iemand nooit weer hij/zij heeft tog een plekje in je hart waar je nie omheen kunt.
dus je kunt rammen en doen wat je wilt maar vergeten nee geloof het nooit.
Waarschuw beheerder
donateur
sorry.. kan dr nix mee
want vergeten kan ik et nie..
:(
Waarschuw beheerder
donateur
naar mijn idee vergeet je zo iemand nooit weer hij/zij heeft tog een plekje in je hart waar je nie omheen kunt. dus je kunt rammen en doen wat je wilt maar vergeten nee geloof het nooit.

:yes: Helemaal waar averal! Ben al gestopt met rammen hoor ;)
Waarschuw beheerder
owkee dan en wat geeft het je hebt tog ook leuke tijden gehad samen ofnie dan?
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben zeker leuke tijden gehad :yes:
Waarschuw beheerder
we hebben zeker leuke tijden gehad:jaja:

kijk dat bedoel ik :jaja:
ik heb ook cker leuke tijden met haar gehad en daarom wil ik het weer met haar proberen .
ik heb na haar een relatie van bijna 5 jaar gehad maar heb haar in al die tijd geen moment vergeten dus daarom heb ik ook het idee dat zij de waare is voor mij

Waarschuw beheerder
Tja ben gewoon moeilijk om te vergeten he :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Negeren, negeren...!!!!!!!!!! :D Ik heb dat al een paar keer gehad en ik voel het weer opkomen, maar het kan niets meer worden tussen ons, omdat er al zoveel gebeurd is...

Het gaan nooit voor niets uit... en wordt ook niet meer zoals "vroeger"..

Maar dat kan in jou geval weer heel anders zijn natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 averal: 5 jaar een ander gehad en nu pas er achter komen dat je eerste liefde de ware is voor jou? Moet kunnen maar dan heb je er wel de tijd voorgenomen zeg :s En weet je al of die gevoelens wederzijds is?

2 Man-D: het wordt misschien niet meer zoals vroeger en t is idd niet voor niets uitgegaan, maar misschien dat t daardoor juist beter wordt dan vroeger. Je leert immers van de breuk en de fouten die daarbij gemaakt zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
5 jaar een ander gehad en nu pas er achter komen dat je eerste liefde de waare is voor jou?

erg he ,ben dr nu ook achter hoor dat het een grote fout was dat ik met die ander wat ben begonnen,maja gebeurd is gebeurd.
we hebben er samen ook over gepraat,maar kan eigenlijk niet bedenken wrom het toen is uit gegaan misschien omdat we allebei toen nog jong waren ?
we weten eigenlijk ook nie wat we dr mee moeten we hebben allebei een relatie gehad die veel kapot heeft gemaakt bij ons allebei dus daar willen we eerst boven op komen en dan pas weer aan iets beginnen.
en dat lijkt mij ook het beste omdat tedoen anders is het net of je de ander probeerd tevervangen he en dat werkt ook nie.
Waarschuw beheerder
donateur
anders is het net of je de ander probeerd tevervangen he en dat werkt ook nie.

Dat werkt zeker niet. Ik kan eerlijk gezegd alleen niet begrijpen dat een relatie van 5 jaar een grote fout was. Ik bedoel, daar kom je toch wel eerder achter en dan zet je er toch een punt achter? Had je dan bij je ex in eerste instantie niet zoiets van: zij is de ware, toen je haar ontmoette en een relatie met haar had?
Waarschuw beheerder
als ik eerlijk ben nee dat had ik nie bij haar .
eerder sprak ik heel anders over haar,toen kreeg ik wat met haar en ik had het eigenlijk wel kunnen weten dat het nie zou gaan tussen ons 2en maja een beetje liefde maakt blind he?
ze was mn type gewoon nie en ze was heel achterbaks bleek achter af want ze zei aan het eind dat ze al meer dan een jaar niets meer voor me voelde maar wel bij me blijven omdat ze anders nergens terecht kon en daar kan ik nie over he me een beetje gebruiken maar tis ook mn eigen schuld had ik maar beter uit mn ogen moeten kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je t nu over die ex waar je 5 jaar een relatie mee hebt gehad of over die ex waarvan jij denkt dat ze de ware is voor je? Mijn vraag ging namelijk over die ex van je waarvan je nu denkt dat ze de ware is voor je. (Volgen we t nog? :s )

Waarschuw beheerder
Hij had het over die ex waar hij 5 jaar bij is geweest en die ex waarvan hij nu denkt dat ze de ware is ben ik :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn we daar in ieder geval over uit (y)
Waarschuw beheerder
ja we volgen het nog maar je weet het al jah ze heeft het je al ff verteld:D
maar ik had het ook nie verwacht dat ik nog weer wat met lonsdaluh wil maar ik zag haar voor het eerst weer na een lange tijd en de vonk sprong in een keer weer over bij mij:bloos:
zo zie je maar het kan raar lopen in het leven:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Is mij al zo vaak gebeurd dat ik weer gevoelens kreeg voor me eerste liefde :s

Maar weet gewoon dat het niet meer werkt en zie hem nu ook niet meer.
Waarschuw beheerder
MENSUH UT WERKT DUZZ NIEJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tjah wat moet je der mee idd.. Et blijft altijd wel een speciaal iets maarja.. je kan der gewoon nix mee thats it :P
Waarschuw beheerder
Averal .. ik kan ook niet zeggen dat die dame erg enthousiast over kwam .. dus neem het jezelf niet kwalijk, als bij haar het gevoel niet meer genoeg was, dan houdt het op!

Waarschuw beheerder
donateur
Je hart wint altijd! Verliefdheid kun je niet tegen gaan!

Waarschuw beheerder
Oude liefde roest niet

Waarschuw beheerder
donateur
IDD!!!

Waarschuw beheerder
Hoop dat jullie nog heel lang met mekaar hebben en let maar niet op die wazige berichten. Ga er gewoon lekker voor en wordt samen oud

Waarschuw beheerder
MENSUH UT WERKT DUZZ NIEJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee dat krijg je als je alles aan elkaar liegt en dingen rond verteld die niet waar zijn. En er was toen een heleboel gebeurd waarom het uit is gegaan. En geloof dat je dat nu ook wel weet!!!!

Averal .. ik kan ook niet zeggen dat die dame erg enthousiast over kwam .. dus neem het jezelf niet kwalijk, als bij haar het gevoel niet meer genoeg was, dan houdt het op!

Tja... als je weet waarom het toen uit is gegaan snap je ook waarom ik niet zo enthousiast was.
Waarschuw beheerder
tjahhhh maar we hadden alles uitgepraat d8 ik majah zal ik wel weer verkeerd denken.
ma weet bij jou eigenlijk ook nie goed hoe het zit met jou en johan maja boeid mij dat nog he en als je wil weten waar om kijk maar is ff op zn pagina weet je wel waarom ik zow denk.
en anja:MENSEN KUNNEN VERANDEREN!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn eerste liefde.. is de enigste ex waar ik ECHT goed mee kan opschieten nog..
en voor hem zou ik altijd wel wat voelen maar niet echte liefde meer denk ik.

Waarschuw beheerder
Hey slimpie
Dat antwoord is van voordat wij weer met elkaar gesproken hadden. Eerst ff kijken naar de datum he :jaja:
Waarschuw beheerder
je eerste echte liefde??zal je nooit vergeten!
hij zal altijd in mijn hoofdje ronddwarrelen:yes:
(K)
Waarschuw beheerder
je heb gelijk anja had ff mn ogen weer dicht ghehehe ma ben nie zo goed in datums he:P

Waarschuw beheerder
Geen idee wat ik zou doen, maar ben nu heel erg verliefd op Dice (L)

Waarschuw beheerder
Kzal altijd een zwak houwe voor em.. maar denk niej dat ik weer flieft op em zouw worde..

Als et wel zou zijn zou ik ook egtniej weten wat ik dermeej zou moeten!!

Waarschuw beheerder
hopen dat het maar een nachtmerrie was en anders zorgen dat je snel anders gaat denken!

Waarschuw beheerder
Ik word niet echt meer verliefd op mijn eerste liefde, dat is over en geweest, lekker single :-p

Waarschuw beheerder
Neuken natuurlijk,als het wederzijds is,anders....toch maar neuken :[

Waarschuw beheerder
Tja... je eerste liefde houdt wel een speciaal plekje in je hart, maar moet eerlijk zeggen dat ze dat allemaal wel hebben hoor

Waarschuw beheerder
No way in hell!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, dat is onmogelijk, aangezien die verongelukt is

Maar het was toch een eikel, dus verliefd worden op hem was al onmogelijk :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Of je gaat hier ff je ruzie uitvechten nu :vaag:! Maar ja, das dus het gevaar van alles té snel op PF zetten :)

Enige wat ik nog voor m'n eerste "echte" liefde voel is een hele goede vriendschap :)! We zijn goede vrienden en ik heb superherinneringen! Maar hem terug willen, nou nee! Je zegt dat je 't nooit zal vergeten, maar das toch logisch?! Zou zonde zijn als dat wel zo was :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nog steeds gek op hem :/
Waarschuw beheerder
ik ben ook nog steeds stapel op anja ma heb ut zeluf beetje verpest.
ben beetje tesnel met alles gegaan ma van je fouten leer je he.
maar anja zal altijd een speciaal plekkie in mn hart houden

Waarschuw beheerder
Yep en als het te snel gaat ben ik weg
Waarschuw beheerder
had ut door jah maar daar kom je altijd achter als ut telaat is he.
kan mezelf wel ff voor mn hases rammen maja veranderd het nie door he

Waarschuw beheerder
neej das waar je veranderd der niks aan he

Waarschuw beheerder
mijn eerste echte liefde is pas sinds heel kort voorbij...t werkt ook niet, maar heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem....hij is nooit uit mijn hoofd geweest en zal ook nooit gaan....
Waarschuw beheerder
Als ik een ding zeker ben in mijn leven is het dat wel...NEVER!
Waarschuw beheerder
donateur
Zoiets....heet KUT :yes:

Waarschuw beheerder
flamoeseren :9 hahaha
Waarschuw beheerder
Ik krijg er weer slapenloze nachten van :yes: echt waar!!

Waarschuw beheerder
ik bleef altijd van me eerste vriend houden ook al had ik een nieuwe vriend.dacht nog elke dag aan hem
Waarschuw beheerder
en dat heb ik ook he denk elke dag wel aan haar maar gelukkig gaan we goed met elkaar om dat sgeeld ook al een boel

Waarschuw beheerder
Yep gaan goed met elkaar om.
Met bijna al mijn exen trouwens. Sommigen wil ik niet meer mee omgaan en ben ik blij dat ik er geen contact meer mee heb.

Waarschuw beheerder
me ex en ik hebben ook veel problemen gehad we zijn wel vrienden gebleven dat het uitging en daarna hebben we ook veel ruzie's gehad en nu sinds 2 maanden gaan we weer goed met elkaar om hij is mijn beste vriend maar ik ben wel weer gek van hem en hij heeft nu al een half jaar een vriendin maar ik ga af en toe nog wel met hem maar ik voel me niet schulig tegen over haar
en ik weet dat dat niet goed is maar ik kan er niks aan doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is heel moeilijk om je eerste liefde uit je hoofd te zetten me ex en ik hebben ook veel problemen gehad maar we waren vrienden gebleven en hadden nog steeds problemen sinds 2 maanden ongeveer zijn we weer vrienden en daar ben ik blij om hij is me beste vriend en betekent alles voor me maar hij heeft een vriendin en ik ben weer verliefd op hem geworden ik weet dat het lullig is tegen over zijn vriendin maar ik ga af en toe nog met hem maar ik voel me niet schuldig tegenover haar en ik weet dat dat niet goed is maar ik kan er niks aan doen ik hou nog te veel van hem

Waarschuw beheerder
donateur
Zoiets....heet KUT :yes:

Laat ik het daar nou echt ff HELEMAAL mee eens zijn :)
Verliefd is bij mij wel ff een heel groot woord maar ik denk nog heel vaak aan hem.

Maargoed zo'n eerste ECHTE liefde maakt bij iedereen wel wat speciaals los wat je nooit meer vergeet, dus raar is het niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kon je dan maar zo met je vingers knippen...dat alles gevoelens weg waren :yes: Dat zou geweldig zijn :D:bounce:

Waarschuw beheerder
Ik ben sinds n klein maandje weer terug bij m'n eerste liefde (we hadden 19 maanden) and I like it! We hebben weer de grootste lol samen!
Waarschuw beheerder
donateur
enige tijd geleden lang verliefd geweest, kwam er toen pas achter dat het een echte liefde was/is..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik voel ook nog steeds wel wat voor anja maar denk dat ze nix met me wil en doe het wel mooi rustig aan nu heb dr wel van geleerd en van je fouten leer je he

Waarschuw beheerder
ik heb het nog steeds met mijn grote liefde :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook

Waarschuw beheerder
ik voel ook nog steeds wel wat voor anja maar denk dat ze nix met me wil en doe het wel mooi rustig aan nu heb dr wel van geleerd en van je fouten leer je he

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is pas geleden uitgegegaan met mijn eerste liefde. Ik moet wel zeggen dat ik ff toe ben aan een ander.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb het ook meegemaakt dat het uitging met mijn 1e liefde een aantal liefdes er tussen door gehad en daarna weer met mijn eerste liefde gekregen!
Was eigenlijk niet zo slecht die tijd! :)

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat wij nu gewoon goede vrienden aan het worden zijn en dat is ook wel fijn
Waarschuw beheerder
Haat en liefde ligt wel dicht bij elkaar zeg.

Waarschuw beheerder
Ja dat ligt heel erg dicht bij elkaar
Waarschuw beheerder
Ik ben niet verliefd op m'n eerste liefde, maar ik zou zekers nog wel weer eens een keer sex met d'r willen hebben want dat was altijd echt super!
Waarschuw beheerder
the Shark is weer lekker bezig hiero!

(k)

Waarschuw beheerder

:-D vind het wel lachen hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
don't get me wrong, me2!

Waarschuw beheerder
donateur
Het is heel makkelijk om weer verliefd te worden op je eerste echte liefde.. heb dat zelf ook wel eens gemerkt..

Maar denk dat je het bij verliefdheid moet laten.. er is een reden waardoor het fout is gelopen..

Waarschuw beheerder
er is een reden waardoor het fout is gelopen..

Ja dat is waar.... Maar je moet niet vergeten dat mensen kunnen veranderen

Waarschuw beheerder
donateur
het is heel makkelijk om te zeggen : maar ik ben veranderd..

het KAN.. maar heb zelf wel gemerkt dat veranderen 1 van de moeilijkste dingen is dat er bestaat.. gaat een hele lange tijd overheen voor jij daadwerkelijk anders bent..

weet natuurlijk de reden niet waarom het fout is gelopen.. maarja.. iedereen moet het zelf weten :)

Waarschuw beheerder
Ik weet van mezelf dat ik ontzettend veranderd ben nadat ik bij hem weggekomen ben. Ook door dingen die er gebeurd zijn natuurlijk, maar ik ben absoluut dat meisje van toen niet meer.
Ik kan wel zeggen dat ik blij ben met wie ik nu ben
Waarschuw beheerder
Lonsdaluh 16 april 2004 13:35

vind het wel lachen hoor
~Liefhoor!~ 16 april 2004 13:48
don't get me wrong, me2!

:D (Y)

Waarschuw beheerder
(K) :-D
Waarschuw beheerder
uh....weinig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
M'n allereerste liefde dat was juffrouw TOOS.......

Waarschuw beheerder
uh....weinig

hehe ja dat kan ook he
Waarschuw beheerder
wat allemaal wel nie kan he jongens
wat nie kan is nog nie gebeurd;)
Waarschuw beheerder
Verder gaan!!

Waarschuw beheerder
whahaha wat niet kan is nog niet gebeurd :-P
Waarschuw beheerder
is tog zow
en jij gaat lekker in ut kanaal vant zomer gehehehehe heb ik wel over voor zon schat van een meid al moek dr zelf bij in :D
whahaha wat nie kan is nog niet gebeurd:P

onthou dat ma ff;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga echt dat kanaal niet in hoor
Waarschuw beheerder
mezelf van een flat laten vallen omdat ik haar inruil voor mijn vriendin

Waarschuw beheerder
mezelf van een flat laten vallen omdat ik haar inruil voor mijn vriendin

Huh?????
Waarschuw beheerder
okee zwembad is ook wel goeie:p

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
ja ik bedoelde hiermee te zeggen dat ik stom zou zijn als ik weer verliefd op haar zou worden terwijl ik deze vriendin heb als je haar kent zou je het wel snappen

Waarschuw beheerder
Oke marc s ik geloof je direct
Waarschuw beheerder
maar liefde is raar iets hoor en je kan ut nie tegen houden maar ik snap je wel
maar das net zo als met exen ik zou vast nie weer gek op mn laatste ex worden maar de ex daarvoor is echt een wereld meid;)

Waarschuw beheerder
een wereld meid

:jaja:
Waarschuw beheerder
maar nie naast je sgoenen gaan lopen he nu

Waarschuw beheerder
ik heb ook slofjes aan :jaja:
Waarschuw beheerder
Is erg klote idd... ik kan het gelukkig nog heel erg goed met mijn eerste echte liefde vinden.. ben ik erg blij om kan ik je wel zeggen!! :yes:
Waarschuw beheerder
en das ckers belangrijk dat je ut nog goed kunt vinden met elkaar:jaja:

Artiest Warlok
Waarschuw beheerder
ken het probleem maar wat je er mee moet...ik zou het niet weten heel eerlijk gezegd!

Waarschuw beheerder
yep wel fijn als je het nog goed met elkaar kunt vinden
Waarschuw beheerder
das ckers fijn he meid;)
Waarschuw beheerder
Nou dat zal ik eens even vertellen. Mijn eerste egte liefde was toen ik 15 was, was super gek op m en toen ging het uit. 3 Jaar later kwam ik hem weer tegen en je raad het nooit nu zijn we weer super gelukkig.....

Waarschuw beheerder
mijn eerste echte liefde heb ik nu al 3 jaar

Waarschuw beheerder
Mijn eerste vriendje kwam ik ook tegen toen ik 15 was. Ongeveer 4,5 jr later uit elkaar gegaan. Nu zijn we vriendjes aan het worden (y)

Waarschuw beheerder
ho0pe dat j eertse liefde jouw ook terug wil :$

Waarschuw beheerder
ho0pe dat j eertse liefde jouw ook terug wil

Hij weet al hoe ze daar over denkt
Waarschuw beheerder
je eertse liefde is meetsal je grootste liefde en kan een speciaal plek heebn in je hart maar het leven gaat door en je komt wel weer iemand tegen die je graag zult zien.
Waarschuw beheerder
mijn eerste echte liefde is net bevallen!! hahaha...
En tevens mijn beste vriendin dus
tja....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eerste echte lief zal altijd wel speciaal blijven

maar soms krijg je idd weer het gevoel er verliefd op te worden

jammer genoeg is dit vaak nie wederzijds (bij mij in elk geval niet) terwijl we kei goed met elkaar op kunnen schieten

ow ja tip luister het liedje: (Y)Guus meeuwis - eerste lief(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
stokkie01 haalt de woorden uit me mond;)
het was met koninginnedag precies een jaar geleden, damn wat wil je dan graag tijdreizen:)

ga trouwens toch voor marco met afscheid:D

Waarschuw beheerder
das ook een goeie ja maar ik vin in de trent van dit topic toch guus beter passen :) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ken die van guus niet;)

lekkere swefende trance is ook wel oké.

Waarschuw beheerder
k zou zeggen

zoek em even op kazaa :)

Waarschuw beheerder
Ik ken hem ook niet

Waarschuw beheerder
Wijze raad, Doe het Niet!
Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet?

Waarschuw beheerder
niks..

hij gaat trouwen, dus het wordt niks...

Waarschuw beheerder
yep waarom niet?
Waarschuw beheerder
ey lonsdaluh zal ut nummer wel ff opzoeken kun je hem ff horen:D en de rest die hem wil horen kan ook bij miej terecht:D

Waarschuw beheerder
als t weer wat zou worden, dan zou k wel me wel goed voelen hehe

Waarschuw beheerder
gelijk uit myn hoofd proberen te zetten...!!!

Waarschuw beheerder
Je best doen

Waarschuw beheerder
trouwen.....ga ik ook doen

Waarschuw beheerder
ja ga ik ook doen trouwen ooit nog eens
Waarschuw beheerder
zou kunnen toch?
heb ik nu ook last van :( shit..
morgen weer date! hahahaha :$
Waarschuw beheerder
en ik wil wel met je trouwen hoor lonsdaluh wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag :D duzz ma afspraak maken op gemeente huis?:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
<-------------- (L)

Waarschuw beheerder
Ik kwam een tijdje geleden mijn basisschool liefde tegen. Toen was ze al zeer mooi en nu is ze echt 1000x mooier geworden... Tering wat jammer dat ik d'r uit het oog verloren ben :(

Waarschuw beheerder
je eerste liefde staat je altijd wel bij! Ik heb nu al 4 jaar lang een zwak voor iemand!is echt niet goed!!!!

Waarschuw beheerder
nee toch maar geen afspraak op het gemeentehuis hoor

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Ik heb laatst gedroomt over me 1e liefde. Was wel vaag moet ik zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
Idd Adonis, echt wel irritant :/
Waarschuw beheerder
nou mensen kom met jullie mening en/of goeie raad:P

Waarschuw beheerder
alweer goede raad geven?
Waarschuw beheerder
Denk dat dat niet zal gebeuren.... ben ik nu vergeten... over en uit...

Waarschuw beheerder
we gaan nu weer gewoon met elkaar om en dat is ook wel fijn

Waarschuw beheerder
Proberen om het toch weg te stoppen..... (als je slechte ervaringen ermee hebt dan...

Waarschuw beheerder
als je er slechte ervaringen mee hebt wel ja. maar goed zijn ex zal wel onweerstaanbaar zijn :-D

Waarschuw beheerder
Is nu 2 jaar geleden, maar als ik hem zie.. dan wordt ik nog helemaal gek!!!!!! Maar het zal nooit iets worden dus...

Waarschuw beheerder
Wij zijn in 1999 uit elkaar gegaan en hebben dan sinds een paar weken weer contact. Gaan nu als goede vrienden met elkaar om
Waarschuw beheerder
jah gelukkig wel jah en jah je bent ONWEERSTAANBAAR:kwijl:

Waarschuw beheerder
je bent ONWEERSTAANBAAR

Ik wist het wel
Waarschuw beheerder
Ik ben erg gelukkig met mn 1e liefde :P :D

Waarschuw beheerder
ow kijk eens aan dat is altijd goed :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
als het wederzijds is.. is het te gek natuurlijk.

maar toen het bij mij uitging.. wilde ik weten OF ze gelukkig was.. maand geleden gehoort dat ze is getrouwd.. die bevestiging had ik effe nodig:)

Waarschuw beheerder
en waarom ben je die bevestiging nodig dan?
Waarschuw beheerder
mmm, dat kan ik me niet voor stellen... Gek man...

Waarschuw beheerder
donateur
Darkrose? omdat ik 3 jaar met haar heb samen gewoont plus het me eesrte vriendin was... en ons uitgaan was wel okee.. maar toch vreemd in die tijd.. het is altijd fijn te weten hoe het met je eerste is gegaan.. vandaar.. heb dat niet met iedereen maar met haar wel:)

Waarschuw beheerder
aha op die manier. Ja ik mag ook graag zien dat het goed met ze gaat hoor. En met 2 van mijn exen heb ik nog steeds contact. echt heel leuk is dat
Waarschuw beheerder
en deze jonge gaat zaterdag aaf ff stappe met zn onweerstaanbare ex gehehehe

Waarschuw beheerder
wel lief voor der zijn he :-P

Waarschuw beheerder
verliefd op je eerste echte liefde??
dunno..
ligt eraan of hij/zij ook verliefd is op jou..
als dat t geval is zou ik weer lekker een nieuwe start maken.
zo niet dan zou ik hem/haaruit mn hoofd proberen te zetten..
:yes:
Waarschuw beheerder
ey darkie ben altijd lief voor de meiden was ik in ut verleden misschien nie ma benk egt wel in veranderd:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bedenken waarom het uit was gegaan... en dan bedenken dat het toch wel heel fijn is dat je van die persoon af bent! pfff je zal er maar mee moeten leven ;)
Waarschuw beheerder
ey neeltje zo denk jij dr over maar lang nie iedereen denkt zo.
ik heb een hele leuke tijd met dr gehad en zou ut echt zow weer over doen als het aan mij lag maar ik heb het niet alleen voor het zeggen.

Waarschuw beheerder
oh dat heb ik ook zo vaak meegemaakt.......... dan zie je hem weer een keer en dan denk je meteen ik wil hem terug!
maar ga dan idd ff na waarom het was uitgegaan..
maar ik heb wel vaker met de zelfde jongen gehad hoor het kan ook goed gaan!
succes!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha ik heb t al 3 jaar :S :D
en je ken r nix aan doen denk ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben zeker weer verliefd op mijn eerste liefde....Ben ook vorig jaar getrouwd met hem...'

Na 4x uit elkaar geweest....:yes:

Waarschuw beheerder
enne Jessica waarom dan toch weer besloten om wat met hem te beginnen?
Super dat je nu met hem getrouwt bent hoor (y)

Waarschuw beheerder
M'n eerste 'echte' liefde is allesbehalve speciaal voor mij... Maar ja, of misschien weet ik dan nog niet wat 'echte' liefde is...
:)

Waarschuw beheerder
het kan wel denk....maar daar is ook alles mee gezegt :P