Partyflock

Forumonderwerp · 652908
Waarschuw beheerder
je bent weer smoor op je eerste echte liefde wat doe je dr meej?
Waarschuw beheerder
das echt wel mooi dat het wederzijds is alleen ik wou dat ik het ook wist of ze nog wat voor me voelt want ik heb echt er geen idee van maar ik zie wel weet alleen dat het steeds sterker wordt mn gevoelens voor haar.

Waarschuw beheerder
Vrouwen zijn gewoon mysterieus
maar je bent wel een schatje hoor :kusje:
Waarschuw beheerder
whaaaaaaaaaaaaa je noemt me weer schatje whoeizzzzzzzzzzzzzzz­zzzzzzzzzzzzzzzzzz
dikke (K) voor jou lieverd

Waarschuw beheerder
ja ik deed het weer :bloos:
Waarschuw beheerder
ik ben nog steeds verliefd op me ex, ben gewoon nooit over hem heen gekomen ...:S

Waarschuw beheerder
Ow dat is ook lastig zeg. Hebben jullie nog contact dan?
Wij hebben bijna 5 jaar geen contact meer gehad. En het is super om weer gewoon normaal met elkaar om te gaan.
Waarschuw beheerder
jah ik zie hem nog iedere dag op school en na school want hijs nog steeds me beste vriend (jah jah knap he !:D) maar dat gaat ook vaak samen met ruzie...:(

Waarschuw beheerder
Ow dat is wel minder zeg die ruzie. Weet hij dan wat je nog voor hem voelt?
Wij hebben nog geen ruzie weer gehad. Maar komt ook niet hoor
Waarschuw beheerder
jah en hij vind mij ook nog steeds leuk enzo ik bedoel ik ging een jaar met hem weet je dat wil ik niet even weggooien alsof het niets is want is tog beswel mooiste tijd van me leven geweest.
maar hij kan me niet terug nemen, zijn te veel dingen gebeurt in de tussentijd enzo..., kijk zie je die leuke jongen bij me foto...:)

Waarschuw beheerder
Nou als hij toch ook gek op jou is ga je er toch gewoon voor. alles achter je laten en met een schone lei beginnen en gewoon goede afspraken maken.
En die op die foto is het? leuke jongen :-D

Waarschuw beheerder
mja kweetet niet....denk t wel dat het kan maar je moet er wel goed over na denken

Waarschuw beheerder
Ja precies dat is wel heel erg belangrijk en dan hele goede afspraken maken
Waarschuw beheerder
moet cker en de dingen van vroeger goed uitpraten kun je daar teminste nie meer tegen aan lopen he
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet wat ik er mee zou doen..
Mijn 1e echte liefde zie ik waarschijnlijk nooit meer..
Maar als het wederzijns is en er nu weer een relatie inzit dan zou het toch gewoon kunnen..
Waarschuw beheerder
aaah iedereen lief dat jullie reageren! egt goed om te lezen...
na we hebben wel gepraat over wat er allemaal is gebeurt enzo en ik wil het best nog een keer proberen maarja het kan niet van1 kant komen dan he, want hij wil het iig NOG niet...
maar we zullen zien...

(en tis idd een hele leuke jongen...:D:D:D)

Waarschuw beheerder
Nou hij weet dus wat jij voelt dan is de volgende zet dus aan hem vind ik

Waarschuw beheerder
Ik ben nog steeds superverliefd op men eerste ECHTE liefde :D
Waarschuw beheerder
Nou kijk!

Dit is mijn aller 1ste vriendje.

Ken je dat gevoel van vlinders in je buik, niet kunnen slapen, niet kunnen eten, alleen maar aan hem denken en denken. En alles voor die gene willen doen om toch maar ik zijn buurt te kunnen zijn???!!!

Dat had ik dus heel erg. (middelbare school) We waren 13 toen we voor het allereerst in ons hele leven, gezoend hebben :$ Ik had hem voor het eerst "verkering" gevraagt hij heeft het vervolgens 6 keer! uit gemaakt, kwam elke keer weer terug en ik was zo stom om hem steeds terug te nemen 8-| Vervolgens heb ik hem door de telefoon gedumpt! Ik had er geen zin meer in. Het deed alleen maar pijn en het gaf me teveel verdriet :(

We hebben elkaar 3 tot 4 jaar niet meer gezien of gesproken! Tuurlijk vroeg ik me steeds af hoe het met hem ging, wat die deed? Maar ja had geen moed zullen we maar zeggen he!

Maar goed, toen kwamen we begin juli 2003 elkaar tegen bij het uitgaan en de vonk sloeg in 1 keer over! ik was verward :s

Hij vroeg me mee naar Sensation Black en DAAR gebeurde het! :o :o :o
En sins dien is het alleen maar knuffelen, lachen en nog VEEEEEEL meer knuffelen :p

Dus er is wel hoop, maar ik geef toe het is wel knokken soms/vaak. Maar met welke relatie is dat niet zo?!

Wordt gewoon verlief zo vaak je kan! Het leven is al zo kort (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he aprx ik ken het wat je allemaal verteld bij ons is het netzo gegaan.
we hebben elkaar 5 jaar nie meer gezien en toen ik haar voor het eerst weer zag was ik drect weer verkocht aan haar.
ik ben echt stapel gek op haar maar weet alleen nie wat ze voor mij voelt want ze kan dingen zo goed voorzich houden dat je er echt geen idee van hebt als ze nou wel wat wil of nie.
ik blijf ook gewoon volhouden,want voor mij is ze echt de enigste vriendin waar ik wat mee gehad heb en het gevoel had dit is het wat ik wil in mn leven.
daarom wil ik haar terug en ze is gewoon een schat van een meid waar ik mn leven mee zou willen delen.

Waarschuw beheerder
we hebben elkaar 5 jaar nie meer gezien

:jaja: nou bijna 5 jaar dan he

weet alleen nie wat ze voor mij voelt want ze kan dingen zo goed voorzich houden dat je er echt geen idee van hebt als ze nou wel wat wil of nie.

:respect: :respect: :respect:

ze is gewoon een schat van een meid

:jaja: :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon ff voor je houden en uitvogelen wat zij denkt/wilt...pak t gewoon praktisch aan man :)

ik weet het allemaal niet, maar ik weet gewoon dat ik voor 1 meid uit mijn leven (een ex dus) altijd een zwak zal houden. Ze was voor mij gewoon speciaal...en het zou goed kunnen dat als ik haar in de toekomst weer spreek en zie ofzo...dat k dan weer verliefd zou kunnen worden.
De vraag is dan: is het wel verstandig ;)

Waarschuw beheerder
gewoon ff voor je houden en uitvogelen wat zij denkt/wilt...

te laat :jaja: ik weet het al :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
:o

en en...mag ik robbert ten brink spele...met all you need is lof :P

Waarschuw beheerder
Ja hoor dat mag maarruh:
weet alleen nie wat ze voor mij voelt want ze kan dingen zo goed voorzich houden dat je er echt geen idee van hebt als ze nou wel wat wil of nie.

Waarschuw beheerder
Jah... brief schrijven ofzo :D

Ken helpe hoor :D

Waarschuw beheerder
Een brief aan wie?
Waarschuw beheerder
brief schrijven helpt nie.
ze weet het al van me dat ik gevoelens voor haar heb ofnie lonsdaluh?
heb mn bekkie ff weer tesnel voorbij gepraat maar geeft nie ik hou van eerlijk heid dus wil ook dat zij het weet.

Waarschuw beheerder
Voor de 2e keer verliefd worden op mijn eerste liefde???
NEVER NOOIT MEER!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gevoel blokeren!!
Waarschuw beheerder
wrom zou ik mn gevoel blokkeren dan?
ben gewoon stapel gek op haar en als ik haar nu laat schieten wordt het nooit meer wat.
duzzzz deze jongen gaat dr wel voor:jaja:

Waarschuw beheerder
ja precies waarom moet hij zijn gevoel blokkeren?
Waarschuw beheerder
ga ik ook vast nie doen als ik van iemand hou ga ik het vast nie blokkeren.
heeft tog geen zin de liefde gaat er nie van over.

Waarschuw beheerder
Neej precies blokken moet je nooit doen. En dan is er nog zo'n vervelend meisje dat je niets laat merken whahahaha. Maar je vind me wel lief (K)
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaahhh je bent heel lief een schat gewoon
en laat nu eens ff wat merken lieverd(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet niet.. ik heb pcies t zelfduh :(

Waarschuw beheerder
donateur
Je eerste echt liefde blijf altijd een plekje in je hart hebben! of je het nou wil of niet! omdat je zoveel leuke dingen heb meegemaakt met elkaar!
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh bah, nee zeg :S
Dat zijn dingen uit mijn verleden en het is niet voor niets uit gegaan. Mijn eerste liefde heeft geen speciaal plekje in mijn hart, de tweede overigens ook niet, de derde niet, de vierde niet... etc...

Brrrr... ik leef in het heden, niet in het verleden
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het met sil eens!
Waarschuw beheerder
Negeren dan!

Waarschuw beheerder
donateur
maar dat wil niet zeggen dat je niet heel erg gelukkig kan worden met iemand anders :p
Waarschuw beheerder
donateur
zeker, als je 2 jaar mee was!

Waarschuw beheerder
Wij zijn ruim 4 jaar bij elkaar geweest. Hebben elkaar vervolgens ruim 4 jaar niet gezien en hebben sinds een paar weken weer contact :jaja:

en laat nu eens ff wat merken lieverd

neej laat niks merken hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) mooi zo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja vind ik ook :jaja:

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur